Προς το περιεχόμενο

VAG 1.2 TSI 110hp


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

Ξεκινάω αυτό το ποστ, επειδή είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και αναρωτιέμαι για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων κινητήρων του γκρουπ VAG. 

Συγκεκριμένα βλέπω ένα SEAT Leon (MkIII) του 2015, με περίπου 100.000 χλμ. 

Θα ήθελα να ξέρω εάν κάποιος γνωρίζει σχετικά με την κατανάλωση λαδιού και καυσίμου και εαν έχετε αντιμετωπίσει προβλήματα με τους συγκεκριμένους κινητήρες. 

Έρχομαι από Corolla του 2004 και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. 

Σίγουρα κοιτάω πρώτα για Toyota.

Τα Auris π.χ. που έχω δει γύρω στα € 9,000 με 10,000 είναι σχετικά φτωχά σε εξοπλισμό και όσα έχουν ικανοποιητικό πακέτο εξοπλισμού, ανεβαίνουν αρκετά στην τιμή. 

Το Leon, το είδαμε από κοντά και μπορώ να πω μας άρεσε αρκετά. Φαίνεται ποιοτικό ως προς το εσωτερικό και άνετο. 

 

 

 

Δημοσ.

Κοντά στα 11.000 θα βρεις Leon 1.4 110ps φυσικού αερίου, επειδή αναφέρεις οικονομία καυσίμου, αυτά τα μοντέλα έχουν και κανονικό ντεπόζιτο βενζίνης 40λτρ, εάν βέβαια έχεις πρατήριο φυσικού αερίου κοντά σου. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω για τον 1.2 tsi αλλά ο 1.2 tdi ήταν απαράδεκτος σχεδιαστικά.

 

Εξαιρετικά αδύναμος , παντελώς ψοφιος πριν ανοίξει η τουρμπίνα (όχι ότι έσκαβε με την τουρμπίνα), υπερβολικοί  κραδασμοί για τόσα λίγα κυβικά (τρακτέρ) και επικίνδυνα χαμηλά τοποθετημένο το Κάρτερ. Τόσο χαμηλά που έβρισκε και κοπανουσε πανεύκολα με αποτέλεσμα να ραγίζουν ή σπάνε τα Κάρτερ σε λακούβες, κράσπεδα κι αρκετοί ανυποψίαστοι να καίνε τους κινητήρες τους λίγα χιλιόμετρα μετά το πρώτου χτύπημα αν δεν ακούγανε το πρώτο ντουκ ή υποτιμούσαν την σοβαρότητα του.

Η vag τους κατάργησε γρήγορα.

 

Έχω οδηγήσει 1.2 tsi. Είναι ευχάριστο οδηγικά.

Ως προς την αξιοπιστία επιφυλάσσομαι γιατί εδώ και πολλά χρόνια έχει αλλαχτεί από τον 1.0 tsi και οι χρονιές 2006-2011 η vag με τα προβληματικά μοτέρ ήταν στα ντουζένια της.

Επεξ/σία από Krepalidis
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, bas_funkyfresh είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Ξεκινάω αυτό το ποστ, επειδή είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και αναρωτιέμαι για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων κινητήρων του γκρουπ VAG. 

Συγκεκριμένα βλέπω ένα SEAT Leon (MkIII) του 2015, με περίπου 100.000 χλμ. 

Θα ήθελα να ξέρω εάν κάποιος γνωρίζει σχετικά με την κατανάλωση λαδιού και καυσίμου και εαν έχετε αντιμετωπίσει προβλήματα με τους συγκεκριμένους κινητήρες. 

Έρχομαι από Corolla του 2004 και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. 

Σίγουρα κοιτάω πρώτα για Toyota.

Τα Auris π.χ. που έχω δει γύρω στα € 9,000 με 10,000 είναι σχετικά φτωχά σε εξοπλισμό και όσα έχουν ικανοποιητικό πακέτο εξοπλισμού, ανεβαίνουν αρκετά στην τιμή. 

Το Leon, το είδαμε από κοντά και μπορώ να πω μας άρεσε αρκετά. Φαίνεται ποιοτικό ως προς το εσωτερικό και άνετο. 

 

 

 

Ο πρωτος 1.2 με τα 105hp αργα ή γρηγορα εβγαζε θεμα με την καδενα.. και κλασικα οσο ανεβαζεις τα χλμ ανεβαινει και η καταναλωση λαδιου! Νομιζω το επομενο στα 1.0 ειναι με ιμαντα! Εισαι απο e12 και κοιτας vag? Κατσε και ψαξτο καλα αν θες vag!!!  Επισης βγαζουν θεμα γρυλοι παραθυρων και πολλαπλασιαστες! Το vag θα το παρεις καινουργιο και στα 5-7χρονια θα το εχεις σουταρει! Τοτε μονο ειναι καλο!

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Το vag θα το παρεις καινουργιο και στα 5-7χρονια θα το εχεις σουταρει! Τοτε μονο ειναι καλο!

Για ποιο vag μιλάς;Μάρκα,μοντέλο,χρονολογία,κυβικά,βενζίνη ή ντίζελ;

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, jmmys είπε

Για ποιο vag μιλάς;Μάρκα,μοντέλο,χρονολογία,κυβικά,βενζίνη ή ντίζελ;

Προτεινε στον ts vag μεχρι 1.3cc tsi που να ειναι απροβληματιστο και με νορμαλ κοστος στα service!

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Προτεινε στον ts vag μεχρι 1.3cc tsi που να ειναι απροβληματιστο και με νορμαλ κοστος στα service!

Όλα στο μεταχειρισμένο έχουν να κάνουν με τη συντήρηση του προκατόχου και τα χλμ που έχει.Ασχετα τι μαρκα ειναι.

Και αν γνωρίζει τι να προσέξει μια χαρά υπάρχουν πολλά tsi.

Τώρα αν κάποιος έχει  σκαλωμα και προκαταλήψεις με κάποιες μάρκες,δεν σημαίνει ότι αυτός είναι ο κανόνας.

Δημοσ.

έχω τον 1.2 tsi 105hp με κάτι παραπάνω από 150,000κμ.

άλλαξα μια φορά καδένα κι αυτό προοληπτικά μη τυχόν και γίνει καμια στραβή. Δεν είχα θέμα, απλά επειδή ακούγοταν διάφορα πράγματα και από site του εξωτερικού, είπα να το κάνω.

αλλαγές λαδιών στα 15,000 κμ και στα τελευταία χρόνια λίγο λιγότερο 10-12 κι αυτό διότι δε το χρησιμοποιώ τόσο πολύ.

Λάδι δεν έχει κάψει σταγόνα, κι όταν λέμε σταγόνα, εννοούμε σταγόνα. άλλο θέμα δεν είχα ποτέ αν εξαιρέσεις 2 λάμπες που κάηκαν απανωτά και μια φορά είχα αλλάξει μπουζοκαλώδια.

Τώρα τι λέτε εσείς για γρύλους, λάδια και πολλαπλασιαστές δεν ξέρω.

Παλαιότερα υπήρχε κι ένα audi στην οικογένεια. άψογο.

Φίλος έχει golf fsi κι ένας άλλος audi A3. Προβλήματα δεν είχε κανείς εκτός από αυτόν με το golf που δε το προσέχει και τόσο το αμάξι. όχι ότι είχε σοβαρά. έχω κι ένα φίλο με seat κι αυτός ικανοποιημένος.

και τα 4 αυτοκινητα είναι πλεον 10-15ετίας

Δε βοηθάει και τόσο η άποψη μου, κάποιος θα πει ότι έτυχε ή ότι τα λέω αυτά επειδή έχω vw. ας πούμε ότι είναι έτσι. εσείς που λέτε για λάδια και παραμύθια έχετε vw ή απλά έχετε ακούσει....?

Φυσικά έχουν αναφερθεί αρκετά περιστατικά, δε διαφωνώ αλλά καιρός δεν είναι να σταματήσει αυτή η καραμέλα vw=λάδια;

όταν ήταν να πάρω το αμάξι (2010) ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στο auris.

θυμάμαι όταν επέλεξα τελικά το vw μου λέγανε μερικοί ότι έκανα βλακεία κι έπρεπε να επιλέξω το toyota. τα vw καίνε λάδια μου λέγανε,

Η ειρωνία, το auris (1,33) αυτής της περιόδου είναι γνωστό ότι είχε σοβαρό πρόβλημα και καίει λάδια στο φουλ

Επίσης όπως ειπώθηκε, πολύ μεγάλο ρόλο παίζει η συντήρηση. Εγώ σε καμια περίπτωση δεν είμαι ψείρας αλλά το προσέχω το αμάξι. όταν είναι να γίνει το service, θα γίνει, δε θα το αφήσω για τον άλλον μήνα επειδή δεν έχω χρήματα τώρα. ούτε θα ψάχνω το φθηνότερο noname ανταλλακτικό για να γλιτώσω 5-10€.

όσον αφορά το κόστος, η αντιπροσωπεία τσιμπάει λίγο αλλά αν αγοράσεις λάδια-φίλτρα και ό,τι εξαρτήματα χρειάζεσαι από το Internet είσαι μια χαρά. δε χρειάστηκε ποτέ να αγοράσω κατι εκτός από τα αναλωσιμα βέβαια

Η κατανάλωση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον οδηγό. εγώ μπορώ να πετύχω 10λ/100 αν οδηγώ σαν ταλιμπάν, μπορώ και 5/100 με νορμαλ οδήγηση. Γενικά από κατανάλωση πάει καλά.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ffl είπε

έχω τον 1.2 tsi 105hp με κάτι παραπάνω από 150,000κμ.

άλλαξα μια φορά καδένα κι αυτό προοληπτικά μη τυχόν και γίνει καμια στραβή. Δεν είχα θέμα, απλά επειδή ακούγοταν διάφορα πράγματα και από site του εξωτερικού, είπα να το κάνω.

αλλαγές λαδιών στα 15,000 κμ και στα τελευταία χρόνια λίγο λιγότερο 10-12 κι αυτό διότι δε το χρησιμοποιώ τόσο πολύ.

Λάδι δεν έχει κάψει σταγόνα, κι όταν λέμε σταγόνα, εννοούμε σταγόνα. άλλο θέμα δεν είχα ποτέ αν εξαιρέσεις 2 λάμπες που κάηκαν απανωτά και μια φορά είχα αλλάξει μπουζοκαλώδια.

Τώρα τι λέτε εσείς για γρύλους, λάδια και πολλαπλασιαστές δεν ξέρω.

Παλαιότερα υπήρχε κι ένα audi στην οικογένεια. άψογο.

Φίλος έχει golf fsi κι ένας άλλος audi A3. Προβλήματα δεν είχε κανείς εκτός από αυτόν με το golf που δε το προσέχει και τόσο το αμάξι. όχι ότι είχε σοβαρά. έχω κι ένα φίλο με seat κι αυτός ικανοποιημένος.

και τα 4 αυτοκινητα είναι πλεον 10-15ετίας

Δε βοηθάει και τόσο η άποψη μου, κάποιος θα πει ότι έτυχε ή ότι τα λέω αυτά επειδή έχω vw. ας πούμε ότι είναι έτσι. εσείς που λέτε για λάδια και παραμύθια έχετε vw ή απλά έχετε ακούσει....?

Φυσικά έχουν αναφερθεί αρκετά περιστατικά, δε διαφωνώ αλλά καιρός δεν είναι να σταματήσει αυτή η καραμέλα vw=λάδια;

όταν ήταν να πάρω το αμάξι (2010) ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στο auris.

θυμάμαι όταν επέλεξα τελικά το vw μου λέγανε μερικοί ότι έκανα βλακεία κι έπρεπε να επιλέξω το toyota. τα vw καίνε λάδια μου λέγανε,

Η ειρωνία, το auris (1,33) αυτής της περιόδου είναι γνωστό ότι είχε σοβαρό πρόβλημα και καίει λάδια στο φουλ

Επίσης όπως ειπώθηκε, πολύ μεγάλο ρόλο παίζει η συντήρηση. Εγώ σε καμια περίπτωση δεν είμαι ψείρας αλλά το προσέχω το αμάξι. όταν είναι να γίνει το service, θα γίνει, δε θα το αφήσω για τον άλλον μήνα επειδή δεν έχω χρήματα τώρα. ούτε θα ψάχνω το φθηνότερο noname ανταλλακτικό για να γλιτώσω 5-10€.

όσον αφορά το κόστος, η αντιπροσωπεία τσιμπάει λίγο αλλά αν αγοράσεις λάδια-φίλτρα και ό,τι εξαρτήματα χρειάζεσαι από το Internet είσαι μια χαρά. δε χρειάστηκε ποτέ να αγοράσω κατι εκτός από τα αναλωσιμα βέβαια

Η κατανάλωση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον οδηγό. εγώ μπορώ να πετύχω 10λ/100 αν οδηγώ σαν ταλιμπάν, μπορώ και 5/100 με νορμαλ οδήγηση. Γενικά από κατανάλωση πάει καλά.

Πολλα vvti ειχαν θεμα με καταναλωση λαδιου!  Και τα vag στο μεσο ορο καινε λαδια.. Ναι παιζει και το σεναριο σε καποιες παρτιδες να ειναι οκ!

Αλλος πηρε honda και του εβγαζε το ενα προβλημα μετα το αλλο!!!  Τωρα και τα καινουργια κορεατικα επειδη τα εφτιαξαν σε καποιους τομεις και αυτα τσιμπανε στα ανταλλακτικα!  Αλλα αν δωσουμε ενα παραδειγμα για μεταχειρισμενα του 2012 polo,swift,micra,i20,yaris δεν μπορω να πω στον αλλον παρε το polo το ιδιο πραγμα θα σου βγει στη συντηρηση.. Οπως και να εχει η vw ειναι πιο ακριβη εταιρια και οχι τοσο αξιοπιστη οπως θα επρεπε..

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ffl είπε

έχω τον 1.2 tsi 105hp με κάτι παραπάνω από 150,000κμ.

άλλαξα μια φορά καδένα κι αυτό προοληπτικά μη τυχόν και γίνει καμια στραβή. Δεν είχα θέμα, απλά επειδή ακούγοταν διάφορα πράγματα και από site του εξωτερικού, είπα να το κάνω.

αλλαγές λαδιών στα 15,000 κμ και στα τελευταία χρόνια λίγο λιγότερο 10-12 κι αυτό διότι δε το χρησιμοποιώ τόσο πολύ.

Λάδι δεν έχει κάψει σταγόνα, κι όταν λέμε σταγόνα, εννοούμε σταγόνα. άλλο θέμα δεν είχα ποτέ αν εξαιρέσεις 2 λάμπες που κάηκαν απανωτά και μια φορά είχα αλλάξει μπουζοκαλώδια.

Τώρα τι λέτε εσείς για γρύλους, λάδια και πολλαπλασιαστές δεν ξέρω.

Παλαιότερα υπήρχε κι ένα audi στην οικογένεια. άψογο.

Φίλος έχει golf fsi κι ένας άλλος audi A3. Προβλήματα δεν είχε κανείς εκτός από αυτόν με το golf που δε το προσέχει και τόσο το αμάξι. όχι ότι είχε σοβαρά. έχω κι ένα φίλο με seat κι αυτός ικανοποιημένος.

και τα 4 αυτοκινητα είναι πλεον 10-15ετίας

Δε βοηθάει και τόσο η άποψη μου, κάποιος θα πει ότι έτυχε ή ότι τα λέω αυτά επειδή έχω vw. ας πούμε ότι είναι έτσι. εσείς που λέτε για λάδια και παραμύθια έχετε vw ή απλά έχετε ακούσει....?

Φυσικά έχουν αναφερθεί αρκετά περιστατικά, δε διαφωνώ αλλά καιρός δεν είναι να σταματήσει αυτή η καραμέλα vw=λάδια;

όταν ήταν να πάρω το αμάξι (2010) ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στο auris.

θυμάμαι όταν επέλεξα τελικά το vw μου λέγανε μερικοί ότι έκανα βλακεία κι έπρεπε να επιλέξω το toyota. τα vw καίνε λάδια μου λέγανε,

Η ειρωνία, το auris (1,33) αυτής της περιόδου είναι γνωστό ότι είχε σοβαρό πρόβλημα και καίει λάδια στο φουλ

Επίσης όπως ειπώθηκε, πολύ μεγάλο ρόλο παίζει η συντήρηση. Εγώ σε καμια περίπτωση δεν είμαι ψείρας αλλά το προσέχω το αμάξι. όταν είναι να γίνει το service, θα γίνει, δε θα το αφήσω για τον άλλον μήνα επειδή δεν έχω χρήματα τώρα. ούτε θα ψάχνω το φθηνότερο noname ανταλλακτικό για να γλιτώσω 5-10€.

όσον αφορά το κόστος, η αντιπροσωπεία τσιμπάει λίγο αλλά αν αγοράσεις λάδια-φίλτρα και ό,τι εξαρτήματα χρειάζεσαι από το Internet είσαι μια χαρά. δε χρειάστηκε ποτέ να αγοράσω κατι εκτός από τα αναλωσιμα βέβαια

Η κατανάλωση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον οδηγό. εγώ μπορώ να πετύχω 10λ/100 αν οδηγώ σαν ταλιμπάν, μπορώ και 5/100 με νορμαλ οδήγηση. Γενικά από κατανάλωση πάει καλά.

 

4 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Ο πρωτος 1.2 με τα 105hp αργα ή γρηγορα εβγαζε θεμα με την καδενα.. και κλασικα οσο ανεβαζεις τα χλμ ανεβαινει και η καταναλωση λαδιου! Νομιζω το επομενο στα 1.0 ειναι με ιμαντα! Εισαι απο e12 και κοιτας vag? Κατσε και ψαξτο καλα αν θες vag!!!  Επισης βγαζουν θεμα γρυλοι παραθυρων και πολλαπλασιαστες! Το vag θα το παρεις καινουργιο και στα 5-7χρονια θα το εχεις σουταρει! Τοτε μονο ειναι καλο!

Ναι, λίγο που το έψαξα είδα πως θα πρέπει να την αλλάξω, προληπτικά.

Το ίδιο όμως και με ιμάντα στα περισσότερα αυτοκίνητα. Η διαφορά στην τιμή είναι που αυξάνει το κόστος συντήρησης συνολικά. 

Με το Corolla,δεν χρειάστηκε να ανησυχήσω για τέτοια θέματα όσα χρόνια το έχω. 260.000+ χλμ τώρα, το αγόρασα μεταχειρισμένο με 130.000 από τον πρώτο ιδιοκτήτη το 2012. 

Είμαι ευχαριστημένος από την Toyota, όπως προανέφερα και θα ήθελα να είναι Toyota και το επόμενο μου αυτοκίνητο. 

Το Yaris μου φαίνεται μικρό. Corolla κάτω από 12-13.000 δεν βρίσκω και Auris δεν θα ήθελα να πάρω την πρώτη γενιά. 

Μετά το 2013 που άλλαξε, βρήκα κάποια στο budget μου, αλλά έχουν παραλείψεις σε εξοπλισμό, με αποτέλεσμα να μας φαίνονται παλιά. 

Θα ήθελα ιδανικα να δώσω γύρω στα 9.000 με 9.500 και με ασφάλεια και κανένα μικρό ποσό για ότι χρειάζεται να φτάσω στα 10.000. Ίσως λάστιχα ή στερεοφωνικό πχ. 

Επίσης να προσθέσω πως θα πρέπει να πουλήσω και το δικό μου, κάποια στιγμή. Ήδη πλήρωσα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. 

Το συγκεκριμένο Leon, λοιπόν ταιριάζει στην περιγραφή και μου αρέσει και εμφανισιακά. 

Εξοπλισμός, δεν του λείπει κάτι σημαντικό, εκτός ίσως από τα πολύ ωραία led φώτα του facelift. Επίσης θα ήθελα να αλλάξω το infotainment, ίσως με την μεγαλύτερη οθόνη η οποία έχει Android Auto. 

Στα λεφτά λοιπόν είναι οκ, το είδε με την σύζυγο από κοντά και μας άφησε καλή εντύπωση και τους δύο. 

Το μόνο που με απασχολεί είναι η μηχανή. 

Καταλαβαίνω απόλυτα πως όποιο μεταχειρισμένο είναι ρίσκο, δεν μπορείς να ξέρεις πως το συντήρησε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης και εάν θα εμφανίσει προβλήματα στο μέλλον. 

Με VW Polo του αδερφού μου (παλιότερος κινητήρας, όχι TSI) είχε μόνιμα ένα λίτρο λάδι στο πορτμπαγκάζ και συμπλήρωνε. Επίσης είχε συνεχώς υψηλή κατανάλωση σε βενζίνη. 

 

Δημοσ.

Νομίζω το θέμα πολλαπλασιαστές και παράθυρα ήταν προτέρημα στο group vag της 4ης γενειάς.

Αλλά ρε παιδιά το έχουμε πεί χίλιες φορές, κάποια πράγματα είναι λαχείο.

Εγώ με τον 1.6 fsi στο octavia που έχω έχω αλλάξει απο βλάβη 1  φορά πολλαπλασιαστή στην ζωή του.

Την άλλη ήταν λίγο γκαντέμης ο μηχανικός και έτσι όπως το τράβηξε έμεινε εκεί...

Εχω φτάσει αισίως τα 309.000 χλμ και μόλις χθες το άφησα για ρεκτιφιέ στον κινητήρα γιατί το λαδάκι που έκαιγε ήταν πλέον αρκετό.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ffl είπε

έχω τον 1.2 tsi 105hp με κάτι παραπάνω από 150,000κμ.

άλλαξα μια φορά καδένα κι αυτό προοληπτικά μη τυχόν και γίνει καμια στραβή. Δεν είχα θέμα, απλά επειδή ακούγοταν διάφορα πράγματα και από site του εξωτερικού, είπα να το κάνω.

αλλαγές λαδιών στα 15,000 κμ και στα τελευταία χρόνια λίγο λιγότερο 10-12 κι αυτό διότι δε το χρησιμοποιώ τόσο πολύ.

Λάδι δεν έχει κάψει σταγόνα, κι όταν λέμε σταγόνα, εννοούμε σταγόνα. άλλο θέμα δεν είχα ποτέ αν εξαιρέσεις 2 λάμπες που κάηκαν απανωτά και μια φορά είχα αλλάξει μπουζοκαλώδια.

Τώρα τι λέτε εσείς για γρύλους, λάδια και πολλαπλασιαστές δεν ξέρω.

Παλαιότερα υπήρχε κι ένα audi στην οικογένεια. άψογο.

Φίλος έχει golf fsi κι ένας άλλος audi A3. Προβλήματα δεν είχε κανείς εκτός από αυτόν με το golf που δε το προσέχει και τόσο το αμάξι. όχι ότι είχε σοβαρά. έχω κι ένα φίλο με seat κι αυτός ικανοποιημένος.

και τα 4 αυτοκινητα είναι πλεον 10-15ετίας

Δε βοηθάει και τόσο η άποψη μου, κάποιος θα πει ότι έτυχε ή ότι τα λέω αυτά επειδή έχω vw. ας πούμε ότι είναι έτσι. εσείς που λέτε για λάδια και παραμύθια έχετε vw ή απλά έχετε ακούσει....?

Φυσικά έχουν αναφερθεί αρκετά περιστατικά, δε διαφωνώ αλλά καιρός δεν είναι να σταματήσει αυτή η καραμέλα vw=λάδια;

όταν ήταν να πάρω το αμάξι (2010) ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στο auris.

θυμάμαι όταν επέλεξα τελικά το vw μου λέγανε μερικοί ότι έκανα βλακεία κι έπρεπε να επιλέξω το toyota. τα vw καίνε λάδια μου λέγανε,

Η ειρωνία, το auris (1,33) αυτής της περιόδου είναι γνωστό ότι είχε σοβαρό πρόβλημα και καίει λάδια στο φουλ

Επίσης όπως ειπώθηκε, πολύ μεγάλο ρόλο παίζει η συντήρηση. Εγώ σε καμια περίπτωση δεν είμαι ψείρας αλλά το προσέχω το αμάξι. όταν είναι να γίνει το service, θα γίνει, δε θα το αφήσω για τον άλλον μήνα επειδή δεν έχω χρήματα τώρα. ούτε θα ψάχνω το φθηνότερο noname ανταλλακτικό για να γλιτώσω 5-10€.

όσον αφορά το κόστος, η αντιπροσωπεία τσιμπάει λίγο αλλά αν αγοράσεις λάδια-φίλτρα και ό,τι εξαρτήματα χρειάζεσαι από το Internet είσαι μια χαρά. δε χρειάστηκε ποτέ να αγοράσω κατι εκτός από τα αναλωσιμα βέβαια

Η κατανάλωση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον οδηγό. εγώ μπορώ να πετύχω 10λ/100 αν οδηγώ σαν ταλιμπάν, μπορώ και 5/100 με νορμαλ οδήγηση. Γενικά από κατανάλωση πάει καλά.

Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση, είμαστε σε παρόμοια μήκη κύματος. 

Δεν έχω αφοσίωση σε κάποια μάρκα, αλλά εκτιμώ την αξιοπιστία. 

Και η toyota στην αντιπροσωπεία που πηγαίνει ο αδερφός μου, είναι σχετικά τσιμπημένη στα πάντα, εκτός από απλό σέρβις. 

Αυτό που ψάχνω, είναι κάτι παρόμοιο με αυτό που έχω. 

Κατά κύριο λόγο μετακίνηση στην πόλη (Θεσσαλονίκη), αλλά και συχνά εξορμήσεις και εκδρομές. 

Θέλω να μπορώ να βάλω 2 ενήλικες πίσω με τα πράγματα μας και να ανέβουμε μια ανηφόρα. 

(Παιδιά δεν έχουμε ακόμα, αλλά καλοδεχούμενα εάν έρθουν. 

Να πάω ένα road trip με άνεση και ασφάλεια. 

Από αυτή την άποψη, πως είναι ο 1.2? 

Τώρα έχω 1.4 με 99 άλογα και δεν έχω παράπονο. Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα να κάνω rallye wrc, αλλά θέλω να μπορώ να κάνω μια προσπέραση χωρίς να με λούζει κρύος ιδρώτας 😅

 

 

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, bas_funkyfresh είπε

 

Ναι, λίγο που το έψαξα είδα πως θα πρέπει να την αλλάξω, προληπτικά.

Το ίδιο όμως και με ιμάντα στα περισσότερα αυτοκίνητα. Η διαφορά στην τιμή είναι που αυξάνει το κόστος συντήρησης συνολικά. 

Με το Corolla,δεν χρειάστηκε να ανησυχήσω για τέτοια θέματα όσα χρόνια το έχω. 260.000+ χλμ τώρα, το αγόρασα μεταχειρισμένο με 130.000 από τον πρώτο ιδιοκτήτη το 2012. 

Είμαι ευχαριστημένος από την Toyota, όπως προανέφερα και θα ήθελα να είναι Toyota και το επόμενο μου αυτοκίνητο. 

Το Yaris μου φαίνεται μικρό. Corolla κάτω από 12-13.000 δεν βρίσκω και Auris δεν θα ήθελα να πάρω την πρώτη γενιά. 

Μετά το 2013 που άλλαξε, βρήκα κάποια στο budget μου, αλλά έχουν παραλείψεις σε εξοπλισμό, με αποτέλεσμα να μας φαίνονται παλιά. 

Θα ήθελα ιδανικα να δώσω γύρω στα 9.000 με 9.500 και με ασφάλεια και κανένα μικρό ποσό για ότι χρειάζεται να φτάσω στα 10.000. Ίσως λάστιχα ή στερεοφωνικό πχ. 

Επίσης να προσθέσω πως θα πρέπει να πουλήσω και το δικό μου, κάποια στιγμή. Ήδη πλήρωσα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. 

Το συγκεκριμένο Leon, λοιπόν ταιριάζει στην περιγραφή και μου αρέσει και εμφανισιακά. 

Εξοπλισμός, δεν του λείπει κάτι σημαντικό, εκτός ίσως από τα πολύ ωραία led φώτα του facelift. Επίσης θα ήθελα να αλλάξω το infotainment, ίσως με την μεγαλύτερη οθόνη η οποία έχει Android Auto. 

Στα λεφτά λοιπόν είναι οκ, το είδε με την σύζυγο από κοντά και μας άφησε καλή εντύπωση και τους δύο. 

Το μόνο που με απασχολεί είναι η μηχανή. 

Καταλαβαίνω απόλυτα πως όποιο μεταχειρισμένο είναι ρίσκο, δεν μπορείς να ξέρεις πως το συντήρησε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης και εάν θα εμφανίσει προβλήματα στο μέλλον. 

Με VW Polo του αδερφού μου (παλιότερος κινητήρας, όχι TSI) είχε μόνιμα ένα λίτρο λάδι στο πορτμπαγκάζ και συμπλήρωνε. Επίσης είχε συνεχώς υψηλή κατανάλωση σε βενζίνη. 

 

Θελω να ειμαι οσο μπορω πιο κοντα στην πραγματικοτητα.. Σε σχεση με την e12 δεν ξερω ενα νεοτερο toyota αν θα σου εβγαινε το ιδιο αξιοπιστο και με το ιδιο κοστος σε ανταλλακτικα και εργασια.. Θα μου πεις και τι να κανεις.. Αναλογα το πόσο κ ευκολο χρημα βγαζει ο καθενας! Αν πιστευεις πως αντεχεις στις δαπανες παρε οτι σ ευχαριστει..!

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Ο πρωτος 1.2 με τα 105hp αργα ή γρηγορα εβγαζε θεμα με την καδενα.. και κλασικα οσο ανεβαζεις τα χλμ ανεβαινει και η καταναλωση λαδιου! Νομιζω το επομενο στα 1.0 ειναι με ιμαντα! Εισαι απο e12 και κοιτας vag? Κατσε και ψαξτο καλα αν θες vag!!!  Επισης βγαζουν θεμα γρυλοι παραθυρων και πολλαπλασιαστες! Το vag θα το παρεις καινουργιο και στα 5-7χρονια θα το εχεις σουταρει! Τοτε μονο ειναι καλο!

Για αυτό και η ανησυχία. Βλέπω μεταχειρισμένα, τα οποία θα έχουν 80 με 100.000 ήδη. 

Περίπου τώρα κοιτάω (επειδή βρήκα κάποια) μεταξύ ας πούμε 2014 και μετά. 

Να είναι κάπως σύγχρονο. Δεν θέλω να αλλάξω παλιό αυτοκίνητο με άλλο παλιό. 

Εννοείται πως καινούργιο, με εγγύηση για κάποια χρόνια είσαι ήσυχος. 

Το σκέφτηκα για καινούργιο, αλλά το ποσό είναι που με αποτρέπει. 

Να δώσω 20.000 (με δόσεις φυσικά) μου φαίνεται πολύ. 

Προτιμώ να δώσω τα 10.000 τώρα και τα υπόλοιπα να τα χρησιμοποιήσω για να γράψω χλμ σε ταξίδια 

😎✌️

5 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Θελω να ειμαι οσο μπορω πιο κοντα στην πραγματικοτητα.. Σε σχεση με την e12 δεν ξερω ενα νεοτερο toyota αν θα σου εβγαινε το ιδιο αξιοπιστο και με το ιδιο κοστος σε ανταλλακτικα και εργασια.. Θα μου πεις και τι να κανεις.. Αναλογα το πόσο κ ευκολο χρημα βγαζει ο καθενας! Αν πιστευεις πως αντεχεις στις δαπανες παρε οτι σ ευχαριστει..!

Ούτε πολλά€€ , ούτε εύκολα €€ 🤓😅✌️

Ότι και να πάρεις ρίσκο είναι, πλέον. Παγκοσμιοποίηση. 

Το E12 που λες είναι Made in Japan. 

Τώρα παίρνεις Kia που φτιάχνεται στην Ευρώπη, Toyota από UK (ή και Τουρκία) και γενικά Frankenstein. Αλλού τα ηλεκτρονικά, αλλού οι πόρτες, αλλού οι ταχύτητες. 

Κουβέντα κάνουμε μήπως και βοηθηθεί η επιλογή μου, ευχαριστώ πολύ

 

 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, bas_funkyfresh είπε

Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση, είμαστε σε παρόμοια μήκη κύματος. 

Δεν έχω αφοσίωση σε κάποια μάρκα, αλλά εκτιμώ την αξιοπιστία. 

Και η toyota στην αντιπροσωπεία που πηγαίνει ο αδερφός μου, είναι σχετικά τσιμπημένη στα πάντα, εκτός από απλό σέρβις. 

Αυτό που ψάχνω, είναι κάτι παρόμοιο με αυτό που έχω. 

Κατά κύριο λόγο μετακίνηση στην πόλη (Θεσσαλονίκη), αλλά και συχνά εξορμήσεις και εκδρομές. 

Θέλω να μπορώ να βάλω 2 ενήλικες πίσω με τα πράγματα μας και να ανέβουμε μια ανηφόρα. 

(Παιδιά δεν έχουμε ακόμα, αλλά καλοδεχούμενα εάν έρθουν. 

Να πάω ένα road trip με άνεση και ασφάλεια. 

Από αυτή την άποψη, πως είναι ο 1.2? 

Τώρα έχω 1.4 με 99 άλογα και δεν έχω παράπονο. Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα να κάνω rallye wrc, αλλά θέλω να μπορώ να κάνω μια προσπέραση χωρίς να με λούζει κρύος ιδρώτας 😅

 

 

Να ξερεις δεν ειναι τα 99hp. Αρπαζει καλα σχεδον σε ολο το φασμα των στροφων και εχει καλη ευαισθησια το γκαζι οπως και καλες ρεπριζ.. δηλαδη και μια ταχυτητα πιο πανω να εχεις δεν δειχνει να κρεμαει ευκολα! Στο λεω με βαση ε12 1.6! Προφανως και το 1.4 στο ιδιο στυλ πρεπει να ειναι..

Να ξερεις τα vag δεν εχουν αυτη την αισθηση στα χαμηλα.. συν η χρονοκαθυστερηση στο γκαζι!!! Εχεις κανει t.drive?

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...