Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, tutuyo είπε

 

θα αγορασω ενα αμαξι, να ειναι οικονομικο, δεν ασχολθηκα ΠΟΤΕ να μαθω την καταναλωση του και τον τροπο υπολογισμου της (ουτε πχ διαβασα το manual εαν μου το δειχνει ο ιδιος ο κατασκευαστης) παρολο που η πρωτη μου προτεραιοτητα ειναι η οικονομια και θα το πηγαινω με 10αρικα. Και φταει η Shell - και η καθε Shell

οχι απλα φακ λοτζικ- φακ λοτζικ α λα Πανοπουλος

Εγώ δεν είπα ποτε ότι το αμάξι δεν το φουλαρω και ότι πάω συνέχεια με 10ρικα. Όταν φτάνει πολλές φορές εκεί,λόγω ευκολίας και μέχρι το επόμενο γέμισμα δεν θέλω να το αφήσω με ρεζέρβα βάζω 10€ για να με πάει μια βδομάδα και με πάει. Τώρα το αν έχω καλή λογική ή όχι άσε με να το ξέρω καλύτερα,εφόσον το αμάξι το έχω πάρει για να μπορώ να κάνω και μεγάλες διαδρομές και το χρησιμοποιώ στο έπακρο. Παρέθεσα ένα πρόβλημα που συμβαίνει σε πολλούς πιστεύω. Και ναι αν εσείς έχετε αμάξια που με 10€ δεν ανεβαίνει καθόλου η βελόνα,μπράβο σας. Να δίνετε 50 για να ανεβεί 2 γραμμές. Έχω και εγώ φίλους με βενζίνη που μου λένε ακριβώς το ίδιο. Με 10€ δεν πάνε πουθενά. Γιαυτο κάνουμε κάποιες επιλογές. Και το αμάξι το έψαξα αρκετά πριν το αγοράσω. Δεν είμαι αχρηστος. Ευχαριστώ πολύ!

  • Confused 1
  • Απαντ. 428
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Orestis___p είπε

Εγώ έχω ένα περιστατικό που έχει συμβεί μόνο δυο φορές αλλά είναι αρκετές για να με κάνουν να εκνευριστώ. Το αμάξι μου είναι καινούριο,2020μοντέλο,πετρέλαιο και αρκετά οικονομικό. Καύσιμο βάζω πάντα v power diesel της shell. Συνήθως οταν φτάνει στην τελευταία γραμμή πριν το κόκκινο για να μπει στη ρεζέρβα,βάζω 10€

Καινούργιο αυτοκίνητο diesel και το έχεις μόνιμα με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ... 

Ξέρεις ότι ένα μέρος από το diesel είναι bio biesel και έχει μύκητες οι οποίοι τρέφονται από το οξυγόνο... Και όσο λιγότερο καύσιμο έχεις μέσα στο ρεζερβουάρ, τόσο περισσότερο οξυγόνο διαθέτει που τρέφει τους μύκητες.... 

Σε βλέπω σε λίγο καιρό να σου φταίει η κακία shell που στουμποσε το αυτοκίνητο σου από μύκητες.... 

Δημοσ.

Τι θα πει "βάζω λίγο πριν τη ρεζέρβα" ; πόσο είναι αυτό το λίγο; 

Ειδικά αν μιλάμε για καινούργιο αμάξι, το να μην ανέβει καθόλου ο δείκτης έστω και με ένα δεκάρικο σημαίνει ότι το έχεις αφήσει με τις αναθυμιάσεις μόνο. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, andreas1gr είπε

Καινούργιο αυτοκίνητο diesel και το έχεις μόνιμα με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ... 

Ξέρεις ότι ένα μέρος από το diesel είναι bio biesel και έχει μύκητες οι οποίοι τρέφονται από το οξυγόνο... Και όσο λιγότερο καύσιμο έχεις μέσα στο ρεζερβουάρ, τόσο περισσότερο οξυγόνο διαθέτει που τρέφει τους μύκητες.... 

Σε βλέπω σε λίγο καιρό να σου φταίει η κακία shell που στουμποσε το αυτοκίνητο σου από μύκητες.... 

Ναι δεν το παρέθεσα σωστά. Βάζω τα 10€ για να με εξυπηρετήσουν για μια βδομάδα. Πάντα το φουλαρω το αμάξι. Από την στιγμή που θα το φουλαρω και θα πάει στην γραμμή πριν το κόκκινο βάζω 10€ μέχρι το επόμενο γέμισμα. Είναι ενδεχομένως και το πρόγραμμα διαδρομών που έχω και μου βγαίνει έτσι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, zanskou είπε

Τι θα πει "βάζω λίγο πριν τη ρεζέρβα" ; πόσο είναι αυτό το λίγο; 

Ειδικά αν μιλάμε για καινούργιο αμάξι, το να μην ανέβει καθόλου ο δείκτης έστω και με ένα δεκάρικο σημαίνει ότι το έχεις αφήσει με τις αναθυμιάσεις μόνο. 

Συνήθως το βάζω στην γραμμή πριν την ρεζέρβα. Αυτή η γραμμή για να καταλάβεις,είναι η αρχή ενός κανονικού διαστήματος όπως και τα υπόλοιπα με την μόνη διαφορά ότι το δεύτερο μισο είναι το κόκκινο το οποίο αποτελεί και την ρεζέρβα. Επομένως υπάρχει μια ικανοποιητική απόσταση από τη ρεζέρβα. Συγκεκριμένα είναι 210χιλιομετρα η αυτονομία του. Και επειδή το τσεκάρω κάθε φορά στο trip computer,είναι πάντα πάνω κάτω το ίδιο. 210 χιλιόμετρα αυτονομία

Επεξ/σία από Orestis___p
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Orestis___p είπε

... Και ναι αν εσείς έχετε αμάξια που με 10€ δεν ανεβαίνει καθόλου η βελόνα,μπράβο σας. Να δίνετε 50 για να ανεβεί 2 γραμμές. 

To ποσο ανεβαινει η βελονα δεν εχει να κανει ΚΑΘΟΛΟΥ με την καταναλωση του αυτοκινητου. Εχει να κανει αποκλειστικα με το μεγεθος του ντεποζιτου και την τιμη του λιτρου.

 

Ενημερωτικα, με 10€ βαζεις περι τα 6.66lt πετρελαιου με τιμη ~ 1,5€/lt (10€/1.5= 6,66lt).
Βαζοντας 6.66lt σε ενα αυτοκινητο με ντεποζιτο 41lt, τοτε βαζεις  περιπου το 1/6 του ντεποζιτου (41/6.66=6.15) .

Αρα αν το αυτοκινητο ειχε 6 γραμμες, τοτε θα ανεβαινε 1 γραμμη με 10€.
Αρα αν το αυτοκινητο ειχε 4 γραμμες(οπως εχουν τα περισσοτερα), τοτε θα ανεβαινε 0.65 της γραμμης με 10€.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, haHa είπε

To ποσο ανεβαινει η βελονα δεν εχει να κανει ΚΑΘΟΛΟΥ με την καταναλωση του αυτοκινητου. Εχει να κανει αποκλειστικα με το μεγεθος του ντεποζιτου και την τιμη του λιτρου.

 

Ενημερωτικα, με 10€ βαζεις περι τα 6.66lt πετρελαιου με τιμη ~ 1,5€/lt (10€/1.5= 6,66lt).
Βαζοντας 6.66lt σε ενα αυτοκινητο με ντεποζιτο 41lt, τοτε βαζεις  περιπου το 1/6 του ντεποζιτου (41/6.66=6.15) .

Αρα αν το αυτοκινητο ειχε 6 γραμμες, τοτε θα ανεβαινε 1 γραμμη με 10€.

Ακριβώς. έτσι όπως τα λες είναι. Με 10€,ανάλογα πάντα και με την τιμή του πετρελαίου,βάζω 6λιτρα. Η μόνη διαφορα είναι ότι έχει 5 γραμμές και όχι 6. Επομένως ανεβαίνει περισσότερο. 
Γιαυτο κιόλας ανέφερα πιο πάνω ότι ανάλογα με την τιμή ή θα περάσει οριακά την μέση προς τα πάνω ή θα πάει στην μέση και ενδεχομένως λίγο πιο κάτω. 

 

Επεξ/σία από Orestis___p
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Orestis___p είπε

Καλησπέρα σε όλους. Εγώ έχω ένα περιστατικό που έχει συμβεί μόνο δυο φορές αλλά είναι αρκετές για να με κάνουν να εκνευριστώ. Το αμάξι μου είναι καινούριο,2020μοντέλο,πετρέλαιο και αρκετά οικονομικό. Καύσιμο βάζω πάντα v power diesel της shell. Συνήθως οταν φτάνει στην τελευταία γραμμή πριν το κόκκινο για να μπει στη ρεζέρβα,βάζω 10€. Ξαναλέω το αμάξι είναι αρκετά οικονομικό και με αυτό το δεκάρικο περνάει ελάχιστα την μέση(δηλαδή προς το γεμάτο). Επομένως μπορείτε να καταλάβετε. Για να μην πολυλογώ,σήμερα και μια ακόμη φορά έκανα το καθιερωμένο γέμισμα και αφού άνοιξα το αμάξι για να φύγω,ο δείκτης,καθώς και η ένδειξη των εναπομείναντων χιλιομέτρων δεν κουνήθηκαν καθόλου. Και τις δυο φορές γύρισα πίσω και τους είπα ότι δεν ανέβηκε. Την πρώτη φορά μου είπε ότι έχει κάποιο πρόβλημα το αμάξι και μάλιστα με έβαλε να πληρώσω άλλο ένα 10ρικο για να ανεβεί γιατί λέει ότι ενδεχομένως να κόλλησε...την δεύτερη φορά,που ήταν σήμερα,έγινε το ίδιο πράγμα και όταν γύρισα πάλι για να τους πω ότι δεν γέμισε τίποτα,μου απάντησαν ότι έχει θέμα το αμάξι και ότι πρέπει να το πάω στην αντιπροσωπεία. Όταν έφευγα μάλιστα,μου είπαν να επικοινωνήσω με την shell για να τους πω τι έγινε. Και σκέφτομαι τώρα... «να πάρω να τους πω τι; Θα αλλάξει κάτι;» Δεν ξέρω πραγματικά τι γίνεται με αυτή την κατάσταση. 
Shell Θεσσαλονίκη!

Το πρόβλημα στο σκεπτικό σου είναι ότι σε κανένα αυτοκίνητο η βελόνα δεν ανεβαίνει (και φυσικά κατεβαίνει) γραμμικά από την αρχή έως το τέλος, σε κάποια σημεία ανεβοκατεβαίνει πιο γρήγορα, σε άλλα πιο αργά, και σε άλλα σχεδόν "κολλάει".  Για αυτό και είναι λογικό να μην ανεβαίνει πάντα το ίδιο (ή και καθόλου) όταν συμπληρώνεις μόλις 10€ καύσιμο.

Αν δεν μπορέσεις να αντιληφθείς το παραπάνω, πάντα θα νομίζεις ότι μερικές φορές σε κλέβουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Orestis___p είπε

Ακριβώς. έτσι όπως τα λες είναι. Με 10€,ανάλογα πάντα και με την τιμή του πετρελαίου,βάζω 6λιτρα. Η μόνη διαφορα είναι ότι έχει 5 γραμμές και όχι 6. Επομένως ανεβαίνει περισσότερο. 

Επομενως, ανεβαινει λιγοτερο. Με  6 λιτρα σε ντεποζιτο των 41 λιτρων, βαζεις περι το 1/6 του ντεποζιτου και ανβαινει περι 0.8 της γραμμης σε αυτοκινητο που εχει 5 γραμμες.

Αυτα σε ιδανικες περιπτωσεις και αν η βελονα ηταν τελειως γραμμικη.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το πρόβλημα στο σκεπτικό σου είναι ότι σε κανένα αυτοκίνητο η βελόνα δεν ανεβαίνει (και φυσικά κατεβαίνει) γραμμικά από την αρχή έως το τέλος, σε κάποια σημεία ανεβοκατεβαίνει πιο γρήγορα, σε άλλα πιο αργά, και σε άλλα σχεδόν "κολλάει".  Για αυτό και είναι λογικό να μην ανεβαίνει πάντα το ίδιο (ή και καθόλου) όταν συμπληρώνεις μόλις 10€ καύσιμο.

Αν δεν μπορέσεις να αντιληφθείς το παραπάνω, πάντα θα νομίζεις ότι μερικές φορές σε κλέβουν.

Δεν διαφωνω με αυτό που λες. Απλώς με 10€ δεν γίνεται να μην ανεβεί καθόλου και να είναι σαν να μην έβαλα τίποτα. Τα 10€ είναι μια σταθερή τιμή. Διαφορετικά εκφράζονται όμως στο κάθε αυτοκίνητο. Και φυσικά θα νιώσω ότι με κλέβει αν από τις 10 φορές την μια δεν θα ανεβεί καθόλου. Ότι και να γίνει είναι μια τιμή που εκφράζεται σε λίτρα. Αυτά τα λίτρα πρέπει να φανούν κάπως. Μπορεί λίγο,μπορεί πολύ,όχι όμως καθόλου!

Δημοσ.

Ελπίζω να μην έχεις γυρισμένο το κλειδί να βλεπεις πόσο ανεβαίνει όσο ανεφοδιάζεσαι.

Απο εκεί και μετά σου βγάζει τα ανάλογα με τα λίτρα που πλήρωσες χιλιόμετρα;

 

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Ενημερωτικα, με 10€ βαζεις περι τα 6.66lt πετρελαιου με τιμη ~ 1,5€/lt (10€/1.5= 6,66lt).

Εδώ είναι η απάντηση.

Το αυτοκίνητο έχει δαιμονιστεί.

Πρέπει να σφάξεις ένα τραγο στο καπό, να το βάλεις φωτιά και να χορεύεις γυμνός γύρω του τραγουδώντας το παπάκι πάει στην Ποταμιά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...