Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα αυτόν τον καιρό αλλάξα μπαταρία στο αυτοκίνητο πρίν 1 μήνα επειδή δεν το κουνάω πολύ λόγω λοκνταουν και τώρα με τα χιόνια έχει μείνει στο γκαράζ τι είναι καλύτερο. Να το βάζω μπρος να δουλεύει 20-30 λεπτά αν δύο τρεις μέρες η περισσότερο κακό κάνω?

Το αυτοκίνητο είναι Corsa diesel 1.3

Περιοχή δυτική Μακεδονία θερμοκρασίες πολύ κάτω του μείον -10 κλπ

 

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, greekfragma είπε

βγαζεις τον 1 πόλο μέχρι το ξανακουνήσεις ή αγοράζεις ένα συντηρητή μπαταρίας και τον αφήνεις μόνιμα επάνω.

https://www.skroutz.gr/s/21860900/Noco-Φορτιστής-Μπαταρίας-Αυτοκινήτου-Genius-5.html

Αποφεύγω να βγάλω πόλο γιατί χάνει τον προγραμματισμό του σε οθόνες κλπ και μετά πρέπει να συνδέσω το λάπτοπ με το διαγνωστικό για να τα ρυθμίσω πάλι

Δημοσ.

ο συντηρητής που σου έβαλα....μονόδρομος. για 3-4-5 μέρες η μπαταρία δεν έχει θέμα...άμα βγάλεις όλο το φλεβάρη όμως έτσι θα την χαλάσεις.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, greekfragma είπε

ο συντηρητής που σου έβαλα....μονόδρομος. για 3-4-5 μέρες η μπαταρία δεν έχει θέμα...άμα βγάλεις όλο το φλεβάρη όμως έτσι θα την χαλάσεις.

Τώρα μόνο για τις μέρες που έχει χιόνι ειναι το ζόρι μετά θα κινείται δεν έχει θέμα

Σε ευχαριστώ όπως και να έχει

Δημοσ.

η μπαταρία πάντως στο ρελαντί δε φορτίζει. πρέπει να της δώσεις τουλάχιστον 3000 στροφές από τον κινητήρα. απαντώ σε αυτό που έγραψες δηλαδή απλά να το έχεις στο ρελαντί.

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, greekfragma είπε

η μπαταρία πάντως στο ρελαντί δε φορτίζει. πρέπει να της δώσεις τουλάχιστον 3000 στροφές από τον κινητήρα. απαντώ σε αυτό που έγραψες δηλαδή απλά να το έχεις στο ρελαντί.

Το αυτοκίνητο είναι ντίζελ οπότε κόφτης στις 4000σαλ, παρατηρώ την τάση και όταν οδηγαω αλλά και τώρα που το είχα στο ρελαντί 13.8 με 14 παιζει όσες στροφές και να δώσω σταθερο είναι 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, panosdOUG είπε

Το αυτοκίνητο είναι ντίζελ οπότε κόφτης στις 4000σαλ, παρατηρώ την τάση και όταν οδηγαω αλλά και τώρα που το είχα στο ρελαντί 13.8 με 14 παιζει όσες στροφές και να δώσω σταθερο είναι 

στα diesel μετά τις 1700 τα περισσότερα ξεκινάνε και φορτίζουν. Στο ρελαντί πάλι η απάντηση είναι όχι.

Δημοσ.

Κάθε μιζια θέλει 10 λεπτά φόρτισης περίπου οπότε αυτό που κάνεις δεν βοηθάει.

Μπορείς να δοκιμάσεις αυτό για φορτίζεις την μπαταρία εκτός αυτοκίνητου: (Αν αξίζει δηλαδή το κόπο του "προγραμματισμού")
 

 

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, greekfragma είπε

βγαζεις τον 1 πόλο μέχρι το ξανακουνήσεις ή αγοράζεις ένα συντηρητή μπαταρίας και τον αφήνεις μόνιμα επάνω.

https://www.skroutz.gr/s/21860900/Noco-Φορτιστής-Μπαταρίας-Αυτοκινήτου-Genius-5.html

Μονιμα επανω τι εννοεις ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Μονιμα επανω τι εννοεις ?

Συνδεδεμενο στη μπαταρια ,στη πριζα και το αφηνεις εκει για οσο δε το κινεις.

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ε για αυτο ειπα και στη πριζα 😁

Ευχαριστω.Αν καταλαβα καλα την φορτιζουμε με ρευμα  στο σπιτι και την συνδεουμε με τον αναπτηρα του αυτοκινητου ? 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ευχαριστω.Αν καταλαβα καλα την φορτιζουμε με ρευμα  στο σπιτι και την συνδεουμε με τον αναπτηρα του αυτοκινητου ? 

Οχι,αυτο συνδεεται στη πριζα και μετα απευθειας πανω στη μπαταρια.

Αν ειναι αδεια τη φορτιζει,αν ειναι γεματη τη συντηρει.

Δε γνωριζω αν υπαρχουν φορτιστες με μπαταρια που να τους φορτιζεις αυτους και μετα να φορτιζουν τη μπαταρια του αυτοκινητου.

Οπως και να εχει ,το συνδεεις απευθειας πανω στη μπαταρια του αυτοκινητου καθως αλλου μπορει να γινει ζημια.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...