tzitzikas2 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, _Theo_ είπε Ε βέβαια, τι θα ήσουν; Έλα τώρα, μεταξύ μας, δεν σε ενδιαφέρει ο χώρος της παιδείας και πως θα βελτιωθεί, ούτε να υπάρχει δικαιοσύνη σε αυτόν σχετικά με τους αποφοίτους ΤΕΙ. Αυτό που σε νοιάζει, είναι να εξαλειφθεί ο ανταγωνισμός με κάθε τρόπο. Για αυτό και δεν θες να αναγνωρίζονται ως ισότιμα τα ΤΕΙ. Δυστυχώς όμως για σένα υπάρχει νόμος και προεδρικό διάταγμα που τα αναγνωρίζει ως ισότιμα. Απλώς στις πενταετείς σχολές πολυτεχνείου το πτυχίο αναγνωρίζεται ως Master και δικαίως κατά την γνώμη μου. Όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε. Με ενδιαφέρει πολύ ο χώρος της παιδείας. Πολλά θα έπρεπε να αλλάξουν π.χ ο αριθμός των αποφοίτων, τα προγράμματα σπουδών, υποδομές (κτιριακές και εργαστηρίων), αξιοκρατία στην εκλογή υποψηφίων σε θέσεις καθηγητών. Π.χ, όταν εγώ μπήκα στην σχολή μπαίνανε 150 μαθητες και αργότερα μετά απο χρόνια έγιναν 300. Επίσης τότε ήταν μόνο 4 τμήματα Ημμυ, τώρα ούτε ξέρω πόσα έγιναν με τις μετανομασίες. Οπότε η αγορά εργασίας γέμισε απο αποφοίτους, χωρίς όμως να υπάρχουν θέσεις εργασίας. Και άλλα πολλά, τα οποία ευχαρίστως να τα συζητήσουμε σε άλλο θέμα. Θεωρώ οτι ο καθένας με βάση αυτό που επέλεξε να σπουδάσει, με βάση το πρόγραμμα σπουδών, το επίπεδο των μαθημάτων και την δυσκολία της κάθε σχολής να λαμβάνει τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα. Να μπορεί όμως με βάση την επαγγελματική του πορεία να μπορεί να τα αυξήσει (π.χ ένας μηχανολόγος ή ηλεκτρολόγος ΤΕΙ να μπορεί να έχει περισσότερα Ε.Δ εφόσον κάνει κάποιες μελέτες έργων και κατασκευές έργων). Φυσικά τα μεταπτυχιακά, διδακτορικά δεν μπορούν (ισχύει για όλους αυτό) να δώσουν επιπλέον/ή Ε.Δ. Εσύ όταν μπήκες στο ΤΕΙ ΄ήξερες εξ αρχής τα Ε.Δ που θα είχες. Δεν σε πίεσε κάποιος να πας. Αν δεν σου άρεσε κάτι, ας έκανες κάτι άλλο. Ενας μαθητής π.χ μπορεί στο λύκειο να μην είχε διάθεση να διαβάσει πολύ και να πήγε σε ένα ΤΕΙ. Υπάρχουν και τέτοιοι μαθητές. Προφανώς ήξερε τι επαγγελματικά δικαιώματα θα έχει και δεν μπορεί να έχει απαίτηση να έχει τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με έναν που διάβασε πολύ περισσότερο να μπει σε μια π.χ πολυτεχνική σχολή. Αν διάβασε και είχε ατυχία στις πανελλαδικές, υπάρχει και δεύτερη ευκαιρία. Επίσης υπάρχουν και κατατακτήριες. Τέλος ο απόφοιτος Ημμυ δεν λαμβάνει κανα Μαστερ που λες. Δεν έχω λάβει κάτι εγώ. Αυτά τα λέει το ΤΕΕ. Ουτε ποτέ ζήτησα να μου δοθεί μάστερ. Και όταν μπήκα στην σχολή δεν υπήρχε κάποια τέτοια σύμβαση. Εν πάση περιπτώσει το πιο σωστό θα ήταν η πλήρης ενσωμάτωση τον ΤΕΙ στα αντίστοιχα ΑΕΙ (όπου υπάρχει αντιστοιχία), και όποιος επιλέγει να εισέλθει στο τριετές πρόγραμμα να έχει κάποια Ε.Δ. και όποιος επιλέγει να εισέλθει στο πενταετές πρόγραμμα να έχει περισσότερα. Καθαρά θέμα επιλογής. Ξεκάθαρα. Αλλά και πάλι κάτι μου λεει οτι αυτοί που θα ακολουθούν το τριετές πρόγραμμα, πάλι για Ε.Δ θα γκρινιάζουν μετά.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
velociraptoras Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 3 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε Τέλος ο απόφοιτος Ημμυ δεν λαμβάνει κανα Μαστερ που λες. Δεν έχω λάβει κάτι εγώ. Αυτά τα λέει το ΤΕΕ. Ουτε ποτέ ζήτησα να μου δοθεί μάστερ. Και όταν μπήκα στην σχολή δεν υπήρχε κάποια τέτοια σύμβαση. όλες οι 5ετείς σχολές ακαδημαικά εχουν ισχύ μάστερ, επίπεδο πτυχίου 7. Δε σου δινουν ξεχωριστό μάστερ, μπορεις όμως να συνεχίσεις απευθείας για διδακτορικό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzitzikas2 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 5 λεπτά πριν, velociraptoras είπε όλες οι 5ετείς σχολές ακαδημαικά εχουν ισχύ μάστερ, επίπεδο πτυχίου 7. Δε σου δινουν ξεχωριστό μάστερ, μπορεις όμως να συνεχίσεις απευθείας για διδακτορικό αυτό το γνωρίζω. Εχουν ισχύ μαστερ εντός σχολής ώστε να μην απαιτείται μάστερ για να πας για διδακτορικό, αλλα μέχρι εκεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agnostos13 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, tzitzikas2 είπε Με ενδιαφέρει πολύ ο χώρος της παιδείας. Πολλά θα έπρεπε να αλλάξουν π.χ ο αριθμός των αποφοίτων, τα προγράμματα σπουδών, υποδομές (κτιριακές και εργαστηρίων), αξιοκρατία στην εκλογή υποψηφίων σε θέσεις καθηγητών. Π.χ, όταν εγώ μπήκα στην σχολή μπαίνανε 150 μαθητες και αργότερα μετά απο χρόνια έγιναν 300. Επίσης τότε ήταν μόνο 4 τμήματα Ημμυ, τώρα ούτε ξέρω πόσα έγιναν με τις μετανομασίες. Οπότε η αγορά εργασίας γέμισε απο αποφοίτους, χωρίς όμως να υπάρχουν θέσεις εργασίας. Και άλλα πολλά, τα οποία ευχαρίστως να τα συζητήσουμε σε άλλο θέμα. Δεν θέλουμε άλλους ΗΜΜΥ, δεν θέλουμε άλλους ΤΕΙ-τζηδες, δεν θέλουμε τίποτα... Δεν πάει να είναι ο άλλος αριστούχος του ΤΕΙ με μεταπτυχιακά και διδακτορικό; Αν δεν έχει βγάλει το Πολυτεχνείο έστω και με 5.01, δεν είναι μηχανικός για το ΤΕΕ. Αλλά είπαμε, οι συντεχνείες καλά κρατούν και καταλαβαίνω από ορισμένα μέλη τους γιατί! Να δω τώρα με τα κολλέγια που θα τους βάζουν από την πίσω πόρτα στο ΤΕΕ τι θα κάνουν... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzitzikas2 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 31 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Δεν θέλουμε άλλους ΗΜΜΥ, δεν θέλουμε άλλους ΤΕΙ-τζηδες, δεν θέλουμε τίποτα... Δεν πάει να είναι ο άλλος αριστούχος του ΤΕΙ με μεταπτυχιακά και διδακτορικό; Αν δεν έχει βγάλει το Πολυτεχνείο έστω και με 5.01, δεν είναι μηχανικός για το ΤΕΕ. Αλλά είπαμε, οι συντεχνείες καλά κρατούν και καταλαβαίνω από ορισμένα μέλη τους γιατί! Να δω τώρα με τα κολλέγια που θα τους βάζουν από την πίσω πόρτα στο ΤΕΕ τι θα κάνουν... ευτελίζεις απλά την συζήτηση 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agnostos13 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 11 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε ευτελίζεις απλά την συζήτηση Η αλήθεια είναι πικρή... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzitzikas2 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 14 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Η αλήθεια είναι πικρή... Δεν λές κάποια αλήθεια, τα αιτήματα των πτυχιούχων τει απλά υποστηρίζεις. Προφανώς το αντιλαμβάνεσαι ως αλήθεια γιατι αυτό σε συμφέρει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agnostos13 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε Δεν λές κάποια αλήθεια, τα αιτήματα των πτυχιούχων τει απλά υποστηρίζεις. Προφανώς το αντιλαμβάνεσαι ως αλήθεια γιατι αυτό σε συμφέρει. Κανένα αίτημα, και κανένα συμφέρον, αντιθέτως τα κακώς κείμενα των διατάξεων και τα κόλπα των συντεχνειών αναφέρω. Τώρα αν το παίρνεις προσωπικά είναι δικό σου θέμα. Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2021 από agnostos13 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_Theo_ Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, tzitzikas2 είπε Εσύ όταν μπήκες στο ΤΕΙ ΄ήξερες εξ αρχής τα Ε.Δ που θα είχες. Δεν σε πίεσε κάποιος να πας. Αν δεν σου άρεσε κάτι, ας έκανες κάτι άλλο. Ενας μαθητής π.χ μπορεί στο λύκειο να μην είχε διάθεση να διαβάσει πολύ και να πήγε σε ένα ΤΕΙ. Υπάρχουν και τέτοιοι μαθητές. Προφανώς ήξερε τι επαγγελματικά δικαιώματα θα έχει και δεν μπορεί να έχει απαίτηση να έχει τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με έναν που διάβασε πολύ περισσότερο να μπει σε μια π.χ πολυτεχνική σχολή. Αν διάβασε και είχε ατυχία στις πανελλαδικές, υπάρχει και δεύτερη ευκαιρία. Επίσης υπάρχουν και κατατακτήριες. Τέλος ο απόφοιτος Ημμυ δεν λαμβάνει κανα Μαστερ που λες. Δεν έχω λάβει κάτι εγώ. Αυτά τα λέει το ΤΕΕ. Ουτε ποτέ ζήτησα να μου δοθεί μάστερ. Και όταν μπήκα στην σχολή δεν υπήρχε κάποια τέτοια σύμβαση. Εγώ προσωπικά πριν δηλώσω την σχολή (Πληροφορική) είχα κάνει έρευνα για τα επαγγελματικά δικαιώματα. Και εμείς ευτυχώς ή δυστυχώς (για άλλους λόγους...) δεν έχουμε τέτοιου είδους συντεχνίες οι οποίες να μην δέχονται τους αποφοίτους ΤΕΙ. Στην εκπαίδευση ανήκουμε σε ένα ενιαίο κλάδο (ΠΕ86). Μόνο στο υπόλοιπο δημόσιο υπάρχει άδικος διαχωρισμός ΠΕ και ΤΕ με τους πρώτους να αμοίβονται με 75 € παραπάνω αν δεν κάνω λάθος. Όπως και να έχει, πρέπει να πάψει αυτός ο διαχωρισμός - 4 χρόνια σπούδασε ο ένας, 4 και ο άλλος. Μόνο αυτοί που σπούδασαν 5ετία θα έπρεπε να αμοίβονται παραπάνω. Ο ιδιωτικός τομέας είναι άλλο πράγμα, εκεί ο καθένας προσλαμβάνει όποιον θέλει και τον πληρώνει όσο θέλει. Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2021 από _Theo_ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lactate Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Ο διαχωρισμός ΑΕΙ ΤΕΙ είναι πραγματικά ότι να ναι. Γιατί μέχρι τώρα (για 4ετή φοίτηση μιλάω) σπούδαζες 4 χρόνια, όσα και στο πανεπιστήμιο (εκτός από Ιατρική, Οδοντιατρική, Πολυτεχνεία, Γεωπονικό που ήταν από 5 και 6 χρόνια) και σου έλεγαν α είσαι κατώτερος. Είσαι a priori κατώτερος. Και δεν μπορείς να το αλλάξεις. Δηλαδή μπορεί να έκανες μεταπτυχιακό και διδακτορικό και παρέμενες ΤΕ και όχι ΠΕ. Επίσης όλο διαβάζω ότι αυτά τα νέα 3ετή θα έχουν σαφή τεχνολογικό προσανατολισμό.. τι ακριβώς θέλουν να μας πουν; Πως όποια σχολή βασίζεται στην τεχνολογία είναι δεύτερη, δεν μπορεί να είναι πανεπιστήμιο; Γιστί το πρώτο ΤΕΙ θα έπρεπε να είναι η οδοτνιατρική, που χωρίς την τεχνολογία (τροχός, ακτινογραφίες, λάμπες λεύκανσης) είναι τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
velociraptoras Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 21 λεπτά πριν, lactate είπε Ο διαχωρισμός ΑΕΙ ΤΕΙ είναι πραγματικά ότι να ναι. Γιατί μέχρι τώρα (για 4ετή φοίτηση μιλάω) σπούδαζες 4 χρόνια, όσα και στο πανεπιστήμιο (εκτός από Ιατρική, Οδοντιατρική, Πολυτεχνεία, Γεωπονικό που ήταν από 5 και 6 χρόνια) και σου έλεγαν α είσαι κατώτερος. Είσαι a priori κατώτερος. Και δεν μπορείς να το αλλάξεις. Δηλαδή μπορεί να έκανες μεταπτυχιακό και διδακτορικό και παρέμενες ΤΕ και όχι ΠΕ. Επίσης όλο διαβάζω ότι αυτά τα νέα 3ετή θα έχουν σαφή τεχνολογικό προσανατολισμό.. τι ακριβώς θέλουν να μας πουν; Πως όποια σχολή βασίζεται στην τεχνολογία είναι δεύτερη, δεν μπορεί να είναι πανεπιστήμιο; Γιστί το πρώτο ΤΕΙ θα έπρεπε να είναι η οδοτνιατρική, που χωρίς την τεχνολογία (τροχός, ακτινογραφίες, λάμπες λεύκανσης) είναι τίποτα. για καθαρά τεχνική εκπαιδευση υπάρχουν τα επαλ, τα ιεκ, οι σχολες του οαεδ κλπ, που υπάγοται στ δευτεροβαθμια εκπάιδευση επιπέδου 4 και 5. Το να φτιάξουν 3ετεις σχολές θα εξυπηρετεί στο να συντηρούνται τα επιμελητήρια. Εξίσωση επαγγελματικών δικαιωμάτων δε μπορει να γινει, δε γινεται ομως σε καποιους κλάδους να δεχεσαι απίστευτες διακρίσεις επειδη τελειωσες ΤΕΙ κι ας εφτυσες αιμα να το βγαλεις κι ας μπήκες 1ος με το μεγαλυτερο βαθμό. Αλλα να γραφει ο οδηγος σπουδων κι αλλα να βρισκεις μετα. παλιοτερα που δεν υπήρχε η πρόσβαση στο ιντερνετ μπαιναμε σε μια σχολή και πιστευαμε αυτα που μας έλεγαν στο πρωτο εξαμηνο, σημερα ευτυχως τα παιδιά μπορουν να ενημερωνονται μεχρι και για το περιεχομενο καθε μαθηματος πριν κανουν το μηχανογραφικό τους. τα περι θεωρητικών και τεχνολογικων προσανατολισμών είναι βλακείες, τοσο στα τει οσο και στα πανεπιστημια διδασκεται και το θεωρητικό και το τεχνικό τμημα του μαθηματος. κι ο γεωπόνος του πανεπιστημίου θα παει στο χωράφι να μαθει να κλαδευει, θα κανει δειγματοληψία και θα κανει αναλυσεις στο εργαστηριο, κι ο γεωπόνος τει θα διδαχθει θεωρία φαρμακολογια και χημεια και βιολογία κλπ. Να εχει περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα? ναι δεκτό. οχι όμως αποκλειοντας εντελώς τους αποφοιτους ΤΕΙ. Αν εχω δικαιωμα για συγκεκριμένα εργα, αλλά παράλληλα δεν εχω καθως απαιτείται υπογραφη, τοτε να μη μου φορτωνουν μαθηματα για αρδευτικά, στραγγιστικά, τοπογραφικά, θερμοκήπια κλπ. να μου μάθουν μόνο τα βασικά για να πουλάω φαρμακα και να κλαδευω. Δε γινεται απο τη μια να σου δινουν το δικαιωμα κι απο την αλλη να σου λενε δε μπορεις να το εξασκήσεις γιατι δε σε δεχομαστε στο γεωτεε. Δεν μιλάω φυσικά αποκλειστικά για μένα αλλά για όλους τους αποφοιτους. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agnostos13 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Μπορεί τα ΤΕΙ ξεκίνησαν ως ΙΕΚ (τότε ΚΑΤΕ/ΚΑΤΕΕ), όμως σε βάθος χρόνου αναπτύχθηκαν, τόσο ως προς το εκπαιδευτικό επίπεδο όσο και προς το ερευνητικό επίπεδο. Έτσι έφτασαν σε εξίσωση με τα ΑΕΙ με νόμο, η φοίτηση να είναι πλέον 4-ετής και προσφάτως να παρέχουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά προγράμματα. Όμως ο εμπαιγμός από ορισμένα επιμελητήρια παραμένει. Το αστείο είναι πως μπορεί ένας με Bsc από τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία ή ακόμα και κάποιο χωριό του ΗΒ να γραφτεί κανονικά στο επιμελητήριο αλλά όχι από κάποιο ΤΕΙ παρότι έχουν τις ίδιες διδακτικές μονάδες γιατί...έτσι! Και αν το πρόβλημα για τα ΕΔ ήταν καθαρά θέμα έλειψης διδακτικών μονάδων για τα ελληνικά δεδομένα θα μπορούσε να καλυφθεί με ορισμένα μεταπτυχιακά προγράμματα όπως γίνεται εσχάτως στο ΟΕΕ. Αλλά ούτε αυτό θέλουν. Το αστείο είναι οτι θα δεχτούν και τα κολέγια αλλά τα ΤΕΙ πάλι θα τους ξυνίζουν στο τέλος. Εν κατακλείδι η ουσία είναι να λυθούν τα προβλήματα των αποφοίτων ΤΕΙ με τα επιμελητήρια (και τον ΑΣΕΠ) και όχι να δημιουργηθούν νέα ΤΕΙ-ΙΕΚ. ΙΕΚ υπάρχουν. Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2021 από agnostos13 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Speculoos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 23 ώρες πριν, velociraptoras είπε Πχ γεωπόνοι ΤΕΙ δε μπορουν να γραφτουν στο ΓΕΩΤΕΕ κι ας εχουν 4 χρονια σπουδες + 2 μεταπτυχιακό. Ακόμα και αν κάνουν μεταπτυχιακό στο ΓΠΑ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
acomaedo Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 14 ώρες πριν, agnostos13 είπε Μπορεί τα ΤΕΙ ξεκίνησαν ως ΙΕΚ (τότε ΚΑΤΕ/ΚΑΤΕΕ), όμως σε βάθος χρόνου αναπτύχθηκαν, τόσο ως προς το εκπαιδευτικό επίπεδο όσο και προς το ερευνητικό επίπεδο. Δεν ξεκίνησαν σαν ΙΕΚ κάνεις λάθος, σκοπός τους ήταν εκπαίδευση τεχνικών στελεχών ανώτερου επιπέδου που θα λειτουργούσαν ως ο συνδετικός κρίκος σε αντικατάσταση των παλιών σχολών υπομηχανικών. Επίσης εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων τα περισσότερα δεν αναπτύχθηκαν σε εκπαιδευτικό (εννοείς ακαδημαϊκό) επίπεδο, καθώς στα περισσότερα ιδρύματα το προσωπικό δεν είχε διδακτορικό ή μεταπτυχιακό και το ωρομίσθιο προσωπικό ήταν ο κανόνας, ενώ και σε ερευνητικό λίγο πολύ ισχύει το ίδιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agnostos13 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, acomaedo είπε Δεν ξεκίνησαν σαν ΙΕΚ κάνεις λάθος, σκοπός τους ήταν εκπαίδευση τεχνικών στελεχών ανώτερου επιπέδου που θα λειτουργούσαν ως ο συνδετικός κρίκος σε αντικατάσταση των παλιών σχολών υπομηχανικών. Επίσης εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων τα περισσότερα δεν αναπτύχθηκαν σε εκπαιδευτικό (εννοείς ακαδημαϊκό) επίπεδο, καθώς στα περισσότερα ιδρύματα το προσωπικό δεν είχε διδακτορικό ή μεταπτυχιακό και το ωρομίσθιο προσωπικό ήταν ο κανόνας, ενώ και σε ερευνητικό λίγο πολύ ισχύει το ίδιο. Πριν τις σχολές υπομηχανικών στην ουσία ως ΙΕΚ ξεκίνησαν, μετά μεταλάχθηκαν σε διάφορα στάδια έως σήμερα. Οι εργαστηριακοί συνεργάτες δεν είχαν υποχρεωτικά διδακτορικό (για μεταπτυχιακό δεν γνωρίζω), όσοι είχαν θέση καθηγητή (ή βοηθού) σαφώς και είχαν διδακτορικό. Αλλά υπήρχαν και προβλήματα υποχρηματοδότησης (ειδικά στα μικρότερα ΤΕΙ), κάτι που ήταν βασικό τροχοπέδι στην εξέλιξη τους. Φυσικά όσες φορές οι σύνοδος των Προέδρων ζήτησε από το ΥΠΘ χρηματοδότηση αντίστοιχη των Πανεπιστημίων βρήκαν απέναντι τους τους Πρυτάνεις που δεν ήθελαν επουδενί να τους χαλάσουν τη δουλειά. Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2021 από agnostos13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα