salvador_ Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 Στις 18/2/2021 στις 11:53 ΠΜ, AristidisZ είπε Ok, πάντως one way or another, ακόμα και μέσα στην υπερβολή μας, εγώ θα έλεγα ότι όταν υπάρχουν εκατοντάδες κριτικές ένα συμπέρασμα βγαίνει, παρόλο που γενικά οι βαθμολογίες είναι εν γένει υψηλές, και αναφέρομαι κυρίως στα google reviews. Π.χ. μεταξύ 2 μεζεδοπωλείων που κυμαίνονται σε παρόμοιο ύφος, αν έχουν 500 κριτικές έκαστο στην google και το ένα είναι στο 4.7 ενώ το άλλο είναι στο 3.7, σχεδόν πάντα αυτό με το υψηλότερ rating θα είναι καλύτερο... αυτό ακριβώς εχω παρατηρήσει , όσο υψηλότερο rating , τόσο πιο αξιόλογο το μέρος. οκ εξαίρεσες στον κανόνα υπάρχουν πάντα . την έχω πάθει απο 5* κομμωτήριο δίχως αρνητική αξιολόγηση. δεν γίνεται να αξιολογήσεις ταβέρνα με τα ίδια κριτήρια ενός γκουρμέ εστιατόριού. ούτε διαμέρισμα 40τμ στη πλατεία αμέρικης , με βίλα στην βούλα τα κριτήρια αλλάζουν στις 2 περιπτώσεις.
Narayan Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 Δύο λόγοι που μου έρχονται: α) Όπου μπορεί να βάλει κάποιος αξιολόγηση χωρίς να γίνεται επαλήθευση πως αγόρασε το προϊόν ή την υπηρεσία, να υποθέτετε πάντα πως μπαίνουν ψεύτικες αξιολογήσεις. β) Ο Έλληνας καταναλωτής, σε αντίθεση με τον Αμερικανό π.χ., όταν έχει άσχημη εμπειρία σαν καταναλωτής αποφεύγει να το μοιραστεί δημοσίως επειδή ντρέπεται που "τον έπιασαν κορόιδο" και πλήρωσε περισσότερο από όσο άξιζε πραγματικά το προϊόν ή η υπηρεσία. Θέλει απλά να ξεχαστεί το θέμα και γι' αυτό δεν ανοίγει μέτωπο αντιπαράθεσης με τον επιχειρηματία, αφήνοντας αρνητική αξιολόγηση. Αντίθετα, όταν είναι έστω και ελάχιστα ευχαριστημένος, αφήνει την υψηλότερη κριτική που μπορεί ώστε να αυτοεπιβεβαιωθεί πως είναι έξυπνος και έκανε καλή επιλογή με τα χρήματά του.
StamTheMan Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 9 ώρες πριν, Narayan είπε Δύο λόγοι που μου έρχονται: α) Όπου μπορεί να βάλει κάποιος αξιολόγηση χωρίς να γίνεται επαλήθευση πως αγόρασε το προϊόν ή την υπηρεσία, να υποθέτετε πάντα πως μπαίνουν ψεύτικες αξιολογήσεις. β) Ο Έλληνας καταναλωτής, σε αντίθεση με τον Αμερικανό π.χ., όταν έχει άσχημη εμπειρία σαν καταναλωτής αποφεύγει να το μοιραστεί δημοσίως επειδή ντρέπεται που "τον έπιασαν κορόιδο" και πλήρωσε περισσότερο από όσο άξιζε πραγματικά το προϊόν ή η υπηρεσία. Θέλει απλά να ξεχαστεί το θέμα και γι' αυτό δεν ανοίγει μέτωπο αντιπαράθεσης με τον επιχειρηματία, αφήνοντας αρνητική αξιολόγηση. Αντίθετα, όταν είναι έστω και ελάχιστα ευχαριστημένος, αφήνει την υψηλότερη κριτική που μπορεί ώστε να αυτοεπιβεβαιωθεί πως είναι έξυπνος και έκανε καλή επιλογή με τα χρήματά του. Το αντιθετο συμβαινει γενικοτερα. Πολυ ευκολα καποιος μαυριζει την συναλλαγη,αλλα σπανια θυμάται να αφήσει μια καλη αξιολογηση. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2021 Στις 3/3/2021 στις 9:10 ΠΜ, Narayan είπε β) Ο Έλληνας καταναλωτής, σε αντίθεση με τον Αμερικανό π.χ., όταν έχει άσχημη εμπειρία σαν καταναλωτής αποφεύγει να το μοιραστεί δημοσίως επειδή ντρέπεται που "τον έπιασαν κορόιδο" και πλήρωσε περισσότερο από όσο άξιζε πραγματικά το προϊόν ή η υπηρεσία. Θέλει απλά να ξεχαστεί το θέμα και γι' αυτό δεν ανοίγει μέτωπο αντιπαράθεσης με τον επιχειρηματία, αφήνοντας αρνητική αξιολόγηση. Θα ορκιζόμουν ότι πάντα βλέπω το αντίθετο.
vision Δημοσ. 4 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2021 ε βέβαια το αντίθετο συμβαίνει. Ιδίως αν σε πόνεσε η τσέπη σε σύγκριση με ίδια προϊόντα που πωλούνται και αλλού. Σε μένα απάντησε μαγαζάτορας μετά από 3-4 μήνες... και δεν είπε και τίποτα ουσιαστικό, απλά τη μπούρδα του, πάντα έχουμε καλά προϊόντα και είμαστε στη διάθεσή σας και λοιπές μπουρδολογίες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα