Dans Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Παιδιά τα πράγματα είναι απλά. Το Τ.Ε.Ε κινεί τα νήματα. Τέλος. Εγώ σαν πτυχιούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε με MSC στην διαχείρηση της ενέργειας στα χαρτιά αντιμετωπίζομαι σαν αρχιτεχνίτης/εγκαταστάτης. Το Τ.Ε.Ε δεν μας δέχεται σαν μέλη του παρά μόνο μας δίνει την δυνατότητα της εγγραφής σε ένα μητρώο μόνο και μόνο για την ετήσια συνδρομή. Στο οτί είναι δυσκολότερες οι σπουδές στο ΕΜΠ δε διαφωνώ, όμως και εμείς φτύσαμε αίμα για να πάρουμε πτυχίο. Η σπουδές στην ηλεκτρολογία ήταν , είναι και θα είναι πάντα δύσκολες. Οι περισσότεροι συμφοιτητές μου τα παράτησαν. Χρειάζεται πολύ διάβασμα και βαθειά κατανόηση μαθηματικών. Όσο για το επίπεδο των καθηγητών μας μπορώ να πω πως ήταν αρκετά αξιόλογοι, η συντριπτική πλειοψηφία ήταν διπλωματούχοι ΕΜΠ με διδακτορικό. Και ρωτάω ισχύει ή δεν ισχύει η συνθήκη της Μπολόνιας? 3
tzitzikas2 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, JohnGTA είπε Γιατί το κάνεις τόσο προσωπικό ρωτώντας με που εργάζομαι; Έχει καμία σχέση με το θέμα; Προφανώς όχι. Οσφρίζομαι έναν κομπλεξισμό πάντως. Δηλαδή όταν έρθουν και ιδιωτικά πολυτεχνεία στην Ελλάδα (στις ζωές μας μέσα θα γίνει, όχι στα παιδιά μας) θα λες ότι ούτε αυτά έχουν καλό επίπεδο γιατί ο κόσμος πληρώνει να τα παρακολουθεί; Ακριβώς! Όταν θα γίνουν ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα, θα μαζεύουν όλη την σαβουρα της επικρατείας, που απλά έτυχε να έχει $$. Αυτό γίνεται και τώρα απλά τώρα πάνε από Βουλγαρία μέχρι και Αγγλία. Σιγά μην κάνει και παράρτημα το ΜΙΤ ή το Βerkeley στην Ελλάδα! Το ίδιο οσφριζομαστε! 1 ώρα πριν, Dans είπε Παιδιά τα πράγματα είναι απλά. Το Τ.Ε.Ε κινεί τα νήματα. Τέλος. Εγώ σαν πτυχιούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε με MSC στην διαχείρηση της ενέργειας στα χαρτιά αντιμετωπίζομαι σαν αρχιτεχνίτης/εγκαταστάτης. Το Τ.Ε.Ε δεν μας δέχεται σαν μέλη του παρά μόνο μας δίνει την δυνατότητα της εγγραφής σε ένα μητρώο μόνο και μόνο για την ετήσια συνδρομή. Στο οτί είναι δυσκολότερες οι σπουδές στο ΕΜΠ δε διαφωνώ, όμως και εμείς φτύσαμε αίμα για να πάρουμε πτυχίο. Η σπουδές στην ηλεκτρολογία ήταν , είναι και θα είναι πάντα δύσκολες. Οι περισσότεροι συμφοιτητές μου τα παράτησαν. Χρειάζεται πολύ διάβασμα και βαθειά κατανόηση μαθηματικών. Όσο για το επίπεδο των καθηγητών μας μπορώ να πω πως ήταν αρκετά αξιόλογοι, η συντριπτική πλειοψηφία ήταν διπλωματούχοι ΕΜΠ με διδακτορικό. Και ρωτάω ισχύει ή δεν ισχύει η συνθήκη της Μπολόνιας? Έχεις δικαιωματα σε μελέτη και επίβλεψη, μην λες ανακρίβειες ότι έχει δικαιώματα μόνο εγκαταστατη. Απλά έχεις υπογραφή για μικρότερη ισχύ από απόφοιτο Πολυτεχνείου. Εσύ δηλαδή με το που επαιρνες το πτυχίο θα ήθελες να έχετε τα ίδια ακριβώς? Σου φαίνεται λογικό? Επίσης τα msc που αναφέρεις οτι έχεις, όπως ξέρεις, ακόμα και τα διδακτορικά δεν δίνουν πουθενά επαγγελματικά δικαιώματα. Τα κάνεις απλά για το κάτι παραπάνω. Το πτυχίο καθορίζει τα E.Δ. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2021 από tzitzikas2 2
Dans Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 22 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε Εσύ δηλαδή με το που επαιρνες το πτυχίο θα ήθελες να έχετε τα ίδια ακριβώς? Γιατί υπάρχει πιθανότητα να αναβαθμιστούν? 24 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε Σου φαίνεται λογικό? Εσένα σου φαίνεται λογικό ένας απόφοιτος ΕΜΠ κατευθείαν μετά τις σπουδές να μην έχει κανένα περιορισμό?Άλλο οι σπουδές άλλο η εργασιακή εμπειρία. Τα πράγματα είναι πολύ απλά φίλτατε, από τη στιγμή που το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΤΕΕ) δεν με αναγνωρίζει σαν μηχανικό και σαν μέλος, παρά μόνο δημιούργησε ένα μητρώο μόνο και μόνο για χτυπήσει στο ΕΕΤΕΜ στις συνδρομές τι άλλο μένει να πούμε. Οι μηχανίκοι Τ.Ε είμαστε στον αέρα εδώ και πολλά χρόνια. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Λοιπόν τελευταία νύξη γιατί οσφρίζομαι τρόλλινγκ. @tzitzikas2Αν ισχύουν όσα λες με την αξία ιδρυμάτων βάσει πανελληνίων κλπ. πώς εξηγείς το ότι οι μηχανικοί ΤΕΙ αναγνωρίζονται ισάξια με τους αντίστοιχους πολυτεχνίτες στα μητρώα του εξωτερικού;
Ribopaido Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Δεν έχουμε δικαιώματα σε μελέτη-επίβλεψη παρα μόνο χρησιμοποιούμε καταχρηστικά τα ΕΔ των υπομηχανικών που απο μια προσωρινή λύση έγινε ''μονιμη' και φυσικα επειδη γινεται αυτο μας πετάξε εξω απο πολλα πλεον ( Β,Γ τάξη ενεργειακών κλπ). Επειδή και εγώ μυρίζομαι είτε τρολ είτε καποιον ''υπέρμαχο της συντεχνίας'' με τα υπερδικαιώματα (ΗΜΜΥ, Π.Μ) ας το αφήσουμε .. Έρχεται η ευρώπη σαν δούρειος ίππος Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2021 από Ribopaido 1
jimdenin Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Eίμαι καινούργιος, οπότε χαιρετώ τα μέλη και τους συντονιστές της insomnia, και έτυχε να δώ στο φόρουμ της insomnia το όλο ζήτημα. Τελείωσα στο ΤΕΙ Πειραιά το τμήμα μηχανολογίας και σε μέση ηλικία (στα 43 μου) την αντίστοιχη ειδικότητα στο ΕΜΠ. Απλά θα περιοριστώ στο εξής: Κάποια στιγμή θα πρέπει να απαντηθεί τι ήταν αυτά τα περίφημα (πρώην πλέον) ΤΕΙ, ποιός ήταν ο ρόλος τους και γιατί η όλη ιστορία με το ΤΕΕ. Αυτό διότι το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος ξεκινά από εκεί, την πλήρη αδυναμία κατανόησης του ρόλου αυτών των ιδρυμάτων που κατέληξε εώς και την πλήρη διαστρέβλωση τους. Και το χειρότερο από όλα δεν είναι η αδυναμία κατανόησης του τι έκαναν πραγματικά αυτά τα ιδρύματα από π.χ υπουργούς παιδείας όπως η κ.Κεραμέως αλλά και ο προκάτοχός της ο κ.Γαβρόγλου , με βάση τοποθετήσεις τους για τα ιδρύματα αυτά, αλλά ακόμα-ακόμα και από ανθρώπους που επάνδρωναν τα πρώην ΤΕΙ. Τουλάχιστον ας ειπωθεί ενδεικτικά ότι τα ΤΕΙ ήταν ουσιαστικά ένα copy-paste ενός εγχειρήματος που ξεκίνησαν τρείς χώρες και πλέον το διατηρούν οι δυό, αν και στην συνέχεια ακολούθησαν και άλλες χώρες. Αυτές οι τρείς χώρες ήταν η Μ.Βρετανία με τα Polytechnics, η Γαλλία με τα INSA και η Γερμανία με τα Facchoschule. Οι Άγγλοι αρχές του 90 έκαναν ότι και η Ελλάδα το 2018, δηλαδή΄ μετέτρεψαν τα Polytechnics σε Universities. Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2021 από jimdenin 3
MiKe-Dee Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Παρακολουθώ με ενδιαφέρον την συζήτηση σε αυτό το θέμα. Απόφοιτος ΤΕ εδώ, με MSc και τελειόφοιτος ΜΒΑ. Αποφοίτησα από ένα μεγάλο, επαρχιακό ΤΕΙ, υψηλής ποιότητας (επιστημονικά περιοδικά, συνεργασίες όπως CERN κ.λπ.). Θεωρώ πως η συζήτηση εδώ εξελίσσεται σε έναν φαύλο κύκλο καθώς η συνολική εικόνα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, φέρει παθογένειες δεκαετιών που οι εκάστοτε διοικούντες (πολιτικοί, ακαδημαϊκοί κ.λπ.) άφησαν να συσσωρεύονται χωρίς πλέον να υπάρχει μια οριζόντια λύση (βάση του 10, ΤΕΙ σε ΑΕΙ εν μια νυκτί απλά για την συνθήκη της Μπολόνια κ.λπ.). Προσωπικά θεωρώ πως το κακό ξεκινά από τις Πανελλήνιες και γενικά το σύστημα εισαγωγής. Αφ' ενός οι έφηβοι είναι όμηροι ενός συστήματος που αν για οποιοδήποτε λόγο σημαντικό ή μη, αποτύχεις να περάσεις εκεί που θέλεις και αγαπάς, θα πρέπει να βρεις τον δρόμο σου πολύ πιο δύσκολα ή να χάσεις έναν χρόνο από τη ζωή σου για να ξαναδώσεις με ότι συνεπάγεται αυτό (άγχος, χρήματα κ.λπ). Μετά πάμε σε ένα άλλο σύστημα, αυτό που μέχρι πριν 2-3 χρόνια έπρεπε να συντηρούμε για ένα περιφερειακό ΤΕΙ ή ΑΕΙ μια σχολή σε μια πόλη με ότι συνεπάγεται οργανωσιακά όλο αυτό από άποψη δημοσίου (στέγαση, σίτηση, βιβλιοθήκη κ.λπ.) απλά και μόνο γιατί οι τοπικοί παράγοντες έτσι φαντάζονται την ανάπτυξη για τον τόπο τους. Συνεχίζουμε με τα επαγγελματικά δικαιώματα όπως πολλοί αναφέρατε, όπου αν ψάξετε ΠΔ θα δείτε ότι κάποιες ειδικότητες ΤΕ έχουν ΕΔ που περιγράφονται σε ΠΔ από τότε που ιδρύθηκαν τα ΤΕΙ, δηλαδή το 1983. Φέξε μου και γλύστρισε! Μετά πάμε στο Δημόσιο που μπορεί εδώ και χρόνια ΤΕΙ και ΑΕΙ να θεωρούνται ιστότιμα, ωστόσο δεν αντιμετωπίζονται το ίδιο όταν προκύπτουν προκυρήξεις. Παράλληλα -απ' όσο γνωρίζω- εξακολουθεί να υπάρχει και μισθολογική διαφορά μεταξύ ΤΕ και ΠΕ. Και πολλά άλλα που τώρα δεν μου έρχονται. Αντικειμενικά πάντως, αν θέλουμε να μιλήσουμε για επίπεδο, δεν χρειάζεται να ψάξουμε αποκλειστικά το πρόγραμμα σπουδών. Θέλετε να μου πείτε πως η έρευνα που πραγματοποιείται στα εργαστήρια ενός ΤΕΙ είναι το ίδιο με ενός Πολυτεχνείου; Δέχομαι ως απάντηση ότι μπορεί να μην ήταν οι ίδιες ευκαιρίες, I respect that. Αλλά αντικειμενικά η εξειδίκευση, οι ευκαιρίες που έχουν φοιτητές σε Πολυτεχνεία και σε ορισμένα πολύ καλά οργανωμένα ΑΕΙ, δεν συγκρίνονται με την αντίστοιχη έκθεση σε αντίστοιχες προκλήσεις που έχουν φοιτητές των ΤΕΙ. Ως εκ τούτου, δεν μπορώ να βάλω στο ίδιο καζάνι έναν απόφοιτο Ηλεκτρολογίας ΤΕ και έναν αντίστοιχο του Πολυτεχνείου. Όχι για τα επαγγελματικά του δικαιώματα, ούτε για την βάση εισαγωγής αλλά για την αντικειμενική έκθεση που έχουν οι εκάστοτε φοιτητές σε ευκαιρίες για εμβάθυνση στο αντικείμενό τους. Εγώ δεν θα είχα πρόβλημα μετά από x χρόνια εμπειρίας και x+2 περίπου χρόνια που είμαι απόφοιτος να δώσω 6-8 μαθήματα και να γίνω ΠΕ, θεωρώ λογικό να μην έχω την απαίτηση να γίνει εξίσωση του πτυχίου μου απλά επειδή καταργήθηκαν τα ΤΕΙ. Αλλά οι παθονέγειες στις οποίες αναφέρθηκα, αμφιβάλλω αν θα αφήσουν να γίνει κάτι τέτοιο. 1 1
acomaedo Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 14 ώρες πριν, Dans είπε Στο οτί είναι δυσκολότερες οι σπουδές στο ΕΜΠ δε διαφωνώ, όμως και εμείς φτύσαμε αίμα για να πάρουμε πτυχίο. Η σπουδές στην ηλεκτρολογία ήταν , είναι και θα είναι πάντα δύσκολες. Οι περισσότεροι συμφοιτητές μου τα παράτησαν. Χρειάζεται πολύ διάβασμα και βαθειά κατανόηση μαθηματικών. Όσο για το επίπεδο των καθηγητών μας μπορώ να πω πως ήταν αρκετά αξιόλογοι, η συντριπτική πλειοψηφία ήταν διπλωματούχοι ΕΜΠ με διδακτορικό. Όλο το ζουμί είναι σε αυτές τις δύο αναφορές. Είτε σε Πολυτεχνική Σχολή ΑΕΙ είτε σε Τμήμα Μηχανικών πρώην ΤΕΙ είναι δεδομένο ότι οι περισσότεροι θα φτύσουν αίμα για να πάρουν πτυχίο. Υπάρχει όμως μια βασική διαφορά, επειδή (καλώς ή κακώς) ξεκινούν από διαφορετική βάση το επίπεδο που πρέπει να φτάσουν για να περάσουν τα μαθήματα είναι διαφορετικό. Πχ σε ΑΕΙ από το 8-10 πρέπει να φτάσουν στο 12-15, ενώ αντίστοιχα στο ΤΕΙ από το 3-4 στο 8-9. Η αύξηση και η προσπάθεια είναι η ίδια αλλά λόγω της εκκίνησης από διαφορετικό επίπεδο το τελικό αποτέλεσμα είναι διαφορετικό. Για το δεύτερο σχόλιο, και μόνο το γεγονός ότι διδάσκοντες σε πανεπιστήμιο μπορεί να μην έχουν είτε διδακτορικό είτε μεγάλη εργασιακή εμπειρία σε βιομηχανία στο αντικείμενο τους είναι θέμα. 2
pirmen56 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 14 ώρες πριν, JohnGTA είπε Λοιπόν τελευταία νύξη γιατί οσφρίζομαι τρόλλινγκ. @tzitzikas2Αν ισχύουν όσα λες με την αξία ιδρυμάτων βάσει πανελληνίων κλπ. πώς εξηγείς το ότι οι μηχανικοί ΤΕΙ αναγνωρίζονται ισάξια με τους αντίστοιχους πολυτεχνίτες στα μητρώα του εξωτερικού; Στο εξωτερικό ενδιαφέρονται να έχουν υπαλλήλους για επιχειρήσεις. Με βαθύ ή επιφανειακό γνωστικό υπόβαθρο που θα απαξιώνεται μέσα σε λίγα χρόνια. Δεν τους ενδιαφέρει αρκεί να βγαίνει η καθημερινή δουλειά και το κέρδος του εργοδότη. Τα ΤΕΙ λοιπόν έχουν σκοπό. Είναι σχολές που στοχεύουν σε περισσότερο ευκαιριακές δεξιότητες για άμεση απορρόφηση από την αγορά εργασίας. Το Πανεπιστήμιο στοχεύει σε πιο στέρεες επιστημονικές βάσεις με βλέψεις μέχρι και ακαδημαϊκη/ερευνητική καριέρα και αντίστοιχο πόστο σε ιδιωτικές εταιρείες(αρχιμηχανικοί, ερευνητές κτλ.). Ακόμα και αν διδάσκονται τα ίδια ακριβώς μαθήματα, πράγμα που δεν ισχύει σε πολλές περιπτώσεις. Εν τω μεταξύ όποιος εισαγόταν σε ΤΕΙ γνώριζε εξ αρχής όρους και προϋποθέσεις. Δεν εξαπατήθηκε εκ των υστέρων. Κάνω λάθος σε αυτό; Δεν ξέρω για τους μηχανικούς αν "παίχτηκε" ποτέ κάτι τέτοιο. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, pirmen56 είπε Στο εξωτερικό ενδιαφέρονται να έχουν υπαλλήλους για επιχειρήσεις. Με βαθύ ή επιφανειακό γνωστικό υπόβαθρο που θα απαξιώνεται μέσα σε λίγα χρόνια. Δεν τους ενδιαφέρει αρκεί να βγαίνει η καθημερινή δουλειά και το κέρδος του εργοδότη. Τα ΤΕΙ λοιπόν έχουν σκοπό. Είναι σχολές που στοχεύουν σε περισσότερο ευκαιριακές δεξιότητες για άμεση απορρόφηση από την αγορά εργασίας. Το Πανεπιστήμιο στοχεύει σε πιο στέρεες επιστημονικές βάσεις με βλέψεις μέχρι και ακαδημαϊκη/ερευνητική καριέρα και αντίστοιχο πόστο σε ιδιωτικές εταιρείες(αρχιμηχανικοί, ερευνητές κτλ.). Ακόμα και αν διδάσκονται τα ίδια ακριβώς μαθήματα, πράγμα που δεν ισχύει σε πολλές περιπτώσεις. Εν τω μεταξύ όποιος εισαγόταν σε ΤΕΙ γνώριζε εξ αρχής όρους και προϋποθέσεις. Δεν εξαπατήθηκε εκ των υστέρων. Κάνω λάθος σε αυτό; Δεν ξέρω για τους μηχανικούς αν "παίχτηκε" ποτέ κάτι τέτοιο. Χάνεις το δάσος. Ξαναθέτω μια τελευταία φορά το ερώτημα: Γιατί οι ΤΕΙ-ΑΕΙ μηχανικοί στο εξωτερικό αναγνωρίζονται ισάξια μετά από σχετικές εξετάσεις και όχι στην Ελλάδα; Όλα τα άλλα ηθικολογικά περί του "θα έπρεπε" δεν με πολυενδιαφέρουν. Πιο προσγειωμένος στον κόσμο είμαι.
tzitzikas2 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, JohnGTA είπε Λοιπόν τελευταία νύξη γιατί οσφρίζομαι τρόλλινγκ. @tzitzikas2Αν ισχύουν όσα λες με την αξία ιδρυμάτων βάσει πανελληνίων κλπ. πώς εξηγείς το ότι οι μηχανικοί ΤΕΙ αναγνωρίζονται ισάξια με τους αντίστοιχους πολυτεχνίτες στα μητρώα του εξωτερικού; δεν υπάρχει θέμα τρολλινγκ. Είμαι απόφοιτος Ημμυ Α.Π.Θ. και έχω αυτή την άποψη και την υποστηρίζω, οπότε δεν υπάρχει επαναλαμβάνω θέμα τρολλινγκ. Οσφρίζεσαι λάθος! Στο εξωτερικό τα πτυχία είναι συνήθως 3 χρόνια. Άλλο τα μητρώα άλλο η αγορά εργασίας και η επιλογή υποψηφίων για μια θέση. 1 ώρα πριν, pirmen56 είπε Στο εξωτερικό ενδιαφέρονται να έχουν υπαλλήλους για επιχειρήσεις. Με βαθύ ή επιφανειακό γνωστικό υπόβαθρο που θα απαξιώνεται μέσα σε λίγα χρόνια. Δεν τους ενδιαφέρει αρκεί να βγαίνει η καθημερινή δουλειά και το κέρδος του εργοδότη. Τα ΤΕΙ λοιπόν έχουν σκοπό. Είναι σχολές που στοχεύουν σε περισσότερο ευκαιριακές δεξιότητες για άμεση απορρόφηση από την αγορά εργασίας. Το Πανεπιστήμιο στοχεύει σε πιο στέρεες επιστημονικές βάσεις με βλέψεις μέχρι και ακαδημαϊκη/ερευνητική καριέρα και αντίστοιχο πόστο σε ιδιωτικές εταιρείες(αρχιμηχανικοί, ερευνητές κτλ.). Ακόμα και αν διδάσκονται τα ίδια ακριβώς μαθήματα, πράγμα που δεν ισχύει σε πολλές περιπτώσεις. Εν τω μεταξύ όποιος εισαγόταν σε ΤΕΙ γνώριζε εξ αρχής όρους και προϋποθέσεις. Δεν εξαπατήθηκε εκ των υστέρων. Κάνω λάθος σε αυτό; Δεν ξέρω για τους μηχανικούς αν "παίχτηκε" ποτέ κάτι τέτοιο. Εχουν πολλά κοινά μαθήματα, βέβαια σε διαφορετικό επιπεδο ύλης. Επίσης ο φοιτητής Ημμυ π.χ κάνει μαθήματα κορμού που περιλαμβάνουν ηλεκτρολόγους, ηλεκτρονικούς, αυτοματιστές, πληροφορικάριους ΤΕΙ και θα έλεγα και μαθηματικούς (αν δει κάποιος το πόσα μαθήματα μαθηματικών έχουν). Για το τελευταίο <<Εν τω μεταξύ όποιος εισαγόταν σε ΤΕΙ γνώριζε εξ αρχής όρους και προϋποθέσεις. Δεν εξαπατήθηκε εκ των υστέρων. Κάνω λάθος σε αυτό; Δεν ξέρω για τους μηχανικούς αν "παίχτηκε" ποτέ κάτι τέτοιο.>> θα συμφωνήσω στο 100% Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2021 από tzitzikas2
Dionisis89 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 4 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε δεν υπάρχει θέμα τρολλινγκ. Είμαι απόφοιτος Ημμυ Α.Π.Θ. και έχω αυτή την άποψη και την υποστηρίζω, οπότε δεν υπάρχει επαναλαμβάνω θέμα τρολλινγκ. Οσφρίζεσαι λάθος! Θλιβερή η ατμόσφαιρα εδώ μέσα. Καμία ελπίδα. Χαρά στο κουράγιο σου που ασχολείσαι να εξηγήσεις τα υποτιθέμενα αυτονόητα. 1
velociraptoras Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Τα ΤΕΙ τετραετους φοίτησης με περιπου 40-45 μαθηματα τα οποία εξεταζονταν ξεχωριστα θεωρία και εργαστήριο σε πολλές σχολές μετα το 2001 ακολουθουσαν το πρόγραμμα σπουδων των αντίστοιχων πανεπιστημίων. πιο παλιά ήταν 3ετεις σχολές, γνωστές ως ΚΑΤΕΕ οι οποίες είχαν καθαρά τεχνικο αντικείμενο, καπως σαν τα σημερικά ΙΕΚ. Δε γινεται λοιπον να θεωρείς κατωτερο καποιον που εβγαλε μια σχολή με τα ιδια χρόνια και τα ιδια μαθήματα. εξαιρούνται οι πολυτεχνικές σχολές που είναι αλλη περίπτωση και κυριολεκτικά τους βγαίνει ο πατος στις φυσικές και τα μαθηματικα σε σχέση με τα αντίστοιχα ΤΕΙ. Το ΤΕΙ που έχω πτυχίο εγινε πανεπιστημιο κι απλά επειδη εγινε 5ετης σχολή και καταργηθηκε η πρακτική εκανα αναδιαταξη στα μαθήματα, εκει που ταν 6-7 ανα εξάμηνο τα πήγαν στα 5, πρόσθεσαν 2-3 αλλα, εβγαλαν αλα 2-3, αλλαξαν ονομα σε μερικά. Το τμήμα που κάνω δευτερο πτυχίο επίσης πρων ΤΕΙ , την ιδια υλη με το αντιστοιχο τμημα του ΕΚΠΑ εχει εδω και χρόνια και εχουν γινει καποιες αναδιατάξεις. Με το ΗΜΜΥ ομως είναι η μέρα με τη νύχτα. Τα ΤΕΙ ιχθυολογίας που ολοι τα κοροιδευουν ως κατωτερα είχαν αρκετα δυσκολα μαθηματα, πολλές βιολογιες και χημείες, και οι περισσότεροι απόφοιτοι δουλεύουν με καλούς μισθούς σε μονάδες υδατοκαλλιεργειων, αντίστοιχα ο πανεπιστημιακός θεολόγος περιμένει πότε θα διοριστεί σε κανένα σχολειο. Τα ΤΕΙ αισθητικής και κοσμητολογίας εχουν επίσης μπολικα μαθηματα χημείας γιατι οι απόφοιτοι δε βγαίνουν απλοί μακιγιέζ αλλά εκπαιδευονται για τη βιομηχανία των καλλυντικών και τη δερματολογική αισθητική. Τωρα οσων αφορά τα εργαστήρια, ολες οι τεχνολογικές και θετικές σχολές εχουν εργαστήρια είτε είναι πανεπιστήμια είτε ΤΕΙ. Ολες σχεδον οι οικονομικές και θεωρητικές σχολές δεν έχουν εργαστηρια ή έχουν ελάχιστα. Όταν εκανα μεταπτυχιακό σε τμήμα χημείας όσοι προερχόμασταν από αλλα τμήματα υποχρεωθήκαμε να παρακολουθήσουμε και 5 μαθηματα από το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών. Δεν είδα κάποια δυσκολία σε σχέση με το ΤΕΙ, το αντίθετο. Στις 10/2/2021 στις 9:38 ΜΜ, airtrelomike13 είπε Εδώ όμως να προσθέσω και κάτι ακόμα. Ότι υπάρχουν ΤΕΙ με ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ και μάλιστα ισότιμα και αντίστοιχα με αυτών των Πανεπιστημίων. Επαγγελματικά δικαιωματα υπάρχουν, οταν μπλεκονται τα επιμελητηρια όμως αλλάζει το πράγμα. Πχ γεωπόνοι ΤΕΙ δε μπορουν να γραφτουν στο ΓΕΩΤΕΕ κι ας εχουν 4 χρονια σπουδες + 2 μεταπτυχιακό. Στις προκυρήξεις για δημοσιο, οχι τιποτα σπουδαίο αλλά για εποχικό προσωπικό για δακοκτονίες και εκτιμητες στον ΕΛΓΑ, είτε δεν μας έχουν καθόλου είτε μας βάζουν δευτερους αν δεν βρεθεί αποφοιτος πανεπιστημίου. Σαν να σου λένε οτι τζαμπα εβγαζες τα ματια σου στο διάβασμα 4 χρόνια, δεν είσαι ικανός ουτε για να επιβλέψεις ενα ράντισμα ή να εκτιμήσεις ζημιές από χαλάζι. Ενώ εχουμε δικαίωμα συνταγογράφησης και εμπορίας φυτοφαρμάκων. Αν δεν εχεις κεφαλαιο να ξεκινησεις δική σου δουλειά είσαι χαμένος. Στο οικονομικό τουλάχιστον σας δέχονται με μεταπτυχιακό. Στους μηχανικούς επίσης δεν υπάρχει θέμα, μπορουν να εγγραφούν και αναλαμβάνουν εργα συμφωνα με αυτά που ορίζει το πτυχίο τους. Σε μας δεν δέχονται καθόλου. 1
_Theo_ Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 22 ώρες πριν, tzitzikas2 είπε δεν υπάρχει θέμα τρολλινγκ. Είμαι απόφοιτος Ημμυ Α.Π.Θ. και έχω αυτή την άποψη και την υποστηρίζω, οπότε δεν υπάρχει επαναλαμβάνω θέμα τρολλινγκ. Οσφρίζεσαι λάθος! Στο εξωτερικό τα πτυχία είναι συνήθως 3 χρόνια. Άλλο τα μητρώα άλλο η αγορά εργασίας και η επιλογή υποψηφίων για μια θέση. Ε βέβαια, τι θα ήσουν; Έλα τώρα, μεταξύ μας, δεν σε ενδιαφέρει ο χώρος της παιδείας και πως θα βελτιωθεί, ούτε να υπάρχει δικαιοσύνη σε αυτόν σχετικά με τους αποφοίτους ΤΕΙ. Αυτό που σε νοιάζει, είναι να εξαλειφθεί ο ανταγωνισμός με κάθε τρόπο. Για αυτό και δεν θες να αναγνωρίζονται ως ισότιμα τα ΤΕΙ. Δυστυχώς όμως για σένα υπάρχει νόμος και προεδρικό διάταγμα που τα αναγνωρίζει ως ισότιμα. Απλώς στις πενταετείς σχολές πολυτεχνείου το πτυχίο αναγνωρίζεται ως Master και δικαίως κατά την γνώμη μου. Όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε. 3 1
velociraptoras Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Στις 14/2/2021 στις 10:27 ΜΜ, JohnGTA είπε Ναι το θέμα είναι ότι αυτό το φαινόμενο άνετα συμβαίνει με το 99% των σχολών στην Ελλάδα που έχουν τηλεκπαίδευση. Δεν γίνεται δύο μέτρα δύο σταθμά. Τελικα μονο στη δική μου σχολή δε συμβαίνει. Εδινα πρόσφατα μαθημα μαζι με μια κοπέλα που δεν είχε ιντερνετ και ήρθε σπίτι μου, ιδια σχολή, αλλο πανεπιστήμιο (διαφορετικό μαθημα). Είχαν κανονισει με καθηγητή που εκαναν μαθηματα εκτός σχολής να τους στελνει τις απαντήσεις. εγραψαν ολοι. σε μας δεν προλαβαμε καλα καλά ουτε να διαβασουμε τα θεματα. περασαμε λίγοι, με 5. στα περισσότερα μαθηματα εχουμε μετα προφορική εξεταση αν περάσουμε τη γραπτή. Γενικα ολο το διαστημα των εξ αποστασεως εξετασεων περνανε 5-15 ατομα κάθε μάθημα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα