panosvlass Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Εγώ αντίστοιχα δεν μπορώ να συνδέσω το Disney+ στο kaonmedia. Βγάζει σφάλμα ότι δεν έχει σύνδεση... Ενώ το cosmotetv παίζει μια χαρά. Μου διαφεύγει κάτι?
JDROGAS Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Στο kaonmedia παιζει κανονικα το disney.Κανε μια απεγκατασταση και ξανα βαλτο. Εγω το ειχα μεχρι πριν λιγες μερες κανονικα μαζι με apple,amazon,ertflix και netflix παρακαλω. Δυστυχως στο καινουργιο skyworth το οποιο κατα τα αλλα ειναι πολυ καλυτερο απο το kaonmedia εχω δοκιμασει τα παντα για netflix αλλα δεν παιζει.
-WISE- Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Να σας ρωτήσω παίδες, Τις σειρές που δείχνει το Cosmote TV και φεύγουν τα επεισόδια ανά τις βδομάδες, τα δείχνει ποτέ όλα μαζί σαν σεζόν όταν τελειώσει ο κύκλος ή δεν τα ξαναβάζει διαθέσιμα ποτέ; Δεν πρόλαβα να ξεκινήσω τη δεύτερη του resident alien και τώρα το έχει διαθέσιμο από το 9 επεισόδιο και μετά.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Super Moderators Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Επίσης δεν είχα προσέξει πως πλέον είναι ενεργό και το ενσωματωμένο επίγειο tuner στο skyworth και βρίσκει κανονικά όλα τα επίγεια κανάλια και τα ενσωματώνει στη λίστα των καναλιών στο μενού του Cosmote Tv. 1
rackal Δημοσ. 24 Απριλίου 2023 Δημοσ. 24 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Από χθες το cosmote tv τόσο σε tcl τηλεόραση όσο και σε Sony μου πετάει vhs static ή μαύρη οθόνη ήχο όμως έχω κανονικά. Αναγκαστικά να κάνω την tcl επαναφορά αλλά δεν άλλαξε κάτι οποτε τη Sony της άφησα όπως είναι, τυπικά να πω πως έχω τις τελευταίες αναβαθμίσεις αλλά και πάλι δεν αλλάζει κάτι, το παράδοξο είναι πως αν μπω στο replay μπορώ να δω κανονικά οποία επανάληψη θέλω. Έχει συμβεί σε κάποιον; Υπάρχει κάποια λύση; Επεξ/σία 24 Απριλίου 2023 από rackal
Giama Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Έχω 2 συμβόλαια Cosmote TV OTT και θέλω να καταργήσω το ένα από αυτά μόλις λήξει. Το πρόβλημα είναι ότι δεν προλαβαίνω να επιστρέψω τον εξοπλισμό του συμβολαίου που λήγει εντός των 10 εργάσιμων ημερών από τη λήξη του πακέτου, γιατί εκεί που βρίσκεται εγκατεστημένος δεν έχω προγραμματίσει να πάω νωρίτερα για να τον αφαιρέσω. Θεωρητικά όμως, αν αρκεί να επιστρέψω οποιονδήποτε εξοπλισμό, τότε θα μπορούσα να επιστρέψω τον εξοπλισμό που αντιστοιχεί στο άλλο συμβόλαιο. Γίνεται αυτό; Ή έχουν καταγεγραμμένο τον σειριακό αριθμό του TV box και θα τον ελέγξουν κατά την επιστροφή; (Μια εναλλακτική λύση θα ήταν πιθανόν να διατηρήσω τη σύνδεση για 1 μήνα ακόμα ώστε να προλάβω να βγάλω τον εξοπλισμό από εκεί για να τον επιστρέψω, αλλά από τη στιγμή που δεν το χρειάζομαι, αν μπορώ να το αποφύγω να πληρώσω έναν επιπλέον μήνα τότε το προτιμώ.) Επεξ/σία 12 Μαΐου 2023 από Giama
Gatilaras Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 19 λεπτά πριν, Giama είπε Έχω 2 συμβόλαια Cosmote TV OTT και θέλω να καταργήσω το ένα από αυτά μόλις λήξει. Το πρόβλημα είναι ότι δεν προλαβαίνω να επιστρέψω τον εξοπλισμό του συμβολαίου που λήγει εντός των 10 εργάσιμων ημερών από τη λήξη του πακέτου, γιατί εκεί που βρίσκεται εγκατεστημένος δεν έχω προγραμματίσει να πάω νωρίτερα για να τον αφαιρέσω. Θεωρητικά όμως, αν αρκεί να επιστρέψω οποιονδήποτε εξοπλισμό, τότε θα μπορούσα να επιστρέψω τον εξοπλισμό που αντιστοιχεί στο άλλο συμβόλαιο. Γίνεται αυτό; Ή έχουν καταγεγραμμένο τον σειριακό αριθμό του TV box και θα τον ελέγξουν κατά την επιστροφή; (Μια εναλλακτική λύση θα ήταν πιθανόν να διατηρήσω τη σύνδεση για 1 μήνα ακόμα ώστε να προλάβω να βγάλω τον εξοπλισμό από εκεί για να τον επιστρέψω, αλλά από τη στιγμή που δεν το χρειάζομαι, αν μπορώ να το αποφύγω να πληρώσω έναν επιπλέον μήνα τότε το προτιμώ.) Κατ'εμε,επειδη εχω βγαλει ακρη οταν χρειαστηκε,καλεσε την εξυπηρετηση πελατων και εξηγησε τους την κατασταση.Ισως παρουσιασε τη και λιγο πιο δυσκολη απ'οτι ειναι και λογικα θα σου προτεινουν κ αυτοι το ιδιο 1
-WISE- Δημοσ. 15 Μαΐου 2023 Δημοσ. 15 Μαΐου 2023 Καλησπέρα παιδιά. Αναρωτιέμαι αν γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με το αποκλειστικό περιεχόμενο στις σειρές της Cosmote. Οι σειρές που βγαίνουν ανά επεισόδιο όταν ολοκληρωθούν μπαίνουν στο κανάλι Cosmote Marathon και μετά από καμιά εβδομάδα εξαφανίζονται. Γνωρίζετε αν μετά ξαναγίνονται διαθέσιμα τα επεισόδια; Συγκεκριμένα έβλεπα το Resident alien αλλά έμεινα κάποια επεισόδια πίσω και τώρα δεν μπορώ να τα βρω πουθενά. Ευχαριστώ.
Γιάννης Platano Δημοσ. 15 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Μαΐου 2023 39 λεπτά πριν, -WISE- είπε Καλησπέρα παιδιά. Αναρωτιέμαι αν γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με το αποκλειστικό περιεχόμενο στις σειρές της Cosmote. Οι σειρές που βγαίνουν ανά επεισόδιο όταν ολοκληρωθούν μπαίνουν στο κανάλι Cosmote Marathon και μετά από καμιά εβδομάδα εξαφανίζονται. Γνωρίζετε αν μετά ξαναγίνονται διαθέσιμα τα επεισόδια; Συγκεκριμένα έβλεπα το Resident alien αλλά έμεινα κάποια επεισόδια πίσω και τώρα δεν μπορώ να τα βρω πουθενά. Ευχαριστώ. Κοιτα το προσωπικο μηνυμα που σου εστειλα
nikos_abel Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 Καλησπέρα Με την cosmote tv (streaming) έχω πολύ συχνά ως και μόνιμα πρόβλημα ποιότητας. Ενώ netflix, disney, prime, apple tv (εκτός εξαιρέσεων που με μια επανεκίννηση του router παίζουν τέλεια), στην cosmote επί μονίμου βάσεως έχω τραγικό streaming. Η σύνδεσή μου μου είναι fiber to home 100/10 (της cosmote ειρωνικά) και έχω κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να βελτιώσω το wifi - κανάλια, repeater, σύνδεση σε 2,4 ή 5g... Έχετε και εσείς πρόβλημα;
Brainmorf Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, nikos_abel είπε Καλησπέρα Με την cosmote tv (streaming) έχω πολύ συχνά ως και μόνιμα πρόβλημα ποιότητας. Ενώ netflix, disney, prime, apple tv (εκτός εξαιρέσεων που με μια επανεκίννηση του router παίζουν τέλεια), στην cosmote επί μονίμου βάσεως έχω τραγικό streaming. Η σύνδεσή μου μου είναι fiber to home 100/10 (της cosmote ειρωνικά) και έχω κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να βελτιώσω το wifi - κανάλια, repeater, σύνδεση σε 2,4 ή 5g... Έχετε και εσείς πρόβλημα; Έχουν στείλει το Skyworth και συνδέεται με το ZTE H288A ( Nova έχω στο σπίτι ) στα 5Ghz , κανένα πρόβλημα ποιότητας μέχρι στιγμής. Το μόνο θέμα που έχει είναι ότι μερικές φορές με πετάει από την εφαρμογή και βγάζει την αρχική οθόνη του Android TV. Η σύνδεση είναι VDSL 100/10 Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2023 από Brainmorf
nikos_abel Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 14 ώρες πριν, phanispal είπε Με ποια συσκευή; Σωστά, την ξέχασα Speedport plus https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/files2/Speedport_Plus_User_Manual_gr.pdf
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα