Προς το περιεχόμενο

Hyundai i20 1.1 diesel 2014


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα!Σκέφτομαι για αγορα του παραπάνω αυτοκινήτου σε μεταχειρισμενο για χρήση κυρίως στη πολη (Ηράκλειο Κρήτης).Αν το έχει κάποιος η αν έχει ακούσει κάποιος γνώμες και εντυπώσεις ας μου πει.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Hyundai-i20-1.1-CRDi-Active-5-door-1-610x457.jpg

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, ξεθάβω λίγο το θέμα μπας και πάρεις απάντηση. Κι εγώ το ίδιο κοιτάω, επίσης βλέπω και το yaris του '15. Τώρα τι θα κάνω εν τέλει δεν ξέρω.

Επεξ/σία από spartan613
Δημοσ.

Καλημέρα,

Κάτοχος i20 2009, βενζίνη. Μεγάλες διαφορές -πέρα από τον κινητήρα- δεν θα δεις οπότε σου αναφέρω την εμπειρία μου. Επίσης, αν και κοιτάς το facelift, δεν μπορώ να πω ότι υπάρχουν διορθώσεις στα αρνητικά που θα σου γράψω παρακάτω, παρά μόνο η βελτίωση της "μούρης" του αυτοκινήτου και η λίγο βελτιωμένη ανάρτηση.

Αρχικά, στα θετικά είναι η αξιοπιστία και τα σχετικά φθηνά ανταλλακτικά. Δεν βγάζει χαζές ζημιές ούτε έχει κάποια γνωστή ευπάθεια/αδυναμία*. Επίσης, δεν ξέρω αν έχεις μπει στο αμάξι αλλά οι χώροι του είναι αρκετά μεγάλοι για την κατηγορία του, με μεγάλο χώρο αποσκευών, μεγάλο ντουλαπάκι, πολλές θήκες και αρκετή άνεση. Το αμάξι αρπάζει από χαμηλά και ακόμα και αν αλλάξεις σχέση νωρίς δεν κρεμάει. Γενικώς ξέρεις τι να περιμένεις, είναι σταθερό στο δρόμο και γενικώς αξιόπιστο. Μπορείς άνετα να κινηθείς στην πόλη ενώ και σε ταξίδι δε θα σε απογοητεύσει αν και φυσικά δεν είναι fun to drive. Έχει στον standard εξοπλισμό πολλά πράγματα όπως isofix, esp, abs, ac και θύρες aux & usb (ανάλογα την έκδοση, τσέκαρε για την θύρα usb). Επίσης, έχω την αίσθηση ότι στο facelift έχεις και bluetooth ως standard, αν και μπορεί να κάνω λάθος. Η ορατότητα μπροστά είναι άψογη, με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και χωρίς "τυφλά" ή δύσκολα σημεία. Εξαίρεση αποτελεί το πίσω τζάμι που είναι σχετικά μικρό αλλά θα το συνηθίσεις και δεν θα έχεις θέμα. Οι πίσω επιβάτες κάθονται άνετα και έχουν αρκετό χώρο για τα πόδια & το κεφάλι.

Στα αρνητικά τώρα, θα ξεκινήσω από τα καθίσματα.....Είναι πολύ σκληρά, σαν να μην έχουν καθόλου αφρώδη επένδυση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αν κάνεις μεγάλη διαδρομή όπως ταξίδι να νιώθεις λίγο πιασμένος. Η ηχομόνωση, επίσης, δεν είναι η καλύτερη, με αποτέλεσμα αρκετός θόρυβος απ' το μοτέρ να περνάει στην καμπίνα. Δεν είναι ότι σε τρελαίνει αλλά δεν το λες και εντελώς αθόρυβο, ανάλογα τα standard του καθενός. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και χωρίς να δίνει πολλή πληροφορία, κάτι που αν το συνδυάσεις με το αρκετά "βασικό" εσωτερικό ίσως κάνει το αμάξι σχετικά βαρετό τόσο στην οδήγηση όσο και στο μάτι. Τα πλαστικά του είναι αρκετά σκληρά και αν εξαιρέσεις το ταμπλω, τα πλαστικά που βρίσκονται στις πόρτες κυρίως έχουν μια τάση να γρατζουνίζονται σχετικά εύκολα. Η ανάρτηση είναι σκληρή, κάτι που δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά θα νιώθεις λίγο παραπάνω τις λακούβες. Το όλο "βαρετό εσωτερικό του αμαξιού δεν διορθώθηκε δυστυχώς ούτε στο facelift παρά μόνο προστέθηκαν μερικές αμελητέες πινελιές.

*Προσοχή γιατί τα πρώτα λευκά i20 είχαν θέμα με την βαφή που ξεφλούδιζε, αν και στο facelift νομίζω έχει διορθωθεί το θέμα.

 

Γενικώς, ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο για τα λεφτά του, με πλούσιο standard εξοπλισμό, που δεν θα το δεις παρκαρισμένο στην άκρη του δρόμου να περιμένει το γερανό, με σχετικά φθηνό κόστος απόκτησης και χρήσης. Σχετικά προβλέψιμο, απ' την άλλη πλευρά, δεν θα σου προσφέρει και μεγάλη οδηγική συγκίνηση/απόλαυση.

Αν το πάρεις πετρέλαιο οπωσδήποτε κάνε ενδελεχή έλεγχο, ειδικά αν το πάρεις από μάντρα.

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 14/2/2021 στις 6:06 ΜΜ, Padious είπε

Καλησπέρα στην ομάδα!Σκέφτομαι για αγορα του παραπάνω αυτοκινήτου σε μεταχειρισμενο για χρήση κυρίως στη πολη (Ηράκλειο Κρήτης).Αν το έχει κάποιος η αν έχει ακούσει κάποιος γνώμες και εντυπώσεις ας μου πει.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Hyundai-i20-1.1-CRDi-Active-5-door-1-610x457.jpg

Diesel μόνο πάνω από 1.6cc. Οτιδήποτε κάτω από αυτό δεν αξίζει, θα έχεις κατανάλωση πάνω από βενζίνη για να κινηθείς με αξιοπρέπεια ....

Δημοσ.
Στις 27/2/2021 στις 12:24 ΜΜ, gazp είπε

Καλημέρα,

Κάτοχος i20 2009, βενζίνη. Μεγάλες διαφορές -πέρα από τον κινητήρα- δεν θα δεις οπότε σου αναφέρω την εμπειρία μου. Επίσης, αν και κοιτάς το facelift, δεν μπορώ να πω ότι υπάρχουν διορθώσεις στα αρνητικά που θα σου γράψω παρακάτω, παρά μόνο η βελτίωση της "μούρης" του αυτοκινήτου και η λίγο βελτιωμένη ανάρτηση.

Αρχικά, στα θετικά είναι η αξιοπιστία και τα σχετικά φθηνά ανταλλακτικά. Δεν βγάζει χαζές ζημιές ούτε έχει κάποια γνωστή ευπάθεια/αδυναμία*. Επίσης, δεν ξέρω αν έχεις μπει στο αμάξι αλλά οι χώροι του είναι αρκετά μεγάλοι για την κατηγορία του, με μεγάλο χώρο αποσκευών, μεγάλο ντουλαπάκι, πολλές θήκες και αρκετή άνεση. Το αμάξι αρπάζει από χαμηλά και ακόμα και αν αλλάξεις σχέση νωρίς δεν κρεμάει. Γενικώς ξέρεις τι να περιμένεις, είναι σταθερό στο δρόμο και γενικώς αξιόπιστο. Μπορείς άνετα να κινηθείς στην πόλη ενώ και σε ταξίδι δε θα σε απογοητεύσει αν και φυσικά δεν είναι fun to drive. Έχει στον standard εξοπλισμό πολλά πράγματα όπως isofix, esp, abs, ac και θύρες aux & usb (ανάλογα την έκδοση, τσέκαρε για την θύρα usb). Επίσης, έχω την αίσθηση ότι στο facelift έχεις και bluetooth ως standard, αν και μπορεί να κάνω λάθος. Η ορατότητα μπροστά είναι άψογη, με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και χωρίς "τυφλά" ή δύσκολα σημεία. Εξαίρεση αποτελεί το πίσω τζάμι που είναι σχετικά μικρό αλλά θα το συνηθίσεις και δεν θα έχεις θέμα. Οι πίσω επιβάτες κάθονται άνετα και έχουν αρκετό χώρο για τα πόδια & το κεφάλι.

Στα αρνητικά τώρα, θα ξεκινήσω από τα καθίσματα.....Είναι πολύ σκληρά, σαν να μην έχουν καθόλου αφρώδη επένδυση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αν κάνεις μεγάλη διαδρομή όπως ταξίδι να νιώθεις λίγο πιασμένος. Η ηχομόνωση, επίσης, δεν είναι η καλύτερη, με αποτέλεσμα αρκετός θόρυβος απ' το μοτέρ να περνάει στην καμπίνα. Δεν είναι ότι σε τρελαίνει αλλά δεν το λες και εντελώς αθόρυβο, ανάλογα τα standard του καθενός. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και χωρίς να δίνει πολλή πληροφορία, κάτι που αν το συνδυάσεις με το αρκετά "βασικό" εσωτερικό ίσως κάνει το αμάξι σχετικά βαρετό τόσο στην οδήγηση όσο και στο μάτι. Τα πλαστικά του είναι αρκετά σκληρά και αν εξαιρέσεις το ταμπλω, τα πλαστικά που βρίσκονται στις πόρτες κυρίως έχουν μια τάση να γρατζουνίζονται σχετικά εύκολα. Η ανάρτηση είναι σκληρή, κάτι που δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά θα νιώθεις λίγο παραπάνω τις λακούβες. Το όλο "βαρετό εσωτερικό του αμαξιού δεν διορθώθηκε δυστυχώς ούτε στο facelift παρά μόνο προστέθηκαν μερικές αμελητέες πινελιές.

*Προσοχή γιατί τα πρώτα λευκά i20 είχαν θέμα με την βαφή που ξεφλούδιζε, αν και στο facelift νομίζω έχει διορθωθεί το θέμα.

 

Γενικώς, ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο για τα λεφτά του, με πλούσιο standard εξοπλισμό, που δεν θα το δεις παρκαρισμένο στην άκρη του δρόμου να περιμένει το γερανό, με σχετικά φθηνό κόστος απόκτησης και χρήσης. Σχετικά προβλέψιμο, απ' την άλλη πλευρά, δεν θα σου προσφέρει και μεγάλη οδηγική συγκίνηση/απόλαυση.

Αν το πάρεις πετρέλαιο οπωσδήποτε κάνε ενδελεχή έλεγχο, ειδικά αν το πάρεις από μάντρα.

Επισης εχει περιορισμενα ανταλλακτικα σε after market με οτι αυτο συνεπαγεται!!! Καποια απο τα ανταλλακτικα του ειναι τσιμπητα! Βεβαια εγω το συγκρινω με πιο παλια μοντελα ιαπωνικα-κορεατικα!

Στις 14/2/2021 στις 6:06 ΜΜ, Padious είπε

Καλησπέρα στην ομάδα!Σκέφτομαι για αγορα του παραπάνω αυτοκινήτου σε μεταχειρισμενο για χρήση κυρίως στη πολη (Ηράκλειο Κρήτης).Αν το έχει κάποιος η αν έχει ακούσει κάποιος γνώμες και εντυπώσεις ας μου πει.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Hyundai-i20-1.1-CRDi-Active-5-door-1-610x457.jpg

Γνωριζω απο θεμα επιδοσεων παει πολυ καλυτερα απο το polo 1.2 D.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Στις 14/2/2021 στις 6:06 ΜΜ, Padious είπε

Καλησπέρα στην ομάδα!Σκέφτομαι για αγορα του παραπάνω αυτοκινήτου σε μεταχειρισμενο για χρήση κυρίως στη πολη (Ηράκλειο Κρήτης).Αν το έχει κάποιος η αν έχει ακούσει κάποιος γνώμες και εντυπώσεις ας μου πει.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Στις 26/2/2021 στις 8:50 ΜΜ, spartan613 είπε

Καλησπέρα, ξεθάβω λίγο το θέμα μπας και πάρεις απάντηση. Κι εγώ το ίδιο κοιτάω, επίσης βλέπω και το yaris του '15. Τώρα τι θα κάνω εν τέλει δεν ξέρω.

Εξίσου απροβλημάτιστα και τα δυο τυχαίνει να έχω το facelift 1100diesel 2014 Hyundai i20 δεν μου έχει ζητήσει το παραμικρό βέβαια κινούμε σε διαδικασία να το δώσω για να πάρω κάποιο πιο μεγάλο 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...