mariosspitie Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 10 ώρες πριν, Cell_7 είπε Δεδομένο ότι η ηλεκτροκίνηση θα είναι το go-to στην επόμενη δεκαετία, δεν χωράει αμφιβολία. Έως και το 2030 (θαρρώ) θα είναι το μεταβατικό στάδιο για τις περισσότερες εταιρίες, έπειτα όποιος αργήσει να μπει στο παιχνίδι, κάηκε. Ελπίζω μόνο να βρουν τρόπο να δώσουν χαρακτήρα στα οχήματα και να μην είναι απλά ως ένα μέσο μεταφοράς, αλλά και ως χόμπι όπως είναι τώρα για πολλούς. Δεδομενου οτι ο κυριος ογκος κερδων βρισκεται στο aftermarket στον χωρο της αυτοκινησης λογικα πιστευω θα το λαβουν υποψιν τους. Βεβαια και το 2050 να ερθει κ ας εχει γινει must be τα EV θα υπαρχει κοσμος που θα νοσταλγει και θα γουσταρει ενα παλιο, κλασσικο βενζινοκινητο Μαστανγκ ! TESLA - NIO - EXPENG - Li Auto
dchatz Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 120 χρόνων τεχνολογία την κάναμε του μέλλοντος. Συμφωνω απόλυτα ότι το dealbreaker αυτή τη στιγμή είναι η τεχνολογία της αποθήκευσης. Καλό είναι να γινονται βήματα αλλα όποιος βρει αποθήκευση με κάποιο φθηνο και άφθονο μέταλλο θα κάνει τη διαφορά.
korakios Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 9 ώρες πριν, jimex είπε Έστω όμως ότι καταφέρνουμε και έχουμε φθηνά ηλεκτρικά οχήματα με 500km αυτονομία. Αυτό σημαίνει, ότι σε ένα ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη πρέπει να βάλεις μέσα και στάση μισή με μία ώρα για φόρτιση. Το χειρότερο όμως είναι ακόμη μεγαλύτερα ταξίδια όπως το Θεσσαλονίκη-Πάτρα ή Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα, που εκεί θα πρέπει να κάνεις 2 ή 3 στάσεις, χάνοντας ακόμη και ένα δίωρο. Απλά δεν είναι πρακτικό και 3 ταξίδια το χρόνο να κάνεις. Τα 500Km δεν είναι μόνο για να πας ταξίδι. Αθήνα και άλλα αστικά κέντρα , οι περισσότεροι δεν έχουν γκαράζ , όπως και σε πολυκατοικίες με υπόγεια πάρκινγκ είναι δύσκολο να μπουν μετρητές για φόρτιση (ξεχνάμε φυσικά ταχυφορτιστές) Επομένως η μεγάλη αυτονομία βοηθά και στο να φορτίζει κάποιος (ακριβά) σε εξωτερικούς ταχυφορτιστές ανα αραιά διαστήματα.
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 11 ώρες πριν, Cell_7 είπε Μπα δεν γίνεται, με όσα έχω ακούσει έχω καταλάβει ότι όλοι στο insomnia πηγαίνουν κάθε μέρα Αθήνα-Θεσσαλονίκη και επειδή πάνε με 230, δεν θα φτάσει η μπαταρία. Μην μπερδεύεις το χόμπι με τους ανόητους, παντού υπάρχουν αυτοί, σε όλους τους κλάδους. Εγώ θέλω να μπορώ να κάνω κάποια upgrades και να πάω στην πίστα στις σέρρες και να περάσω καλά. Θέλω να αλλάξω την οθόνη στο αμάξι και να βάλω έξτρα gadgets. Θέλω να αλλάξω κάποια κομμάτια για να ακούγεται διαφορετικά το αυτοκίνητο, με πιάνεις. δεν φανταζομαι ομως να πιστευεις οτι αποτελεις ταργκετ γκρουπ (σικ) για την οποιαδηποτε αυτοκινητοβιομηχανια. η μαζικη παραγωγη παει σε αλλη κατευθυνση. πριν καμια 20ρια χρονια ανοιγες το καπω/καπο και μαστορευες μια χαρα οτι ηθελες. σημερα ανοιγεις το καπω/καπο και πρεπει να εχεις τρια μαστερ και πεντε μπατσελορ για να αλλαξεις μια βιδα. οποτε...δες που ανηκεις εσυ προσωπικα.
alex1001 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 17 ώρες πριν, keysmith είπε αν δεν φτιαχτούν α) μπαταρίες όπως πρέπει (οικονομικές, γρήγορες στην φόρτιση) και β) υποδομή φόρτισης παντού (σε αντίθεση με τα βενζινάδικα που είναι σε ένα δύο σημεία) δεν μπορεί να υπάρξει καθολική ηλεκτροκίνηση. Θα μίνει σε πατίνια και αυτοκίνητα τύπου smart για καμία πρωτεύουσα. Οι μπαταρίες σήμερα είναι dealbreaker και λυπάμαι για τους ενθουσιώδεις λάτρεις που ανυπομονούν αλλά και ένα μονο αρνητικό (fatal) είναι αρκετό να τραβήξει μια τεχνολογία πίσω. Και να τους θυμίσω αν είναι κάποιας ηλικίας ότι το 2000s τα 'ίδια' λέγανε για το υγρό υδρογόνο (το καύσιμο του μέλλοντος). Ακόμα έρχεται και αυτό. Οι CΕΟ θέλουν να το "σπρώξουν" αλλά.. δεν.. Μετρήθηκε και προς το παρόν είναι ανεπαρκές. Και ούτε οικολογικό είναι. Δεν το λέω εγώ, το λένε οι της δουλειάς.. συμφωνώ σε αυτό σήμερα.. σε 10-15χρονια όμως λέγεται ότι οι μπαταρίες που θα παρουσιαστούν θα σε κάνει από μόνο σου να θες να το αλλάξεις γιατί θα συμφέρει.. σήμερα απλά είναι κοροϊδία 1
Hugo Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Εγώ απορώ γιατί δεν ρίχνουν χρήμα και έρευνα στους κινητήρες υδρογόνου. Ναι έχουν μειονεκτήματα αλλά σίγουρα με λίγη βελτίωση σε κάποιους τομείς είναι καλύτεροι από τους ηλεκτροκινητήρες και το ρεύμα. Τα καλοκαίρια στην Ελλάδα μας λένε υπερφορτώθηκε το δίκτυο της ΔΕΗ από τα κλιματιστικά και θα έχουμε διακοπές στο ρεύμα. Δηλαδή το 2030-40 (Που δεν θα αλλάξουν και πολλά στην παραγωγή μας) τι θα γίνει το βράδυ όταν θα παρκάρουν και θα φορτίζουν 1 εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα αμάξια?? Και γενικά στον κόσμο όταν τα νούμερα των ηλεκτροκίνητων φτάσουν τα διψήφια εκατομμύρια σε μια χώρα. Επεξ/σία 30 Ιανουαρίου 2021 από Hugo 1
Iosif_L Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 ότι πρέπει για την κρήτη, τζιπ κάμπριο ηλεκτροκίνητο. Θα κουβαλάμε κια μια γεννήτρια στην καρότσα σε περίπτωση αναγκαίας φόρτισης!!! χαχαχααα
me00016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, jimex είπε ... Εκεί όμως που δεν είναι καθόλου πρακτικό, είναι στο βουνό. Σήμερα, παίρνεις ένα suzuki jimny και οργώνεις τα βουνά. Βενζινάδικο θα βρεις στα χωριά, άντε βαριά βαριά παίρνεις και κανένα μπιτόνι μαζί σου. Ταχυφορτιστή που θα βρεις; Και υπόψη για να υπάρξει ταχυφορτιστής πρέπει να υπάρχουν και βαρβάτες παροχές ρεύματος, των 350kW σήμερα, μεγαλύτερες στο μέλλον, για τον κάθε ταχυφορτιστή. Αυτά είναι τρομακτικά μεγέθη για τα σημερινά δεδομένα. Ούτε μέσα στις πόλεις υπάρχουν τέτοιες παροχές εύκολα διαθέσιμες, γιατί απαιτούν να συνδεθείς απευθείας στη μέση ή υψηλή τάση. Ναι, μιλάμε για υποδομές δεκαετιών, όχι αστεία! Όπως όταν φούλαρα σε χωριό του Αμβρακικού και μέχρι τη Πρέβεζα ο ψεκασμός έγινε νεροπίστολο και το βενζινοκίνητο όχημά μου πήδαγε σαν λαγός... Ή πρόπερσι, που πήρα πετρελαιοκίνητο όχημα, το φίλτρο καυσίμου είχε κλείσει κατά τα 4/5 από ενδημικά φυτά δεξαμενών ορεινού βενζινάδικου της Ηπείρου, ας όψεται το 'βιοντήζελ'! Επίσης, δεν πρέπει να περνάει στα ψιλά ότι το δίκτυο διανομής ρεύματος είναι σαφώς πιο ανεπτυγμένο από το δίκτυο διανομής καυσίμων, ακόμα και στην ψωροκώσταινα. Επεξ/σία 30 Ιανουαρίου 2021 από me00016
Backpacker Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 Μετά το 2040 με 2050 το ξανασυζητάμε το θέμα . Μέχρι τότε όλα τα άλλα είναι όνειρα και φιλολογικές συζητήσεις. 1
fanourisfz6 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2021 Στις 30/1/2021 στις 1:21 ΠΜ, PCharon είπε Αναρωτιέμαι τελευταία, εδώ και 30 χρόνια έχει έρθει ο κόσμος πάνω-κάτω, έχουν γίνει τόσες σφαγές για το πετρέλαιο και ξαφνικά ανακαλύψαμε παγκοσμίως πως μπορούμε να έχουμε ηλεκτροκίνητες μεταφορές; Η τεχνολογία προϋπήρχε. Τί άλλαξε και ξαφνικά κράτη και μεγαλοεταιρείες προωθούν την ηλεκτροκίνηση; Ούτε μόδα είναι το αίτιο, ούτε κόψιμο για το περιβάλλον, μη γελιόμαστε. Αυτά είναι μεγάλα σχέδια και χοντρές κινήσεις. Ούτε το Λίθιο είναι πιο ανεξάντλητο από το πετρέλαιο. Για να μην το πάω μακριά σε θεωρίες, μπορεί πχ να είναι ένας τρόπος επανεκίννησης της παγκόσμιας οικονομίας - και μόλις τελειώσει κι αυτό το παραμύθι βλέπουμε. Νέα προϊόντα, νέες τάσεις, νέοι καταναλωτές, νέα «πρέπει», νέες υποδομές, νέοι νόμοι... απο το 1888 οταν φτιαχτηκε το πρωτο ηλεκτρικο το θεμα ειναι οι μπαταριες δυο κυριοι ανακαλυψανε κατι κατα λαθος και πηρανε βραβειο νομπελ για αυτο, το θεμα ειναι οτι θα αργησουν να βγουν αυτεςοι μπαταριες δεν συμφερει αυτους που βγαζουν πετρελαιο απο την γη τους και θελει προσαρμογη για να μην καταστραφει η παγκοσμια οικονομια (μιας σχεδον εχει γινει αυτο λογο korona virus)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα