Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα. 🙂

Ξεκινώ ένα σχετικό θέμα συζήτησης, καθώς σταδιακά όλο και περισσότερους θα απασχολεί η πορεία κατασκευής ταχυφορτιστών στο οδικό δίκτυο, αλλά και σε χώρους στάθμευσης ανά την επικράτεια.

Παράλληλα, θα προκύπτουν ερωτήματα τεχνικής φύσης και για τους μικρότερους φορτιστές οικίας/κτιρίων.

Μπορούμε να δημοσιεύουμε όταν βλέπουμε νέα σημεία με φορτιστές, αλλά και για σημεία που γνωρίζουμε ήδη.

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα πως μπορω να μαθω τι υποδομες χρειαζονται για να βαλω πριζα για ηλεκτρικο αυτοκινητο;;

Δηλαδη χρειαζεται τριφασκο, απλο ρευμα κλπ κλπ

Επεξ/σία από collect
Δημοσ.
4 ώρες πριν, collect είπε

Καλησπερα πως μπορω να μαθω τι υποδομες χρειαζονται για να βαλω πριζα για ηλεκτρικο αυτοκινητο;;

Δηλαδη χρειαζεται τριφασκο, απλο ρευμα κλπ κλπ

Εννοεις να βαλεις φορτιστη στο σπιτι. Και σε μονοφασικο ρευμα μπορεις να τον συνδεσεις και σε τριφασικο. Φυσικα καλυτερα σε τριφασικο μιας και θα παρεις την μεγιστη ισχυ φορτισης που δεχεται το αυτοκινητο σου ( συνηθως 7-11 Κw).

Στις 18/2/2021 στις 4:28 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Έχετε πετύχει δημόσιο ταχυφορτιστή στις περιοχές που κινείστε;

Οταν λεμε ταχυφορτιστη εννοουμε παντα DC. Γενικα μεσα στην Αθηνα εχει ελαχιστους. Οι περισσότεροι είναι στην εθνική.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, collect είπε

Καλησπερα πως μπορω να μαθω τι υποδομες χρειαζονται για να βαλω πριζα για ηλεκτρικο αυτοκινητο;;

Δηλαδη χρειαζεται τριφασκο, απλο ρευμα κλπ κλπ

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορείς να τα φορτίσεις ακόμα και με μια απλή σούκο πρίζα μόνο που θα είναι πολύ αργή η φόρτιση, για πιο γρήγορα θα χρειαστείς επιτοίχιο σταθμό φόρτισης wallbox.

Πχ σε ένα Peugeot e-208 κάθε 1 ώρα φόρτισης σε πρίζα σούκο θα σου προσθέτει 12km αυτονομία, ενώ με wallbox θα σου προσθέτει έως και 38 ή και έως 55km/h αν πληρώσεις έξτρα για να έχει 11kw ενσωματωμένο φορτιστή. Δες τον παρακάτω πίνακα που τα γράφει όλα αναλυτικά για το συγκεκριμένο μοντέλο:

Charging Point Max. Power Power Time Rate
Standard 7.4 kW On-Board Charger
Wall Plug (2.3 kW) 230V / 1x10A 2.3 kW 23h15m 12 km/h
1-phase 16A (3.7 kW) 230V / 1x16A 3.7 kW 14h30m 19 km/h
1-phase 32A (7.4 kW) 230V / 1x32A 7.4 kW 7h15m 38 km/h
3-phase 16A (11 kW) 230V / 1x16A 3.7 kW † 14h30m 19 km/h
3-phase 32A (22 kW) 230V / 1x32A 7.4 kW † 7h15m 38 km/h
Optional 11.0kW On-Board Charger *
Wall Plug (2.3 kW) 230V / 1x10A 2.3 kW 23h15m 12 km/h
1-phase 16A (3.7 kW) 230V / 1x16A 3.7 kW 14h30m 19 km/h
1-phase 32A (7.4 kW) 230V / 1x32A 7.4 kW 7h15m 38 km/h
3-phase 16A (11 kW) 400V / 3x16A 11 kW 5 hours 55 km/h
3-phase 32A (22 kW) 400V / 3x16A 11 kW † 5 hours 55 km/h

 

† = Limited by on-board charger, vehicle cannot charge faster.

* = Optional in some countries, standard in others. Check local specifications for details.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Σωστός ο gbras πάντα DC σε ταχυφορτιστή ωστε να φορτίζει επιτοπου τη μπαταρία χωρίς τη βοήθεια του εσωτερικού μετατροπέα. Σιγά σιγά φαίνεται πως το πρόβλημα με τους ταχυφορτιστές υπάρχει , αλλα νομίζω πως στο τόπο κατοικίας η φόρτιση το βράδυ με νυχτερινή κατανάλωση ( όσο ακόμα χρησιμοποιείται για τα EV) και ειδικά με μια απλη συστοιχία ΦΒ είναι το ιδανικό και για τη μακροζωία της μπαταρίας

Δημοσ.

Είναι ξεκάθαρο από τα ως τώρα στοιχεία από τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, ότι η συχνή χρήση ταχυφορτιστή φθείρει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό τη μπαταρία.

Άρα, ακόμα κι αν φτιαχτούν εκτεταμένες υποδομές, όπου θα κάνει κανείς χρήση σε ταξίδι με στάση - για παράδειγμα - αναγκαστικά για να έχει ήρεμο το κεφάλι του, δεν θα είναι η λύση για «χόρταση». Πρέπει να επιδιώκει οι περισσότερες φορτίσεις να είναι σε όσο το δυνατόν χαμηλότερο ρεύμα, ιδανικά ακόμα και από σπιτική πρίζα με πολύ αργή φόρτιση.

Δημοσ.

Αυτο ισχυει μεχρι να βγουν καινουργιες τεχνολογιες ( χημεια) μπαταριας. Οι ταχυφορτιστες ειναι μονο για τα ταξιδια προς το παρον, δηλαδη για αραιη χρηση.

Δημοσ.

Παρόλο που αναπτύσσονται εργαστηριακά διαφορετικές τεχνολογίες μπαταρίας, ακόμα είμαστε πολύ μακριά για commercial χρήση και κυρίως σε προσιτό κόστος.

Άρα την υπάρχουσα τεχνολογία μπαταρίας την έχουμε «παντρευτεί» για πολλά χρόνια ακόμα.

Οι αποφάσεις των καταναλωτών για την αγορά ενός ηλεκτρικού, είναι βασισμένες και θα είναι για καιρό ακόμα βασισμένες στην οικονομοτεχνική εξίσωση που περικλείει τη σημερινή τεχνολογία μπαταρίας.

Μόνο η κλίμακα παραγωγής θα ρίξει το κόστος προς το παρόν. Οι παιδικές ασθένειες δεν θα λυθούν άμεσα.

Εν ολίγοις, το μοντέλο φόρτισης στην υπάρχουσα τεχνολογία θα καθορίζει και τη φθορά. Και κάπως έτσι θα βγαίνει και το κόστος χρήσης ανά έτος και σαν μείωση αξίας.

  • Like 1
  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 20/5/2021 στις 7:24 ΜΜ, collect είπε

Καλησπερα πως μπορω να μαθω τι υποδομες χρειαζονται για να βαλω πριζα για ηλεκτρικο αυτοκινητο;;

Δηλαδη χρειαζεται τριφασκο, απλο ρευμα κλπ κλπ

Καλησπέρα, είτε μπορείς να χρησιμοποιήσεις φορητό φορτιστή που συνδέεται σε απλή πρίζα σούκο και δίνει 3.7kW / 16A, είτε να εγκαταστήσεις επίτοιχο φορτιστή.

Αναλόγως της παροχής σου έχεις τις εξής επιλογές σε AC φορτιστή:

1. Μονοφασική παροχή: Μονοφασικός φορτιστής έως 7kW / 32A

2. Τριφασική παροχή: Τριφασικός φορτιστής είτε 11kW / 16 A ανά φάση ή 22kW / 32 A ανά φάση.

Μπορείς να δεις διάφορες επιλογές φορτιστών από κορυφαίους κατασκευαστές στο www.evpower.gr και για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση να επικοινωνήσεις μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω email.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Βλέπω ότι στο επόμενο πρόγραμμα επιδοτήσεων ηλεκτροκίνησης, θα έχει επιδότηση και για φορτιστές.

Και στο προηγούμενο είχε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...