Super Moderators Snoob Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2021 Kλήτευση από τις ρυθμιστικές αρχές της Κίνας έλαβε η Tesla, προκειμένου να δώσει απαντήσεις σε ζητήματα ποιοτικού ελέγχου και ασφάλειας Η Κίνα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά της Tesla, μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς η βιομηχανία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων πούλησε εκεί 120.000 οχήματα μέσα στο 2020. Όμως, καθώς η εταιρία ανεβάζει τους ρυθμούς παραγωγής του τελευταίου της μοντέλου, στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη, οι ρυθμιστικές αρχές της χώρας την καλούν να δώσει εξηγήσεις, καθώς έχουν γίνει αποδέκτες καταγγελιών που αφορούν περιστατικά απρόβλεπτης επιτάχυνσης αλλά και εκδήλωσης φωτιάς σε μπαταρίες, σύμφωνα με την ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα τη Δευτέρα. Η Tesla δήλωσε πως θα ενισχύσει τους εσωτερικούς μηχανισμούς επιθεώρησης και διαχείρησης της παραγωγής. Εντωμεταξύ, η Κίνα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων σε ολόκληρο τον κόσμο και η κυβέρνησή της προωθεί εντατικά τη χρησιμοποίηση ηλεκτρικών οχημάτων. Το γεγονός αυτό βοήθησε την Tesla να πουλήσει 15.484 εγχώρια κατασκευασμένα οχήματα μέσα στον τελευταίο μήνα, σύμφωνα με την κινεζική Ένωση Επιβατηγών Οχημάτων. Πλέον, όμως, η Tesla καλείται να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των κινεζικών ρυθμιστικών αρχών, οι οποίες ζήτησαν από την εταιρία να βελτιώση τη διαχείριση των εγκαταστάσεών της, να συμμοφρωθεί με τη νομοθεσία και τους κανονισμούς της χώρας, καθώς και να σεβαστεί τα δικαιώματα των καταναλωτών. Από την τοπική έδρα της, στη Σαγκάη, η Tesla εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία αναφέρει χαρακτηριστικά πως "αποδέχεται ειλικρινά τις κατευθυντήριες οδηγίες των κρατικών υπηρεσιών" και ότι "αναλογίστηκε βαθιά τις αστοχίες" της. Η εταιρία βρίσκεται ήδη αντιμέτωπη με ζητήματα ποιοτικού ελέγχου στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ πρόκειται να προχωρήσει σε ανάκληση μεγάλου αριθμού Model S και Model X, εξαιτίας δυσλειτουργιών στις οθόνες αφής. Όλα τα Tesla διαθέτουν ενσωματωμένες οθόνες απεικόνισης πληροφοριών για το όχημα, οι οποίες σε ορισμένα μοντέλα έχουν εμφανίσει δυσλειτουργίες Η χρονική συγκυρία δεν θα μπορούσε να ήταν χειρότερη για την αυτοκινητοβιομηχανία με την υψηλότερη χρηματιστηριακή αποτίμηση παγκοσμίως, καθώς έρχεται αντιμέτωπη με εντεινόμενο ανταγωνισμό από κινεζικές εταιρίες. Ήδη τον περασμένο μήνα η κινεζική NIO παρουσίασε ένα τέταρτο μοντέλο που αναμένεται να περάσει στην παραγωγή, ενώ οι Li Auto και XPeng ήδη παράγουν νέα μοντέλα. Η εταιρία του Ίλον Μασκ εξασφάλισε την έγκριση για την κατασκευή του εργοστασίου της στη Σαγκάη το 2018, αποτελλώντας έτσι την πρώτη ξένη αυτοκινητοβιομηχανία που απέκτησε πλήρως ιδιόκτητες εγκαταστάσεις παραγωγής στην Κίνα. Εντωμεταξύ, τη Δευτέρα η Tesla στήριξε δημόσια το Bitcoin, όταν ανακοίνωσε πως προχώρησε στην αγορά κρυπτονομισμάτων αξίας 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέσα στον Ιανουάριο, ενώ σχεδιάζει να τα κάνει δεκτά ως τρόπο πληρωμής στο προσεχές μέλλον. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
masteripper Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Σιγά μην ιδρώσει...θα σπρώξει 2 κούπες ρύζι παραπάνω και πάπαλα... Μάλλον δεν θα τους έκατσε η μετάφραση στο Harry Potter. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2021 από masteripper 1
SKOKMAN Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Huawei και Xiaomi εσεις? Τesla εμεις... 3
dchatz Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 2 λεπτά πριν, SKOKMAN είπε Huawei και Xiaomi εσεις? Τesla εμεις... Οχι ακριβώς, η TESLA τα παράγει στην Κίνα. Huawei και Xiaomi δεν έχουν εργοστάσια στις ΗΠΑ.
coffeex Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Αυτά διαβάζουν οι Κινέζοι και .... Tesla to recall more than 130,000 cars following regulators’ pressure
thanosAIAS Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 2 λεπτά πριν, dchatz είπε Οχι ακριβώς, η TESLA τα παράγει στην Κίνα. Huawei και Xiaomi δεν έχουν εργοστάσια στις ΗΠΑ. Ακόμη χειρότερα για την Tesla...
RcManiac Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 11 λεπτά πριν, coffeex είπε Αυτά διαβάζουν οι Κινέζοι και .... Tesla to recall more than 130,000 cars following regulators’ pressure ... due to common touchscreen failures that can lead to the loss of several safety-related features while driving. 17 λεπτά πριν, SKOKMAN είπε Huawei και Xiaomi εσεις? Τesla εμεις... "καθώς έχουν γίνει αποδέκτες καταγγελιών που αφορούν περιστατικά απρόβλεπτης επιτάχυνσης αλλά και εκδήλωσης φωτιάς σε μπαταρίες" Δεν μπαίνεται καν στον κόπο να διαβάδετε το άρθρο ;
petasis Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Εμένα μου έκανε εντύπωση αυτό: "για την αυτοκινητοβιομηχανία με την υψηλότερη χρηματιστηριακή αποτίμηση παγκοσμίως". Το χρηματιστήριο των ΗΠΑ στα καλύτερά του... 🙃 1
coffeex Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 9 λεπτά πριν, RcManiac είπε ... due to common touchscreen failures that can lead to the loss of several safety-related features while driving. Elon Musk admits Tesla has quality problems
Dakonblackblade Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 24 λεπτά πριν, petasis είπε Εμένα μου έκανε εντύπωση αυτό: "για την αυτοκινητοβιομηχανία με την υψηλότερη χρηματιστηριακή αποτίμηση παγκοσμίως". Το χρηματιστήριο των ΗΠΑ στα καλύτερά του... 🙃 Μήπως ήρθε η ώρα να σορτάρεις?
chek2fire Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) η Κίνα απλά να πούμε ότι είναι από τους μεγαλύτερους παραγωγούς και πωλητές ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Φυσικά με εγχώριες παραγωγές που σημάνει επιχειρήσεις που ελέγχονται απόλυτα από το καθεστώς. Kανείς δεν κάνει δουλειά στην Κίνα αν δεν είναι του κόμματος και αν παρεκτραπεί απλά τον εξαφανίζουν για ένα διάστημα ώστε να τον συνετίσουν βλέπε alibaba. Γιαυτό τον λόγο δεν αφήνουν ξένες εταιρείες να πατήσουν τόσο εύκολα μέσα στην χώρα χωρίς πρώτα να διασφαλίσουν απόλυτα τα συμφέροντα τους. H Κίνα το έχει στήσει καλά το παιχνίδι. Εχει κάνει κανονικά exlpoit τις αδυναμίες του καπιταλισμού προς όφελος της. Μην ξεχνάμε ότι η χώρα έχει και διπλό νόμισμα η μοναδική στον κόσμο ένα για το εσωτερικό που η ισοτιμία ορίζεται από το κόμμα και που οι ξένες εταιρείες υποχρεώνονται να συναλλάσονται με αυτό και στην ουσία να το ανταλλάσσουν με δολάρια, ευρώ και ένα νόμισμα εξωτερικού που το ελέγχει η ίδια η Κίνα στις ξένες χρηματαγορές μέσω Hong Kong κυρίως με το συνάλλαγμα που έχει ήδη εξασφαλίσει από την εσωτερική αγορά. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2021 από chek2fire 1
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 6 λεπτά πριν, chek2fire είπε η Κίνα απλά να πούμε ότι είναι από τους μεγαλύτερους παραγωγούς και πωλητές ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Φυσικά με εγχώριες παραγωγές που σημάνει επιχειρήσεις που ελέγχονται απόλυτα από το καθεστώς. Kανείς δεν κάνει δουλειά στην Κίνα αν δεν είναι του κόμματος και αν παρεκτραπεί απλά τον εξαφανίζουν για ένα διάστημα ώστε να τον συνετίσουν βλέπε alibaba. Γιαυτό τον λόγο δεν αφήνουν ξένες εταιρείες να πατήσουν τόσο εύκολα μέσα στην χώρα χωρίς πρώτα να διασφαλίσουν απόλυτα τα συμφέροντα τους. H Κίνα το έχει στήσει καλά το παιχνίδι. Εχει κάνει κανονικά exlpoit τις αδυναμίες του καπιταλισμού προς όφελος της. Μην ξεχνάμε ότι η χώρα έχει και διπλό νόμισμα η μοναδική στον κόσμο ένα για το εσωτερικό που η ισοτιμία ορίζεται από το κόμμα και που οι ξένες εταιρείες υποχρεώνονται να συναλλάσονται με αυτό και στην ουσία να το ανταλλάσσουν με δολάρια, ευρώ και ένα νόμισμα εξωτερικού που το ελέγχει η ίδια η Κίνα στις ξένες χρηματαγορές μέσω Hong Kong κυρίως με το συνάλλαγμα που έχει ήδη εξασφαλίσει από την εσωτερική αγορά. επισεις, η Κινα θελει να ειναι ελευθερη η παγκοσμια αγορα για να εξαγει, αλλα αν θελεις να πουλησεις στην Κινα σε σκιζουν με αυτα που ζητανε. Η TESLA προφανως θα κατσει στον αξονα, και θα το πουλήσει το εκει μαγαζι φθηνα, μαζί με την τεχνογνωσια.
chek2fire Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Μόλις τώρα, arispz είπε επισεις, η Κινα θελει να ειναι ελευθερη η παγκοσμια αγορα για να εξαγει, αλλα αν θελεις να πουλησεις στην Κινα σε σκιζουν με αυτα που ζητανε. Η TESLA προφανως θα κατσει στον αξονα, και θα το πουλήσει το εκει μαγαζι φθηνα, μαζί με την τεχνογνωσια. μιλάμε οι τύποι είναι όπως οι πρώην Τροτσκιστές που είναι τα μεγαλύτερα γεράκια σήμερα σε χρηματιστήρια και τραπεζικοί Eχουν κατανοήσει απόλυτα σε βάθος το παιχνίδι και παίζουν πλέον κυνικά προς όφελος τους κάνοντας το στην κυριολεξία exploit χωρίς κανέναν ηθικό φραγμό.
dchatz Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, thanosAIAS είπε Ακόμη χειρότερα για την Tesla... και για την Κινα. Αν φυγει η TESLA κλείνει εργοστάσιο, άνεργοι κινέζοι, φόροι του εργοστασίου χανονται, έλεγχος κινεζικών αρχων στην εγκατάσταση και τεχνογνωσία κλπ ... Η TESLA αν θέλει πάει και το φτιάχνει στην Ινδια. Μπανάροντας huawei οι ΗΠΑ πρακτικά δεν έχασαν τιποτα. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2021 από dchatz
SilverMachine Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Φαντασου να εχεις Tesla στην Κινα.... Πας κανα ταξιδακι δυτικα/ επαρχια, να μην εχουν δει κ πολλα ηλεκτροκινητα, κ πεφτεις πανω σε ενα τετοιο που περπατα στο πεζοδρομιο απο διπλα, μεσημερι, κουρασμενο, μετα απο αλλη μια βαρετη μερα στο εργοστασιο... Το βοηθας το κοριτσι να παει σπιτι του, η οχι??? Θα εισαι ο κακος εγωιστης να την βλεπεις να ιδρωνει μεσ την ασιατικη ζεστη κ να σε κοιτα στο φανταχτερο σου Tesla (ενω το player παιζει "αντε κ γ@mis@υ" απ τους active member), η θα την ξεκουρασεις πηγαινοντας την εσυ (βαζοντας κ μια αμερικανια να ακουγεται για το ξεκαρφωμα)??? Λες να σου πει οτι δεν μπαινει επειδη τα Tesla εχουν προβλημα με τα ταμπλω τους κ φοβαται για την ζωη της μην αρπαξει φωτια η μπλουζα της? Η λες να μπει κ να σου πιασει κουβεντα για την καινουργια πολιτικη του κομματος για τα ξενα αυτοκινητα με μπαταριες? Αχ, αυτα τα απιστευτα ερωτηματικα για τους ιδιοκτητες Tesla στην Κινα.... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα