Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια δεν ξερω αλλα εχω μπλεξει ασχημα με το amazon.
Εκανα παραγγελια στο amazon Ισπανιας για ενα oppo find x2 lite + μια θηκη στις 31/1 το βραδυ στις 10 μμ.
Η παραγγελια καταχωρηθηκε, μου εσταλη email, αφου πηραν τα χρηματα (335€).
Το πρωι στις 6 μου ηρθε email οτι εχει ασυνηθιστη συμπεριφορα ο λογαριασμος μου και μου ζητουν ξανα τα στοιχεια μου τα οποια και εχουν λαβει οπως μου ειπαν. Απο εκεινη την στιγμη δεν μπορω να μπω σε κανενα amazon.
Μου βγαζει δε αυτο το μηνυμα.
More Information Needed
The information you supplied was reviewed by Amazon but we cannot remove the hold on your account at this time. For details, check for an email or text message from Amazon describing next steps. Please contact us for further concerns.

Δημοσ.

Εστειλα ολα τα στοιχεια που ζητησε. Αλλωστε το λεει και στο μηνυμα πιο πανω  που εστειλαν.

Το θεμα ειναι οτι δεν μαφηνει να μπω καθολου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...