Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Orestis___p είπε

Δεν διαφωνω με αυτό που λες. Απλώς με 10€ δεν γίνεται να μην ανεβεί καθόλου και να είναι σαν να μην έβαλα τίποτα. Τα 10€ είναι μια σταθερή τιμή. Διαφορετικά εκφράζονται όμως στο κάθε αυτοκίνητο. Και φυσικά θα νιώσω ότι με κλέβει αν από τις 10 φορές την μια δεν θα ανεβεί καθόλου. Ότι και να γίνει είναι μια τιμή που εκφράζεται σε λίτρα. Αυτά τα λίτρα πρέπει να φανούν κάπως. Μπορεί λίγο,μπορεί πολύ,όχι όμως καθόλου!

Πως γίνεται να μην διαφωνείς με το ότι σε κάποια σημεία η βελόνα "κολλάει", αλλά ταυτόχρονα να ισχυρίζεσαι ότι δεν γίνεται η βελόνα να μην ανέβει καθόλου?

Έχεις πάρει διαζύγιο με τη λογική μου φαίνεται.

  • Απαντ. 428
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ελπίζω να μην έχεις γυρισμένο το κλειδί να βλεπεις πόσο ανεβαίνει όσο ανεφοδιάζεσαι.

Απο εκεί και μετά σου βγάζει τα ανάλογα με τα λίτρα που πλήρωσες χιλιόμετρα;

 

Αρχικά δεν έχω κλειδί στο αμάξι,έχει μπουτόν εκκίνησης. 
Και κλειδί όταν είχα στο προηγούμενο αμάξι δεν το έκανα ποτέ. Πάντα το κλείνω και όταν το ξανά ανοίγω τσεκάρω τα χιλιόμετρα που έχω αυτονομία. 

10 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Εδώ είναι η απάντηση.

Το αυτοκίνητο έχει δαιμονιστεί.

Πρέπει να σφάξεις ένα τραγο στο καπό, να το βάλεις φωτιά και να χορεύεις γυμνός γύρω του τραγουδώντας το παπάκι πάει στην Ποταμιά.

Εντάξει επιστήμονα,την επόμενη φορά θα το κάνω και έναν εξορκισμό μήπως φταίει και αυτο...

Επεξ/σία από Orestis___p
Δημοσ.

Εντάξει ρε φίλε, μπορεί να σε κλέβουν τα συγκεκριμένα πρατήρια. Επέλεξε κάποια άλλα όπου θα ανεβαίνει η γραμμή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Εντάξει ρε φίλε, μπορεί να σε κλέβουν τα συγκεκριμένα πρατήρια. Επέλεξε κάποια άλλα όπου θα ανεβαίνει η γραμμή.

Yes Sir!

αλλα θα προτιμήσω να σφάξω τον τράγο. Μου φαίνεται πιο αποτελεσματικό!!!

Επεξ/σία από Orestis___p
Δημοσ.

Το σκέφτομαι σοβαρά να πάρω ένα 20λιτρο δοχείο για καύσιμα και να βάζω σε αυτό την βενζίνη. Έστω για λίγο καιρό να τσεκάρω τα βενζινάδικα που πάω.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πως γίνεται να μην διαφωνείς με το ότι σε κάποια σημεία η βελόνα "κολλάει", αλλά ταυτόχρονα να ισχυρίζεσαι ότι δεν γίνεται η βελόνα να μην ανέβει καθόλου?

Έχεις πάρει διαζύγιο με τη λογική μου φαίνεται.

Δεν διαφωνω σε αυτό που λες ότι κατεβαίνει και δεν ανεβαίνει. Προφανώς. Είναι ένας δείκτης που σου δείχνει την στάθμη ενός υγρού μέσα σε ένα συγκεκριμένο χώρο. Αν η λογική μου στο ότι δεν γίνεται με σταθερά λίτρα άλλοτε να γεμίζει και άλλοτε να μην γεμίζει,δεν είναι σωστή,παρακαλώ να μου το εξηγήσεις. Γιατί όντως μπορεί να μην καταλαβαίνω εγώ κάτι σωστα. Πραγματικά θα το εκτιμούσα!

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, telis είπε

Το σκέφτομαι σοβαρά να πάρω ένα 20λιτρο δοχείο για καύσιμα και να βάζω σε αυτό την βενζίνη. Έστω για λίγο καιρό να τσεκάρω τα βενζινάδικα που πάω.

Το κάνω συχνά για να υπολογίζω το μείγμα (λάδι) για ένα δίχρονο που έχω. Τα περισσότερα βάζουν 600ml παραπάνω ανά 10 λίτρα. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, RcManiac είπε

Το κάνω συχνά για να υπολογίζω το μείγμα (λάδι) για ένα δίχρονο που έχω. Τα περισσότερα βάζουν 600ml παραπάνω ανά 10 λίτρα. 

Δεν κατάλαβα. Ζητάς 10 λίτρα και σου βάζουν 10,6?

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Orestis___p είπε

Δεν διαφωνω σε αυτό που λες ότι κατεβαίνει και δεν ανεβαίνει. Προφανώς. Είναι ένας δείκτης που σου δείχνει την στάθμη ενός υγρού μέσα σε ένα συγκεκριμένο χώρο. Αν η λογική μου στο ότι δεν γίνεται με σταθερά λίτρα άλλοτε να γεμίζει και άλλοτε να μην γεμίζει,δεν είναι σωστή,παρακαλώ να μου το εξηγήσεις. Γιατί όντως μπορεί να μην καταλαβαίνω εγώ κάτι σωστα. Πραγματικά θα το εκτιμούσα!

Δεν θυμάμαι να έγραψα κάπου ότι "κατεβαίνει και δεν ανεβαίνει", αν άλλα γράφω και άλλα καταλαβαίνεις τζάμπα ο κόπος.

Τίποτα άλλο από εμένα.

 

17 λεπτά πριν, RcManiac είπε

Το κάνω συχνά για να υπολογίζω το μείγμα (λάδι) για ένα δίχρονο που έχω. Τα περισσότερα βάζουν 600ml παραπάνω ανά 10 λίτρα. 

Άρα τα βενζινάδικα εμείς τα κλέβουμε, δεν μας κλέβουν αυτά, right? :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, SeriesX είπε

Newbie, τι ειναι αυτα που λες ?

Ασε την βελονα, το trip τι σου λεει? Πηρε καυσιμο μεσα ? 

....και εγω εχω diesel με 50αρι ρεζερβουαρ και παντα το γεμιζω μολις μεινουν 20 λιτρα στο ρεζερβουαρ. 

170.000 χλμ (BMW 116D 2014) με BP Diesel Ultimate....δεν εχει κανει κιχ το οχημα!

Παντα βαζω πετρελαιο με το trip, που παντα πεφτει μεσα κατα 99.9%

Όχι ούτε στο τριπ λέει ότι πήρε καύσιμο. Δεν κουνήθηκε ούτε βελόνα ούτε αριθμός από πουθενά. Σαν να μην έβαλα τίποτα. Και ξαναλέω τα 10€ δεν είναι πολλά αλλά ξέρω 100% κάθε φορά ποσα χιλιόμετρα έχω!

Επεξ/σία από Orestis___p
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Orestis___p είπε

στην τελευταία γραμμή πριν το κόκκινο για να μπει στη ρεζέρβα,βάζω 10€. Ξαναλέω το αμάξι είναι αρκετά οικονομικό και με αυτό το δεκάρικο περνάει ελάχιστα την μέση(δηλαδή προς το γεμάτο).

 

2 ώρες πριν, Orestis___p είπε

 Γενικά φουλάρει με 50-53€. Κατανάλωση έχω ανάλογα με το γκάζι γύρω στα 5,3/100. 

Aν φουλάρει με 50-53 τότε στη μέση γεμίζει με 25-26.5. Και αφού λίγο πριν τη ρεζέρβα βάζεις 10 και πηγαίνει ελάχιστα πάνω από τη μέση τότε η ρεζέρβα σου είναι 15-16,5 ευρώ καύσιμο. Χλωμό

Δημοσ.

το τριπ υπολογίζει τα χιλιόμετρα με βάση τον τρόπο οδήγησης μέχρι αυτή τη στιγμή. Πράγμα που σημαίνει αν εσύ πηγαίνεις πατημένος και το αυτοκίνητο δείχνει ας πούμε 10 λίτρα /100 κατανάλωση και range 200κμ. Αν βάλεις καύσιμο θα δείχνει πχ 250 ενώ άλλες φορές μπορεί να έδειχνε 300. Δε σημαίνει ότι μπήκε λιγότερο.

στο ίδιο σκηνικό. αν κατεβαίνεις ένα βουνο χωρίς γκάζι, το τριπ μπορεί να δείχνει 2 λίτρα /100 και range 350km. Αν βάλεις τότε ίδια ποσότητα καυσίμου το τριπ θα δείχνει 500Km. Σου έβαλε παραπάνω; όχι.

όσο για τα κουτάκια, δε πέφτουν το ίδιο. άλλα πέφτουν πιο αργά άλλα πιο γρήγορα. πχ σε εμένα το πρώτο αντιστοιχεί σε διπλασια ποσότητα καυσίμου από τα επόμενα. 

Αν θεωρήσουμε ότι κάθε κουτάκι αντιστοιχεί σε 5 λίτρα και έχεις 2 γεμάτα κουτάκια τότε μέσα μπορεί να έχεις (χοντρικά) από 5+ λίτρα μέχρι 14. Δηλαδή ένα τικ πριν πέσει το κουτάκι ή ένα τικ πριν ανέβει.

αν πάρουμε την περίπτωση να έχουμε 5-6 λίτρα και βάλουμε άλλα 3-4 δε θα ανέβει το κουτάκι.

αν πάρουμε την περίπτωση να έχουμε 14λίτρα και βάλουμε 1, τώρα θα ανέβει.

με διαφορά 1λίτρου μπορείς να έχει +- κουτάκι.

Δε ξέρω αν το περιέγραψα καλά αλλά οι περισσότεροι φαντάζομαι καταλαβαίνετε πως και μόνο που συμμετέχουμε στη κουβέντα παίζοντας με το κουτάκι, μας καθιστά ηλίθιους.

Να πω ότι έβαλες 20 λίτρα και δεν ανέβηκε καθόλου, πάει στο διάολο. αλλά δεν είναι δυνατόν να παίζουμε με τα γραμμάρια και να μετράμε κουτάκια. Κουτάκια μετράω κι εγώ αλλά όχι για γραμμάρια.

Όπως έχω γράψει κι άλλη φορά, δεν εννοώ ότι δε σε έκλεψε κάποιος (μπορεί και να σε έκλεψε και να έχεις δίκιο) αλλά σίγουρα δεν είναι απόδειξη ότι σε έκλεψε. Ειδικά όταν μιλάμε για τέτοιες ποσότητες

  • Like 3
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, telis είπε

Δεν κατάλαβα. Ζητάς 10 λίτρα και σου βάζουν 10,6?

Πρέπει να πας με πιστοποιημένο βαθμονομημένο δοχείο, αλλά και πάλι τρελό θα σε βγάλουν αν υπάρξει απόκλιση μεγαλύτερη του νόμιμου σφάλματος της αντλίας.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Δε ξέρω αν το περιέγραψα καλά αλλά οι περισσότεροι φαντάζομαι καταλαβαίνετε πως και μόνο που συμμετέχουμε στη κουβέντα παίζοντας με το κουτάκι, μας καθιστά ηλίθιους.

😃

κουτακι=μοναδα μετρησης υγρων

 

προς ts

οπως μπορεις να αντιληφθεις ο δεικτης καυσιμου δεν συσχετιζεται αμεσα με την ποσοτητα που υπαρχει στο ντεποζιτο, ειναι κατα προσεγγιση ενδεικτικος που περιπου εισαι, στο 1/3 στο 1/4 της συνολικης σου ποσοτητας κτλ

επειδη τον ιδιο δεικτη εχουμε (εγω στο Corsa E, η Οπελαρα δεν αλλαζει ομαδα που κερδιζει), εμπειρικα θα μπορουσες να αποδοσεις σε καθε κουτακι ενα αριθμο χλμ. Πχ στα 6 κουτακια, το καθε κουτακι ισοδυναμει με 100-130 χλμ. Αλλα και παλι εισαι στο περιπου

Επι του ερωτηματος σου, να σου εβαλε 10ευρω αερα, απιθανο. Να σου εβαλε ομως ξερωγω 8ευρω καυσιμο αντι για 10ευρω ειναι πολυ πιθανο, ολοι εχουν να διηγηθουν μια τετοια ιστορια. Δεν μπορεις να κανεις κατι, απλα αλλαζεις πρατηριο

 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Bitbit είπε

το τριπ υπολογίζει τα χιλιόμετρα με βάση τον τρόπο οδήγησης μέχρι αυτή τη στιγμή. Πράγμα που σημαίνει αν εσύ πηγαίνεις πατημένος και το αυτοκίνητο δείχνει ας πούμε 10 λίτρα /100 κατανάλωση και range 200κμ. Αν βάλεις καύσιμο θα δείχνει πχ 250 ενώ άλλες φορές μπορεί να έδειχνε 300. Δε σημαίνει ότι μπήκε λιγότερο.

στο ίδιο σκηνικό. αν κατεβαίνεις ένα βουνο χωρίς γκάζι, το τριπ μπορεί να δείχνει 2 λίτρα /100 και range 350km. Αν βάλεις τότε ίδια ποσότητα καυσίμου το τριπ θα δείχνει 500Km. Σου έβαλε παραπάνω; όχι.

όσο για τα κουτάκια, δε πέφτουν το ίδιο. άλλα πέφτουν πιο αργά άλλα πιο γρήγορα. πχ σε εμένα το πρώτο αντιστοιχεί σε διπλασια ποσότητα καυσίμου από τα επόμενα. 

Αν θεωρήσουμε ότι κάθε κουτάκι αντιστοιχεί σε 5 λίτρα και έχεις 2 γεμάτα κουτάκια τότε μέσα μπορεί να έχεις (χοντρικά) από 5+ λίτρα μέχρι 14. Δηλαδή ένα τικ πριν πέσει το κουτάκι ή ένα τικ πριν ανέβει.

αν πάρουμε την περίπτωση να έχουμε 5-6 λίτρα και βάλουμε άλλα 3-4 δε θα ανέβει το κουτάκι.

αν πάρουμε την περίπτωση να έχουμε 14λίτρα και βάλουμε 1, τώρα θα ανέβει.

με διαφορά 1λίτρου μπορείς να έχει +- κουτάκι.

Δε ξέρω αν το περιέγραψα καλά αλλά οι περισσότεροι φαντάζομαι καταλαβαίνετε πως και μόνο που συμμετέχουμε στη κουβέντα παίζοντας με το κουτάκι, μας καθιστά ηλίθιους.

Να πω ότι έβαλες 20 λίτρα και δεν ανέβηκε καθόλου, πάει στο διάολο. αλλά δεν είναι δυνατόν να παίζουμε με τα γραμμάρια και να μετράμε κουτάκια. Κουτάκια μετράω κι εγώ αλλά όχι για γραμμάρια.

Όπως έχω γράψει κι άλλη φορά, δεν εννοώ ότι δε σε έκλεψε κάποιος (μπορεί και να σε έκλεψε και να έχεις δίκιο) αλλά σίγουρα δεν είναι απόδειξη ότι σε έκλεψε. Ειδικά όταν μιλάμε για τέτοιες ποσότητες

Ναι έχεις δίκαιο. Όντως το να μετράμε κουτάκια είναι εντελώς χαζο. Και φυσικά συμφωνώ στο ότι η κατανάλωση πάει ανάλογα με το πως το πας το αυτοκίνητο. Και για να το κλείσω εδώ αυτό και να μην περιαυτολογώ,πάντα στο τριπ μπορεί να έχω μια αυτονομία 300χιλιομετρα πχ να το πηγαίνω για αρκετή ώρα οικονομικά και μετά από λίγο να ανεβεί και στα 310 και αντίθετα φυσικά. Εγώ αυτό που παρέθεσα σαν παράπονο και οκ οι περισσότεροι κοροϊδεύουν,είναι ότι στο συνηθισμένο ΜΙΚΡΟ γέμισμα που κάνω ως συνήθως γιατί αυτές είναι οι ανάγκες μου,παρατήρησα κάτι που μου κίνησε το ενδιαφέρον ώστε να το συζητήσω. Τώρα αν αυτό έγινε τροφή για να τονώσει ο καθένας την ανάγκη να νιώσει πιο έξυπνος...δεν μπορώ να κάνω κάτι. Απλώς εμένα μου φάνηκε παράξενο όταν βάζω  ΠΑΝΤΑ μια τόσο χαμηλή τιμή να γεμίζει ικανοποιητικά και στον δείκτη και στο τριπ και τώρα να έγινε αυτό. Τίποτα άλλο. 

6 λεπτά πριν, tutuyo είπε

😃

κουτακι=μοναδα μετρησης υγρων

 

προς ts

οπως μπορεις να αντιληφθεις ο δεικτης καυσιμου δεν συσχετιζεται αμεσα με την ποσοτητα που υπαρχει στο ντεποζιτο, ειναι κατα προσεγγιση ενδεικτικος που περιπου εισαι, στο 1/3 στο 1/4 της συνολικης σου ποσοτητας κτλ

επειδη τον ιδιο δεικτη εχουμε (εγω στο Corsa E, η Οπελαρα δεν αλλαζει ομαδα που κερδιζει), εμπειρικα θα μπορουσες να αποδοσεις σε καθε κουτακι ενα αριθμο χλμ. Πχ στα 6 κουτακια, το καθε κουτακι ισοδυναμει με 100-130 χλμ. Αλλα και παλι εισαι στο περιπου

Επι του ερωτηματος σου, να σου εβαλε 10ευρω αερα, απιθανο. Να σου εβαλε ομως ξερωγω 8ευρω καυσιμο αντι για 10ευρω ειναι πολυ πιθανο, ολοι εχουν να διηγηθουν μια τετοια ιστορια. Δεν μπορεις να κανεις κατι, απλα αλλαζεις πρατηριο

 

Ναι καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες και εγώ περίπου έτσι το μετράω αν και συνήθως μηδενίζω το τριπ για να ξέρω ακριβώς ποσα χιλιόμετρα βγάζω με οποιοδήποτε γέμισμα(είτε αυτό είναι 10 είτε 50€). Εμένα το ερώτημά μου ήταν γιατί να μην ανεβεί καθόλου; Και το λέω αυτό γιατί ξέρω ότι με 10€ βγάζω κατά προσέγγιση τόσα χιλιόμετρα. Τώρα γιατί να μην ανεβεί καθόλου και να μην αλλάξει ούτε το τριπ; Αυτό ήταν όλο! Τώρα οι απαντήσεις του τύπου «μα καλά με 10€ που πας» και ότι «κανένα αυτοκίνητο δεν γεμίζει με 10€» κτλ κτλ τις θεωρώ χαζές. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...