Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν έκλεισα στον Γιαννίτσα, μιας κ ειναι κοντά μου κ με εξυπηρετεί κ η ώρα που κλείνει. Από εβδομάδα η τέλος αυτής, σας λέω το αποτέλεσμα κ την αιτία. 

  • Like 1
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυριο απόγευμα θα το παω κ μόλις το παρω στα χέρια μου, θα σας ενημερώσω. Τώρα για την πεταλουδα, την καθάρισε μου είπε αυτός που άλλαξε το αυτόματο. Θα δείξει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν. Το πήρα το αμάξι κ δεν βρήκαν κάτι. Περίεργο. Το μόνο που μου βάλανε, είναι ένα καθαριστικό στο ντεπόζιτο της βενζίνης. Τώρα αν λειτουργεί έτσι ο κινητήρας της Toyota, τι να πω. Δεν το ψάχνω άλλο. Σε 3 χρόνια είναι το 4ο αυτοκίνητο κ  αυτό που είσαι σταματημενος κ πατάς έστω τον διακόπτη του παράθυρου κ βλέπεις κ νιώθεις να χάνει στροφές κ να αλλάζει ο ήχος του κινητήρα, μου είναι λίγο περιεργο. Τεσπα, δεν το σκαλίσω άλλο εφόσον δεν βρηκαν κ τίποτα η Toyota. Μπορει να λειτουργουν έτσι. Αυτά.. 

Επεξ/σία από NIGHTMARE1980
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, NIGHTMARE1980 είπε

Λοιπόν. Το πήρα το αμάξι κ δεν βρήκαν κάτι. Περίεργο. Το μόνο που μου βάλανε, είναι ένα καθαριστικό στο ντεπόζιτο της βενζίνης. Τώρα αν λειτουργεί έτσι ο κινητήρας της Toyota, τι να πω. Δεν το ψάχνω άλλο. Σε 3 χρόνια είναι το 4ο αυτοκίνητο κ  αυτό που είσαι σταματημενος κ πατάς έστω τον διακόπτη του παράθυρου κ βλέπεις κ νιώθεις να χάνει στροφές κ να αλλάζει ο ήχος του κινητήρα, μου είναι λίγο περιεργο. Τεσπα, δεν το σκαλίσω άλλο εφόσον δεν βρηκαν κ τίποτα η Toyota. Μπορει να λειτουργουν έτσι. Αυτά.. 

Δεν το λες και φυσιολογικό, απλά μπορεί να είναι αρκετά πράγματα. Στο κάνει και όταν στρίβεις το τιμόνι στο ρελαντί; (αν είναι ηλεκτρικό)

-Δεν έγινε σωστή επισκευή στο δυναμό
-Πρόβλημα στην μπαταρία ειδικά αν είναι παλιά με αποτέλεσμα να ζορίζει το δυναμό.
-Κακές επαφές σε γειώσεις κτλ
-Κάποιος αισθητήρας είναι χαλασμένος με αποτέλεσμα να μην κάνει σωστή διαχείριση στις στροφές του κινητήρα όταν τραβάς ρεύμα.

Για τα παράθυρα, αυτό που κάνω χρόνια είναι να ρίχνω σπρέι σιλικόνης(αυτό που δείχνει στο βίντεο) στα λούκια των τζαμιών, τεράστια διαφορά, θα δεις βελτίωση.

 

 

Δημοσ.

Πάντως απο την εμπειρία μου,όταν ένα συνεργειο δεν βρίσκει τίποτα περίεργο ενώ έχεις πρόβλημα συνήθως είναι μυρωδιαδες...Επίσης σε πολλά συνεργεία ο μηχανικος κάνει και τον ηλεκτρολόγο με αμφίβολα αποτελέσματα...Το μόνο σίγουρο είναι ότι πολλοί βαριούνται και κάνουν τυχαίες διαγνώσεις με επιβάρυνση πολλά πολλά ευρώ για την τσέπη του πελάτη...

Δεν ξέρω αν ο Μανώλης ο τατουρης θα μπορούσε να σε βοηθήσει αλλα από τα βίντεο του είναι τόσο ψειρας που με βάζει σε ανησυχία για το κοστος...Το τελικό συμπερασμα  είναι ότι αν είναι δύσκολο να βρεις σωστό μηχανικο αυτοκινητων, τότε ηλεκτρολόγο είναι λαχείο....

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Πάντως απο την εμπειρία μου,όταν ένα συνεργειο δεν βρίσκει τίποτα περίεργο ενώ έχεις πρόβλημα συνήθως είναι μυρωδιαδες...Επίσης σε πολλά συνεργεία ο μηχανικος κάνει και τον ηλεκτρολόγο με αμφίβολα αποτελέσματα...Το μόνο σίγουρο είναι ότι πολλοί βαριούνται και κάνουν τυχαίες διαγνώσεις με επιβάρυνση πολλά πολλά ευρώ για την τσέπη του πελάτη...

Δεν ξέρω αν ο Μανώλης ο τατουρης θα μπορούσε να σε βοηθήσει αλλα από τα βίντεο του είναι τόσο ψειρας που με βάζει σε ανησυχία για το κοστος...Το τελικό συμπερασμα  είναι ότι αν είναι δύσκολο να βρεις σωστό μηχανικο αυτοκινητων, τότε ηλεκτρολόγο είναι λαχείο....

Σίγουρα το κόστος δεν θα είναι ίδιο, είναι λογικό όμως. Δεν νομίζω να απευθύνεται σε όλους.

Υπάρχουν πολλά αξιόλογα συνέργεια, μερικές βλάβες απαιτούν εξειδίκευση στην μάρκα/μοντέλο ώστε να λυθεί πιο άμεσα. Οι αντιπροσωπείες δεν μου λένε κάτι προσωπικά, ούτε έχω πάει ποτέ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, Klausx είπε

Δεν το λες και φυσιολογικό, απλά μπορεί να είναι αρκετά πράγματα. Στο κάνει και όταν στρίβεις το τιμόνι στο ρελαντί; (αν είναι ηλεκτρικό)

-Δεν έγινε σωστή επισκευή στο δυναμό
-Πρόβλημα στην μπαταρία ειδικά αν είναι παλιά με αποτέλεσμα να ζορίζει το δυναμό.
-Κακές επαφές σε γειώσεις κτλ
-Κάποιος αισθητήρας είναι χαλασμένος με αποτέλεσμα να μην κάνει σωστή διαχείριση στις στροφές του κινητήρα όταν τραβάς ρεύμα.

Για τα παράθυρα, αυτό που κάνω χρόνια είναι να ρίχνω σπρέι σιλικόνης(αυτό που δείχνει στο βίντεο) στα λούκια των τζαμιών, τεράστια διαφορά, θα δεις βελτίωση.

 

 

Στο ρελαντί όταν στρίβω το τιμόνι λίγο, ναι μου το κανει. Η μπαταρία είναι του 2019.

Επεξ/σία από NIGHTMARE1980
Δημοσ.
3 ώρες πριν, NIGHTMARE1980 είπε

Στο ρελαντί όταν στρίβω το τιμόνι λίγο, ναι μου το κανει. Η μπαταρία είναι του 2019.

Ειναι φυσιολογικο οταν εισαι στο ρελαντι και δουλευει το υδραυλικο τιμονι να πεφτουν στιγμιαια οι στροφες και να ανεβαινουν. Το φαινομενο αυτο δεν θα το δεις μονο οταν δουλευει υψηλο ρελαντι.. Τωρα ναι σε καποια αυτοκινητα πεφτουν οι στροφες λιγο πιο χαμηλα..

Τωρα οτι τρεμει πολυ το αμαξι λογω πολυ χαμηλων στροφων μπορει να το βλεπεις εσυ ετσι..

Δημοσ.
7 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Ειναι φυσιολογικο οταν εισαι στο ρελαντι και δουλευει το υδραυλικο τιμονι να πεφτουν στιγμιαια οι στροφες και να ανεβαινουν. Το φαινομενο αυτο δεν θα το δεις μονο οταν δουλευει υψηλο ρελαντι.. Τωρα ναι σε καποια αυτοκινητα πεφτουν οι στροφες λιγο πιο χαμηλα..

Τωρα οτι τρεμει πολυ το αμαξι λογω πολυ χαμηλων στροφων μπορει να το βλεπεις εσυ ετσι..

Μπορει  να το βλέπω εγώ έτσι. Απλός το συγκρινα με τα αλλά 3 αυτοκίνητα που είχα πριν. Μπορει να είναι έτσι το avensis από την μάνα του.  Δεν θα παω γυρευοντας να χαλασω αλλά χρήματα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, NIGHTMARE1980 είπε

Μπορει  να το βλέπω εγώ έτσι. Απλός το συγκρινα με τα αλλά 3 αυτοκίνητα που είχα πριν. Μπορει να είναι έτσι το avensis από την μάνα του.  Δεν θα παω γυρευοντας να χαλασω αλλά χρήματα. 

Τα Ιαπωνικα κρατανε πιο χαμηλο ρελαντι απο τα Ευρωπαικα.Εγω οσες φορες εχω παρει Corolla-Yaris-Almera στα πρωτα χιλιομετρα μου σβηνουν συνεχεια.500 στρ ρελαντι και στα φαναρια τρεμουν ολοκληρα.Peugeot πχ κραταει 900 στρ ρελαντι και αν αφησεις σιγα σιγα το συμπλεκτη ξεκιναει χωρις καθολου γκαζι.Αυτο σε Ιαπωνικο αμαξι ειναι αδυνατο.Αν εχεις συνηθισει σε Ευρωπαικα ισως σε ξενιζει λιγο το Ιαπωνικο γι αυτο σου φαινεται να εχει προβλημα.

Επεξ/σία από LouCi4er
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Τα Ιαπωνικα κρατανε πιο χαμηλο ρελαντι απο τα Ευρωπαικα.Εγω οσες φορες εχω παρει Corolla-Yaris-Almera στα πρωτα χιλιομετρα μου σβηνουν συνεχεια.500 στρ ρελαντι και στα φαναρια τρεμουν ολοκληρα.Peugeot πχ κραταει 900 στρ ρελαντι και αν αφησεις σιγα σιγα το συμπλεκτη ξεκιναει χωρις καθολου γκαζι.Αυτο σε Ιαπωνικο αμαξι ειναι αδυνατο.Αν εχεις συνηθισει σε Ευρωπαικα ισως σε ξενιζει λιγο το Ιαπωνικο γι αυτο σου φαινεται να εχει προβλημα.

Ευρωπαϊκά ήταν. Οκ. Δεν το σκαλίσω άλλο. Αφου δεν σβήνει 😄😄😄

Δημοσ.

"Μια Κυριακή το πηρα για μια μακρινή βόλτα κ με άφησε από Δυναμό. Δεν φόρτιζε. Το έδωσα να μου αλλάξουν αυτόματο κ καρβουνακια σε έναν απλά γνωστό. Με πηρε κ με ρωτησε αν θέλω εναν αυτόματο που κάνει στα 80€ κ τον δικό του στα 110. Του είπα, βάλε οποίο νομίζεις εσυ καλυτερο κ σωστότερο. Κ μου βάζει με βάση αυτά που πληρωσα τον 80. Από εκείνη την μέρα ένιωσα τα Ανεβοκατεβασματα του ρελαντί, τους κραδασμούς όταν είμαι Σταματημενος στο φανάρι. Τέλος παντων δεν βλέπω η μηχανή να έχει σταθερότητα."

Δυναμος λεμε και αφηστε τα περι χαμηλου ρελαντι των Ιαπωνικων.800+ κραταει το δικο μου.

Οταν εκαψα τον δικο μου απο βλακεια, επειδη επλυνα την μηχανη 48  φορες τον χρονο. Την ηθελα  γυαλισμενη και δεν με "εκοψε" το κεφαλι να βαζω μια σακκουλα στον δυναμο, ε καποια στιγμη τα επαιξε.Ασχοληθηκα μια φορα με επισκευη καρβουνακια- ρουλμαν κτλ.  η οποια δεν πετυχε και μετα εβαλα γνησιο μεταχειρισμενο.Νομιζω γυρω στο 100σταρικο τον πηρα.Καινουργιος παθαινες εγκεφαλικο.Δεν ξαναεπεσε σταγονα νερο πλεον στον δυναμο

Ψαξε βρες γνησιο μεταχειρισμενο απο μαντρα.Εμενα δουλευει τελεια εδω και 10 χρονια και 200.000+.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, toyo73 είπε

"Μια Κυριακή το πηρα για μια μακρινή βόλτα κ με άφησε από Δυναμό. Δεν φόρτιζε. Το έδωσα να μου αλλάξουν αυτόματο κ καρβουνακια σε έναν απλά γνωστό. Με πηρε κ με ρωτησε αν θέλω εναν αυτόματο που κάνει στα 80€ κ τον δικό του στα 110. Του είπα, βάλε οποίο νομίζεις εσυ καλυτερο κ σωστότερο. Κ μου βάζει με βάση αυτά που πληρωσα τον 80. Από εκείνη την μέρα ένιωσα τα Ανεβοκατεβασματα του ρελαντί, τους κραδασμούς όταν είμαι Σταματημενος στο φανάρι. Τέλος παντων δεν βλέπω η μηχανή να έχει σταθερότητα."

Δυναμος λεμε και αφηστε τα περι χαμηλου ρελαντι των Ιαπωνικων.800+ κραταει το δικο μου.

Οταν εκαψα τον δικο μου απο βλακεια, επειδη επλυνα την μηχανη 48  φορες τον χρονο. Την ηθελα  γυαλισμενη και δεν με "εκοψε" το κεφαλι να βαζω μια σακκουλα στον δυναμο, ε καποια στιγμη τα επαιξε.Ασχοληθηκα μια φορα με επισκευη καρβουνακια- ρουλμαν κτλ.  η οποια δεν πετυχε και μετα εβαλα γνησιο μεταχειρισμενο.Νομιζω γυρω στο 100σταρικο τον πηρα.Καινουργιος παθαινες εγκεφαλικο.Δεν ξαναεπεσε σταγονα νερο πλεον στον δυναμο

Ψαξε βρες γνησιο μεταχειρισμενο απο μαντρα.Εμενα δουλευει τελεια εδω και 10 χρονια και 200.000+.

Λες κ η αντιπροσωπεία όταν μου το παρεδωσε, να έκανε το ίδιο? Η μηχανή ήταν πεντακαθαρη. Ίσως μπήκε νερό. 

Δημοσ.

φιλε μου κοιτα την κατασταση των ηλεκτρολογικων. αν οι πολοι ειναι καθαροι. αν η γειωση ειναι σωστη. ελεξε την με πολυμετρο. καλου κακου θα σου ελεγα να βαλεις και μια νεα μπαταρια (επωνυμη). αληθεια ποσα ah ειναι η υπαρχουσα μπαταρια? οι πολοι ειναι καθαροι-γυαλισμενοι και σφιγμενοι σωστα? 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...