Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σας.
Γνωριζετε τη διαδικασια για επισκευη του mobo ή αντικατασταση με εγγυηση;
ειναι οκ σαν εταιρεια ή θα εχω τζαμπα τρεχαματα;
 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

καλησπερα, εξαρταται...απο πια εταιρια την αγορασες? εγω εχω θεμα με την εταιρια που την εφερε, μακρια απο μικρους μεταπολητες. ευτηχως η μαμα εταιρια δεχεται RMA. με λιγα λογια, μητρικη αγορασμενη 10/18 με 3(τρια) χρονια εγγυηση απο την μαμα, ο μεσολαβητης(ετοιμαζω να τον καταγγειλω για αυτο) δινει 2 χρονια με παραμυθι οτι ετσι λεει ο Ευρωπαικος κανονισμος για την εγγυηση της MSI(γαι μητρικη μηλαμε τωρα). προσοχη

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, afri είπε

καλησπερα, εξαρταται...απο πια εταιρια την αγορασες? εγω εχω θεμα με την εταιρια που την εφερε, μακρια απο μικρους μεταπολητες. ευτηχως η μαμα εταιρια δεχεται RMA. με λιγα λογια, μητρικη αγορασμενη 10/18 με 3(τρια) χρονια εγγυηση απο την μαμα, ο μεσολαβητης(ετοιμαζω να τον καταγγειλω για αυτο) δινει 2 χρονια με παραμυθι οτι ετσι λεει ο Ευρωπαικος κανονισμος για την εγγυηση της MSI(γαι μητρικη μηλαμε τωρα). προσοχη

Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, νομίζω ότι όντως αυτό ισχύει. Το κατάστημα αγοράς είναι υποχρεωμένο βάσει νόμου (εντός Ε.Ε.) να σε καλύψει μόνο για τα 2 πρώτα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς και από εκεί και πέρα αναλαμβάνει ο κατασκευαστής.

Το ότι κάποια άλλα καταστήματα αναλαμβάνουν εγγυήσεις πέραν των 2 ετών δεν σημαίνει ότι είναι και υποχρέωσή τους.

Το καλό της υπόθεσης είναι ότι σχεδόν όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές δέχονται πλέον rma από τον καταναλωτή.

Επεξ/σία από LaMereda
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, LaMereda είπε

Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, νομίζω ότι όντως αυτό ισχύει. Το κατάστημα αγοράς είναι υποχρεωμένο βάσει νόμου (εντός Ε.Ε.) να σε καλύψει μόνο για τα 2 πρώτα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς και από εκεί και πέρα αναλαμβάνει ο κατασκευαστής.

Το ότι κάποια άλλα καταστήματα αναλαμβάνουν εγγυήσεις πέραν των 2 ετών δεν σημαίνει ότι είναι και υποχρέωσή τους.

Το καλό της υπόθεσης είναι ότι σχεδόν όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές δέχονται πλέον rma από τον καταναλωτή.

Προσεξε ομος, η MSI απευθηειας με στελνει στον αντιπροσοπω-μεταπολητη, ουτε καν το συζηταει! Μονο και εφοσον, στην δικια μου περιπτωση, ερθη σε επικοινονια με τον μεταπολητη και δεει οτι γινεται αυτη η κατασταση οτι δεν αναγνωριζει(γιατι ειναι εκτος τον κανονον που εφαρμοζει η μαμα εταιρια), και τοτε σου λεει-"Φιλε, εμπλεξες¨. Και για να μην λασποθη το ονομα της αναλαμβανει το λογικο και αυτονοητο. Καλα συγνωμμη κιολας, εσενα σου φενεται, νομικα ορθεις, οτι αφου ειναι 3 χρονια εγγυηση απο τον κατασκευαστη , να ερχεται καπιος και να σου λεει -¨εγω δινω 2 χρονια¨? 

Δευτερο, και εξισου συμαντικο. Ειναι λογικο οτι η μαμα εταιρια ζηταει απο τον μεταπολητη να μεσολαβηση στην επιστροφη για πολους λογους. Εναν απο αυτος ειναι ολοκαθαρως- τσεκερνει, και ειναι σιγουρα δεσμευμενος να το κανει, οτι οντως το προοιον εινα ελατωματικο, και αφου κριθει και περασει απο λιγο πιο εξιδηκευμενους απο εμας, να το στειλει στην κατασκευαστρια εταιρια προς επισκευη-αντικατασταση!

Σιγουρα θα το προθησω προς τον συνηγορο και αλλου για εξερευνηση.

Επεξ/σία από afri
Δημοσ.

Δε σου είπε το μαγαζί οτι δε σου δίνει την εγγύηση... καθώς δεν είναι αυτό που παρέχει 3 χρόνια εγγύηση. Το μαγαζί κάνει αυτό που υποχρεούται βάση νόμου, να σου παρέχει κάλυψη για 2 χρόνια βάση νομοθεσίας. Η MSI θέλει να δώσει 3 χρόνια εγγύηση και πρέπει να βρει αυτή με ποιόν τρόπο θα την καλύψει. Αν είχε συμφωνία με τον πωλητή και δεν την τηρεί ο πωλητής μόνο η MSI μπορεί να του ζητήσει τα ρέστα κι όχι εσύ. Θα μπορούσε καλή την πίστη για να σε εξυπηρετήσει να την πάρει και να αναλάβει αυτός μα εφόσον δεν τον κάνει δεν έχεις δικαίωμα να απαιτείς. Βάση λογικής σου λέω τι γνώμη μου και τι προσωπικά πιστεύω. Νομίζω μπαίνεις σε μανούρες τσάμπα και δεν έχεις και δίκιο, πάντα κατά τη δική μου άποψη. Όπως και να έχει καλά ξεμπερδέματα.

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, afri είπε

Καλα συγνωμμη κιολας, εσενα σου φενεται, νομικα ορθεις, οτι αφου ειναι 3 χρονια εγγυηση απο τον κατασκευαστη , να ερχεται καπιος και να σου λεει -¨εγω δινω 2 χρονια¨? 

Είναι ορθό γιατί δεν υπάρχει ένα είδος εγγύησης. Υπάρχει η νομική εγγύηση και η εμπορική εγγύηση. Η νομική εγγύηση είναι υποχρεωτική και διαρκεί 2 χρόνια. Η εμπορική εγγύηση είναι προαιρετική, και μπορεί να διαρκεί και παραπάνω.

Οπότε μπορεί η MSI να δίνει 3 χρόνια εμπορική εγγύηση στα προϊόντα της, το κατάστημα όμως δεν είναι υποχρεωμένο να δώσει εμπορική εγγύηση και δίνει μόνο τα 2 χρόνια νομική εγγύηση που είναι υποχρεωτικά. Αν σου σκάσει στον 1,5 χρόνο πας στο κατάστημα γιατί σε καλύπτει η νομική εγγύηση του καταστήματος, αν σου σκάσει στα 2,5 πας να τα βρεις με την MSI που δίνει την εμπορική εγγύηση, το κατάστημα από κει και πέρα δεν έχει ευθύνη (εκτός φυσικά αν σου έδωσε το ίδιο το κατάστημα την εμπορική εγγύηση 3 ετών εγγράφως - εκεί κυνηγάς όντως το κατάστημα).

5 ώρες πριν, afri είπε

Ειναι λογικο οτι η μαμα εταιρια ζηταει απο τον μεταπολητη να μεσολαβηση στην επιστροφη για πολους λογους.

Η μαμά εταιρεία ζητάει μεσολάβηση μόνο όταν αφορά εγγύηση του καταστήματος. Σε εμπορική εγγύηση που έδωσε η ίδια δεν έχει δικαίωμα να ζητήσει μεσολάβηση, αυτή μόνη της σου έδωσε την εγγύηση, αυτή μόνη της θα σε εξυπηρετήσει.

Απόσπασμα από την προστασία του καταναλωτή:

"Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης."

Βρες λοιπόν ποιος είναι ο εγγυητής της εμπορικής εγγύησης που έχεις, και απευθύνσου σε αυτόν.

Στις 11/2/2021 στις 11:12 ΜΜ, katanalwtis είπε

Γνωριζετε τη διαδικασια για επισκευη του mobo ή αντικατασταση με εγγυηση;

Χάλασε η μητρική σου ή το ψάχνεις πριν αγοράσεις; Αν χάλασε δες που θα απευθυνθείς ανάλογα με την εγγύηση, αν δεν χάλασε και το ψάχνεις για αγορά δεν ξέρω αν είναι όντως κριτήριο και μπορούμε να βγάλουμε σίγουρα συμπεράσματα για τις πολιτικές αντικαταστάσεων/επισκευών όλων των εταιρειών σε πελάτες από Ελλάδα, άσε που μπορεί να διαφέρουν ανά περίπτωση.

  • Like 2
Δημοσ.

Οπότε σε 4 μέρες μέσα, έχεις σπάσει το πλαϊνό καπάκι του κουτιού, και έχεις χαλάσει και τη μητρική. Μάλιστα  

Δημοσ.
5 ώρες πριν, raul7 είπε

Είναι ορθό γιατί δεν υπάρχει ένα είδος εγγύησης. Υπάρχει η νομική εγγύηση και η εμπορική εγγύηση. Η νομική εγγύηση είναι υποχρεωτική και διαρκεί 2 χρόνια. Η εμπορική εγγύηση είναι προαιρετική, και μπορεί να διαρκεί και παραπάνω.

Οπότε μπορεί η MSI να δίνει 3 χρόνια εμπορική εγγύηση στα προϊόντα της, το κατάστημα όμως δεν είναι υποχρεωμένο να δώσει εμπορική εγγύηση και δίνει μόνο τα 2 χρόνια νομική εγγύηση που είναι υποχρεωτικά. Αν σου σκάσει στον 1,5 χρόνο πας στο κατάστημα γιατί σε καλύπτει η νομική εγγύηση του καταστήματος, αν σου σκάσει στα 2,5 πας να τα βρεις με την MSI που δίνει την εμπορική εγγύηση, το κατάστημα από κει και πέρα δεν έχει ευθύνη (εκτός φυσικά αν σου έδωσε το ίδιο το κατάστημα την εμπορική εγγύηση 3 ετών εγγράφως - εκεί κυνηγάς όντως το κατάστημα).

Η μαμά εταιρεία ζητάει μεσολάβηση μόνο όταν αφορά εγγύηση του καταστήματος. Σε εμπορική εγγύηση που έδωσε η ίδια δεν έχει δικαίωμα να ζητήσει μεσολάβηση, αυτή μόνη της σου έδωσε την εγγύηση, αυτή μόνη της θα σε εξυπηρετήσει.

Απόσπασμα από την προστασία του καταναλωτή:

"Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης."

Βρες λοιπόν ποιος είναι ο εγγυητής της εμπορικής εγγύησης που έχεις, και απευθύνσου σε αυτόν.

Χάλασε η μητρική σου ή το ψάχνεις πριν αγοράσεις; Αν χάλασε δες που θα απευθυνθείς ανάλογα με την εγγύηση, αν δεν χάλασε και το ψάχνεις για αγορά δεν ξέρω αν είναι όντως κριτήριο και μπορούμε να βγάλουμε σίγουρα συμπεράσματα για τις πολιτικές αντικαταστάσεων/επισκευών όλων των εταιρειών σε πελάτες από Ελλάδα, άσε που μπορεί να διαφέρουν ανά περίπτωση.

ευχαριστω για της πληροφοριες που δεν της γνωριζα. τελεια. δηλαδη οντως υπαρχει αυτη νομοθεσια. Μου ειναι αδιανοητη βεβαια, αλα αφου υπαρχει. Δηλαδη αγοραζω κατι απο το καταστημα και αναφερει οτι εχει 5 χρονια εγγυηση αυτο σημαινει οτι ειναι 2 νομικη και η υπολοιποι τρεξε βρες πιος ειναι ο επμορικος εγγυητης για την οπιαδιποτε εταιρια στην Ελλαδα??? Η οπως ενας που θελει να αγορασει προιον της MSI θα ζηταει απο καθε γωνια εαν και εφοσον... Που η περισωτερες δεν εχουν αντιπροσωπεια νομιμη?? Ωραια👀 Δηλαδη εαν η МSI και η καθε ΜSI δεν σε εξυπηρετηση και επημενει οτι πρεπει να απευθυνθης στον πολητη οπος ξεκεινησε στην δικια μου περιπτωση? Τι δεν καταλαβαινω?

10 λεπτά πριν, afri είπε

ευχαριστω για της πληροφοριες που δεν της γνωριζα. τελεια. δηλαδη οντως υπαρχει αυτη νομοθεσια. Μου ειναι αδιανοητη βεβαια, αλα αφου υπαρχει. Δηλαδη αγοραζω κατι απο το καταστημα και αναφερει οτι εχει 5 χρονια εγγυηση αυτο σημαινει οτι ειναι 2 νομικη και η υπολοιποι τρεξε βρες πιος ειναι ο επμορικος εγγυητης για την οπιαδιποτε εταιρια στην Ελλαδα??? Η οπως ενας που θελει να αγορασει προιον της MSI θα ζηταει απο καθε γωνια εαν και εφοσον... Που η περισωτερες δεν εχουν αντιπροσωπεια νομιμη?? Ωραια👀 Δηλαδη εαν η МSI και η καθε ΜSI δεν σε εξυπηρετηση και επημενει οτι πρεπει να απευθυνθης στον πολητη οπος ξεκεινησε στην δικια μου περιπτωση? Τι δεν καταλαβαινω? Να σας ρωτησω και κατι αλλο, ξερετε ποσω κανει να στειλεις δεμα στην Πολωνια? Να σας πω εγω, απο 35 Ευρω ΕΛΤΑ εως 138 Ευρω η DHL!!!!! Αρα....εγγυηση σου λεει μετα τα δυο χρονια. Κανουμε μια συζητηση και δεν θελω να με παραξηγηση κανεις. Ευχαριστω για την πληροφορια θα μου ειναι χρησημη οταν θα "προσπαθησω" να το κυνηγησω το θεμα αυτο. 

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, afri είπε

Δηλαδη αγοραζω //κατι απο το καταστημα και αναφερει οτι εχει 5 χρονια εγγυηση αυτο σημαινει οτι ειναι 2 νομικη και η υπολοιποι τρεξε βρες πιος ειναι ο επμορικος εγγυητης για την οπιαδιποτε εταιρια στην Ελλαδα???

Όταν κάνεις την αγορά σου κανονικά ξέρεις από ποιον είναι η εγγύηση, είτε από το κατάστημα είτε από τον κατασκευαστή / προμηθευτή. Δεν ψάχνεις να βρεις εσύ τον εγγυητή, το γνωρίζεις όταν κάνεις την αγορά.

Το τροφοδοτικό που έχω έχει 7 χρόνια εγγύηση από την Corsair. Δες εδώ το site της Corsair που λέει για την εγγύηση, προτείνει να απευθυνθώ πρώτα στον πωλητή για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση, αλλά δεν αναφέρει ότι είναι υποχρεωτικό. Στη συνέχεια δίνει οδηγίες για το πως θα κάνω τη διαδικασία επισκευής/αντικατάστασης στέλνοντας το προϊόν σε κάποιο κέντρο της Corsair.

Μπορεί αν επικοινωνήσω με το κατάστημα που έκανα την αγορά μετά από 5 χρόνια να με εξυπηρετήσουν και να κάνουν αυτοί τη διαδικασία στέλνοντάς το στην Corsair για να με διευκολύνουν, αλλά το κάνουν χωρίς να είναι υποχρεωμένοι. Αν μου πουν στείλ'το στην Corsair δεν μπορώ να τους πω κάτι μετά τη διετία, εκτός αν μου έδιναν εγγύηση καταστήματος (και όχι της Corsair), τότε μόνο θα ήταν υποχρεωμένοι να με εξυπηρετήσουν.

Η εξτρά εγγύηση πέρα της διετίας είναι λίγο σπάνια να τη δώσουν τα μικρά μαγαζιά, και τα μεγάλα όταν τη δίνουν τη διαφημίζουν συνήθως.. Άρα στις περισσότερες περιπτώσεις που βλέπεις εγγύηση άνω των 2 χρόνων, είναι εγγύηση κατασκευαστή και όχι πωλητή.

Στην περίπτωση σου αν η τοπική MSI σου κάνει νερά, τότε είναι πρόβλημα της MSI όπως καταλαβαίνεις και όχι του πωλητή. Μπορεί να σε κατευθύνει εκεί για να γίνει πιο γρήγορα η διαδικασία ή να μην στέλνεις εσύ δέματα στο εξωτερικό. Αλλά πρέπει αυτούς να ρωτήσεις για την εγγύηση και πως την καλύπτουν, καθώς στο site τους αναφέρουν ότι για τις μητρικές ισχύουν διαφορετικοί όροι εγγύησης ανά περιοχή και σε προτρέπουν να επικοινωνήσεις με το τοπικό γραφείο τους.

Εδώ κάνεις λογαριασμό για να σε εξυπηρετήσουν από την τοπική MSI.

https://register.msi.com/home/login?ref=product/warranty

Ο πωλητής αν δεν σου έχει δώσει γραπτή εγγύηση που να λέει "εγγύηση 3 χρόνια Μπάμπης ΑΕ" νομίζω πως δεν έχει ευθύνη. Αν διάβασες κάπου 3 χρόνια εγγύηση είναι μάλλον της MSI και οφείλουν αυτοί να σε καλύψουν.

Δημοσ.

ευχαριστω και παλι φιλε μου. χαιρομαι που συζηταμε ετσι, εστω μεσω μηνηματον και μοιραζομαστε αποψεις. Η MSI δινει 3 χρονια εγγυηση αλα δεν της χωριζει στην εμπορικες και νομικες. 3 χρονια ειναι τρια χρονια, γιατι ειμαι εγω σαν αγορστης αυτος που πρεπει να προσεχω απο πιον αγοραζω και δεν ειναι ολοι η πωλητες ιδιοι στην αγορα ειτε ειναι νομικα ειτε ειναι επμωρικα. Δεν σου φαινονται ολα αυτα κολπακια για να σου πουλησουν κατι και εκει τελειωνει η δουλεια. Θεωρω παντος και παλι οτι η κινηση της MSI να δεχεται επιστροφες για επισκευη και αντικατασταση μονο απο τους μεταπολητες για το λογο που εχω εξηγηση προηγουμενος(ελεγχος κυριος..κλπ). Να σου πω και ενα ωραιω-βρηκα το επισημο σερβις της MSI στην Ελλαδα , αλα μονο για λαπτοπ. Και οταν τους ρωτησα γιατη, η απαντηση του φιλου στην αλλη ακρη ηταν-¨δυστηχως η MSI εχει εμας σαν αντιπροσοπεια επειδη ειδαν οτι στην Ελλαδα ολοι πουλανε χωρις πληρες συμορφωση για το αφτερ-σειλς κομματι(βαρεθηκα να αλαζω γλωσσες στο πληκρολογιο!)". Και αυτος ο κυριος ηταν που μου σηνεστησε να επιμεινω στην μαμα εταιρια. Με λιγα λογια, παει το 30ρι στα ΕΛΤΑ υπο ¨εγγυηση¨!🤪

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...