Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Δεν είπα κάπου οτι είναι λογικό και νόμιμο, είπα οτι στην καλύτερη να πέσει κανένα πρόστιμο και τέλος.

Ο ts δεν θα έχει άμεσο ώφελος ούτε θα κερδίσει κάτι απτό πέρα από κάποια ηθική ικανοποίηση.

Φυσικά και η αποζημίωση έχει κόστος γι αυτό και η αυθαιρεσία πάει σύννεφο, γιατί στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν αξίζει να τους κυνηγήσεις (εκτός ίσως αν πληρώνεις πάγια νομική κάλυψη και σου παρέχει κάποιες "δωρεάν" υποθέσεις το συμβόλαιο ανά έτος).

Ή καταγγελία στην Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή που είναι η επίσημη αρχή ελέγχου παίρνει ελάχιστα λεπτά από τον χρόνο σας και δεν κοστίζει τίποτε.

Οκ. Δεν θα έχετε άμεσα ωφελος. Θα έχετε όμως εμμεσα ωφελος για το μέλλον το δικό σας και των άλλων.

Εάν βαριέστε να ξοδέψετε ελάχιστα λεπτά τότε μην παραπονιέστε μετά γιατί αυτά συμβαίνουν και θα συνεχίζουν να συμβαίνουν.

Αφού μπορείτε να κάνετε έστω το ελαχιστο τότε κάντε το.

Παρεμπιπτόντως στις μισές περιπτώσεις κάποιο άμεσο ωφελος υπάρχει.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 3
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Ή καταγγελία στην Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή που είναι η επίσημη αρχή ελέγχου παίρνει ελάχιστα λεπτά από τον χρόνο σας και δεν κοστίζει τίποτε.

Οκ. Δεν θα έχετε άμεσα ωφελος. Θα έχετε όμως εμμεσα ωφελος για το μέλλον το δικό σας και των άλλων.

Εάν βαριέστε να ξοδέψετε ελάχιστα λεπτά τότε μην παραπονιέστε μετά γιατί αυτά συμβαίνουν και θα συνεχίζουν να συμβαίνουν.

Αφού μπορείτε να κάνετε έστω το ελαχιστο τότε κάντε το.

Παρεμπιπτόντως στις μισές περιπτώσεις κάποιο άμεσο ωφελος υπάρχει.

Μακάρι να έβαζαν μυαλό, αλλά μάλλον σβήνονται εύκολα αυτά τα πρόστιμα (αν πέσουν).

Δημοσ.

Απλά αναφέρω πως επειδή αυτή την δουλειά κάνω, όλα αυτά τα "οι πονηροί πήγαν να με εξαπατήσουν και κάναν αυτό και εκείνο και τώρα το παίζουν ιστορία

και προφανώς θέλουν να βγάλουν από την μύγα ξύγκι" δεν ισχύουν αν όχι ποτέ, σχεδόν ποτέ.

Αυτό που ισχύει είναι το ότι γίνεται χαμός από παραγγελίες και λάθη θα γίνουν και θα δείξει και απόθεμα που πιθανώς να έχει εξαντληθεί.

Δεν θα γίνει εκ του πονηρού. Σε μεγάλου μεγέθους εταιρία και όχι μαγαζάκι της γειτονιάς που έχει 2 κομμάτια από κάθε προιόν, είναι σχεδόν ΒΕΒΑΙΟ ότι θα γίνει λάθος στην αποθήκη με το στοκ στα τελευταία κομμάτια.

Από 'κει και πέρα, πρήζεις τον υπάλληλο με τον βασικό μισθό που όσο πιο αγενής είσαι στο τηλέφωνο, τόσο λιγότερο θα ενδιαφερθεί για σένα, ενώ χέστηκε κιόλας άμα απειλήσεις με συνήγορο του καταναλωτή, κτλ.

Παρήγγειλες παπούτσια που τα έδειχνε σε στοκ και εξαντλήθηκαν. Προχώρα παρακάτω. Κανείς δεν προσπαθεί να σε κοροιδέψει, στο λέω με βεβαιότητα.

Ξαναλέω, είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να κρατήσεις αποθήκη με χιλιάδες ή 10άδες χιλιάδες κωδικούς και να είναι σωστά online μέχρι και το τελευταίο κομμάτι.

Και ο υπάλληλος στο τηλέφωνο πέρα από το "θα σας επιστραφούν τα χρήματα", ΠΟΛΥ δύσκολα να αρχίσει τα "θα σας δώσουμε καλύτερο και ακριβότερο μοντέλο στα ίδια χρήματα για την ταλαιπωρία σας", αυτό θα πρέπει να είναι στάνταρ πολιτική της εταιρίας που πόσες να έχουν την δυνατότητα να το κάνουν αυτό;

Τώρα, θες εσύ να χαλάσεις την ψυχική σου ηρεμία και να συφιλιαστείς για ένα ζευγάρι παπούτσια; Μαζί σου.

Κανείς άλλος δεν θα χαλάσει την ζαχαρένια του, ούτε ο υπάλληλος των 500 ευρώ, σίγουρα όχι ο προιστάμενος του ή ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης.

  • Confused 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Έχω την αίσθηση οτι θα πρέπει να αποδείξεις οτι ζημιώθηκες οικονομικά από την αγορά σου εκεί (πχ οτι βρήκες αντίστοιχη προσφορά και σε ανταγωνιστή που όμως δεν επέλεξες, παραπλανούμενος οτι θα παραλάβεις κανονικά και από εκεί που το αγόρασες τελικά,  με αποτέλεσμα να πρέπει να πληρώσεις πολλαπλάσια τώρα για το συγκεκριμένο προϊόν).

Έχεις τέτοια στοιχεία;

Με το ηθικό της υπόθεσης και το αν είναι πιθανόν ψεύτικη προσφορά-κράχτης (γίνονται κάθε μέρα), αααν κινηθεί κάποια διαδικασία δεν βλέπω πως εσύ θα κερδίσεις κάτι (άντε να φάει κανένα πρόστιμο το κατάστημα από το υπουργείο ανάπτυξης).

ενταξει, δεν τραβαγα πριντ σκριν ολα τα καταστηματα. μπορει να αποδειχθει απο το ιστορικο του σκρουτζ φανταζομαι. απο την εξελιξη τιμων ισως.

ακομα και να μην κερδισω τιποτα, καλως να φανε προστιμο. εχει κουρασει πολυ το θεμα με την λαθος διαθεσιμοτητα. την εχουμε παθει ολοι.

1 ώρα πριν, Baator είπε

Απλά αναφέρω πως επειδή αυτή την δουλειά κάνω, όλα αυτά τα "οι πονηροί πήγαν να με εξαπατήσουν και κάναν αυτό και εκείνο και τώρα το παίζουν ιστορία

και προφανώς θέλουν να βγάλουν από την μύγα ξύγκι" δεν ισχύουν αν όχι ποτέ, σχεδόν ποτέ.

Αυτό που ισχύει είναι το ότι γίνεται χαμός από παραγγελίες και λάθη θα γίνουν και θα δείξει και απόθεμα που πιθανώς να έχει εξαντληθεί.

Δεν θα γίνει εκ του πονηρού. Σε μεγάλου μεγέθους εταιρία και όχι μαγαζάκι της γειτονιάς που έχει 2 κομμάτια από κάθε προιόν, είναι σχεδόν ΒΕΒΑΙΟ ότι θα γίνει λάθος στην αποθήκη με το στοκ στα τελευταία κομμάτια.

Από 'κει και πέρα, πρήζεις τον υπάλληλο με τον βασικό μισθό που όσο πιο αγενής είσαι στο τηλέφωνο, τόσο λιγότερο θα ενδιαφερθεί για σένα, ενώ χέστηκε κιόλας άμα απειλήσεις με συνήγορο του καταναλωτή, κτλ.

Παρήγγειλες παπούτσια που τα έδειχνε σε στοκ και εξαντλήθηκαν. Προχώρα παρακάτω. Κανείς δεν προσπαθεί να σε κοροιδέψει, στο λέω με βεβαιότητα.

Ξαναλέω, είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να κρατήσεις αποθήκη με χιλιάδες ή 10άδες χιλιάδες κωδικούς και να είναι σωστά online μέχρι και το τελευταίο κομμάτι.

Και ο υπάλληλος στο τηλέφωνο πέρα από το "θα σας επιστραφούν τα χρήματα", ΠΟΛΥ δύσκολα να αρχίσει τα "θα σας δώσουμε καλύτερο και ακριβότερο μοντέλο στα ίδια χρήματα για την ταλαιπωρία σας", αυτό θα πρέπει να είναι στάνταρ πολιτική της εταιρίας που πόσες να έχουν την δυνατότητα να το κάνουν αυτό;

Τώρα, θες εσύ να χαλάσεις την ψυχική σου ηρεμία και να συφιλιαστείς για ένα ζευγάρι παπούτσια; Μαζί σου.

Κανείς άλλος δεν θα χαλάσει την ζαχαρένια του, ούτε ο υπάλληλος των 500 ευρώ, σίγουρα όχι ο προιστάμενος του ή ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης.

φιλε εισαι λαθος θεωρω.

σε περιοδο εκπτωσεων με τρελες προσφορες απο ολους (τα συγκεκριμενα παπουτσια επαιξαν στην τιμη αυτη απο πολαλ καταστηματα), δεν γινεται να μου ακυρωνεις την παραγγελια μια βδομαδα μετα. Αν την ακυρωσεις μια μαξιμουμ 2 μερες μετα, να δεχθω αν θελεις και τον παραγοντα λαθους. ο οποιος δεν θα επρεπε να υπαρχει. αλλο το στοκ καταστηματων αλλο το στοκ της αποθηκης, εχεις ξεχωριστες λιστες και τελειωνει εκει το θεμα. ποσο δυσκολο ειναι πια...)

εμενα 7 μερες μετα θυμηθηκαν να μου πουν πως δεν υπαρχει στοκ? και μετα δεν βρισκω αυτο που θελω? ε θα τους κυνηγησω οσο δεν παει. και ας μην δικαιωθω.

δεν θα το αφησω ετσι ομως.

3 καταγγελιες εκανα.

Και εχω ξανακανει αλλες 2 φορες, μια για καρτουλα sd των δεκα ευρω γιατι με κοροιδευαν στη μουρη μου, και αλλη μια με τη συναυλια των μειντεν στο χωραφι, που ο διοργανωτης ειχε κανει 17εκατομμυρια παρανομιες.

Πιθανοτατα να εκανα και μια τρυπα στο νερο. Ομως το θεμα κατ εμε ειναι και ηθικο. Και οταν σαν καταναλωτης ισοπεδωνουν τα δικαιωματα μου, θα το κυνηγαω.

αυτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...