Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος το ποντίκι MX Master 3 της Logitech για να μου πει αν κάνει το δικό του θόρυβο όταν χρησιμοποιεί την ροδέλα στην λειτουργία "ακριβείας" (όχι στο γρήγορο scroll).

Θα έχω σύνδεσμο με 2 βιντεάκια ανεβάσμένα στο Imgur για να δείτε και να ακούσετε.

https://imgur.com/a/VJPf5yk

Το ποντίκι το έχω γύρω στις 10 μέρες. Τις πρώτες μέρες δεν υπήρχε αυτός ο ήχος.

Επικοινώνησα με το κατάστημα που το αγόρασα και μου είπαν οτί φυσικά μπορούν να το στείλουν στον κατασκευαστή για τεχνικό έλεγχο, αλλά επισήμαναν: "Στη περίπτωση που το πόρισμα του κατασκευαστή είναι ότι η βλάβη οφείλεται σε υπαιτιότητα πελάτη, θα υπάρξει κόστος τεχνικού ελέγχου."

Υπάρχει περίπτωση να είναι εργοστασιακός αυτός ο θόρυβος και έτσι να είναι το ποντίκι και τζάμπα να χρεωθώ κανένα τρελό κόστος τεχνικού ελέγχου από την Logitech;

Ρώτησα μερικά άτομα στο reddit που έχουν το ποντίκι και μου είπαν ότι δεν είναι φυσιολογικός θόρυβος,

Έχει κανείς εμπειρία; 

 

Ευχαριστώ πολύ!

Επεξ/σία από panoschr
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, panoschr είπε

Καλησπέρα,

ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος το ποντίκι MX Master 3 της Logitech για να μου πει αν κάνει το δικό του θόρυβο όταν χρησιμοποιεί την ροδέλα στην λειτουργία "ακριβείας" (όχι στο γρήγορο scroll).

Θα έχω σύνδεσμο με 2 βιντεάκια ανεβάσμένα στο Imgur για να δείτε και να ακούσετε.

https://imgur.com/a/VJPf5yk

Το ποντίκι το έχω γύρω στις 10 μέρες. Τις πρώτες μέρες δεν υπήρχε αυτός ο ήχος.

Επικοινώνησα με το κατάστημα που το αγόρασα και μου είπαν οτί φυσικά μπορούν να το στείλουν στον κατασκευαστή για τεχνικό έλεγχο, αλλά επισήμαναν: "Στη περίπτωση που το πόρισμα του κατασκευαστή είναι ότι η βλάβη οφείλεται σε υπαιτιότητα πελάτη, θα υπάρξει κόστος τεχνικού ελέγχου."

Υπάρχει περίπτωση να είναι εργοστασιακός αυτός ο θόρυβος και έτσι να είναι το ποντίκι και τζάμπα να χρεωθώ κανένα τρελό κόστος τεχνικού ελέγχου από την Logitech;

Ρώτησα μερικά άτομα στο reddit που έχουν το ποντίκι και μου είπαν ότι δεν είναι φυσιολογικός θόρυβος,

Έχει κανείς εμπειρία; 

 

Ευχαριστώ πολύ!

Απευθείας στην Logitech για αντικατάσταση και όχι στο eshop (υποθέτω )

Ή πας στο eshop (η οποίο άλλο μαγαζί το αγόρασες ) και ζητάς αντικατάσταση ή επισκευή από το μαγαζί ΔΩΡΕΑΝ αλλιώς αν σου πουν μα μου σου του το στέλνεις εσύ στην Logitech καλύτερα που να μην πληρώσεις το κόστος τεχνικού ελέγχου που μπορεί να μην στο φτιάξει καν 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ipso33 είπε

Το δικό μου δεν έχει κανένα θόρυβο. Μάνο νιώθεις τα (δοντάκια).

Αρα έχει φύγει ήδη για αντικατάσταση.

1 ώρα πριν, Nik1239 είπε

Απευθείας στην Logitech για αντικατάσταση και όχι στο eshop (υποθέτω )

Ή πας στο eshop (η οποίο άλλο μαγαζί το αγόρασες ) και ζητάς αντικατάσταση ή επισκευή από το μαγαζί ΔΩΡΕΑΝ αλλιώς αν σου πουν μα μου σου του το στέλνεις εσύ στην Logitech καλύτερα που να μην πληρώσεις το κόστος τεχνικού ελέγχου που μπορεί να μην στο φτιάξει καν 

Το κατάστημα προσφέρθηκε να το στείλει αυτό στην Logitech και μου είπαν ότι γενικά πιέζουν όσο περισσότερο μπορούν για γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών τους. Οπότε λεω να το στείλω σε αυτούς να αναλάβουν την αποστολή μπας και γίνει γρηγορότερα η αντικατάσταση (γιατί για διόρθωση δεν πιστεύω).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...