Irisis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Διαθέτω περίπου 5.500 Χιλ και είμαι ανάμεσα σε fiat 2009 και mini one 2008. Είμαι άσχετη από αυτοκίνητα απλά αυτά τα δύο μου αρέσουν πιο πολύ έχω διάβασε όμως για τα mini ότι βγάζουν ζημιές. Ποια η γνώμη σας τι είναι πιο'' καλο'', οικονομικό κ να μην τρέχω κάθε μέρα στα συνεργεία.
G.bar Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Πιο οικονομικό και πιο βολικό είναι ξεκάθαρα το 500. Λιγότερα κυβικά, πιο οικονομικό σε καύσιμα, κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο λόγω χαμηλών ρύπων, χαμηλότερα τέλη, χαμηλότερα ασφάλιστρα, και πολύ οικονομικό στη συντήρηση. Έχει η γυναίκα μου ένα του 2010 και εκτός από το σύνηθες πρόβλημα που βγάζουν στη πλεξούδα στο πορτ μπαγκάζ, (καμία φορά δείχνει ότι έχουν καεί τα λαμπάκια της πινακίδας η δεν δουλεύει η κλειδαριά) δεν έχει παρουσιάσει τίποτε άλλο. Πολύ οικονομικό στα σέρβις του - με 110€ αλλάξαμε ιμάντα με όλα τα παρελκόμενα + 2 βάσεις μηχανής-, ανταλλακτικά υπάρχουν παντού και φθηνά. θα προτιμούσα το δικό μας να μην έχει 16αρες ζάντες γιατί κοπανάει λίγο στις λακούβες αλλά παλεύεται. Κατά τα άλλα πιστεύω ότι είναι πιο όμορφο και συμπαθητικό από το Mini αλλά γούστα είναι αυτά. Προσπάθησε να βρεις κανένα από ιδιώτη με το γνήσιο βιβλίο σέρβις γιατί τα περισσότερα από μαντράδες ή θα έχουν πειραγμένα χιλιόμετρα ή θα είναι από τίποτα πλημμύρες στην Ιταλία που τα αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές και τα πετάνε. Αν είναι καλοσυντητρημένο και 130.000 χλμ να έχει δεν έχεις πρόβλημα, αλλά πάντα έλεγχο σε μηχανικό. Να αποφύγεις κινητήρες πετρελαίου.
paylidis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Εάν είσαι οκ με το να πληρώσεις πιο ακριβά τυχόν ζημιά στο μίνι χτυπά αυτό, είναι πολύ πιο αυτοκινητο... βασικά δε συγκρίνεται καν με το 500... το one δεν είναι παντως τόσο ζημιάρικο, 2 γνωστές μου που το έχουν δα τους έχει βγάλει τίποτα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο