jimokak Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Καλημέρα σε όλους. Απλή ερώτηση που ίσως έχει απασχολήσει και άλλους. Εχω βρει ένα Peugeot 208 μεταχειρισμένο που γενικά μου αρέσει σαν αυτοκίνητο. Είναι diesel 1600 με 100 άλογα το οποίο θα κινείται με αρκετή ευκολία ειδικά σε ταξίδι που με ενδιαφέρει πολύ. Θέλω να αποφύγω λύσεις με 70 και 80 άλογα. Η ερώτηση απλή. Κάνω λίγα χιλιόμετρα το χρόνο, περίπου 5000 εκ των οποίων τα περισσότερα σε αποδράσεις και καλοκαιρινές διακοπές. Το αυτοκίνητο δηλαδή στην Αθήνα θα κάνει λίγα χλμ και θα μένει σε ακινησία ίσως και για μια εβδομάδα. Θα έχω κάποιο πρόβλημα με το γνωστό φίλτρο των diesel ή κάποιο άλλο; Ευχαριστώ.
meletis_m Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 7 λεπτά πριν, jimokak είπε Καλημέρα σε όλους. Απλή ερώτηση που ίσως έχει απασχολήσει και άλλους. Εχω βρει ένα Peugeot 208 μεταχειρισμένο που γενικά μου αρέσει σαν αυτοκίνητο. Είναι diesel 1600 με 100 άλογα το οποίο θα κινείται με αρκετή ευκολία ειδικά σε ταξίδι που με ενδιαφέρει πολύ. Θέλω να αποφύγω λύσεις με 70 και 80 άλογα. Η ερώτηση απλή. Κάνω λίγα χιλιόμετρα το χρόνο, περίπου 5000 εκ των οποίων τα περισσότερα σε αποδράσεις και καλοκαιρινές διακοπές. Το αυτοκίνητο δηλαδή στην Αθήνα θα κάνει λίγα χλμ και θα μένει σε ακινησία ίσως και για μια εβδομάδα. Θα έχω κάποιο πρόβλημα με το γνωστό φίλτρο των diesel ή κάποιο άλλο; Ευχαριστώ. Τα χιλιόμετρα όντως είναι λίγα . Το έχεις ελένξει το συγκεκριμένο μήπως είναι εισαγωγής ή leasing ; Καλό είναι για το φίλτρο μικροσωματιδίων να βγάινει σε ανοχτό δρόμο για κάποια συγκεκριμένη ώρα . Γιατί δέν κοιτάς τη λύση βενζίνης - υγραέριο ;
jimokak Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 7 λεπτά πριν, meletis_m είπε Τα χιλιόμετρα όντως είναι λίγα . Το έχεις ελένξει το συγκεκριμένο μήπως είναι εισαγωγής ή leasing ; Καλό είναι για το φίλτρο μικροσωματιδίων να βγάινει σε ανοχτό δρόμο για κάποια συγκεκριμένη ώρα . Γιατί δέν κοιτάς τη λύση βενζίνης - υγραέριο ; Καλημέρα, έχει ελεγχθεί το αυτοκίνητο, έχει 50.000 και όλα τα σέρβις, όποτε είναι καθαρό. Καθε ποτέ θα πρέπει να βγαίνει για να καθαρίζει το φίλτρο; Θα με κουράσει; Αν δεν το κάνω συχνά θα χαλάσει και αν ναι ποσό κοστίζει η επισκευή; Είναι το μόνο θέμα με τα diesel? Βενζίνη το 208 βγάζει με 82 άλογα και πιστεύω πως στο ταξίδι θα με κουράσει. Το έχει κανεις να μας πει μια γνώμη;
vasilisga Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δεν έχει σημασία τα χιλιόμετρα/χρόνο αλλά τα χιλιόμετρα-γκαζι που δίνεις ανά διαδρομή Αν κάθε διαδρομή σου είναι <15 χιλιομέτρων θα έλεγα ότι περισσότερο κακό θα κάνεις παρά καλό 1
jimokak Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 5 λεπτά πριν, vasilisga είπε Δεν έχει σημασία τα χιλιόμετρα/χρόνο αλλά τα χιλιόμετρα-γκαζι που δίνεις ανά διαδρομή Αν κάθε διαδρομή σου είναι <15 χιλιομέτρων θα έλεγα ότι περισσότερο κακό θα κάνεις παρά καλό Οι περισσότερες διαδρομές μου είναι όντως μικρότερες όπως κι το γκάζι συγκρατημένο.
vasilisga Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Πάρε βενζίνη, κρίμα είναι Με τέτοια χρήση υπάρχουν πολλές πιθανότητες να σου βγάλει θέμα 1
Ukforthemoment Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Εγω θα ανησυχούσα και για πόσο future proof θα είναι ένα ντιζελ στην Αθηνα.
stefan123 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Αν είναι euro 5 στο προσεχές μέλλον ισως αντιμετωπίσεις θέμα απαγόρευσης στην Αθηνα.Οποτε μετά η το πετάς η το δίνεις επαρχια σε εξευτελιστική τιμή...
agnostos13 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Αν το ξεμπουκώνεις που και που λογικά δεν θα έχεις θέμα. Βέβαια υπάρχουν κάποια που έχουν πιο ευαίσθητο dpf από άλλα (για την ακρίβεια λιγότερο αποτελεσματική τεχνολογία καθαρίσματος). Τα peugeot δεν ξέρω που συγκαταλέγονται βέβαια. Το βασικό πρόβλημα είναι οτι τα περισσότερα μεταχειρισμένα diesel έχουν φορτωθεί χιλιόμετρα και έχουν σχεδόν καταστραμμένα dpf (ειδικά τα πρώτα euro 5) από κακή ή καθόλου συντήρηση. Το γεγονός οτι παίρνει ο άλλος αμάξι με 200.000+ χιλιόμετρα αλλά γράφει 80.000 στο κοντέρ και μόλις φτάσει στα νέα 150.000 βλέπει το πρόβλημα με το dpf (που έχει ψευτοκαθαριστεί) δεν σημαίνει οτι το dpf ήταν προβληματικό από μόνο του! Αν όντως είναι πραγματικά τα χιλιόμετρα και σε αντίστοιχη τιμή προχώρα. Τα περί απαγόρευσης και χαμηλής μεταπωλητικής αξίας λόγω του diesel, προσωπικά θεωρώ οτι απέχουν πολλά χρόνια από την πραγματικότητα, τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα. 1
Tsino Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 On 14/02/2021 at 10:32, jimokak said: Καλημέρα σε όλους. Απλή ερώτηση που ίσως έχει απασχολήσει και άλλους. Εχω βρει ένα Peugeot 208 μεταχειρισμένο που γενικά μου αρέσει σαν αυτοκίνητο. Είναι diesel 1600 με 100 άλογα το οποίο θα κινείται με αρκετή ευκολία ειδικά σε ταξίδι που με ενδιαφέρει πολύ. Θέλω να αποφύγω λύσεις με 70 και 80 άλογα. Η ερώτηση απλή. Κάνω λίγα χιλιόμετρα το χρόνο, περίπου 5000 εκ των οποίων τα περισσότερα σε αποδράσεις και καλοκαιρινές διακοπές. Το αυτοκίνητο δηλαδή στην Αθήνα θα κάνει λίγα χλμ και θα μένει σε ακινησία ίσως και για μια εβδομάδα. Θα έχω κάποιο πρόβλημα με το γνωστό φίλτρο των diesel ή κάποιο άλλο; Ευχαριστώ. Τελικά το πήρες? Αν ναι πες εντυπώσεις? Έχω βρει και εγώ ένα και το σκέφτομαι
jimokak Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Τελικά κατέληξα σε Fiesta ecoboost 1000. Μου αρέσει πολύ περισσότερο και προτιμώ βενζίνη. Κάνω λιγα χιλιόμετρα όμως 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα