Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα σε οθόνη AOC 27G2U με κάθετη διακεκομμένη γραμμή στο κέντρο της


Jjohn6945

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως αναφέρω και στον τίτλο αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα με την οθόνη μου. Πιο συγκεκριμένα, αυτή εμφανίζει στο κέντο της οθόνης μια μαύρη κάθετη διακεκομένη γραμμή (φαίνεται και στη φωτογραφία που επισυνάπτω) η οποία εμφανίζεται σε τυχαία χρονικά διαστήματα τόσο στα windows, σε παιχνίδια αλλά και στο BIOS, αναβοσβήνει για μερικά δευτερόλεπτα και εξαφανιζεται. Η οθόνη είναι συνδεδεμένη σε μια Geforce 1660 super me DP καλώδιο (Gsync compatible). Επίσης να σημειωθεί ότι αυτό εμφανίζεται είτε η οθόνη είναι ρυθμισμένη στα 144hz ή στα 100hz. 

Μετά από ένα σχετικό ψάξιμο είδα ότι μπορεί να φταίνε οι drivers της nvidia, απενοργοποίησα την επιλογή sharpening από το control panel της nvidia χωρίς να επιλυθεί το πρόβλημα. Καμία ιδέα για το τί άλλο μπορεί να φταίει ή πάω για RMA; Η αλήθεια είναι φοβάμαι το Adcanced Swap μην τυχόν και μου φέρουν καμία με χειρότερα θέματα... Έχει μήπως κανείς εμπειρία από την εγγύηση της AOC; (π.χ. δίνουν καινούρια ή refurbished). H οθόνη είναι αγορασμένη από την MSystems η οποία με παρέπεμψε στο service της AOC. Κάθε βοήθεια και ιδέα είναι ευπρόσδεκτη!!!


 

143862393_473659950460487_797981952129730024_n.jpg

Επεξ/σία από Jjohn6945
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Jjohn6945 είπε

Όπως αναφέρω και στον τίτλο αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα με την οθόνη μου. Πιο συγκεκριμένα, αυτή εμφανίζει στο κέντο της οθόνης μια μαύρη κάθετη διακεκομένη γραμμή (φαίνεται και στη φωτογραφία που επισυνάπτω) η οποία εμφανίζεται σε τυχαία χρονικά διαστήματα τόσο στα windows, σε παιχνίδια αλλά και στο BIOS, αναβοσβήνει για μερικά δευτερόλεπτα και εξαφανιζεται. Η οθόνη είναι συνδεδεμένη σε μια Geforce 1660 super me DP καλώδιο (Gsync compatible). Επίσης να σημειωθεί ότι αυτό εμφανίζεται είτε η οθόνη είναι ρυθμισμένη στα 144hz ή στα 100hz. 

Μετά από ένα σχετικό ψάξιμο είδα ότι μπορεί να φταίνε οι drivers της nvidia, απενοργοποίησα την επιλογή sharpening από το control panel της nvidia χωρίς να επιλυθεί το πρόβλημα. Καμία ιδέα για το τί άλλο μπορεί να φταίει ή πάω για RMA; Η αλήθεια είναι φοβάμαι το Adcanced Swap μην τυχόν και μου φέρουν καμία με χειρότερα θέματα... Έχει μήπως κανείς εμπειρία από την εγγύηση της AOC; (π.χ. δίνουν καινούρια ή refurbished). H οθόνη είναι αγορασμένη από την MSystems η οποία με παρέπεμψε στο service της AOC. Κάθε βοήθεια και ιδέα είναι ευπρόσδεκτη!!!


 

143862393_473659950460487_797981952129730024_n.jpg

Πρέπει να δοκιμάσεις να τη δουλέψεις με άλλη πηγή για ώρα, άλλο pc, laptop, tv box. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...