Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Το αντιθετο.. Τα παλια ατμοσφαιρικα πηγαιναν καλυτερα απο χαμηλομεσαια.. Και αυτο γιατι υπηρχαν και εκδοσεις με μοτερ 8 κ 12 βαλβιδες!

 

Σαφως και εχεις λαθος, τα τουρμπο αποδίδουν μεχρι εκει που το τουρμπο δουλεύει, κυριως χαμηλά προς μεσαια, μετα αναλαμβάνει μονος του ο κινητηρας αν αυτος δεν εχει προδιαγραφές τοτε πεθαίνει και το γκαζι

εν ολίγοις το τουρμπο στην εκκίνηση δεν πιάνετε, στις τελικές υπερτερούν οι μεγάλοι κινητήρες 1800 και πανω λογο μη λειτουργίας του τουρμπο

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Σαφως και εχεις λαθος, τα τουρμπο αποδίδουν μεχρι εκει που το τουρμπο δουλεύει, κυριως χαμηλά προς μεσαια, μετα αναλαμβάνει μονος του ο κινητηρας αν αυτος δεν εχει προδιαγραφές τοτε πεθαίνει και το γκαζι

εν ολίγοις το τουρμπο στην εκκίνηση δεν πιάνετε, στις τελικές υπερτερούν οι μεγάλοι κινητήρες 1800 και πανω λογο μη λειτουργίας του τουρμπο

Σε οτι εχω γραψει σε τιποτα δεν ειμαι λαθος! Μεχρι και αυτο που λες για το τουρμπο εισαι λαθος!!!

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Το αντιθετο.. Τα παλια ατμοσφαιρικα πηγαιναν καλυτερα απο χαμηλομεσαια.. Και αυτο γιατι υπηρχαν και εκδοσεις με μοτερ 8 κ 12 βαλβιδες! Συν πιο ελαφριες καροτσες..  Τοτε που αλλαζε η τεχνολογια δηλαδη απο το 2000 και μετα ελεγαν πλεον τα καινουργια αυτοκινητα δεν ειναι σαν τα παλια  θελουν στροφες-γκαζι για να φυγουν..!

Και αυτο που λεω δεν ειναι ο κανονας γιατι εχουν βγαλε εταιριες μοντελα που πηγαινουν καλα απο τα χαμηλα και με ελαφρια καροτσα..

Παλια τα πραγματα ηταν ξεκαθαρα.. Θελεις αξιοπιστια-οικονομια και να ειναι νευρικο παρε ιαπωνα και γερμανο για ποιοτητα,ηχομονωση,σταθεροτητα!

Πλεον τα εχουν κανει τουρλουμπουκι.. Πρεπει να σου δωσουν το αυτοκινητο για ενα μηνα για να εισαι σιγουρος αν σου κανει και σε καταναλωση..!!!

Όπως? 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

...

εν ολίγοις το τουρμπο στην εκκίνηση δεν πιάνετε, στις τελικές υπερτερούν οι μεγάλοι κινητήρες 1800 και πανω λογο μη λειτουργίας του τουρμπο

Για να υπάρχουν κινητήρες που βγάζουν 120-150 άλογα από 1000 κυβικά μάλλον το turbo λειτουργεί παντού.

  • Like 1
Δημοσ.

Σώπα καημένε τι τούρμπο και χαζομάρες

TS, όσο πιο πολλά cc τόσο το καλύτερο, θεωρώ 2000 μίνιμουμ. Θα σου χρειαστούν για οοοοολες τις φορές που θα χρειαστεί να τελικιασεις

Ιδανικό αυτοκίνητο ενα RAV4 του '08-'09

 

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, NT1G είπε

Για να υπάρχουν κινητήρες που βγάζουν 120-150 άλογα από 1000 κυβικά μάλλον το turbo λειτουργεί παντού.

Οχι ισα-ισα να σε πονηρευει σε λιγα κυβικα με πολλα αλογα συνηθως υπαρχει ''ανωμαλια'' στην αποδοση! Σιγουρα θα υπαρχει καποιο lag στα χαμηλα..!

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Οχι ισα-ισα να σε πονηρευει σε λιγα κυβικα με πολλα αλογα συνηθως υπαρχει ''ανωμαλια'' στην αποδοση! Σιγουρα θα υπαρχει καποιο lag στα χαμηλα..!

Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NT1G είπε

Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις.

Δεν θα εχεις την ιδια ροπη σε ολο το φασμα! Μονο turbo σε πολλα αλογα συχνο φαινομενο το lag στα χαμηλα!

Δημοσ.
Στις 5/2/2021 στις 3:42 ΜΜ, Giannisart12 είπε

Καλησπέρα παιδια  θέλω την βοήθεια σας! Σκέφτομαι να αγοράσω ενα VW polo 2018 βενζίνη, 1000 κυβικά 80 άλογα. Η ένσταση μου είναι ότι μου φαίνονται λίγα τα κυβικά κ τα άλογα. Ο μηχανικός είπε ότι τα καινουρια έχουν γκάζι. Έχει κάποιος άποψη?? 

*και αν γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να αυξήσω τα άλογα!! 

Είναι λίγα τα 80 άλογα για το αμάξωμα του polo.

Στις 5/2/2021 στις 6:08 ΜΜ, renaultclioV είπε

Πολύ καλό είναι δεν θα καίει τπτ. Απο επιτάχυνση λίγο θα χάνεις σε προσπεράσεις που είναι το βασικό αλλά αν δεν  σε πειράζει δεν έχεις κάτι να φοβάσαι. 

 

Στις 5/2/2021 στις 6:08 ΜΜ, renaultclioV είπε

Πολύ καλό είναι δεν θα καίει τπτ. Απο επιτάχυνση λίγο θα χάνεις σε προσπεράσεις που είναι το βασικό αλλά αν δεν  σε πειράζει δεν έχεις κάτι να φοβάσαι. 

Θα καίει τα άντερα του για να κινήσει με αξιοπρέπεια το βαρύ αμάξωμα του polo.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, arispz είπε

Είναι λίγα τα 80 άλογα για το αμάξωμα του polo.

 

Θα καίει τα άντερα του για να κινήσει με αξιοπρέπεια το βαρύ αμάξωμα του polo.

Μπορει να ειναι ετσι μπορει και οχι..  Υπαρχουν τροποι να μπορει να τραβηξει την βαρια καροτσα χωρις να αισθανεσαι οτι ζοριζεται το μοτερ!!!

Ειναι καθαρα στην επιλογη του κατασκευαστη. Μονο το t.drive θα σου λυσει την απορια!

Απλα οπως και να το κανουν οι κατασκευαστες καπου θα κερδισει καπου θα χασει..!!!

Δημοσ.

Μην γλυκαίνεστε απο την οποια τιμη μπορει να εχουν αυτοκίνητα πολης με 70-80hp. Συνήθως ειναι οι βασικες εκδόσεις του καθε μοντελου, οι οποιες στοχο εχουν το μικροτερο δυνατο κοστος για τον κατασκευαστή. Το μεγάλο δελεαρ ειναι η τιμή φυσικα, αλλα κάνεις μεγαλες υποχωρήσεις σε κατανάλωση,δυναμη και ενεργητικη ασφαλεια.

Μια καλη ενδειξη ειναι παντα να κοιταζετε τα κιλα/ιππο, φυσικα οσο μικροτερος ο λογος τοσο καλυτερα, θεωρω οτι εκει γυρω στο 10-12 ειναι καλά για ενα αμαξι πολης. Στο συγκεκριμένο Polo βλεπω κατι στο 14 και, οπότε ειναι  και ψοφιο εντελως και ασυμφορο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κονα 1000αρι 18μηνων 120 άλογα. Το τούρμπο ξυπνάει λίγο πάνω από τις 1700 στροφές. Από τις 2000 στροφές το γκάζι είναι νευρικό. Νομίζω ότι ένα μικρό αυτοκίνητο μικρότερο των 4μ έως 1100κιλα με 80αλογα και πάνω είναι αξιοπρεπές για εντός πόλης. Φυσικά όσο ποιο καλό λόγο ίππων βάρους έχεις τόσο το καλύτερο.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
1 ώρα πριν, NT1G είπε

Για να υπάρχουν κινητήρες που βγάζουν 120-150 άλογα από 1000 κυβικά μάλλον το turbo λειτουργεί παντού.

Δεν βγάζουν σε όλο το φάσμα των στροφών 120-150 άλογα.

 

Δημοσ.

Ας κάνει ενα test drive ο φίλος και κρίνει αν τον βολεύει ή όχι τα υπόλοιπα είναι περιττά εκτός αν κάποιος το έχει το αμάξι και μπορεί να πει, αυτό είναι το συμπέρασμα νομίζω 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...