Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδια  θέλω την βοήθεια σας! Σκέφτομαι να αγοράσω ενα VW polo 2018 βενζίνη, 1000 κυβικά 80 άλογα. Η ένσταση μου είναι ότι μου φαίνονται λίγα τα κυβικά κ τα άλογα. Ο μηχανικός είπε ότι τα καινουρια έχουν γκάζι. Έχει κάποιος άποψη?? 

*και αν γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να αυξήσω τα άλογα!! 

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Giannisart12 είπε

Καλησπέρα παιδια  θέλω την βοήθεια σας! Σκέφτομαι να αγοράσω ενα VW polo 2018 βενζίνη, 1000 κυβικά 80 άλογα. Η ένσταση μου είναι ότι μου φαίνονται λίγα τα κυβικά κ τα άλογα. Ο μηχανικός είπε ότι τα καινουρια έχουν γκάζι. Έχει κάποιος άποψη?? 

*και αν γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να αυξήσω τα άλογα!! 

Το κυβικά μια χαρα ειναι τα αλογατα ειναι λιγα αλλά ειναι ανάλογα τι θελεις.

Αν θέλεις παραπάνω άλογα θα πας στο tsi

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν πας στο απλο tsi οπως ειπε κ ο φιλος απο πανω με τα 120-125 αλογα να μπορει το αμαξι να κανει και κανενα ταξιδι φορτωμενο χωρις να λαχανιαζει; 

Οσο για αυτο που σου ειπε ο μηχανικος θα διαφωνισω, τα τωρινα 80 αλογα ειναι "ψοφια" σε σχεση με τα πριν 20ετιας 80 αλογα και αν συνυπολογισεις και τα 300 κιλα μεσο ορο παραπανω σε καθε αυτοκινητο..

  • Like 1
Δημοσ.

Πολύ καλό είναι δεν θα καίει τπτ. Απο επιτάχυνση λίγο θα χάνεις σε προσπεράσεις που είναι το βασικό αλλά αν δεν  σε πειράζει δεν έχεις κάτι να φοβάσαι. 

Δημοσ.
Στις 5/2/2021 στις 6:08 ΜΜ, renaultclioV είπε

Πολύ καλό είναι δεν θα καίει τπτ. Απο επιτάχυνση λίγο θα χάνεις σε προσπεράσεις που είναι το βασικό αλλά αν δεν  σε πειράζει δεν έχεις κάτι να φοβάσαι. 

Θα καιει, γιατι θα ζοριζεται πολυ

2021 και αμαξι χωρις τουρμπο= πεταμενα λεφτα

Δημοσ.
Στις 5/2/2021 στις 3:42 ΜΜ, Giannisart12 είπε

Καλησπέρα παιδια  θέλω την βοήθεια σας! Σκέφτομαι να αγοράσω ενα VW polo 2018 βενζίνη, 1000 κυβικά 80 άλογα. Η ένσταση μου είναι ότι μου φαίνονται λίγα τα κυβικά κ τα άλογα. Ο μηχανικός είπε ότι τα καινουρια έχουν γκάζι. Έχει κάποιος άποψη?? 

*και αν γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να αυξήσω τα άλογα!! 

Αναλογα πως τα βγαζει..! Μπορει ενα  με 75hp να ειναι πιο γρηγορο απο ενα στα 90hp στην καθημερινοτητα..!

Σε αυτο με τα 75hp η δυναμικη περιοχη στροφων να ξεκιναει απο τις 1600-4500στρ ενω το αλλο να δινει γκαζια απο τις 4000στρ και πανω!

Συνηθως τα κορεατικα δινουν καλα χαμηλομεσαια! hyundai-kia

 

5 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Θα καιει, γιατι θα ζοριζεται πολυ

2021 και αμαξι χωρις τουρμπο= πεταμενα λεφτα

Καπου το 2012 ειχα κανει t.drive το polo 1.4 και το i20 1.2

To polo ηταν νωχελικο στα χαμηλα ενω καταλαβαινες οτι ξεκινουσε να εχει σωστη ροπη απο τις 3500στρ και πανω! Του εδινε και κακη αισθηση το ηλεκτρογκαζο..  Μου κανει ο πωλητης να εχει και καποιο βαρος ειναι και κλειστο το μοτερ..

Μετα οδηγησα το i20 1.2 και δεν ειχε καμια σχεση..!!! Το τραγελαφικο ειναι οτι και τα 2 εχουν σχεδον το ιδιο βαρος(καπου 20κιλα η διαφορα) και το i20 δινει ξεκαθαρα αλλη αισθηση στο γκαζι σε σχεση με το polo που ειναι και 1.4!!!

Συμπερασμα το t.drive ειναι αυτο που θα δειξει στον καθενα αν καλυπτει τις αναγκες του!!!

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Θα καιει, γιατι θα ζοριζεται πολυ

2021 και αμαξι χωρις τουρμπο= πεταμενα λεφτα 

Σιγά που θα καιει, εδώ το τούρμπο λίγο νευρικό να είναι το πόδι σου και ρουφάει με το μπουρί. Αμα κίνησε αρκετά στην πόλη αξίζει, θα έχει αστείες καταναλώσεις. Προσωπικά  σε dacia duster 1.0 tce 100 βάζω λειτουργία eco στην πόλη μέσα που κινούμαι καθημερινά και το αμάξι γίνεται σαν ατμόσφαιρα αλλά κατανάλωση είμαι 6.5

  • Like 2
Δημοσ.

ειχα kia picanto 1.0

με 55-60 ιππους νομιζω, δεν εβαζε φωτια αλλα πηγαινα με αξιοπρεπεια. οικονομικο μεχρι εκει που δεν παιρνει. με 0 βλαβες μεχρι που το εδωσα. 

νομιζω εκτος απο την καταναλωση οτι πρεπει να κοιταμε και αλλα πραγματα. αν κατι ειναι αξιοπιστο και ποσο κοστιζουν τυχον βλαβες η μικροατυχηματα. 

οι εταιρειες εχουν φαγωθει με τα turbo. ναι μεν βγαζουν πολλους ιππους σε μικρους ειδικα κινητηρες αλλα συνεπαγονται και αλλα προβληματα. αυξημενες φθορες και βλαβες, μεγαλη καταναλωση βενζινης και πετρελαιου ειδικα αν εισαι και λιγο γκαζιαρης. 

  • Like 1
Δημοσ.

άλογα χωρίς κατανάλωση δεν υπαρχουν

πρέπει να μάθουμε να συμβιβαζόμαστε με τα δεδομένα τα σημερινά.....οικονομία,ευκολια παρκαρίσματος,τελη..αν ζούμε Αθηνα

επαρχία τα δεδομένα αλλάζουν λίγο ....

Δημοσ.
1 ώρα πριν, renaultclioV είπε

Σιγά που θα καιει, εδώ το τούρμπο λίγο νευρικό να είναι το πόδι σου και ρουφάει με το μπουρί. Αμα κίνησε αρκετά στην πόλη αξίζει, θα έχει αστείες καταναλώσεις. Προσωπικά  σε dacia duster 1.0 tce 100 βάζω λειτουργία eco στην πόλη μέσα που κινούμαι καθημερινά και το αμάξι γίνεται σαν ατμόσφαιρα αλλά κατανάλωση είμαι 6.5

Τα τουρμπο καινε οσο τα πατας, τα ατμοσφαιρικα καινε μονιμα.

Εχει πολυ μεγαλυτερο efficiency ενας κινητηρας με turbo.

  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Τα τουρμπο καινε οσο τα πατας, τα ατμοσφαιρικα καινε μονιμα.

Εχει πολυ μεγαλυτερο efficiency ενας κινητηρας με turbo.

Τα παλαιότερα ατμοσφαιρικά που βγαζαν ροπή ψηλά, λιγότερη τεχνολογία και ηταν 4 κυλινδροι ναι συμφωνώ. Για τα τούρμπο είμαι υπέρ σε αγορά κ ας καιει και ενα λίτρο παραπάνω, τα οφέλη είναι πολλαπλάσια, απλά εγώ βλέπω ότι πρέπει να έχεις αυγο στο γκαζι για οικονομία. Κοίτα να είμαστε και ειλικρινής κάθε τύπος κινητήρα είναι διαφορετικός, ο τρόπος οδήγησης οπως επίσης και η συνθήκες οδήγησης, οπότε αυτά τα γράφω με βάση την δικιά μου εμπειρία. Πάντως το ατμοσφαιρικό clio με τον 1.0 sce 75 ήταν οικονομικοτατο και το έχουμε στο μάτι σαν δεύτερο. 

Δημοσ.

Στα χιλιαρια ο ford ecoboost φτάνει εργοστασιακός 160hp 😛

Τα 3κυλινδρα έχουν ένα τρέμουλο στο ρελαντί ...βέβαια λένε ότι έχει περιοριστει αυτό αλλά δεν έχω οδηγήσει ecoboost.παντως στα psa group υπηρχε

Δημοσ.
5 ώρες πριν, renaultclioV είπε

Τα παλαιότερα ατμοσφαιρικά που βγαζαν ροπή ψηλά, λιγότερη τεχνολογία και ηταν 4 κυλινδροι ναι συμφωνώ. Για τα τούρμπο είμαι υπέρ σε αγορά κ ας καιει και ενα λίτρο παραπάνω, τα οφέλη είναι πολλαπλάσια, απλά εγώ βλέπω ότι πρέπει να έχεις αυγο στο γκαζι για οικονομία. Κοίτα να είμαστε και ειλικρινής κάθε τύπος κινητήρα είναι διαφορετικός, ο τρόπος οδήγησης οπως επίσης και η συνθήκες οδήγησης, οπότε αυτά τα γράφω με βάση την δικιά μου εμπειρία. Πάντως το ατμοσφαιρικό clio με τον 1.0 sce 75 ήταν οικονομικοτατο και το έχουμε στο μάτι σαν δεύτερο. 

Το αντιθετο.. Τα παλια ατμοσφαιρικα πηγαιναν καλυτερα απο χαμηλομεσαια.. Και αυτο γιατι υπηρχαν και εκδοσεις με μοτερ 8 κ 12 βαλβιδες! Συν πιο ελαφριες καροτσες..  Τοτε που αλλαζε η τεχνολογια δηλαδη απο το 2000 και μετα ελεγαν πλεον τα καινουργια αυτοκινητα δεν ειναι σαν τα παλια  θελουν στροφες-γκαζι για να φυγουν..!

Και αυτο που λεω δεν ειναι ο κανονας γιατι εχουν βγαλε εταιριες μοντελα που πηγαινουν καλα απο τα χαμηλα και με ελαφρια καροτσα..

Παλια τα πραγματα ηταν ξεκαθαρα.. Θελεις αξιοπιστια-οικονομια και να ειναι νευρικο παρε ιαπωνα και γερμανο για ποιοτητα,ηχομονωση,σταθεροτητα!

Πλεον τα εχουν κανει τουρλουμπουκι.. Πρεπει να σου δωσουν το αυτοκινητο για ενα μηνα για να εισαι σιγουρος αν σου κανει και σε καταναλωση..!!!

  • Like 1
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...