Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μιλάμε για μια διαφορά λεφτών (έχω βάλει την φτηνή version των medley):

Symphony SR 125 ABS 1.995 €
Medley 125 i-get 3.050 €

SYMPHONY ST 200 TOP-BOX 2.495 €
Medley 150 i-get 3.190 €

Άρα το 35ευρω άντε πες 50ευρώ παραπάνω σε service σας χαλάει; Το παιδί το θέλει για δουλειά, δεν το θέλει για να γουστάρει και για δουλειά παίρνεις το value for money.
Και εγώ είδα πριν καμια βδομάδα στο Κεφαλάρι να κάνει ένας τύπος delivery με KTM 390 Duke και να του έχει κοτσάρει με ιμάντες ένα κουτί για παραγγελίες αλλά μάτωσαν τα μάτια μου.

Επιπλέον, όταν είναι κάτι εργαλείο το προσέχεις περισσότερο και τα service καλό θα ήταν (λέω γω) να τα κάνεις πιο συχνά απ'ότι λέει ο κατασκευαστής μιας και το δουλεύεις αρκετές ώρες την ημέρα σε αντίθεση με το average που παίρνει σαν χρήση η εταιρία.

Αν τώρα θέλεις και delivery & να το γουστάρεις αλλάζει το πράμα οπότε πάρε ότι γουστάρεις και αγαπάς

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, zeniath είπε

Μιλάμε για μια διαφορά λεφτών (έχω βάλει την φτηνή version των medley):

Symphony SR 125 ABS 1.995 €
Medley 125 i-get 3.050 €

SYMPHONY ST 200 TOP-BOX 2.495 €
Medley 150 i-get 3.190 €

Άρα το 35ευρω άντε πες 50ευρώ παραπάνω σε service σας χαλάει; Το παιδί το θέλει για δουλειά, δεν το θέλει για να γουστάρει και για δουλειά παίρνεις το value for money.
Και εγώ είδα πριν καμια βδομάδα στο Κεφαλάρι να κάνει ένας τύπος delivery με KTM 390 Duke και να του έχει κοτσάρει με ιμάντες ένα κουτί για παραγγελίες αλλά μάτωσαν τα μάτια μου.

Επιπλέον, όταν είναι κάτι εργαλείο το προσέχεις περισσότερο και τα service καλό θα ήταν (λέω γω) να τα κάνεις πιο συχνά απ'ότι λέει ο κατασκευαστής μιας και το δουλεύεις αρκετές ώρες την ημέρα σε αντίθεση με το average που παίρνει σαν χρήση η εταιρία.

Αν τώρα θέλεις και delivery & να το γουστάρεις αλλάζει το πράμα οπότε πάρε ότι γουστάρεις και αγαπάς

Ρε παιδί μου δεν διαφωνώ ότι η διαφορά στα λεφτά είναι 1000 και 600 στις περιπτώσεις που λες . Και συμφωνώ ότι καλύτερα να κάνεις τα σερβίς νωρίς για να δουλεύουν τα λάδια σε χαμηλότερες θερμοκρασίες . Παρόλα αυτά όμως τα λεφτά που γλυτώνεις από το sym, στην ουσία είναι η έλλειψη συστήματος ψύξης και φίλτρου λαδιού ... Επισης μπορεί το sym να είναι 200 κυβικά, αα εναι αρκετά πιο αδύναμο από το 150αρι medley . 

Βέβαια η καλύτερη λύση είναι το test ride πέρα από όλα τα άλλα για τον υποψήφιο αγοραστή . Κ εγώ ήμουν ανάμεσα σε symphony 200 και medley ,  Όταν έκανα τεστ ride κατέληξα αμέσως στο medley . 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, dimitrisdim14 είπε

Ρε παιδί μου δεν διαφωνώ ότι η διαφορά στα λεφτά είναι 1000 και 600 στις περιπτώσεις που λες . Και συμφωνώ ότι καλύτερα να κάνεις τα σερβίς νωρίς για να δουλεύουν τα λάδια σε χαμηλότερες θερμοκρασίες . Παρόλα αυτά όμως τα λεφτά που γλυτώνεις από το sym, στην ουσία είναι η έλλειψη συστήματος ψύξης και φίλτρου λαδιού ... Επισης μπορεί το sym να είναι 200 κυβικά, αα εναι αρκετά πιο αδύναμο από το 150αρι medley . 

Βέβαια η καλύτερη λύση είναι το test ride πέρα από όλα τα άλλα για τον υποψήφιο αγοραστή . Κ εγώ ήμουν ανάμεσα σε symphony 200 και medley ,  Όταν έκανα τεστ ride κατέληξα αμέσως στο medley . 

πρόσθεσε και το ABS στον πίσω τροχό που δεν υπάρχει στο sym...  απ'όπου και να το πιάσεις είναι πολύ κατότερο σαν σύνολο για 600 ευρώ διαφορά.

(μια διαφορά που κρατάνε και σαν μεταχειρισμένα. 1300-1500 για sym st200 του 16+ και 1800-2200 για medley του 16+) 

 

άλλο value for money άλλο ότι ποιο φθυνό βρώ... 

vfm είναι το Medley πχ εναντί στο sh150 γιατί έχουν 99% τα ίδια χαρακτηριστικά

 

Επεξ/σία από madnifestah
Δημοσ.
1 ώρα πριν, madnifestah είπε

πρόσθεσε και το ABS στον πίσω τροχό που δεν υπάρχει στο sym...  απ'όπου και να το πιάσεις είναι πολύ κατότερο σαν σύνολο για 600 ευρώ διαφορά.

(μια διαφορά που κρατάνε και σαν μεταχειρισμένα. 1300-1500 για sym st200 του 16+ και 1800-2200 για medley του 16+) 

 

άλλο value for money άλλο ότι ποιο φθυνό βρώ... 

vfm είναι το Medley πχ εναντί στο sh150 γιατί έχουν 99% τα ίδια χαρακτηριστικά

 

Εγώ μαζί σου και συμφωνώ , γιατί όντως είχα το ίδιο δίλημμα symphony 200η medley 150, και λόγο ύψους μου 1.91 αλλά και λόγο καλύτερης αίσθησης στο δρόμο στα φρένα , στις λακούβες , και γενικά το όλο σύνολο , κατέληξα στο medley.  Βέβαια για μένα το συμ ήταν αδύνατο να το οδηγήσω  , γιατί τα πόδια μου έβρισκαν στο τιμόνι όταν έστριβα .  

Το καινούργιο πχ honda sh150 κάνει 500 ευρώ παραπάνω από το καινούργιο medley , έχει όμως keyless σύστημα χωρίς κλειδί , και αντισπιν στον τροχό , + ότι χρησιμοποιεί το σασί του 300. Οπότε τα λιγότερα λεφτά του medley , ουσιαστικά είναι γιατί λείπουν αυτά τα πράγματα . 

Πέρα από όλα αυτά πάντως προσωπικά όταν βλέπω ντελιβεράδες με σκούτερ είναι η το n-max της yamaha η medley... Σε ελάχιστες περιπτώσεις έχω δει με sym. 

Και ήμουν παλαιότερα ιδιοκτήτης sym ...του GTS 300, αλλά πέρα από τα Ψέματα , καμία σχέση η ποιότητα του medley . Είναι αρκετά ανώτερη . Όπως φαντάζομαι θα είναι και τα αντίστοιχα yamaha - honda ...

Δημοσ.

Είδα παραπάνω να γίνεται αναφορά σε medley 150 , το οποίο αγαπώ προσωπικά. Κάποια στιγμή θυμάμαι έψαχνα ανταλλακτικά μοτο και δισκόπλακα συγκεκριμένα που ήταν σε έλλειψη. Ευτυχώς τώρα με μια αναζήτηση βρίσκεις πανεύκολα στο ίντερνετ τα πάντα για αυτό. Τα λέω αυτά για να προσέχεις πολύ από που παίρνεις ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο μοντέλο γιατί κυκλοφορούν διάφορες μαιμουδιές.  μόνο 2 εμπιστεύομαι αυτή τη στιγμή , τον e-motor, και τον injectionmotor.

Medley με κλειστά τα μάτια πάντως!

Δημοσ.

Γιατί όχι το pcx 125?

Στις 2/2/2021 στις 1:20 ΠΜ, ts4 είπε

Για να προλαβω αυτους που θα που μονο παπι για διανομη το γνωριζω απλα ειναι λιγα τα χιλιομετρα που κανω

Εχει σκεφτεί και ένα ηλεκτρικό 50ρακι με έξτρα μπαταρία;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/2/2021 στις 12:45 ΜΜ, madnifestah είπε

 

ιμάντα κίνησης κάθε 15.000 μπορεί και παραπάνω ( original yamaha 39euro. original honda 36 euro. original για το piaggio 48 )

μπίλιες φυγοκεντρικου μαζί με τον ιμάντα  ( original yamaha 10euro. original honda 11 euro. original για το piaggio 16 )

variator ~50.000 ( yamaha 149 euro. honda 159 euro. piaggio 145 )

μπουζι απο 8-18 ευρό..

 

Στις 5/2/2021 στις 12:24 ΜΜ, dimitrisdim14 είπε

Πρώτη αλλαγή λάδια στα 1000 , φίλτρο λαδιού , τσεκ 10€

2η αλλαγή λάδια στα 5000 20€

3η αλλαγή λάδια και στα 10.000 μαζί με ότι προβλέπει το manual  30€

Και τώρα έχω 15.000 και στο σέρβις θα δώσω περίπου 50€ . Δλδ θα έχω κάνει τα πρώτα 20.000 με 110€ συντήρηση , και μάλιστα κάθε 5000 χιλιόμετρα σέρβις , και όχι κάθε 10.000 όπως προβλέπεται . 

 

Μπράβο και στους 2 για την ενημέρωση. Πολύ χρήσιμα & αυτά ακριβώς που ο ειδικός τύπος ποτέ δεν αναφέρει..

Για να συμπληρωθεί η ενημέρωση να πώ & εγώ για το symphony st 200 :

Σέρβις:

1000km 15e Σέρβις 2500km 12e Σέρβις 5000km 57e Σέρβις 7500km 12e Σύνολο 99e Στα 10000km θα θέλει επειδή ρώτησα πάλι ~60e οπότε σύνολο 160e για 10.000km

Bενζίνη :

221 lt για 7189km Δηλαδή 3,1lt/100km

Αν υποθέσουμε μια τιμή 1,45lt για βενζίνη και μια κατανάλωση 2,5lt για το medley τότε στα 10,000 για Σέρβις - Βενζίνες βγαίνει

Symphony: 610e

Μedley: 422e

Δηλαδή 200e σχεδόν λιγότερα.

 

To Medley απο αρχική 3190 μεταχειρισμένο σε αυτά τα km φεύγει στα 2500. Το Symphony από αρχική 2250 (τόσο το είχα πάρει) φεύγει στα 1600. Άρα ίδια χασούρα πάνω κάτω.

 

Οπότε 940 ευρώ που ήταν η διαφορά τους για καινούργιο είναι χοντρικά πέντε 200ευρα. Αφου 200ευρώ κερδίζει το Medley κάθε 10.000km ουσιαστικά ρεφάρει μεταξύ 45.000 - 50.000 km

Όλα αυτά αν μπορούσαμε να προδικάσουμε το μέλλον και οτι δεν θα υπάρξει τιποτα άλλο.

Όταν το έψαχνα για αγορά μέτραγα και τα σεντς. Διαφορετικά και εγώ για Medley νομιζω θα πήγαινα.

Πάντως είναι αξιόπιστο θα σε πάει από το Α στο Β και γενικά έχει προφίλ εργάτη.

Πάντως delivery και scooter -αν κοιτάς οικονομία - δεν πάνε..

Επεξ/σία από minus_gr
.
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Για καθημερινές αποστάσεις στον Κηφισό πως είναι το medley? Είναι σταθερό? Αξίζει πιστεύετε μεταχειρισμένο ή καινούργιο? αναφέρομαι στο medley του 2020 π είναι πιο δυνατό σε σχέση με το προηγούμενο

Δημοσ.

Το nmax καιει πολυ λιγοτερο, ειναι πολυ ακριβοτερο στην αγορα του, δεν εχει πατωμα για τα ποδια, εχει πολυ καλυτερη μεταπωλητικη αξια. Ειναι πολυ ανωτερο τεχνολογικα.

 

Το symphony ειναι πολυ αξιοπιστο για τα λεφτα που κοστιζει, καιει παραπανω, εχει πολυ χειροτερη μεταπωλητικη αξια, εχει ομως πατωμα για κουβαλημα και μεγαλυτερες ροδες.

 

Αναμεσα στα 2 αν σου φτανουν τα λεφτα ξεκαθαρα nmax  επειδη θα σου καιει πολυ λιγοτερη μπετζινα. Με το symphony υπολογιζε 6 ευρω ανα 100..

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

nmax ειτε το 125 ειτε το 155.Τεχνολογικα ανωτερο.Δεν ειναι τυχαιο που το 75% των delivery εδω θεσσαλονικη εχουν αυτο.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, -TRANE- είπε

nmax ειτε το 125 ειτε το 155.Τεχνολογικα ανωτερο.Δεν ειναι τυχαιο που το 75% των delivery εδω θεσσαλονικη εχουν αυτο.

Ξεχασα να αναφερω οτι το νμαξ, παρολο που στα χαρτια εχει λιγοτερα κυβικα, ειναι πιο δυνατο απο το symphony που αν δεν κανω λαθος ειναι 159κυβικα στη πραγματικοτητα.

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

Ψαχνω αυτό τον καιρό και εγω για ένα τίμιο αυτόματο για πήγαινε έλα στην δουλειά όχι μεγάλη απόσταση καθώς μένω Ηρακλειο Κρήτης. Μιας και είχα Vespa—> Carnaby—> Beverly για αρκετά χρονια, μπορώ να πω ότι όσο γερνάνε αυτά τα μηχανάκια(piaggio) μετά την 5ετια, βγάζουν συνεχώς προβλήματα όσο τακτικά σέρβις και να κανείς, +το ότι χάνουν την μεταπωλητική αξία τους. Είμαι ανάμεσα σε nmax 125 και sh125 δεν θέλω να πάω σε περισσότερα κυβικά.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

efood διανομή η wolt. για 4ωρακια καθημερινά χαλαρά. σαν 2η δουλειά. Μιλάμε για Αθήνα κέντρο και περιχωρα.

Να πάω σε sh 150 2021 η nmax 155 2021?  σε piaggio δεν το ψηνω. ειχα κουτα bv300 του 19 και δεν ηταν και η καλυτερη κατασκευη ,

Επίσης το σκούτερ θα χρησιμοποιείτε και για την πρωινή δουλειά(όχι ντελίβερι) και για βραδινές βόλτες όταν έχει καλό καιρό.

 

Αυτό που με προβλημάτιζει στο nmax ότι μοιάζει η θέση οδήγησης πολύ σε παπί. Πολύ χαμηλό το βλέπω.

Επεξ/σία από anonymGR
Δημοσ.
2 ώρες πριν, anonymGR είπε

efood διανομή η wolt. για 4ωρακια καθημερινά χαλαρά. σαν 2η δουλειά. Μιλάμε για Αθήνα κέντρο και περιχωρα.

Να πάω σε sh 150 2021 η nmax 155 2021?  σε piaggio δεν το ψηνω. ειχα κουτα bv300 του 19 και δεν ηταν και η καλυτερη κατασκευη ,

Επίσης το σκούτερ θα χρησιμοποιείτε και για την πρωινή δουλειά(όχι ντελίβερι) και για βραδινές βόλτες όταν έχει καλό καιρό.

 

Αυτό που με προβλημάτιζει στο nmax ότι μοιάζει η θέση οδήγησης πολύ σε παπί. Πολύ χαμηλό το βλέπω.

Sh150 2021 το πήρε φίλος , και το σασί και τα φρένα και όλα , είναι ολόιδια με το 300αρι . 

Ουσιαστικά δλδ έχει την καλύτερη και πιο στιβαρή κατασκευή από όλα τα 150αρια που υπάρχουν , γιατί είναι φτιαγμένο για 300αρι κινητήρα . 

 

Δημοσ.

Και θα δωσεις 4000 ευρω για 150αρι σκουτερ; Ακραιο. Το νμαξ ειναι αρκετα φθηνοτερο και δεν εχει καμια σχεση η θεση οδηγησης με παπι. Θα ελεγα οτι αναμεσα στα 2 το χονδα εχει πιο παπισια θεση μιας και εισαι καθιστος και οχι ξαπλωτος σαν του νμαξ. 

 

Επισης αυτο για το σασι προφανως και δεν ισχυει. Το οτι στο μοτερ μπαινει και 300αρι μοτερ δεν εχει να λεει. Ας αφησουν το αν και το ισως και ας σκεφτουμε τι προσφερει το καθενα απ τα 2. Στο νμαξ εχεις ξαπλωτη ανετη θεση οδηγησης και περιπου 500 ευρω φθηνοτερο. Στο χονδα εχεις καθιστη θεση οδηγησης, 500 ευρω ακριβοτερο. Αλλα στα συν εχεις πατωμα στα ποδια και μεγαλυτερες ροδες. Βεβαια απο οσο ξερω το νμαξ ειναι και χωρις κλειδι, κατι το οποιο δεν υπαρχει στο χονδα. Επιλεγεις και παιρνεις, για μενα το νμαξ ειναι καλυτερο σχεδον σε ολα, και πιο ομορφο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...