Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα νέος στο Forum..

Αγόρασα ένα Piaggio Beverly 125 σε καλή κατάσταση με 12.000 χιλιόμετρα μοντέλο του 12' εισαγωγή απο Γαλλία από έναν έμπορο που πουλούσε και Scooter και ανταλλακτικά. Μετά από λίγο άρχισε κάτι θεματάκια πχ στα 80 με 90 χιλιόμετρα έκοβε ταχύτητα και έσβηνε στην πορεία. Την προηγούμενη μέρα δεν μου ξανά έσβηνε απλώς έχω το ίδιο πρόβλημα δηλαδή στα 80 με 90 κόβει 15 με 20 χιλιόμετρα όταν κόβει ταχύτητα αφήνω και το γκάζι για να εισέλθει. Το πήγα σε ένα μάστορα εκεί που πήγαινα και το προηγούμενο μηχανάκι δεν είχε ιδέα και μου είπε να το άφησο 2 με 3 μέρες για να το πάρει βόλτα για να καταλάβει το πρόβλημα. ( Επειδή δεν συμβαίνει στην πρώτη βόλτα ) δεν το άφησα επειδή το χρειαζόμουν. Πέρασαν κάνα 2 μήνες μετά άρχισε να σκάει η εργοστασιακή εξάτμιση όταν άφηνα το γκάζι.. Εχθές το έπλυνα όλα κομπλέ σήμερα όμως έπαθα άλλη ζημία ι εξάτμιση ακούγεται περίεργα φάση κακή κούφια και περισσότερο θόρυβο λείπανε να το κυκλοφόρησω δυστυχώς δεν έχω ούτε καλούς μάστορες στην περιοχή μου τώρα μου έμεινε να το πάω μόνο αντιπροσωπεία.

Θέλω να ακούσω την γνώμη σας και την εμπειρία.

Επεξ/σία από SpecRacing
  • Moderators
Δημοσ.
Στις 2/2/2021 στις 8:24 ΜΜ, SpecRacing είπε

Καλησπέρα νέος στο Forum..

Αγόρασα ένα Piaggio Beverly 125 σε καλή κατάσταση με 12.000 χιλιόμετρα μοντέλο του 12' εισαγωγή απο Γαλλία από έναν έμπορο που πουλούσε και Scooter και ανταλλακτικά. Μετά από λίγο άρχισε κάτι θεματάκια πχ στα 80 με 90 χιλιόμετρα έκοβε ταχύτητα και έσβηνε στην πορεία. Την προηγούμενη μέρα δεν μου ξανά έσβηνε απλώς έχω το ίδιο πρόβλημα δηλαδή στα 80 με 90 κόβει 15 με 20 χιλιόμετρα όταν κόβει ταχύτητα αφήνω και το γκάζι για να εισέλθει. Το πήγα σε ένα μάστορα εκεί που πήγαινα και το προηγούμενο μηχανάκι δεν είχε ιδέα και μου είπε να το άφησο 2 με 3 μέρες για να το πάρει βόλτα για να καταλάβει το πρόβλημα. ( Επειδή δεν συμβαίνει στην πρώτη βόλτα ) δεν το άφησα επειδή το χρειαζόμουν. Πέρασαν κάνα 2 μήνες μετά άρχισε να σκάει η εργοστασιακή εξάτμιση όταν άφηνα το γκάζι.. Εχθές το έπλυνα όλα κομπλέ σήμερα όμως έπαθα άλλη ζημία ι εξάτμιση ακούγεται περίεργα φάση κακή κούφια και περισσότερο θόρυβο λείπανε να το κυκλοφόρησω δυστυχώς δεν έχω ούτε καλούς μάστορες στην περιοχή μου τώρα μου έμεινε να το πάω μόνο αντιπροσωπεία.

Θέλω να ακούσω την γνώμη σας και την εμπειρία.

125 cc είναι, πόσο περίμενες να πας λογικό είναι μετά τα 90 να κόβει

Όσο για την εξάτμιση και τα σκασιματα μπορεί απλά να έχει ξεβιδώσει και από εκεί, μπορεί να περνει παραπάνω αέρα από από κάπου, μπορεί από κακή βενζίνη

Ίσως είναι και σάπια και ξεκίνησε να τρυπαει

Δημοσ.

Τα κοψιματα μπορει να ναι οτιδηποτε αλλα μαλλον για θεμα καρπυρατερ το βλεπω.η κομμενη εισαγωγη, η το διαφραγμα με το σλαϊτ να θελει αλλαγη αλλα μπορει κ τρομπα βενζινης ή κανα σωληνακι υποπιεσης κομμενο.

Η εξατμιση εχει απλα σπασμενα διαφραγματα.κλασικο piaggio. Θα σου πουνε για αλλαγη αλλα μπορει ενας εξατμισας ναβτην ανοιξει, να την κολησει κ να την ραψει ξανα. 20 ευρω περνουν εδω στην αθηνα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Inuyasha είπε

125 cc είναι, πόσο περίμενες να πας λογικό είναι μετά τα 90 να κόβει

Όσο για την εξάτμιση και τα σκασιματα μπορεί απλά να έχει ξεβιδώσει και από εκεί, μπορεί να περνει παραπάνω αέρα από από κάπου, μπορεί από κακή βενζίνη

Ίσως είναι και σάπια και ξεκίνησε να τρυπαει

125 cc αλλά τα 120 τα πιάνει δεν είναι ο κυβισμός το θέμα

3 ώρες πριν, bill_zaf είπε

Τα κοψιματα μπορει να ναι οτιδηποτε αλλα μαλλον για θεμα καρπυρατερ το βλεπω.η κομμενη εισαγωγη, η το διαφραγμα με το σλαϊτ να θελει αλλαγη αλλα μπορει κ τρομπα βενζινης ή κανα σωληνακι υποπιεσης κομμενο.

Η εξατμιση εχει απλα σπασμενα διαφραγματα.κλασικο piaggio. Θα σου πουνε για αλλαγη αλλα μπορει ενας εξατμισας ναβτην ανοιξει, να την κολησει κ να την ραψει ξανα. 20 ευρω περνουν εδω στην αθηνα

Αυτό νομίζω και εγώ θα το έχω στο νου μου

Τα κοψίματα γινόντουσαν στο άνοιγμα στα 90 χιλιόμετρα και άνω και στης 1 με 3 βόλτες.. είναι σπαστικό και κακό εκεί που πάω με 110 να κόβει 90 και ο μάστορες που του εξηγούσα δεν είχε ιδέα..

Για την εξατμίσεις θα το τσεκάρω μια ο ίδιος πάλι αλλά κατάλαβα αυτό που έγινε με την εξάτμιση έχασε και δύναμη.

Αν το κυκλοφορήσω έτσι όπως είναι για να το πάω στην αντιπροσωπεία Piaggio που 30 χιλιόμετρα μακριά θα του κάνω ζημία;?.

Επεξ/σία από SpecRacing
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως βλέπουμε των θόρυβο που κάνει και την διαρροή που σήμερα το πρόσεξα και εγώ... και ακούω και ένα χτύπημα δεν ξέρω που μπορεί και στο μοτέρ?

Λινκ

 

 

Επεξ/σία από SpecRacing
Δημοσ.

Χάνει η εξάτμιση σου. Ή έσπασε στον λαιμό ή ξεβιδώθηκε από κραδασμούς ή από κανένα ψηλό πεζοδρόμιο που κατέβηκες και την χτύπησες και κουνήθηκε.

Τα σκασίματα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι ηλεκτρολογικό. Χάνει στιγμιαία το ρεύμα και επανέρχεται με αποτέλεσμα να φλέγεται το μείγμα που δεν κάηκε μέσα στον θάλαμο καύσης. Μπορεί να είναι από μπουζί - μπουζόπιπα - ηλεκτρονική και άλλα χίλια δυο.
 

Βρες σωστό μάστορα. Όχι να του περιγράφεις το πρόβλημα και να σε κοιτάζει σαν χάνος. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα πάντως για μπιέλα - πιστόνι μου ακούγεται, εκτός από την εξάτμιση. Και τα χιλιόμετρα κατά 99% μόνο πραγματικά δεν είναι. Όσα scooter έχω δει από Γαλλία, Ιταλία, ειδικά Piaggio, τους είχαν πιει το αίμα και τα περισσότερα κάτω από τα πλαστικά ήταν φουλ οξειδωμένα. Φαίνεται και από το πίσω αμορτισέρ...

Επεξ/σία από SaFiS

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...