Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια καποιοι γραφετε οτι να ναι παραγματικα, σκετη παραπληροφορηση. 

Με τι σκεπτικο λετε οτι δεν φορτιζει η μπαταρια στο ρελαντι? 

Το δυναμο η οπως αλλιως θες να το πεις φιλε ribopaido , δουλευει κ παραγει ρευμα απο τις 600 στροφες κ τροφοδοτει το συστημα ΠΑΝΤΑ. 

Μια μεγαλυτερη μπαταρια δεν κουραζει τιποτα, απλα θα χρειαζεται περισοτερο χρονο να την φορτισει το οχημα σε περιπτωση που εχει χασει το ρευμα της

 

Το καλυτερο για την ακινησια ειναι ενας μικρος φορτιστης ειτε αυτοματος που ειναι λιγο ακριβος, ειτε εναν απλο κ βαζεις ενα χρονοδιακοπτη στην πριζα του να αναβει 1 με 2 ωρες την μερα κ εισαι οκ

  • Like 3
  • Confused 1
  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Ο συντηρητής αυτή τη δουλειά δεν κάνει;Για ποιον λόγο να βάλεις χρονοδιακόπτη;

Οι φθηνοι συντηρητες οταν πιασει το επιθυμητο βολταζ η μπαταρια σταματουν ,για να ξεκινησουν πρεπει ή να πεσει το βολταζ χαμηλα ή να βγαλεις τον ακροδεκτη κ να τον ξαναβαλεις. Το θεμα ειναι οτι πρωτα μειωνονται τα αμπερ της μπαταριας κ μετα πεφτουν τα βολτ, μπορει δλδ μια μπαταρια να εχει 12.4 βολτ αλλα να μην παιρνει μπροστα το αμαξι. Ενας καλος συντηρητης ανα τακτα χρονικα διαστηματα ζηταει ενα μικρο φορτιο για λιγη ωρα απο την μπαταρια,βλεπει το ποσοστο αποφορτισης κ ξεκινα την φορτιση παλι. Γι αυτο το λογο ,για να μην κατεβαινεις καθε μερα να βγαζεις τον ακροδεκτη του φορτιστη  κ να τον ξαναβαζεις, βαζεις χρονοδιακοπτη 

  • Like 1
Δημοσ.

Νομιζω οτι τα βολτ πεφτουν οταν εχει καει στοιχειο.Οταν η μπαταρια ειναι ξεφορτιστη αλλα καλη,παλι 12 βολτ εχει.Αν δεις 10 πχ παει να πει οτι πεθαινει (καποιο στοιχειο εχει πεθανει ηδη).

Δημοσ.
1 ώρα πριν, LouCi4er είπε

Νομιζω οτι τα βολτ πεφτουν οταν εχει καει στοιχειο.Οταν η μπαταρια ειναι ξεφορτιστη αλλα καλη,παλι 12 βολτ εχει.Αν δεις 10 πχ παει να πει οτι πεθαινει (καποιο στοιχειο εχει πεθανει ηδη).

Και με βραχυκυκλωμενο στοιχειο παλι 12 θα δεις συνηθως.εξαρτατε απο την περιπτωση

Δημοσ.
4 ώρες πριν, bill_zaf είπε

Παιδια καποιοι γραφετε οτι να ναι παραγματικα, σκετη παραπληροφορηση. 

Με τι σκεπτικο λετε οτι δεν φορτιζει η μπαταρια στο ρελαντι? 

Το δυναμο η οπως αλλιως θες να το πεις φιλε ribopaido , δουλευει κ παραγει ρευμα απο τις 600 στροφες κ τροφοδοτει το συστημα ΠΑΝΤΑ. 

Μια μεγαλυτερη μπαταρια δεν κουραζει τιποτα, απλα θα χρειαζεται περισοτερο χρονο να την φορτισει το οχημα σε περιπτωση που εχει χασει το ρευμα της

 

Το καλυτερο για την ακινησια ειναι ενας μικρος φορτιστης ειτε αυτοματος που ειναι λιγο ακριβος, ειτε εναν απλο κ βαζεις ενα χρονοδιακοπτη στην πριζα του να αναβει 1 με 2 ωρες την μερα κ εισαι οκ

΅Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω σε δύο κομμάτια.

Στο ρελαντί φορτίζει μεν αλλά το όφελος είναι σχεδόν μηδαμινό.Και εξηγούμαι. Ξεκινάς με καλώδια μια ψόφια μπαταρία και την αφήνεις για κανα 2 λεπτο στο ρελαντί. Αν σβήσεις τον κινητήρα και προσπαθήσεις να τον βάλεις μπροστά σε 2-3 μιζιές αν δεν "σκάσει" πάει η φόρτιση περίπατο. Εκτός και αν κάποιος θέλει να αφήσει κανα 2 ωρο στο ρελαντί να φορτίσει... Περισσότερο καταπόνηση για το κινητήρα είναι παρά καλό για την μπαταρία.

Επίσης για την μεγαλύτερη μπαταρία, αν η απόκλιση είναι μεγάλη σε σχέση με την εργοστασιακή, πιθανότατα το δυναμό δεν θα μπορέσει να την φορτώσει ποτέ σωστά, οπότε πάλι σε σύντομο χρόνο θα πάρεις την μπαταρία στα χέρια.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτη διαφορά: Επιμένω στην ορολογία καθως ,το δυναμό δίνει συνεχή τάση - ο εναλλακτήρας εναλλασόμενη... 
Δεύτερη διαφορά: O ρυθμιστής τάσης που υπάρχει πάνω στη μπαταρία ή στο PCM θα διακόψει ΤΗ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ της μπαταρίας - θα λειτουργήσει σαν on-off switch κοινως - ωστε η μπαταρία να μην υπερφορτιστεί. Η μπαταρία δεν εχει καμια προστασια επάνω της - ούτε καποιο ρυθμιστη φόρτισης οποτε καποιος πρέπει να κανει τη δουλεια αυτη. Στη περίπτωση αυτη το Δευτερεύον του Μ/Σ στο regulator θα ειναι ανοιχτοκυκλωμένο αρα οι όποιες απώλειες του ειναι πυρηνα -δινορευματων κλπ. 

Τρίτον και σημαντικότερο. Οταν η μπαταρία ειναι μεγαλύτερη ο εναλλακτήρας θα εργάζεται συνέχεια να την φορτίσει, η μπαταρία θα διατηρείται συνήθως - ειιδκά σε πολη- σε μικρότερη χωρητικότητα ( μην ξεχνάμε δεν ειναι λιθίου αρα εχει τα γνωστά προβλήματα) και ουτε θα ειναι αποδοτική ούτε θα διατηρηθεί στο χρόνο.. Το γιατί μπορουμε να το αναφέρουμε αλλα νομιζω ειναι κατανοητό.

Αν θέλετε να αναλύσουμε γιατι στο ρελαντί δεν μπορεί η μπαταρία να φορτίσει μπορούμε αλλα θα @@ το θέμα.. Συμφωνώ για το χρονοδιακόπτη παρεπιπτόντως οπως το ανέφερα

Τέλος καλο ειναι να μην ειρωνευόμαστε τον άλλο. Ειμαστε εδω να κάνουμε μια κουβεντα και να βοηθήσουμε με τις σπουδες και τις οποιες γνώσεις μας.

YΓ: παρακαλω. 2021-02-15-10-23-53.png

 

Επεξ/σία από Ribopaido
  • Like 4
Δημοσ.

Επίσης στο ρελαντί ο εναλλακτήρας(πλέον) έχει μικρή αποδοτικότητα την καλύτερη δυνατή φόρτιση την δίνει στην μέγιστη ροπή του κινητήρα και μένει σταθερή μέχρι τις υψηλότερες στροφές.( δεν ισχύει όσο περισσότερες σ.α.λ. = περισσότερη φόρτιση) 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ribopaido είπε

Πρώτη διαφορά: Επιμένω στην ορολογία καθως ,το δυναμό δίνει συνεχή τάση - ο εναλλακτήρας εναλλασόμενη... 
Δεύτερη διαφορά: O ρυθμιστής τάσης που υπάρχει πάνω στη μπαταρία ή στο PCM θα διακόψει ΤΗ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ της μπαταρίας - θα λειτουργήσει σαν on-off switch κοινως - ωστε η μπαταρία να μην υπερφορτιστεί. Η μπαταρία δεν εχει καμια προστασια επάνω της - ούτε καποιο ρυθμιστη φόρτισης οποτε καποιος πρέπει να κανει τη δουλεια αυτη. Στη περίπτωση αυτη το Δευτερεύον του Μ/Σ στο regulator θα ειναι ανοιχτοκυκλωμένο αρα οι όποιες απώλειες του ειναι πυρηνα -δινορευματων κλπ. 

Τρίτον και σημαντικότερο. Οταν η μπαταρία ειναι μεγαλύτερη ο εναλλακτήρας θα εργάζεται συνέχεια να την φορτίσει, η μπαταρία θα διατηρείται συνήθως - ειιδκά σε πολη- σε μικρότερη χωρητικότητα ( μην ξεχνάμε δεν ειναι λιθίου αρα εχει τα γνωστά προβλήματα) και ουτε θα ειναι αποδοτική ούτε θα διατηρηθεί στο χρόνο.. Το γιατί μπορουμε να το αναφέρουμε αλλα νομιζω ειναι κατανοητό.

Αν θέλετε να αναλύσουμε γιατι στο ρελαντί δεν μπορεί η μπαταρία να φορτίσει μπορούμε αλλα θα @@ το θέμα.. Συμφωνώ για το χρονοδιακόπτη παρεπιπτόντως οπως το ανέφερα

Τέλος καλο ειναι να μην ειρωνευόμαστε τον άλλο. Ειμαστε εδω να κάνουμε μια κουβεντα και να βοηθήσουμε με τις σπουδες και τις οποιες γνώσεις μας.

YΓ: παρακαλω. 2021-02-15-10-23-53.png

 

Δεν ειρωνευτηκα βρε φιλε κανεναν, δεν ειναι του χαρακτηρα μου. Τεσπα, εχουμε καποιες διαφορες αλλα μην τα αναλυσουμε εδω, αν θες σου στελνω τηλ με πμ να τα πουμε.ευχαριστω που μπηκες στον κοπο να γραψεις

  • Like 1
Δημοσ.

Σίγουρα κάποιος με γνώσεις μπορεί να κάτσει και να υπολογίσει τα ΠΑΝΤΑ αν έχει τα σωστά δεδομένα.

Κάθε μιζια θες 10 λεπτά περίπου ρελαντί για να αναπληρώσει πράγμα ασύμφορο. (μηχανικά και οικονομικά)

3 επιλογές υπάρχουν (εφόσον η μπαταρία είναι 100% φορτισμένη):

  • Βόλτα 10χλμ σε ανοιχτούς δρόμους 1 φορά κάθε μήνα.
  • Φόρτιση/συντήρηση μπαταρίας.
     
  • Αφαίρεση αρνητικού πόλου, το βάζεις μετά από 6 μήνες και θα πάρει χωρίς πρόβλημα (Φυσικά δεν έχεις συναγερμό οπότε δεν προτείνετε αν δεν έχεις κλειστό πάρκινγκ).
  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Δεν ειρωνευτηκα βρε φιλε κανεναν, δεν ειναι του χαρακτηρα μου. Τεσπα, εχουμε καποιες διαφορες αλλα μην τα αναλυσουμε εδω, αν θες σου στελνω τηλ με πμ να τα πουμε.ευχαριστω που μπηκες στον κοπο να γραψεις

Ζητω συγνωμη τοτε. Ο γραπτος λογος ειναι ευκολα παρεξηγησιμος.

καλο βραδυ μπιλ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μία φορά στις 20 μέρες, πάρε το πολύμετρο, βάλε το στο DC - V και διάβασε τους 2 πόλους της μπαταρίας. Αν πέσει κάτω από ~12.5V βάλε την μηχανή να δουλέψει για 15-20 λεπτά και ξανά μέτρα. Όλα τα άλλα είναι υπερβολές και σπατάλη χρόνου.

edit: Αλίμονο αν οι μπαταρίες των αυτοκινήτων άδειαζαν σε 10 μέρες και να πρέπει να κάνεις 10km όπως γράφουν πολλοί εδώ, με άλογα θα είμασταν ακόμη.

Επεξ/σία από Cell_7
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Το εχετε παει αλλου μονο και μονο απο κομπλεξ.. ποιος γνωριζει τα περισσοτερα ή ποιο ειναι το πιο σωστο..!

Τα δεδομενα του ts ειναι καινουργια μπαταρια, -10β και τι πρεπει να κανει για να κρατησει σε μια ισορροπια την κατασταση της μπαταριας.. 

Εγω προτεινα με αυτα τα δεδομενα αν δεν εχει φορτιστη 1 φορα ανα 2 μερες να το βαζει για 10λεπτα,βασικα μεχρι να σηκωσει θερμοκρασια και στο τελος να πατησει λιγο γκαζι σταθερα για μερικα δευτερολεπτα.. 

Πιστευω για -10β ειναι η χρυση τομη για το χρονικο διαστημα που θετω και κανει καλο και στον κινητηρα!

Τωρα αν εχουμε μπαταρια που ειναι ευαλωτη στα κρυα  ..οσο μαλλον στους -10β! Θα πρεπει να βγει ο πολος και πριν το βαλεις μπροστα να την φορτισεις πρωτα!

Δημοσ.

Αν δεν πρόκειται να κινηθει πολλες μέρες το αμάξι και κάνει τόσο κρύο εγω θα πρότεινα να βγαλει την μπαταρία και να την παρει σπίτι.Εκεί και θα μπορεί να την φορτίσει αλλα και την προστατευει απο το κρύο,οι ακραίες θερμοκρασίες δεν κάνουν καλό σε μια μπαταρία.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...