JohnnyJohn Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Γεια σας, θα τα πω συνοπτικά. Είχα καρτοκινητό Whats UP. Με πήραν από την Cosmote στις 8 Φεβρουαρίου για να μου προσφέρουν καρτοσυμβόλαιο με 12.8.. € τον μήνα (από τα 14,.. που όπως είπε είναι η αρχική τιμή χωρίς έκπτωση) για 18 μήνες. Δέχτηκα. Στις 11/2 ήρθε το σχετικό μήνυμα: ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟ COSMOTE MOBILE ΚΑΡΤΟΣΥΜΒΟΛΑΙΟ κτλ. Κατέβασα την εφαρμογή Cosmote όπως μου πρότειναν. Στις 13/2 έρχεται ο λογαριασμός από το cosmotebill: 17.81 €. Δηλαδή 5 € ακριβότερα από αυτό που είχαμε κανονίσει. Έκανα μία κλήση στο 13888 και αφού περίμενα 32 λεπτά για να με εξυπηρετήσει εκπρόσωπος (ίσως επειδή είναι Σάββατο), βαρέθηκα και το έκλεισα. Ερώτηση: Πως γίνεται να προχωρήσω σε ακύρωση ή υπαναχώρηση; *Να σημειώσω πως δεν έχω υπογράψει τίποτα αλλά του είχα δώσει τα στοιχεία μου, Διεύθυνση, Τόπος γέννησης, ΑΦΜ κτλ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Οι λογαριασμοί προπληρώνονται, αρα μεσα στα χρηματα που εχεις στον λογαριασμό πρεπει να λεει το παγιο και τι ειναι το επιπλεον ποσο. το εψαξες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnnyJohn Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Η εφαρμογή λέει τα εξής: Χρέωση παγίων 21,5553€ Εκπτώσεις -8,7309€ Τέλη & Φόροι 4,9861€ Σύνολο 17,81 Αναλυτικά: Cosmote Mobile Καρτοσυμβόλαιο 14,3633 Σύνολο παρόντος λογαριασμού χωρίς Φ.Π.Α 3,4472 Προηγούμενο υπόλοιπο 0,00€ Σύνολο 17,81€ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jgeorgiou Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, JohnnyJohn είπε Η εφαρμογή λέει τα εξής: Χρέωση παγίων 21,5553€ Εκπτώσεις -8,7309€ Τέλη & Φόροι 4,9861€ Σύνολο 17,81 Αναλυτικά: Cosmote Mobile Καρτοσυμβόλαιο 14,3633 Σύνολο παρόντος λογαριασμού χωρίς Φ.Π.Α 3,4472 Προηγούμενο υπόλοιπο 0,00€ Σύνολο 17,81€ Σε έπιασαν κορόιδο , το βασικό κόλπο που κάνουν όταν θέλουν να σε βάλουν στο χέρι είναι να σου λένε το πάγιο χωρίς τους φόρους. Η κοσμοτέ έχει βάλει πολλούς τηλεφωνητές να πιάνουν κορόιδο όσους είναι με κάρτα με μισές αλήθειες και τους δίνει γερό μπόνους αν το καταφέρουν. Στα 200 τηλέφωνα ημερησίως που θα πάρει ένας τηλεφωνητής αν τουμπάρει 2 άτομα το έβγαλε το μεροκάματο. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2021 από jgeorgiou Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnnyJohn Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Και πως μπορώ να κάνω υπαναχώρηση ή ακύρωση; Ποια είναι η διαδικασία; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jgeorgiou Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, JohnnyJohn είπε Και πως μπορώ να κάνω υπαναχώρηση ή ακύρωση; Ποια είναι η διαδικασία; Εγώ θα το έκανα γραπτώς (εμαιλ) και επισήμως στην κοσμοτε Να τους ζητήσεις να ελέγξουν την μαγνητοφωνημένη συνομιλία γιατί μετράει νομίμως σαν συμφωνία εξ αποστάσεως. Αν έχεις δίκιο , τότε θα σε "απαλλάξουν". Κάνε γρήγορα το εμαιλ-αίτημα γιατί οι μέρες που μπορείς ζητήσεις υπαναχώρηση είναι συγκεκριμένες. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2021 από jgeorgiou Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnnyJohn Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Υπάρχει κανένα υπόδειγμα ή κάτι για να να με βοηθήσει σ' αυτήν την περίπτωση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christos4 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Αρχικά μέσα από το μενού της cosmote δες τι ακριβώς περιλαμβάνει το πρόγραμμα σου και με τι πάγιο (μήπως ο λογαριασμός είναι μέρος του παλιού και του νέου προγράμματος, ή μήπως καλύπτει μεγαλύτερο διάστημα από έναν μήνα) Εφόσον θες να ακυρώσεις στείλε κάτι παρόμοιο με το παρακάτω εντός 14 ημερών στα παρακάτω email: [email protected]; [email protected]; [email protected] Αναφορά σε κείμενο ΠΡΟΣ: COSMOTE – ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (COSMOTE Α.Ε.) Με την παρούσα σας δηλώνω ότι υπαναχωρώ από τη σύμβαση πώλησης με κωδικό αίτησης: ***** (αν τον έχεις τον βάζεις), που αφορά την μετατροπή σε καρτοσυμβόλαιο στο πρόγραμμα *** του αριθμού 69******, που παραγγέλθηκε τηλεφωνικά στις **/**/2021. ΟΝΟΜΑ ΠΕΛΑΤΗ: **** Α.Φ.Μ: ***** ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΛΑΤΗ: ********* Παρακαλώ όπως επιβεβαιώσετε τη λήψη αυτού του email, της αίτησής μου και την υπαναχώρησή μου από το συμβόλαιο. Στη διάθεση σας αν χρειάζεται κάτι επιπλέον από τη μεριά μου. Ευχαριστώ. ΟΝΟΜΑ **/**/2021 Η εικόνα που παραθέτω παρακάτω είναι από ηλεκτρονικό συμβόλαιο που είχα κάνει με cosmote και έχει το υπόδειγμα υπαναχώρησης μια μέρα αφού το στείλεις πάρε τηλέφωνο στο 13888 για να επιβεβαιώσεις ότι έχουν πάρει το email και ότι θα προβούν στην ακύρωση. εμένα μου το είχαν επιβεβαιώσει μέσα από το live chat στη σελίδα της cosmote ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: έχω δει κατά καιρούς σε κάποια συμβόλαια που έχει ένα πεδίο που λέει ότι δε θα ασκήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης (και καλά για να πάνε πιο γρήγορα τα πράγματα, νομίζω το έχω πετύχει σε αιτήσεις φορητότητας). αν έχεις συμφωνήσει κάτι τέτοιο θα είναι λίγο πιο χρονοβόρο να πετύχεις ακύρωση καθώς θα πρέπει να ζητήσεις όπως έχει αναφερθεί τις συνομιλίες, για να αποδείξεις ότι σου έδωσαν άλλη τιμή. σε αυτήν την περίπτωση και αν στο παίζουν δύσκολοι τους ενημερώνεις ότι εφόσον δεν προχωρούν σε ακύρωση και δε σου δίνουν τη συνομιλία, θα προβείς σε επίσημη καταγγελία στην ΕΕΤΤ. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnnyJohn Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Επικοινώνησα μέσω chat και μου είπαν: "Για την ακύρωση του συμβολαίου θα χρειαστεί να πραγματοποιηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με τον κάτοχο. Το αίτημα επικοινωνίας σχετικά με την ακύρωση του συμβολαίου σας έχει προωθηθεί και θα λάβετε κλήση εντός τριών εργάσιμων ημερών. Επιπλέον μπορείτε να καλέσετε στο 2108006300 Δευτέρα-Παρασκευή ώστε να ελεγχθεί περαιτέρω και να ενημερωθείτε σχετικώς." Αλλά δεν τους πολυεμπιστεύομαι, μπορεί να θέλουν να απλά να το τραβήξουν. Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω μαζί τους αύριο και μετά βλέπουμε. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την βοήθειά σας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christos4 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 31 λεπτά πριν, JohnnyJohn είπε Επικοινώνησα μέσω chat και μου είπαν: "Για την ακύρωση του συμβολαίου θα χρειαστεί να πραγματοποιηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με τον κάτοχο. Το αίτημα επικοινωνίας σχετικά με την ακύρωση του συμβολαίου σας έχει προωθηθεί και θα λάβετε κλήση εντός τριών εργάσιμων ημερών. Επιπλέον μπορείτε να καλέσετε στο 2108006300 Δευτέρα-Παρασκευή ώστε να ελεγχθεί περαιτέρω και να ενημερωθείτε σχετικώς." Αλλά δεν τους πολυεμπιστεύομαι, μπορεί να θέλουν να απλά να το τραβήξουν. Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω μαζί τους αύριο και μετά βλέπουμε. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την βοήθειά σας. στείλε και ένα email να υπάρχει.. για να είσαι μέσα στις 14 μέρες που ορίζει ο νόμος 😉 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Μακιαβέλλι Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Στις 2/13/2021 στις 3:55 ΜΜ, JohnnyJohn είπε Η εφαρμογή λέει τα εξής: Χρέωση παγίων 21,5553€ Εκπτώσεις -8,7309€ Τέλη & Φόροι 4,9861€ Σύνολο 17,81 Αναλυτικά: Cosmote Mobile Καρτοσυμβόλαιο 14,3633 Σύνολο παρόντος λογαριασμού χωρίς Φ.Π.Α 3,4472 Προηγούμενο υπόλοιπο 0,00€ Σύνολο 17,81€ Αν το θες το πρόγραμμα ωστόσο μπορεί τα 17,81 να είναι οι μέρες που χρησιμοποίησες + η προπληρωμή του επόμενου μήνα. Συμβαίνει σε όλα τα τηλεφωνικά συμβόλαια αυτό Δες στον λογαριασμό τα διαστήματα που καλύπτει το ποσό αυτό. Οπότε ίσως να μην σου τα είπε λάθος ο πωλητής. Εντός 14 ημερών μπορείς να ακυρώσεις και χωρίς να σου είπε ψέματα βέβαια, οπότε πάλι μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheoAlex50 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Πάντα ο πρώτος λογαριασμός είναι αυξημένος γιατί ουσιαστικά η εχει μεγαλύτερη διάρκεια από μήνα η προπληρωνεις άλλο μισό-ένα μήνα. Καταρχάς δες από τι είναι η αύξηση. Κατά δεύτερον μίλα μαζί τους 13888 να το σιγουρεψεις. Μετά το προχωράς για υπαναχωρηση αν όντως σου είπαν κάτι που δεν ισχύει αν και δύσκολο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnnyJohn Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Με πήρε σήμερα από το 13888 μια γυναίκα και μου είπε ότι για να γίνει η ακύρωση θα πρέπει να πληρώσω 50€+, της είπα πως αυτό που θέλω να γίνει είναι υπαναχώρηση, μου είπε "υπαναχώρηση δεν γίνεται" χωρίς να μου πει το γιατί. Μετά η ίδια μου πρότεινε σε ένα μήνα, να μετατρέψει το κινητό σε cosmoκάρτα χωρίς να χρειαστεί να πληρώσω τα τέλη διακοπής. Το μόνο που θα πρέπει να πληρώσω είναι ο λογαριασμός των 17,81 €. Η μετατροπή θα γίνει αυτόματα μου είπε. Πιστεύω το θέμα έληξε. Μακριά από τους πωλητές !! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RacingCultureGR Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Στις 13/2/2021 στις 3:30 ΜΜ, JohnnyJohn είπε Γεια σας, θα τα πω συνοπτικά. Είχα καρτοκινητό Whats UP. Με πήραν από την Cosmote στις 8 Φεβρουαρίου για να μου προσφέρουν καρτοσυμβόλαιο με 12.8.. € τον μήνα (από τα 14,.. που όπως είπε είναι η αρχική τιμή χωρίς έκπτωση) για 18 μήνες. Δέχτηκα. Στις 11/2 ήρθε το σχετικό μήνυμα: ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟ COSMOTE MOBILE ΚΑΡΤΟΣΥΜΒΟΛΑΙΟ κτλ. Κατέβασα την εφαρμογή Cosmote όπως μου πρότειναν. Στις 13/2 έρχεται ο λογαριασμός από το cosmotebill: 17.81 €. Δηλαδή 5 € ακριβότερα από αυτό που είχαμε κανονίσει. Έκανα μία κλήση στο 13888 και αφού περίμενα 32 λεπτά για να με εξυπηρετήσει εκπρόσωπος (ίσως επειδή είναι Σάββατο), βαρέθηκα και το έκλεισα. Ερώτηση: Πως γίνεται να προχωρήσω σε ακύρωση ή υπαναχώρηση; *Να σημειώσω πως δεν έχω υπογράψει τίποτα αλλά του είχα δώσει τα στοιχεία μου, Διεύθυνση, Τόπος γέννησης, ΑΦΜ κτλ. ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο και σε μένα,μα ακριβώς όμως.. εγώ προσπαθώ να τους βρω στο τηλέφωνο και ο ένας με στέλνει στον άλλο..και δε μπορώ να βρώ άκρη, θέλω να το διακόψω τελείως και να πάω σε άλλο πάροχο όπως έκανα και με το σταθερό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnnyJohn Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Στις 25/2/2022 στις 2:02 ΜΜ, RacingCultureGR είπε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο και σε μένα,μα ακριβώς όμως.. εγώ προσπαθώ να τους βρω στο τηλέφωνο και ο ένας με στέλνει στον άλλο..και δε μπορώ να βρώ άκρη, θέλω να το διακόψω τελείως και να πάω σε άλλο πάροχο όπως έκανα και με το σταθερό. Και τελικά έβγαλες άκρη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα