Προς το περιεχόμενο

Ταχυφορτιστές και φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 5 μήνες μετά...
  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μού έλεγε ένας φίλος που πήρε ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό και προσωρινά φορτίζει με το φορητό φορτιστή που είχε το αμάξι, από κανονική πρίζα, ότι σε λίγους μήνες, έχει λιώσει μερικές πρίζες και τις αντικαθιστά, χαχα.

Ισχύει ότι δεν αντέχουν τα υλικά τους και χρειάζεται κανείς βιομηχανική, έστω ως προσωρινή λύση, αν δεν βάλει wallbox;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Ισχύει ότι δεν αντέχουν τα υλικά τους και χρειάζεται κανείς βιομηχανική, έστω ως προσωρινή λύση, αν δεν βάλει wallbox;

Γενικά η βιομηχανική (αλλιώς και mennekes, που είναι εμπορικό brand αλλά έχει καθιερωθεί έτσι ως ονομασία / βλ. και black & decker για δράπανο) είναι σίγουρα η πιο ασφαλής επιλογή. 

Και σε εμάς έδωσαν και απλή schuko, αλλά προσωπικά δεν την εμπιστευόμαστε.

 

Να ρωτήσω και εγώ κάτι, μιας και είμαστε καινούριοι σχετικά, στο σπορ : ποιά εταιρεία προτιμάτε κυρίως, στη φόρτιση και για ποιους λόγους; 

Εμείς προς το παρόν (και με δεδομένη την ύπαρξη φορτιστών κοντά στο σπίτι μας), φορτίζουμε στην nrg (incharge). Επειδή όμως, το μόνο κριτήριο ήταν ξεκάθαρα και μόνο το παραπάνω, θα ήθελα να ακούσω και άλλες γνώμες.

Ευχαριστώ. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Μού έλεγε ένας φίλος που πήρε ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό και προσωρινά φορτίζει με το φορητό φορτιστή που είχε το αμάξι, από κανονική πρίζα, ότι σε λίγους μήνες, έχει λιώσει μερικές πρίζες και τις αντικαθιστά, χαχα.

Ισχύει ότι δεν αντέχουν τα υλικά τους και χρειάζεται κανείς βιομηχανική, έστω ως προσωρινή λύση, αν δεν βάλει wallbox;

Αν του λιώνουν οι πρίζες τότε κάτι άλλο φταίει, όχι ότι φορτίζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το standard καλώδιο φόρτισης (και όχι φορτιστής) με φις σούκο που δίνεται μαζί το αμάξι τραβάει μέγιστο ρεύμα 10Α (2,3KW), αρκετά πιο κάτω από το όριο των 16A που έχουν οι πρίζες σούκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...
Στις 27/8/2022 στις 7:39 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Μού έλεγε ένας φίλος που πήρε ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό και προσωρινά φορτίζει με το φορητό φορτιστή που είχε το αμάξι, από κανονική πρίζα, ότι σε λίγους μήνες, έχει λιώσει μερικές πρίζες και τις αντικαθιστά, χαχα.

Ισχύει ότι δεν αντέχουν τα υλικά τους και χρειάζεται κανείς βιομηχανική, έστω ως προσωρινή λύση, αν δεν βάλει wallbox;

Τραβάει παραπάνω ρεύμα το αμάξι από την αντοχή της πρίζας και του καλωδίου αυτης. Το πιθανότερο αυτή η πρίζα να μην μπορεί να δώσει παραπάνω ρεύμα, ενώ το αυτοκίνητο τραβάει παραπάνω. Πες του να βρει ενισχυμένη πρίζα στο σπίτι. Λογικά αυτές στις οποίες πέφτουν τα κλιματιστικά πάνω θα είναι οκ. Και πες του κάποια στιγμή δεν θα λιώσει η πρίζα, αλλά το καλώδιο και θα τρέχει και δεν θα φτάνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
1 hour ago, kostasgr78 said:

Τελικά όσους έχω ρωτήσει που έλιωσαν οι πρίζες, τις άλλαξαν με άλλες industrial τύπου, και όλα κανονικά μια χαρά.

Να τους λες να μάθουν και μερικά βασικά πράγματα σχετικά με τις πρίζες και τι μπορούν να πάρουν με ασφάλεια. Θα πάνε κάπου και θα κάνουν ζημιά. Ο φορτιστής ρυθμίζεται ανάλογα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, gbras είπε

Να τους λες να μάθουν και μερικά βασικά πράγματα σχετικά με τις πρίζες και τι μπορούν να πάρουν με ασφάλεια. Θα πάνε κάπου και θα κάνουν ζημιά. Ο φορτιστής ρυθμίζεται ανάλογα .

Αυτό βασικά περισσότερο πρέπει να το μάθουν στη χώρα οι ηλεκτρολόγοι, παρά οι καταναλωτές και λαμβάνοντες την υπηρεσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έλιωνε δεν θα ήταν ενισχυμένη ή ο φορτιστής ηταν 3.7kw ή παραπάνω. Βάλε και τους αγωγούς , που λόγω ηλικίας επέρχεται γήρανση και θα καταλάβεις.

Ολα ειναι υπολογισμένα στην ηλεκτρολογία, το οτι καποιοι ηλεκτρολόγοι δεν έχουν ιδέα απο βασικά μαθηματικά ή περνάνε ενα ουδέτερο ή μια γείωση για 3 γραμμές .. είναι άλλο θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφέρω για τους ηλεκτρολόγους αποκλειστικά για το γεγονός ότι σε ένα κύκλωμα θα πρέπει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη της διάταξης να αντέχουν τις προβλεπόμενες προδιαγραφές.

Αν π.χ. βάζεις μια ασφάλεια 16Α, πρέπει και οι πρίζες και τα καλώδια να αντέχουν να δίνουν το προβλεπόμενο φορτίο και ρεύμα για ώρες, όσο η ασφάλεια δεν καίγεται. Άρα αν δεν καίγεται η ασφάλεια, αλλά καταρρέουν τερματικά μέρη, όπως το λιώσιμο των πριζών, τότε σημαίνει ότι εξαρχής ο ηλεκτρολόγος (είτε ο μελετητής είτε ο «ειδικός» μάστορας που είπε «βάλε αυτή τη φθηνή, μια χαρά κάνει τη δουλειά της») έκανε λάθος εκτιμήσεις και δεν φταίει ο ιδιοκτήτης του σπιτιού.

Ξέρω ανθρώπους που στην πιλοτή/γκαράζ στις μονοκατοικίες τους, τούς έλιωσαν οι πρίζες μετά από ώρες φόρτισης, σε νεόδμητα σπίτια 2 μηνών. Χωρίς να έχει πέσει η ασφάλεια. Εδώ έχεις ξεκάθαρη αδυναμία των επαγγελματιών να τηρήσουν προδιαγραφές και όχι των ιδιοκτητών σπιτιών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Όσο θα προχωράει η ηλεκτροκίνηση σε ιδιωτικές υποδομές, έχουμε να δούμε πολλά ακόμα! Θα ξεβραστούν όλες οι αδυναμίες στις παρελθοντικές και νέες εγκαταστάσεις από τυχάρπαστους επαγγελματίες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Αναφέρω για τους ηλεκτρολόγους αποκλειστικά για το γεγονός ότι σε ένα κύκλωμα θα πρέπει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη της διάταξης να αντέχουν τις προβλεπόμενες προδιαγραφές.

Αν π.χ. βάζεις μια ασφάλεια 16Α, πρέπει και οι πρίζες και τα καλώδια να αντέχουν να δίνουν το προβλεπόμενο φορτίο και ρεύμα για ώρες, όσο η ασφάλεια δεν καίγεται. Άρα αν δεν καίγεται η ασφάλεια, αλλά καταρρέουν τερματικά μέρη, όπως το λιώσιμο των πριζών, τότε σημαίνει ότι εξαρχής ο ηλεκτρολόγος (είτε ο μελετητής είτε ο «ειδικός» μάστορας που είπε «βάλε αυτή τη φθηνή, μια χαρά κάνει τη δουλειά της») έκανε λάθος εκτιμήσεις και δεν φταίει ο ιδιοκτήτης του σπιτιού.

Ξέρω ανθρώπους που στην πιλοτή/γκαράζ στις μονοκατοικίες τους, τούς έλιωσαν οι πρίζες μετά από ώρες φόρτισης, σε νεόδμητα σπίτια 2 μηνών. Χωρίς να έχει πέσει η ασφάλεια. Εδώ έχεις ξεκάθαρη αδυναμία των επαγγελματιών να τηρήσουν προδιαγραφές και όχι των ιδιοκτητών σπιτιών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Όσο θα προχωράει η ηλεκτροκίνηση σε ιδιωτικές υποδομές, έχουμε να δούμε πολλά ακόμα! Θα ξεβραστούν όλες οι αδυναμίες στις παρελθοντικές και νέες εγκαταστάσεις από τυχάρπαστους επαγγελματίες!

Αυτα έχουν λυθει (και οριστει) από τον νόμο 4710 του 2020 (κεφ 22, υποδομές φόρτισης σε υφιστάμενα κτίρια).

Εκει έχουν νομοθετηθεί και προβλέπουν  όλα τα τεχνικα θεματα. 

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, kostasgr78 said:

Αυτό βασικά περισσότερο πρέπει να το μάθουν στη χώρα οι ηλεκτρολόγοι, παρά οι καταναλωτές και λαμβάνοντες την υπηρεσία.

Αλλο αυτο, εγω προσφατα πηγα σε ενα καταλυμα και μου εδωσε πριζα η οποια ομως ηταν σχετικα παλια. Δεν πηγα να τραβηξω 16Α το εβαλα στα 10Α για ασφαλεια. Δηλαδη μπορει καποιος να θελει να σου κανει εξυπηρετηση αλλα πρεπει να ξερεις και εσυ να μην του δημιουργησεις προβλημα. Γενικα παντως τα 10Α ειναι μια ασφαλης επιλογη, εκτος και αν το σπιτι εχει ηλεκτρολογικα του '60.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Ερώτηση σε κατόχους ηλεκτρικών ή ανθρώπους που το διερευνούν στην προοπτική κατοχής.

Σε προσωπικό γκαράζ: μια απλή βιομηχανική πρίζα φόρτισης ή brand φορτιστής (με smart δυνατότητες ή όχι) και γιατί;

Η κάθε επίσημη αντιπροσωπεία (κατασκευαστής) πλασάρει το δικό της ή τα μοντέλα τους συνεργάζονται και με μια σειρά άλλων τρίτων;
Ποιό το πλεονέκτημα να πάρει κανείς αυτό που πλασάρει η ίδια η αντιπροσωπεία;

Το φορητό σύστημα που δίνουν κάποιοι κατασκευαστές ή το χρεώνουν, για να κουμπώνεις σε απλές σούκο, θα χαιρετήσει νύχτα σε σταθερή χρήση στο σπίτι;

Θα χαρώ να ακούσω απόψεις, αλλά και εμπειρίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, kostasgr78 said:

Σε προσωπικό γκαράζ: μια απλή βιομηχανική πρίζα φόρτισης ή brand φορτιστής (με smart δυνατότητες ή όχι) και γιατί;

Αν βαλεις βιομηχανικη πριζα ετσι και αλλιως θα χρειαστεις ( φορητο) φορτιστη. Μπορεις να εχεις σταθερο η αποσπωμενο με τις ιδιες δυνατοτητες

2 hours ago, kostasgr78 said:

Η κάθε επίσημη αντιπροσωπεία (κατασκευαστής) πλασάρει το δικό της ή τα μοντέλα τους συνεργάζονται και με μια σειρά άλλων τρίτων;
Ποιό το πλεονέκτημα να πάρει κανείς αυτό που πλασάρει η ίδια η αντιπροσωπεία;

Δεν υπαρχει καποιο πλεονεκτημα. Παιρνεις οποιον θελεις.

2 hours ago, kostasgr78 said:

Το φορητό σύστημα που δίνουν κάποιοι κατασκευαστές ή το χρεώνουν, για να κουμπώνεις σε απλές σούκο, θα χαιρετήσει νύχτα σε σταθερή χρήση στο σπίτι;

Αλλοι δινουν τον φορητο φορτιστη σουκο και αλλοι το καλωδιο type 2. Ειναι τοσο πιθανο να χαιρετισει οσο και ο φορτιστης του κινητου. Αν χρειαζεται να φορτιζεις καθε μερα η εστω μερα παρα μερα, τοτε καλυτερα να εχεις ενα κανονικο φορτιστη.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...