LaMereda Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Κατάλαβα. Κοίτα οι πωλητές γενικώς κοιτάνε να σε πάνε σε ακριβότερα πακέτα γιατί και αυτούς τους συμφέρει (παίρνουν μπόνους). Εσύ μπορούσες να αρνηθείς και να επιμείνεις στην τιμή που βλέπεις στη σελίδα ή απλά να καλούσες αργότερα ώστε να μιλήσεις με κάποιον άλλον, ίσως έβγαζες ευκολότερα άκρη. Δεν μπορούν να σου αρνηθούν τη νέα τιμή που διαφημίζουν στο site, εφόσον το παλιό σου συμβόλαιο έληξε. Τέλος πάντων, ελπίζω να πάνε όλα καλά με το νέο πάροχο και να είσαι ευχαριστημένος. 1
kallonos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 17 ώρες πριν, LaMereda είπε Κατάλαβα. Κοίτα οι πωλητές γενικώς κοιτάνε να σε πάνε σε ακριβότερα πακέτα γιατί και αυτούς τους συμφέρει (παίρνουν μπόνους). Εσύ μπορούσες να αρνηθείς και να επιμείνεις στην τιμή που βλέπεις στη σελίδα ή απλά να καλούσες αργότερα ώστε να μιλήσεις με κάποιον άλλον, ίσως έβγαζες ευκολότερα άκρη. Δεν μπορούν να σου αρνηθούν τη νέα τιμή που διαφημίζουν στο site, εφόσον το παλιό σου συμβόλαιο έληξε. Τέλος πάντων, ελπίζω να πάνε όλα καλά με το νέο πάροχο και να είσαι ευχαριστημένος. Δεν είναι πάντα θέμα των πωλητών. Κάθε εταιρία έχει μια εμπορική πολιτική, και να θέλει ο πωλητής δεν μπορεί να σου δώσει αυτό το πρόγραμμα. Ο μόνος τρόπος να το πάρεις είναι με παράπονα στο 13888 η με εξωτερική φορητότητα όπου θα σε καλέσουν και θα σου δώσουν ότι καλύτερο έχουν.
dumakos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Πάντως γενικά να ξέρετε ότι πλέον στον ΟΤΕ δεν ασχολούνται με αντιπροσφορές. Πριν 3 βδομάδες που άλλαξα πάροχο και ζήτησα φορητότητα με πήραν τηλέφωνο απλώς να το επιβεβαιώσουν.Ούτε γιατί,ούτε πως. Εμμέσως πλην σαφώς σου λένε αυτές είναι οι τιμές αν θες μένεις αλλιως χαιρέτα μας τον πλάτανο.
Jimys2008 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 On 15/02/2021 at 16:44, dumakos said: Πάντως γενικά να ξέρετε ότι πλέον στον ΟΤΕ δεν ασχολούνται με αντιπροσφορές. Πριν 3 βδομάδες που άλλαξα πάροχο και ζήτησα φορητότητα με πήραν τηλέφωνο απλώς να το επιβεβαιώσουν.Ούτε γιατί,ούτε πως. Εμμέσως πλην σαφώς σου λένε αυτές είναι οι τιμές αν θες μένεις αλλιως χαιρέτα μας τον πλάτανο. Ετσι ακριβως
jpil Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Εμένα πάντως με πήραν τηλέφωνο και μου έκαναν αντιπροσφορά αλλά τελικά έφυγα από τον οτε και είμαι μια χαρά στην vodafone με 50 πλέον και σαφώς καλύτερη τιμή από του οτε.
DjAkis Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 @jpil 12 του μήνα υπέγραψα το νέο συμβόλαιο με την συμφωνία να ενεργοποιηθεί 26 του μήνα που λήγει το συμβόλαιο του ΟΤΕ ακόμα δεν με έχουν πάρει για σντιπροσφορα και δεν νομίζω κι όλας πιστεύω με την 💯 ρα γραμμή ότι δεν θα έχω θέμα θεωρητικά η Vodafone μετά τον ΟΤΕ είναι ότι καλύτερο.
kallonos Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 41 λεπτά πριν, DjAkis είπε @jpil 12 του μήνα υπέγραψα το νέο συμβόλαιο με την συμφωνία να ενεργοποιηθεί 26 του μήνα που λήγει το συμβόλαιο του ΟΤΕ ακόμα δεν με έχουν πάρει για σντιπροσφορα και δεν νομίζω κι όλας πιστεύω με την 💯 ρα γραμμή ότι δεν θα έχω θέμα θεωρητικά η Vodafone μετά τον ΟΤΕ είναι ότι καλύτερο. Μάλλον δεν γνωρίζεις τον νόμο.Δεν σε έχει πάρει ο ΟΤΕ γιατί δεν έχει λάβει αίτημα απενεργοποίησης. Όταν υπογράψεις με το 14ημερο για 14 μέρες ο πάροχος που επιλέγεις να πας δεν το στέλνει στον παλιό πάροχο. Την επόμενη εργάσιμη μέρα μετά το πέρας των 14 ημερών θα το στείλουν. Θα σε πάρουν τότε απο τον οτε και δεν θα μπορείς να ακυρώσεις όπως και να έχει. Εφόσον υπέγραψες 12 του μήνα η 14η ημέρα είναι 25 του μηνός (Σαν πρώτη μέρα μετράει η ημερομηνία υπογραφης). Άρα 26 του μηνός θα ζητήσουν από τον ΟΤΕ τη γραμμή.
jpil Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 Ο ΟΤΕ σε εμένα μου είχε πει ότι μπορώ να ακυρώσω το αίτημα την επόμενη ημέρα αν πήγαινα σε κατάστημα της vodafone, ποτέ δεν το έκανα.
FLOOFLIS Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 14 ώρες πριν, kallonos είπε Μάλλον δεν γνωρίζεις τον νόμο.Δεν σε έχει πάρει ο ΟΤΕ γιατί δεν έχει λάβει αίτημα απενεργοποίησης. Όταν υπογράψεις με το 14ημερο για 14 μέρες ο πάροχος που επιλέγεις να πας δεν το στέλνει στον παλιό πάροχο. Την επόμενη εργάσιμη μέρα μετά το πέρας των 14 ημερών θα το στείλουν. Θα σε πάρουν τότε απο τον οτε και δεν θα μπορείς να ακυρώσεις όπως και να έχει. Εφόσον υπέγραψες 12 του μήνα η 14η ημέρα είναι 25 του μηνός (Σαν πρώτη μέρα μετράει η ημερομηνία υπογραφης). Άρα 26 του μηνός θα ζητήσουν από τον ΟΤΕ τη γραμμή. Δλδ αν κάποιος θέλει να αλλάξει πάροχο είναι καλύτερα να κάνει την όποια κίνηση νωρίς ή λίγο πρίν λήξει το συμβόλαιο του ώστε να πάρει αντιπροσφορές ?
kallonos Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 51 λεπτά πριν, FLOOFLIS είπε Δλδ αν κάποιος θέλει να αλλάξει πάροχο είναι καλύτερα να κάνει την όποια κίνηση νωρίς ή λίγο πρίν λήξει το συμβόλαιο του ώστε να πάρει αντιπροσφορές ? Δεν ειναι θεμα συμβολαιου ειναι θεμα νομου της φορητοτητας. Ο παραπανω τροπος που σου ειπα ειναι με το 14ημερο που το λένε έμμεση ενεργοποίηση. Υπάρχει Η δυνατότητα της άμεσης ενεργοποίησης που δεν έχεις τις 14 ημέρες αλλά μπορείς να ακυρώσεις μέχρι να ενεργοποιηθεί στον καινούργιο πάροχο. Αυτή είναι η μόνη μέθοδος για να πάρεις αντιπροσφορα και να προλάβεις να ακυρώσεις. Αλλά και πάλι δεν είναι 100% ότι θα προλάβεις.
DjAkis Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) @kallonos τελικά συνέχισα με τον ΟΤΕ ενω ήρθε κούριερ 12 του μήνα απο τη βονταφον και είχαμε συμφωνήσει να μπει η νέα γραμμή στης 26 μου είπαν ότι εφόσον πήγε το συμβόλαιο στης 19 στη βονταφον ξεκινά το 14ημερο απο της 19 εμένα 26 έληγε το συμβόλαιο οπότε ακύρωσα τη βονταφον εχθές και ανανέωσα με τον ΟΤΕ γιατί μετά δεν ξέρω τη χρέωση θα είχε που πηγαίνει χωρίς πακέτο. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2021 από DjAkis
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα