Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας, φαντάζομαι πρέπει πρώτα να πάει ο νοικάρης (στου οποίου το όνομα είναι η παροχή άλλωστε εφόσον έχουν γίνει όλα νόμιμα) να κάνει αίτημα μεταφοράς της σύμβασής του στη νέα διεύθυνση και σχεδόν ταυτόχρονα εγώ ως ιδιοκτήτης να κάνω ηλεκτρονικά αίτημα νέου συμβολαίου με τα υπάρχοντα στοιχεία μου για αυτή την παροχή.

Πρέπει να γίνει κάτι άλλο;

Ευχαριστώ.

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, anthony_88 είπε

Γεια σας, φαντάζομαι πρέπει πρώτα να πάει ο νοικάρης (στου οποίου το όνομα είναι η παροχή άλλωστε εφόσον έχουν γίνει όλα νόμιμα) να κάνει αίτημα μεταφοράς της σύμβασής του στη νέα διεύθυνση και σχεδόν ταυτόχρονα εγώ ως ιδιοκτήτης να κάνω ηλεκτρονικά αίτημα νέου συμβολαίου με τα υπάρχοντα στοιχεία μου για αυτή την παροχή.

Πρέπει να γίνει κάτι άλλο;

Ευχαριστώ.

Δεν σε ενδιαφέρει τι θα κάνει ο νοικάρης.

Αφού τα έχετε όλα νόμιμα, άρα υπάρχει ηλεκτρονική δήλωση μίσθωσης, τώρα θα κάνετε και ηλεκτρονική λύση μίσθωσης και με αυτήν, αν πρόκειται να μείνεις εσύ στο διαμέρισμα πας και κάνεις τη σύνδεση στο όνομά σου.

Αν πρόκειται να το νοικιάσεις θα πάει ο επόμενος ενοικιαστής με το ηλεκτρονικό μισθωτήριο να κάνει σύνδεση στο όνομά του.

  • Like 2
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, anthony_88 είπε

Γεια σας, φαντάζομαι πρέπει πρώτα να πάει ο νοικάρης (στου οποίου το όνομα είναι η παροχή άλλωστε εφόσον έχουν γίνει όλα νόμιμα) να κάνει αίτημα μεταφοράς της σύμβασής του στη νέα διεύθυνση και σχεδόν ταυτόχρονα εγώ ως ιδιοκτήτης να κάνω ηλεκτρονικά αίτημα νέου συμβολαίου με τα υπάρχοντα στοιχεία μου για αυτή την παροχή.

Πρέπει να γίνει κάτι άλλο;

Ευχαριστώ.

Καλησπέρα.. Ο νοικιαρης θα πρεπει να ζητήσει την διακοπή του ρεύματος από εκεί που μένει.. Και εσυ αν θελεις μετά μπορείς να ζητήσεις την επανασυνδεση. 

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, takoulou είπε

Καλησπέρα.. Ο νοικιαρης θα πρεπει να ζητήσει την διακοπή του ρεύματος από εκεί που μένει.. Και εσυ αν θελεις μετά μπορείς να ζητήσεις την επανασυνδεση. 

Δεν έχει σημασία τί θα κάνει και πότε ο νοικάρης. Από τη στιγμή που γίνεται λύση μίσθωσης αν γίνει νέο μισθωτήριο πάει ο νέος ενοικιαστής, αν μείνει ο ιδιοκτήτης πάει ο ιδιοκτήτης για να αλλάξει το όνομα στην παροχή.

Ο νοικάρης που έφυγε μπορεί για διάφορους λόγους να μην πάει ποτέ να κάνει διακοπή. Ο νέος χρήστης του ακινήτου δεν θα μπορεί να πάρει στο όνομά του την παροχή?

Δημοσ.

κάπου έχετε λίγο μπερδέψει τα πράγματα...

όταν νοικιάζεις ένα ακίνητο πας στον ΠΑΡΟΧΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ που επιθυμείς να συνάψεις μαζί του ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και μαζί έχεις το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ (ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ) και την ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΟΥ και αφού πληρώσεις με κάποιο τρόπο την ΕΓΓΥΗΣΗ παίρνεις στο όνομα σου τον ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ του ακινήτου.

το μόνο έξτρα που μπορεί να ζητηθεί είναι το λεγόμενο ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ (ΥΔΕ) να κατατεθεί στον ΔΕΔΔΗΕ.

όταν φεύγεις από ένα ακίνητο είναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη να πάει στον ΠΑΡΟΧΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και να προχωρήσει σε ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ της ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΔΙΑΚΟΠΗ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ) με την ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ του και πιθανόν να του ζητηθεί και το Ε9 όπου φαίνεται ότι είναι ο ιδιοκτήτης και αν υπάρχει λύση του συμβολαίου μίσθωσης.

έτσι ώστε να γίνει έλεγχος μήπως ο παλιός ενοικιαστής έχει αφήσει οφειλές (χρέη) προς τον πάροχο γιατί αν αυτό έχει συμβεί τότε πιθανόν είναι να αντιμετωπίσεις προβλήματα αν θες να το ξανά ενοικιάσεις.

τα λέω όσο πιο απλά μπορώ (μιλάω με την εμπειρία καθώς έχουμε ενοικιάσει ως εταιρεία πάνω από 1000+ ακίνητα σε όλη την Αττική και συνεργαζόμαστε με όλους τους ΠΑΡΟΧΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ikorolis είπε

κάπου έχετε λίγο μπερδέψει τα πράγματα...

όταν νοικιάζεις ένα ακίνητο πας στον ΠΑΡΟΧΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ που επιθυμείς να συνάψεις μαζί του ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και μαζί έχεις το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ (ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ) και την ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΟΥ και αφού πληρώσεις με κάποιο τρόπο την ΕΓΓΥΗΣΗ παίρνεις στο όνομα σου τον ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ του ακινήτου.

το μόνο έξτρα που μπορεί να ζητηθεί είναι το λεγόμενο ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ (ΥΔΕ) να κατατεθεί στον ΔΕΔΔΗΕ.

όταν φεύγεις από ένα ακίνητο είναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη να πάει στον ΠΑΡΟΧΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και να προχωρήσει σε ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ της ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΔΙΑΚΟΠΗ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ) με την ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ του και πιθανόν να του ζητηθεί και το Ε9 όπου φαίνεται ότι είναι ο ιδιοκτήτης και αν υπάρχει λύση του συμβολαίου μίσθωσης.

έτσι ώστε να γίνει έλεγχος μήπως ο παλιός ενοικιαστής έχει αφήσει οφειλές (χρέη) προς τον πάροχο γιατί αν αυτό έχει συμβεί τότε πιθανόν είναι να αντιμετωπίσεις προβλήματα αν θες να το ξανά ενοικιάσεις.

τα λέω όσο πιο απλά μπορώ (μιλάω με την εμπειρία καθώς έχουμε ενοικιάσει ως εταιρεία πάνω από 1000+ ακίνητα σε όλη την Αττική και συνεργαζόμαστε με όλους τους ΠΑΡΟΧΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Δεν ξέρω τί ισχύει με τις εταιρίες ενοικίασης ακινήτων, αλλά προσωπικά ως ενοικιαστής και ως ιδιοκτήτης επί πολλά χρόνια, η διαδικασία ήταν αυτή που περιέγραψα. Ο νέος χρήστης του ακινήτου πάει στον πάροχο με το μισθωτήριο ή αν πρόκειται για ιδιοκτήτη με τη λύση μίσθωσης και το Ε9 και κάνει σύμβαση στο όνομά του. Το τί έχει κάνει ο προηγούμενος χρήστης του ακινήτου ποτέ δεν μας απασχόλησε.

Ακόμη και μία φορά, πριν 1 χρόνο, που όντως δεν είχε κάνει διακοπή ο προηγούμενος, δεν είχαμε κανένα πρόβλημα στο να γίνει η νέα σύμβαση από τον νέο ενοικιαστή!

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, ikorolis είπε

όταν φεύγεις από ένα ακίνητο είναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη να πάει στον ΠΑΡΟΧΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και να προχωρήσει σε ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ της ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΔΙΑΚΟΠΗ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ) με την ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ του και πιθανόν να του ζητηθεί και το Ε9 όπου φαίνεται ότι είναι ο ιδιοκτήτης και αν υπάρχει λύση του συμβολαίου μίσθωσης.

έτσι ώστε να γίνει έλεγχος μήπως ο παλιός ενοικιαστής έχει αφήσει οφειλές (χρέη) προς τον πάροχο γιατί αν αυτό έχει συμβεί τότε πιθανόν είναι να αντιμετωπίσεις προβλήματα αν θες να το ξανά ενοικιάσεις.

τα λέω όσο πιο απλά μπορώ (μιλάω με την εμπειρία καθώς έχουμε ενοικιάσει ως εταιρεία πάνω από 1000+ ακίνητα σε όλη την Αττική και συνεργαζόμαστε με όλους τους ΠΑΡΟΧΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Το παραπάνω ΔΕΝ ισχύει, τουλάχιστον στις μισθώσεις απευθείας από τον ιδιοκτήτη, ο τελευταίος δεν έχει καμία δουλειά με την σύμβαση του ενοικιαστή, δεν έχει καν το δικαίωμα να καταγγείλει μια σύμβαση ενώ δεν είναι ένας από τους συμβαλλόμενους, ούτε τον αφορούν τυχόν χρέη του ενοικιαστή.

Το μόνο που μπορεί να κάνει ο ιδιοκτήτης είναι νέα σύμβαση αν θέλει να πάρει το ρεύμα στο δικό του όνομα.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.

Δεν έχει καμία σχέση το τι κάνει η εταιρεία στην οποία εργάζομαι?

Δεν έχει καμία σημασία το γεγονός ότι ενοικιάζουμε +1000 ακίνητα σε όλη την Αττική 

Ενοικιάζουμε ακίνητα για οικιακή χρήση (πληρωμένα ενοίκια/λογαριασμοί από εμάς) καθώς σε αυτά μένουν "ωφελούμενοι".

Εγώ μιλάω καθαρά για το αντικείμενο "αλλαγή ονόματος/νέα σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας" ή "καταγγελία σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας (Διακοπή)".

Λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω...

για αυτό καλό είναι να ενημερωθείτε σχετικά το τι απαιτείτε από τις ιστοσελίδες των ΠΑΡΟΧΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ πριν βρεθείτε με δυσάρεστες εκπλήξεις.

αλλά όλα τα παραπάνω που ανάφερα ισχύουν τόσο στην ΔΕΗ τόσο και στους ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΡΟΧΟΥΣ και αφορούν ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ από τον ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗ ή ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΔΙΑΚΟΠΗ) από τον ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Δεν έχει καμία σχέση το τι κάνει η εταιρεία στην οποία εργάζομαι?

Δεν έχει καμία σημασία το γεγονός ότι ενοικιάζουμε +1000 ακίνητα σε όλη την Αττική 

Ενοικιάζουμε ακίνητα για οικιακή χρήση (πληρωμένα ενοίκια/λογαριασμοί από εμάς) καθώς σε αυτά μένουν "ωφελούμενοι".

Εγώ μιλάω καθαρά για το αντικείμενο "αλλαγή ονόματος/νέα σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας" ή "καταγγελία σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας (Διακοπή)".

Λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω...

για αυτό καλό είναι να ενημερωθείτε σχετικά το τι απαιτείτε από τις ιστοσελίδες των ΠΑΡΟΧΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ πριν βρεθείτε με δυσάρεστες εκπλήξεις.

αλλά όλα τα παραπάνω που ανάφερα ισχύουν τόσο στην ΔΕΗ τόσο και στους ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΡΟΧΟΥΣ και αφορούν ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ από τον ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗ ή ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΔΙΑΚΟΠΗ) από τον ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ.

Ακριβώς έτσι, τυχόν υπερβολές στις απαιτήσεις μερικών εταιρειών απέναντι στους συνεργάτες τους όντως δεν έχουν καμία σχέση. Το τι βάζει η εταιρεία σου - και κάθε εταιρεία - στους ιδιοκτήτες να πράξουν ή να υπογράψουν ώστε να είναι καλυμμένη σε κάθε περίπτωση ΔΕΝ είναι ευαγγέλιο για το τι ισχύει.

Είναι συχνό φαινόμενο ο ενοικιαστής να φεύγει από το μίσθιο που το ρεύμα είναι στο όνομα του, και όχι μόνο να μην εξοφλεί το ρεύμα, αλλά και να μην ζητήσει καν διακοπή, ε λοιπόν ποτέ κανένας ιδιοκτήτης και κανένας επόμενος ενοικιαστής δεν είχε πρόβλημα με τα χρέη προηγούμενων ενοικιαστών, μια χαρά κατάφεραν όλοι να κάνουν νέα σύμβαση.

Αλήθεια, έχεις να μας δείξεις κάποιο link από τις ιστοσελίδες των παρόχων ενέργειας που να λέει ότι ο ιδιοκτήτης όχι μόνο μπορεί αλλά έχει υποχρέωση κιόλας να καταγγείλει τη σύμβαση που έχει υπογράψει ο ενοικιαστής? Έχεις δει σε πολλά έντυπα καταγγελίας σύμβασης ηλεκτρικού ρεύματος θέση για το όνομα του ιδιοκτήτη? Μπορείς να μου τη δείξεις πχ στο παρακάτω που βρήκα πρόχειρο?

https://energy.elin.gr/media/atenntns/entypo-kataggelias-symvashs-promi8eias.pdf

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

ε λοιπόν ποτέ κανένας ιδιοκτήτης και κανένας επόμενος ενοικιαστής δεν είχε πρόβλημα με τα χρέη προηγούμενων ενοικιαστών, μια χαρά κατάφεραν όλοι να κάνουν νέα σύμβαση.

δεν ειμαι σιγουρος γι'αυτο, εχω ακουσει για περιπτωσεις που η δεη αρνηθηκε να κανει νεα συνδεση/επανασυνδεση σε ακινητο αν δεν εξοφλουνταν τα χρεη προηγουμενου ενοικιαστη

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Ακριβώς έτσι, τυχόν υπερβολές στις απαιτήσεις μερικών εταιρειών απέναντι στους συνεργάτες τους όντως δεν έχουν καμία σχέση. Το τι βάζει η εταιρεία σου - και κάθε εταιρεία - στους ιδιοκτήτες να πράξουν ή να υπογράψουν ώστε να είναι καλυμμένη σε κάθε περίπτωση ΔΕΝ είναι ευαγγέλιο για το τι ισχύει.

Είναι συχνό φαινόμενο ο ενοικιαστής να φεύγει από το μίσθιο που το ρεύμα είναι στο όνομα του, και όχι μόνο να μην εξοφλεί το ρεύμα, αλλά και να μην ζητήσει καν διακοπή, ε λοιπόν ποτέ κανένας ιδιοκτήτης και κανένας επόμενος ενοικιαστής δεν είχε πρόβλημα με τα χρέη προηγούμενων ενοικιαστών, μια χαρά κατάφεραν όλοι να κάνουν νέα σύμβαση.

Αλήθεια, έχεις να μας δείξεις κάποιο link από τις ιστοσελίδες των παρόχων ενέργειας που να λέει ότι ο ιδιοκτήτης όχι μόνο μπορεί αλλά έχει υποχρέωση κιόλας να καταγγείλει τη σύμβαση που έχει υπογράψει ο ενοικιαστής? Έχεις δει σε πολλά έντυπα καταγγελίας σύμβασης ηλεκτρικού ρεύματος θέση για το όνομα του ιδιοκτήτη? Μπορείς να μου τη δείξεις πχ στο παρακάτω που βρήκα πρόχειρο?

https://energy.elin.gr/media/atenntns/entypo-kataggelias-symvashs-promi8eias.pdf

δυστυχώς έχεις μπερδευτεί και μπερδεύεις και άλλους φίλε μου

καταρχήν να ξεκαθαρίσω κάτι...

δεν είμαστε εταιρεία ενοικίασης ακινήτων (μεσιτικό γραφείο)

είμαστε πολυεθνική εταιρεία/οργανισμός και ενοικιάζουμε ακίνητα είτε από μεσιτικά γραφεία που τα διαθέτουν ακίνητα προς ενοικίαση είτε από εταιρείες είτε από ιδιώτες (ιδιοκτήτες ακινήτων)

όλα τα ακίνητα που τα ενοικιάζουμε είναι για οικιακή χρήση (διαμερίσματα) που θα φιλοξενούν ανθρώπους για κάποιο χρονικό διάστημα (με πληρωμένες όλες τις υποχρεώσεις προς ιδιοκτήτες αλλά και πληρωμένους τους λογαριασμούς)

πάμε τώρα στα περί παρόχων ενέργειας είτε λέγεται ΔΕΗ είτε λέγεται PROTERGIA - ELPEDISON - WATT & VOLT κτλ

όταν κάποιος ενοικιάζει ένα ακίνητο οφείλει να πάρει τον ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΡΟΧΗΣ (ηλεκτρικό ρεύμα) στο όνομα του έτσι πάει στον οποιοδήποτε ΠΑΡΟΧΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και δείχνει το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ σε ισχύ που έχει υπογράψει με τον ιδιοκτήτη του ακινήτου και την ταυτότητα του και υπογράφει την ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (στην ουσία κάνει ΑΛΛΑΓΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ/ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ).

όταν κάποιος ενοικιαστής φύγει από ένα ακίνητο (συνήθως δεν κάνει τίποτα) αν και το σωστό/πρέπον είναι να πάει να κάνει την ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ στον οποιοδήποτε ΠΑΡΟΧΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και να πάει μετά στο νέο ακίνητο που έχει ενοικιάσει και να κάνει την παραπάνω διαδικασία.

ότι αφορά τον ιδιοκτήτη του ακινήτου οφείλει να τσεκάρει αν έχει γίνει ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΔΙΑΚΟΠΗ) στο ακίνητο που ενοικιάζει γιατί μπορεί ο προηγούμενος ενοικιαστής να έχει αφήσει χρέη/οφειλές και για να το ενοικιάσει ξανά θα πρέπει να κάνει εκκαθάριση.

σαφώς μπορεί να μην κάνει και τίποτα απολύτως και απλά όταν με το καλό το ξανά ενοικιάσει να προβεί στις παραπάνω ενέργειες ή έναντι αμοιβής να απευθυνθεί στα ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΔΕΗ και ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ να του κάνουν τις απαραίτητες διαδικασίες.

όλα τα παραπάνω υπάρχουν σε όλων των παρόχων τις ιστοσελίδες (θα βρεις και τα δικαιολογητικά και τα έντυπα)

θυμίζω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΔΑΠ που πάντα παραμένει στο όνομα του ιδιοκτήτη και εφόσον αυτός θέλει μπαίνει το όνομα του ενοικιαστή.

 

20 λεπτά πριν, JohnnySilverhand είπε

δεν ειμαι σιγουρος γι'αυτο, εχω ακουσει για περιπτωσεις που η δεη αρνηθηκε να κανει νεα συνδεση/επανασυνδεση σε ακινητο αν δεν εξοφλουνταν τα χρεη προηγουμενου ενοικιαστη

εγώ πάντως είμαι σίγουρος ότι αν υπάρχει οφειλή/χρέος από προηγούμενο ενοικιαστή που αμέλησε ο ίδιος να πράξει τα δέοντα και ο ιδιοκτήτης

για να το πάρει στο όνομα του/νέα σύνδεση/επανασύνδεση ο νέος ενοικιαστής η ΔΕΗ (όχι μόνο αυτή) ζήτησε την εξόφληση του χρέους/οφειλής

επίσης να γνωρίζετε ότι πλέον υπάρχουν εισπρακτικές/δικηγορικές εταιρείες για την εξόφληση χρεών/οφειλών προς ΠΑΡΟΧΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ που αν δεν εξοφλήσεις τα χρέη σου/οφειλές σου κινούνται δικαστικά εναντίων σου.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, JohnnySilverhand είπε

δεν ειμαι σιγουρος γι'αυτο, εχω ακουσει για περιπτωσεις που η δεη αρνηθηκε να κανει νεα συνδεση/επανασυνδεση σε ακινητο αν δεν εξοφλουνταν τα χρεη προηγουμενου ενοικιαστη

Κάτσε, άλλο η νέα σύνδεση, άλλο η νέα σύμβαση, και άλλο η επανασύνδεση. Στην περίπτωση νέας σύμβασης (που είναι και το θέμα μας εδώ) καμιά φορά τα λένε κάτι τέτοια, αλλά αν τους υπενθυμίσεις πως τα χρέη άλλων δεν σε αφορούν η διαδικασία θα προχωρήσει κανονικά, δεν μπορούν να αρνηθούν.

Εκτός βέβαια αν προκύπτει από το χαρτί του taxis ότι έχεις νοικιάσει πριν καιρό, ε σε αυτή τη περίπτωση σε βάζουν να υπογράψεις ένα χαρτί που λέει ότι είσαι εσύ υπεύθυνος για την κατανάλωση από τότε, μήπως εννοείς κάτι τέτοιο? Το κάνουν πολλοί αυτό, αν έχει ρεύμα το σπίτι που νοικιάζουν τότε δεν κάνουν τίποτα, και όταν κοπεί το ρεύμα τότε πάνε να το πάρουν στο όνομα τους.

4 λεπτά πριν, ikorolis είπε

δυστυχώς έχεις μπερδευτεί και μπερδεύεις και άλλους φίλε μου

καταρχήν να ξεκαθαρίσω κάτι...

δεν είμαστε εταιρεία ενοικίασης ακινήτων (μεσιτικό γραφείο)

είμαστε πολυεθνική εταιρεία/οργανισμός και ενοικιάζουμε ακίνητα είτε από μεσιτικά γραφεία που τα διαθέτουν ακίνητα προς ενοικίαση είτε από εταιρείες είτε από ιδιώτες (ιδιοκτήτες ακινήτων)

όλα τα ακίνητα που τα ενοικιάζουμε είναι για οικιακή χρήση (διαμερίσματα) που θα φιλοξενούν ανθρώπους για κάποιο χρονικό διάστημα (με πληρωμένες όλες τις υποχρεώσεις προς ιδιοκτήτες αλλά και πληρωμένους τους λογαριασμούς)

Καθόλου δεν μπερδεύτηκα, ίσα ίσα που είχες γράψει από το προηγούμενο post τι ακριβώς κάνει η εταιρεία σου "(πληρωμένα ενοίκια/λογαριασμοί από εμάς)", και βάση αυτού απάντησα.

6 λεπτά πριν, ikorolis είπε

πάμε τώρα στα περί παρόχων ενέργειας είτε λέγεται ΔΕΗ είτε λέγεται PROTERGIA - ELPEDISON - WATT & VOLT κτλ

όταν κάποιος ενοικιάζει ένα ακίνητο οφείλει να πάρει τον ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΡΟΧΗΣ (ηλεκτρικό ρεύμα) στο όνομα του έτσι πάει στον οποιοδήποτε ΠΑΡΟΧΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και δείχνει το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ σε ισχύ που έχει υπογράψει με τον ιδιοκτήτη του ακινήτου και την ταυτότητα του και υπογράφει την ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (στην ουσία κάνει ΑΛΛΑΓΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ/ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ).

Πολύ σωστά έως εδώ.

8 λεπτά πριν, ikorolis είπε

όταν κάποιος ενοικιαστής φύγει από ένα ακίνητο (συνήθως δεν κάνει τίποτα) αν και το σωστό/πρέπον είναι να πάει να κάνει την ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ στον οποιοδήποτε ΠΑΡΟΧΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και να πάει μετά στο νέο ακίνητο που έχει ενοικιάσει και να κάνει την παραπάνω διαδικασία.

Αυτός που είναι συνεπής στις πληρωμές του συνήθως κάνει, δεν υπάρχει κανένας λόγος να ρισκάρει. Μόνο αν έχει χρέη και δεν τον ενδιαφέρει δεν κάνει τίποτα. Το αν πάει σε άλλο ακίνητο ή γυρνάει στο πατρικό του ή δξ τι άλλο, είναι αδιάφορο για τη συζήτηση μας.

30 λεπτά πριν, ikorolis είπε

ότι αφορά τον ιδιοκτήτη του ακινήτου οφείλει να τσεκάρει αν έχει γίνει ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΔΙΑΚΟΠΗ) στο ακίνητο που ενοικιάζει γιατί μπορεί ο προηγούμενος ενοικιαστής να έχει αφήσει χρέη/οφειλές και για να το ενοικιάσει ξανά θα πρέπει να κάνει εκκαθάριση.

σαφώς μπορεί να μην κάνει και τίποτα απολύτως και απλά όταν με το καλό το ξανά ενοικιάσει να προβεί στις παραπάνω ενέργειες ή έναντι αμοιβής να απευθυνθεί στα ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΔΕΗ και ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ να του κάνουν τις απαραίτητες διαδικασίες.

όλα τα παραπάνω υπάρχουν σε όλων των παρόχων τις ιστοσελίδες (θα βρεις και τα δικαιολογητικά και τα έντυπα)

θυμίζω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΔΑΠ που πάντα παραμένει στο όνομα του ιδιοκτήτη και εφόσον αυτός θέλει μπαίνει το όνομα του ενοικιαστή.

Όλα αυτά στα bold πως ακριβώς προκύπτουν? Μπορείς να μας τα δείξεις στην ιστοσελίδα έστω ενός παρόχου, η θα πρέπει να αρκεστούμε στο ότι τα λες εσύ?

Δικαιολογητικά και έντυπα υπάρχουν σε όλες, κάτι όμως που να επιβεβαιώνει όσα ισχυρίζεσαι δεν έχω δει κάπου.

Και ναι αυτό λέω και εγώ, όντως δεν είναι ΕΥΔΑΠ, η ΕΥΔΑΠ παραμένει στο όνομα του ιδιοκτήτη επειδή τα χρέη προς αυτήν πάντα ακολουθούν το ακίνητο (δλδ τον ιδιοκτήτη), σε αντίθεση με τα χρέη της ΔΕΗ που πάντα ακολουθούν αυτόν που έχει υπογράψει την σύμβαση. Τόσο απλά.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Κάτσε, άλλο η νέα σύνδεση, άλλο η νέα σύμβαση, και άλλο η επανασύνδεση. Στην περίπτωση νέας σύμβασης (που είναι και το θέμα μας εδώ) καμιά φορά τα λένε κάτι τέτοια, αλλά αν τους υπενθυμίσεις πως τα χρέη άλλων δεν σε αφορούν η διαδικασία θα προχωρήσει κανονικά, δεν μπορούν να αρνηθούν.

Εκτός βέβαια αν προκύπτει από το χαρτί του taxis ότι έχεις νοικιάσει πριν καιρό, ε σε αυτή τη περίπτωση σε βάζουν να υπογράψεις ένα χαρτί που λέει ότι είσαι εσύ υπεύθυνος για την κατανάλωση από τότε, μήπως εννοείς κάτι τέτοιο? Το κάνουν πολλοί αυτό, αν έχει ρεύμα το σπίτι που νοικιάζουν τότε δεν κάνουν τίποτα, και όταν κοπεί το ρεύμα τότε πάνε να το πάρουν στο όνομα τους.

Καθόλου δεν μπερδεύτηκα, ίσα ίσα που είχες γράψει από το προηγούμενο post τι ακριβώς κάνει η εταιρεία σου "(πληρωμένα ενοίκια/λογαριασμοί από εμάς)", και βάση αυτού απάντησα.

Πολύ σωστά έως εδώ.

Αυτός που είναι συνεπής στις πληρωμές του συνήθως κάνει, δεν υπάρχει κανένας λόγος να ρισκάρει. Μόνο αν έχει χρέη και δεν τον ενδιαφέρει δεν κάνει τίποτα. Το αν πάει σε άλλο ακίνητο ή γυρνάει στο πατρικό του ή δξ τι άλλο, είναι αδιάφορο για τη συζήτηση μας.

Όλα αυτά στα bold πως ακριβώς προκύπτουν? Μπορείς να μας τα δείξεις στην ιστοσελίδα έστω ενός παρόχου, η θα πρέπει να αρκεστούμε στο ότι τα λες εσύ?

Δικαιολογητικά και έντυπα υπάρχουν σε όλες, κάτι όμως που να επιβεβαιώνει όσα ισχυρίζεσαι δεν έχω δει κάπου.

Και ναι αυτό λέω και εγώ, όντως δεν είναι ΕΥΔΑΠ, η ΕΥΔΑΠ παραμένει στο όνομα του ιδιοκτήτη επειδή τα χρέη προς αυτήν πάντα ακολουθούν το ακίνητο (δλδ τον ιδιοκτήτη), σε αντίθεση με τα χρέη της ΔΕΗ που πάντα ακολουθούν αυτόν που έχει υπογράψει την σύμβαση. Τόσο απλά.

δεν είναι καθόλου απλά τα πράγματα

γιατί όπως είπα δεν είσαι ενημερωμένος

για αυτούς τους λόγους προτείνω σε εσένα και σε όσους νομίζουν αυτά που λες να δουν ή να μιλήσουν με τους παρόχους

όλη η πληροφορία βρίσκετε μπροστά σου

υπάρχει στις ιστοσελίδες των παρόχων

την γνωρίζουν οι πάροχοι που μπορείς να τους ρωτήσεις

την γνωρίζουν τα ιδιωτικά γραφεία διεκπεραίωσης υποθέσεων ΔΕΗ κτλ

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ikorolis είπε

δεν είναι καθόλου απλά τα πράγματα

γιατί όπως είπα δεν είσαι ενημερωμένος

για αυτούς τους λόγους προτείνω σε εσένα και σε όσους νομίζουν αυτά που λες να δουν ή να μιλήσουν με τους παρόχους

όλη η πληροφορία βρίσκετε μπροστά σου

υπάρχει στις ιστοσελίδες των παρόχων

την γνωρίζουν οι πάροχοι που μπορείς να τους ρωτήσεις

την γνωρίζουν τα ιδιωτικά γραφεία διεκπεραίωσης υποθέσεων ΔΕΗ κτλ

Δεν μπορείς να μας δείξεις κάτι τελικά, όπως ακριβώς το περίμενα.

Δημοσ.

Τα χρέη στον πάροχο ακολουθούν αυτόν που έχει κάνει την σύμβαση. Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί σύμβαση ρεύματος αν ο προηγούμενος χρήστης του ακινήτου χρωστάει.

Όταν φύγει ένας ενοικιαστής από ένα ακίνητο υπάρχουν δύο τρόποι "τακτοποίησης". Ο πρώτος είναι να πάει ο ενοικιαστής να ζητήσει διακοπή του ρεύματος έτσι ώστε να πάρει πίσω και την εγγύηση που έχει δώσει. Αυτό το κάνουν συνήθως οι καλοπληρωτες. Ο δεύτερος είναι ο ενοικιαστής να έχει φεσωσει τον πάροχο, οπότε δεν πάει να κάνει διακοπή γιατί ο πάροχος θα του ζητήσει είτε να πληρώσει τα χρέη του είτε να κάνει διακανονισμό, όποτε πάει ο επόμενος χρήστης του ακινήτου είτε ενοικιαστής είτε ιδιοκτήτης με τα νόμιμα χαρτιά μαζί με το χαρτί λήξης της ενοικίασης και κάνει νέα σύμβαση. Έρχεται ο υπάλληλος παίρνει την πρώτη μέτρηση και ξεκινάει η σύμβαση. 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...