Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω το nissan micra 1999 k11. Έχει μηχανικό τιμόνι και θα ήθελα αν γίνεται να του βάλω ένα μεταχειρισμένο υδραυλικό. Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο ή πρέπει να αλλαχτούν τόσα πολλά πράγματα που δεν συμφέρει; Ξέρει κάποιος;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι πάρα πολλά τα εξαρτήματα που χρειάζονται (κρεμαγιέρα, σωληνώσεις, δοχείο για υγρά, αντλία με βάση και ρεγουλατόρο, τροχαλίες, ιμάντα, ίσως και να ξεχνάω κάτι). Εγώ στη θέση σου δεν θα ασχολιόμουν, εκτός βέβαια και αν τα έβρισκα όλα μαζί σε εξευτελιστική τιμή, που και πάλι θα το σκεφτόμουν.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kostakiswwe είπε

Έχω το nissan micra 1999 k11. Έχει μηχανικό τιμόνι και θα ήθελα αν γίνεται να του βάλω ένα μεταχειρισμένο υδραυλικό. Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο ή πρέπει να αλλαχτούν τόσα πολλά πράγματα που δεν συμφέρει; Ξέρει κάποιος;

A/C εχει το αυτοκινητο?Ιμαντα poly v εχει ή v belt?Αν εχει απλο v belt θα χρειαστεις και τροχαλιες (στροφαλου-δυναμου) κατι που νομιζω ειναι δυσκολο να βρεις,μονο μεταχειρισμενες.Εκτος απο υδραυλικη κρεμαργιερα,αντλια με βαση και δοχειο υγρων τι αλλο θα χρειαστει το ξερει μονο το συνεργειο.Κατι παρομοιο ειχα κανει στο 106 που ειχα παρει το 2003.Ηταν το Rallye και με φαρδια λαστιχα,αν πηγαινες να παρκαρεις καλοκαιρι πεθαινες.Παω λοιπον και εγω και παιρνω κρεμαργιερα και αντλια (μεταχειρισμενα εννοειτε) και αφου παρακαλεσα 3-4 συνεργεια και δεν το αγγιζε κανενας (ειναι βαρβατη μετατροπη,3 μερες δουλεια ηθελε),το πηγα στην Citroen απ οπου και το ειχα παρει.

Πιανω τον αρχιμαστορα και του λεω το και το.Ξεχασε το μου λεει,θελει πραγματα αρκετα για την μετατροπη.Τα εχω παρει του λεω και ανοιγω το πορτ παγκαζ περιμενοντας να τον αφησω με ανοιχτο το στομα.Τα κοιταει,τα υπολοιπα που ειναι μου λεει?Εδω βλεπω ενα 30% των ανταλακτικων που χρειαζεται,τα υπολοιπα?Για να μην τα πολυλογω το αυτοκινητο χρειαζοταν υδραυλικη κρεμαργιερα,αντλια,βαση αντλιας,παγουρακι,πλεξουδα,ασφαλειοθηκη,ρελε,κολονα τιμονιου,πεταλιερα,μαρκουτσια και 1-2 πραγματα ακομα που δεν θυμαμαι.Μου ειχε παρει 350€ μονο για τα εργατικα,εκανε οπως ειπα 3 μερες να το φτιαξει και μου ορκιστηκε οτι δεν υπαρχει περιπτωση να την ξανακανει στην ζωη του αυτη την μετατροπη ουτε με σφαιρες.Μου ειχε βγει κοντα στο χιλιαρικο η μετατροπη περιπου,το ευτοκινητο τοτε ομως εμενα ηταν 5 χρονων και ειχε 70.000 χλμ,σχεδον καινουργιο δλδ οποτε αξιζε μιας και το κρατησα πολλα χρονια.Εσενα το Micra ειναι ηδη 22 χρονων,για ποτε να την κανεις αυτη την μετατροπη?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το ποιο απλό που μπορείς να κάνεις είναι να φουσκώσεις τα μπροστινά  λάστιχα λίγο πάρα πάνω από ότι προτείνει ο κατασκευαστής.

θα κοπανάει ποιο πολύ στις ανωμαλίες και λακκούβες  του δρόμου άλλα το τιμόνι θα είναι πολύ ελαφρύτερο.

δεν προτείνεται βέβαια σε ζάντες αλουμινίου γιατί στραβώνουν πολύ εύκολα σε λάθος πιέσεις ελαστικών,

Επεξ/σία από Rfactor85
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Rfactor85 είπε

το ποιο απλό που μπορείς να κάνεις είναι να φουσκώσεις τα μπροστινά  λάστιχα λίγο πάρα πάνω από ότι προτείνει ο κατασκευαστής.

θα κοπανάει ποιο πολύ στις ανωμαλίες και λακκούβες  του δρόμου άλλα το τιμόνι θα είναι πολύ ελαφρύτερο.

δεν προτείνεται βέβαια σε ζάντες αλουμινίου γιατί στραβώνουν πολύ εύκολα σε λάθος πιέσεις ελαστικών,

Επικίνδυνη πρόταση.

 

 ΤS εχεις την μαμά διάσταση ελαστικών;

Δημοσ.

ολα εξαρτωνται απο το ποσο θελεις να το κρατησεις ακομη. αν το θελεις για 2-3 χρονια ακομη εγω δεν θα πειραζα τιποτα. το αυτοκινητο αυτο μετα βιας να πιανει μεταχειρισμενο 1500€. αν τα βρεις μεταχειρισμενα απο τρακαρισμενο θεωρω οτι με εργατικα κατω απο 500€ δεν θα πας με τιποτα. συν του οτι εχεις την αμφιβολια του εαν λειπει κατι η εαν κατι ειναι ελλατωματικο οποτε το αγοραζεις παλι απο την αρχη. 

ειχα νισσαν μικρα του 97 σαν εταιρικο αυτοκινητο. ειχε παντως ελαφρυ τιμονι. δεν ειχε κλιματιστικο. τρομερα αξιοπιστο σαν αυτοκινητο. εγω παντως σε αυτοκινητο 22 ετων δεν θα εκανα σημερα τετοια κοστοβορα και αμφιβολη μετατροπη. οσο και να μην το θελεις κοιτα και την λυση του να το πουλησεις και με ελαχιστα χρηματα παραπανω να παρεις κατι που να εχει απο το εργοστασιο κλιματισμο, υδραυλικο τιμονι, αεροσακους και abs και θα ειναι και νεωτερο ηλικιακα. οτι και να κανεις στο μικρα θα ειναι ενα αυτοκινητο 22 ετων, χωρις συγχρονα συστηματα ασφαλειας. εγω θα κοιταζα αν ημουν σφιγμενος οικονομικα κατι απο 10-17 ετη.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...