Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

 Δεν ισχύει αυτό που λες δεν είναι κανόνας. Έχω παραγγείλει από πλαίσιο τέλος Φλεβάρη μια απλή 6800,  την επόμενη με πήρανε τηλέφωνο και μου ζητήσανε το 30% της τιμής της καρτας μπροστά για να προχωρήσει η παραγγελία , πραγμα που και έκανα, αλλά ακόμη περιμένω και έχει περάσει ηδη ένα 20ημερο πλέον. Εχθές πήρα τηλέφωνο για πρώτη φορά από την ημέρα που παράγγειλα για να μάθω αν έχουνε κάποια ενημέρωση σχετικά με την παραλαβή και μου είπανε ότι δεν έχουνε ούτε καν ενημέρωση ακόμη από τον προμηθευτή τους για ήμερομημια παραλαβής. Δηλαδή 20 μέρες μετά δεν γνωρίζουν καν ποτέ θα παραλαβουνε κομμάτια. Να ειμαι ειλικρινής δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα παραλάβω αλλά μακάρι   να κάνω λάθος. 

Δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να σου πουν ότι ακυρώνεται η παραγγελία σου, όμως αυτό δεν εξαρτάται απο τους μεταπωλητές αλλά απο τις εταιρίες παραγωγής, οπότε το πλαίσιο δε γνωρίζει.

Αν βιάζεσαι, έχεις το δικαίωμα να αλλάξεις την παραγγελία σου και να πάρεις μια που γνωρίζουν πότε θα παραλάβουν και πότε θα στη στείλουν. Κάποια SKU's έχουν σοβαρό πρόβλημα και είναι ακόμα κολλημένα στις 17/09 (τουλάχιστον στις GPUs της Nvidia, αλλά φαντάζομαι μια απο τα ίδια και της AMD).

Δημοσ.

Ακριβώς το ίδιο με την απόδειξη τράπεζας είπαν και σε μένα. Απλά όταν έκανα την παραγγελία στο σαιτ, μου ήρθε κι εμένα μειλ για περιορισμένη διαθεσιμότητα και τα γνωστά, τους παίρνω τηλ την επόμενη (δηλαδή χθες) να δω τι παίζει γιατί πραγματικά ήθελα να δω τι θα έλεγε κάποιος από Πλαίσιο για τέτοια πράγματα (🤣) και μου λένε α την έχουμε από σήμερα, να στείλετε τα χρήματα και να ξεκινήσει για να έρθει αύριο στο χώρο σας. Δηλαδή δεν έβαλα ούτε ευρώ χωρίς να είναι η κάρτα εκεί, ούτε μου ζήτησαν... Μήπως να πάρεις και συ ένα τηλέφωνο αύριο μπας και αλλάξουν τα πράγματα; Και από iPhone προπαραγγελία που είχα κάνει πρόπερσι με λίγο πρήξιμο κάτι έγινε. Επίσης θέλω να πιστεύω πως δεν γίνεται να το πάρουν τόσο λαιτ το ζήτημα ενώ έχεις σκάσει κάποια λεφτά ήδη χωρίς να έχεις πάρει ούτε αέρα στα χέρια σου...

1 λεπτό πριν, nikos032 είπε

Δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να σου πουν ότι ακυρώνεται η παραγγελία σου, όμως αυτό δεν εξαρτάται απο τους μεταπωλητές αλλά απο τις εταιρίες παραγωγής, οπότε το πλαίσιο δε γνωρίζει.

Αν βιάζεσαι, έχεις το δικαίωμα να αλλάξεις την παραγγελία σου και να πάρεις μια που γνωρίζουν πότε θα παραλάβουν και πότε θα στη στείλουν. Κάποια SKU's έχουν σοβαρό πρόβλημα και είναι ακόμα κολλημένα στις 17/09 (τουλάχιστον στις GPUs της Nvidia, αλλά φαντάζομαι μια απο τα ίδια και της AMD).

Με ακύρωση όμως δεν μπορούν να του κάνουν μετά καμιά χοντράδα τύπου "ξαφνικά την έχουμε αλλά 200€ πάνω"; Βλέπω και κάτι τέτοια να λένε κάποιοι... Τα περιμένεις όλα από αυτό το μαγαζί.

16 λεπτά πριν, omitziz είπε

Μέλος πριν 1 ώρα , σταμάτησα να διαβάζω εκεί.

Αυτός είναι και ο λόγος που δεν κατάλαβες το λόγο του σχόλιου. Όλοι φορτισμένοι είμαστε επειδή η αγορά πάει κατά διαόλου, μη τα βάζουμε μεταξύ μας, κρίμα είναι. Αν κάτι δεν σου άρεσε και έχεις όρεξη να βγάλεις νεύρα σε κάποιον, πες μου έστω ένα "να σου σπάσει η κάρτα". Εγώ πάντως προσπαθώ να βοηθήσω τον άνθρωπο που ρωτάει, τα υπόλοιπα περισσεύουν.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nikos032 είπε

Δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να σου πουν ότι ακυρώνεται η παραγγελία σου, όμως αυτό δεν εξαρτάται απο τους μεταπωλητές αλλά απο τις εταιρίες παραγωγής, οπότε το πλαίσιο δε γνωρίζει.

Αν βιάζεσαι, έχεις το δικαίωμα να αλλάξεις την παραγγελία σου και να πάρεις μια που γνωρίζουν πότε θα παραλάβουν και πότε θα στη στείλουν. Κάποια SKU's έχουν σοβαρό πρόβλημα και είναι ακόμα κολλημένα στις 17/09 (τουλάχιστον στις GPUs της Nvidia, αλλά φαντάζομαι μια απο τα ίδια και της AMD).

Θα πάρω αύριο τηλέφωνο να ρωτήσω αν έχουν κάποια ενημερωση για να παραλάβουμε τίποτα 6800 διαφορετικής υλοποίησης και αν γίνετε θα ζητήσω να αλλάξω την παραγγελία γιατί όσο αφορά την συγκεκριμένη υλοποίηση που έχω παραγγείλει, για να  μην έχουν καν ενημέρωση παραλάβεις ακόμη 20 μέρες μετά, δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Koutas είπε

Με ακύρωση όμως δεν μπορούν να του κάνουν μετά καμιά χοντράδα τύπου "ξαφνικά την έχουμε αλλά 200€ πάνω"; Βλέπω και κάτι τέτοια να λένε κάποιοι... Τα περιμένεις όλα από αυτό το μαγαζί.

Αν η Χ εταιρία παραγωγής ενημερώσει το πλαίσιο ότι δε πρόκειται να παραλάβουν τις κάρτες οπότε το προιόν πρέπει να αφαιρεθεί απο το eshop τους τότε για ποια χοντράδα μιλάμε ?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Pwpwpw είπε

Θα πάρω αύριο τηλέφωνο να ρωτήσω αν έχουν κάποια ενημερωση για να παραλάβουμε τίποτα 6800 διαφορετικής υλοποίησης και αν γίνετε θα ζητήσω να αλλάξω την παραγγελία γιατί όσο αφορά την συγκεκριμένη υλοποίηση που έχω παραγγείλει, για να  μην έχουν καν ενημέρωση παραλάβεις ακόμη 20 μέρες μετά, δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα. 

Προσοχή βέβαια στις υλοποιήσεις τους. Απ' ότι βλέπω, η ASUS τα έχει χαλάσει πολύ με τις αερόψυκτες Radeon φέτος. Φήμες για καλούπι ψύκτρας από NVidia 30 series, που δεν κάνει καλή δουλειά σε σχέση με την τιμή τους. Η υδρόψυκτη της ASUS όμως είναι πολύ κομπλέ ως τώρα, παραδόξως

1 λεπτό πριν, nikos032 είπε

Αν η Χ εταιρία παραγωγής ενημερώσει το πλαίσιο ότι δε πρόκειται να παραλάβουν τις κάρτες οπότε το προιόν πρέπει να αφαιρεθεί απο το eshop τους τότε για ποια χοντράδα μιλάμε ?

Όχι, εννοώ για αλλαγή τιμής, όχι άγνωστη διαθεσιμότητα. Αν του πουν "οκ ακυρώνεται η παραγγελία σας", και την δει αύριο πχ διαθέσιμη αλλά 200€ πάνω δε θεωρείται χοντράδα;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...