Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα. Πριν πεσετε να με φατε, εχω διαβασει τα πιο πολλα θρεντ με το ιδιο θεμα εδω μεσα. πιθανοτατα σε πολλα εχω απαντησει και εγω.

Ανοιγω νεο θρεντ για να ρωτησω συγκεκριμενα πραγματα και να δω πως θα κινηθω εναντιον της εταιριας. Γιατι προφανως δεν θα τους αφησω ετσι.

Οποτε, ολες οι συμβουλες απο εσας ειναι κατι παραπανω απο ευπροσδεκτες.

 

Παραγγελνω πριν μια βδομαδα απο Atheletes foot ενα ζευγαρι παπουτσια αντιντας. Τα ειχε προσφορα στα 107 ευρω. η ιδια προσφορα επαιζε και σε αλλα καταστηματα.

ολα καλα, πληρωσα με πειπαλ. Προχωραει η παραγγελια. Σημερα, μετα απο μια βδομαδα αναμονης, τους πηρα τηλεφωνο. εδω και μια βδομαδα ουτε φωνη ουτε ακροαση.

Σημερα βραδυ, εγινε αυτο που περιμενα. ενα τυπικο και αξεστο μηνυμα του στυλ, δεν τρεχει και τιποτα αδερφε. σε ακυρωσαμε.

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως δυστυχώς το προϊόν που επιλέξατε στην παραγγελία σας, δεν υπάρχει διαθέσιμο στην αποθήκη του eShop, οπότε θα ακυρωθεί."

 

Καμια προσπαθεια να διορθωσουν την κατασταση. Απλα ενα ακυρο. Προιφανεστατα ζημιωνομαι γιατι περιμενοντας μια βδομαδα, εξαφανιστηκαν οι προσφορες απο παντου. οπως και τα νουμερα.

 

Προφανως θα κανω καταγγελια στη γενικη γραμματεια καταναλωτη εμπνευσμενος απο αυτο το υπεροχο θρεντ.

 Απο εκει και περα εννοειται θα κανω καταγγελια και στον συνηγορο του καταναλωτη (εχω ξανακανει και εχω δικαιωθει πανηγυρικα).

Αποτι καταλαβα η γενικη γραμματεια εινα ιγια τα προστιμα, και ο συνηγορος μεσολαβει μεταξυ εμου και του καταστηματος, να βρει μια λυση. αν κατι δεν λεω καλα με διορθωνετε.

 

Ποιο εινα ιτο βασικο μου ερωτημα? Ακουστε.

Συνηθως σε τετοιες (δυστυχως συχνες) καταστασεις, το καταστημα παταει στο οτι το προιον εξαντληθηκε και δεν το εχουν, και πονταρει οτι με ενα ριφαντ  ξεμπερδευουν.

Ομως προφανως και μιλαμε για ξεκαθαρη παραπλανηση καταναλωτη και θα επρεπε τουλαχιστον να σου προτεινουν το ίδιο ή ανωτερο νεωτερο μοντελο, στην ιδια τιμη.

Το καταστημα που αναφερω, ειναι αμεσα συσχετιζομενο με την ιντερσπορτ. Και τα 2 καταστηματα βλεπω πως εχουν μια (φανταζομαι προσωρινη, εκτος και αν πανε για φουντο) ελειψη σε ποικιλια παπουτσιων. Αποτελεσμα του πανικου με το ανοιγμα των καταστηματων. 

Ομως το μοντελο που εγω αγορασα, δεν ειναι καποιο παλιο, δεν εινα ιεξαντλημενο. ναι μολις λανσαριστηκε το νεωτερο μοντελο, αλλα ακομα καλα καλα δεν το εχει κανενας.

Το μοντελο μου, στο σαιτ της αντιντας, υπαρχει κανονικα. στην τιμη των 180 ευρω βεβαια. και οχι στα 107 που το παρηγγειλα εγω.

εφοσον δεν ειναι εξαντλημενο, ευσταθει το να μου λενε οτι δεν υπαρχει? αφου ο προμηθευτης το εχει.

καταλαβαινω οτι τους τελειωσαν, καναν βλακειες στη μηχανογραφηση τους, θα το ξαναφερουν (ή θα φερουν το επομενο μοντελο, αν και ειμαι 100% σιγουρος οτι θα το ξαναφερουν), απλα δεν θελουν να το σκοτωσουν στα 107 ευρω.

 

ερωτω. ευσταθει ή οχι η απαιτηση μου να το βρουν και να το φερουν εφοσον δεν ειναι εξαντλημενο?  (πιθανολογω πως αμα δεν αντιδρασουν αμεσα να διορθωσουν την κατασταση, θα τραβηξει αυτη πολυ και θα εξαντληθει στο τελος το μοντελο. εκει θα ζητησω το επομενο προφανεστατα).

 

στο φτωχο μου το μυαλο, και εξαντλημενο να ηταν, εχουν υποχρεωση και πρεπει να δωσουν το επομενο μοντελο (ή παρεμφερες τελοσπαντων) στον καταναλωτη. Αλλωστε για παρομοια περιπτωση, δικαιωθηκα πανηγυρικα στο παρελθον.

 

Απλως, πριν τους στειλω ιμειλ και επικοινωνησω μαζι τους, ηθελα να ξερω ακριβως τι περιθωρια διεκδικησης του δικιου μου εχω. Πιθανοτατα να εχει αλλαξει καποιος νομος, κατι και να μην το εχω παρει χαμπαρι. Γιαυτο και αυτο εδω το θρεντ.

 

υγ. δεν βαζω το χερι στη φωτια αλλα ειμαι 99% σιγουρος πως ελεγε αμεσα διαθεσιμο. σιγουρα δεν ελεγε παντως οτι εινα ιδιαθεσιμο μετα απο παραγγελια.

ευχαριστω

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Εάν θελεις το παπούτσι ετοιμάσου για πολλά τηλέφωνα, αναμονή και φυσικά ετοιμάσου να μαλώσεις.

Δεν θα βγάλεις άκρη με την εξυπηρέτηση πελατών. Ζητάς και επιμένεις να μιλήσεις με τον προϊστάμενο ο οποίος φυσικά δεν θα σε πάρει και θα πρέπει να ξαναπάρεις πολλές φορές και να επιμείνεις.

Εκεί εχει σχέση με το ποσό πειστικός θα είσαι και πόσο κατανόηση τις νομοθεσίας είναι διατεθημενος να δείξει αυτός. Θα ακούσεις πολλές φορές ότι γνωρίζουμε την νομοθεσία και οτι δεν ισχύουν αυτά που λες ακομη κι όταν τους ρωτάς για το σε ποιο ακριβώς νόμο αναφέρονται και δεν έχουν ιδέα ενώ την ίδια στιγμή τους παραθέτεις τα πάντα σχετικά με την νομοθεσία.

Εννοειται ότι κάνεις καταγγελία και φυσικά την αναφέρεις σαν μέσω πίεσης.

Φυσικά στέλνεις email με την νομοθεσία και την απαίτηση σου για παροχή του ίδιου ή νεότερου μοντέλου μόλις παραληφθεί (με την υποχρέωση τους να το παραγγείλουν).

Μπορει να βγάλεις άκρη, μπορεί και όχι.

Μέτα την πρώτη/πρώτες  επικοινωνίες και το πρώτο email συνεχίζεις άμεσα με την καταγγελία. Σημειώνεις πάντα όλες τις λεπτομέρειες επικοινωνίας μαζί τους. Όνομα ημερομηνία ώρα και το τι ακριβώς ειπώθηκε ως απάντηση. Αυτά τα αναφέρεις φυσικά στις καταγγελίες σου.

Καλή τύχη και καλό κουράγιο.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Εάν θελεις το παπούτσι ετοιμάσου για πολλά τηλέφωνα, αναμονή και φυσικά ετοιμάσου να μαλώσεις.

Δεν θα βγάλεις άκρη με την εξυπηρέτηση πελατών. Ζητάς και επιμένεις να μιλήσεις με τον προϊστάμενο ο οποίος φυσικά δεν θα σε πάρει και θα πρέπει να ξαναπάρεις πολλές φορές και να επιμείνεις.

Εκεί εχει σχέση με το ποσό πειστικός θα είσαι και πόσο κατανόηση τις νομοθεσίας είναι διατεθημενος να δείξει αυτός. Θα ακούσεις πολλές φορές ότι γνωρίζουμε την νομοθεσία και οτι δεν ισχύουν αυτά που λες ακομη κι όταν τους ρωτάς για το σε ποιο ακριβώς νόμο αναφέρονται και δεν έχουν ιδέα ενώ την ίδια στιγμή τους παραθέτεις τα πάντα σχετικά με την νομοθεσία.

Εννοειται ότι κάνεις καταγγελία και φυσικά την αναφέρεις σαν μέσω πίεσης.

Φυσικά στέλνεις email με την νομοθεσία και την απαίτηση σου για παροχή του ίδιου ή νεότερου μοντέλου μόλις παραληφθεί (με την υποχρέωση τους να το παραγγείλουν).

Μπορει να βγάλεις άκρη, μπορεί και όχι.

Μέτα την πρώτη/πρώτες  επικοινωνίες και το πρώτο email συνεχίζεις άμεσα με την καταγγελία. Σημειώνεις πάντα όλες τις λεπτομέρειες επικοινωνίας μαζί τους. Όνομα ημερομηνία ώρα και το τι ακριβώς ειπώθηκε ως απάντηση. Αυτά τα αναφέρεις φυσικά στις καταγγελίες σου.

Καλή τύχη και καλό κουράγιο.

σε υπερευχαριστω φιλε. θα ετοιμασω τον σκελετο της καταγγελιας, θα παρω τηλεφωνο να μιλησω με τον υπευθυνο. το ξερω πως δεν θα βγαλω ακρη. Κατευθειαν μετα θα στειλω αναλυτικο ιμειλ. θα τους δωσω μια μερα και μετα θα ξεκινησω καταγγελια σε γενικη γραμματεια, συνηγορο αλλα και εδω. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL

μια ερωτηση εχω, ισως να μπορεις να βοηθησεις φιλε εσυ, ή καποιος αλλος.

Ψαχνω τον νομο να τον διαβασω, για να ξερω ακριβως τη λεει η συγκεκριμενη παραγραφος που αναφερεται στην υποχρεωση αντικαταστασης προιοντος με αλλο ισων ή ανωτερων χαρακτηριστικων, βρηκα τον γενικο νομο, πρεπει (αν δεν κανω λαθος) να ειναι ο Νομος 2251/1994. Ψαχνω να βρω την επιμαχη παραγραφο και δεν μπορω. μπορει καποιος να βοηθησει? https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/nomos-2251-1994

οτιδηποτε αλλο εχει καποιος να προσθεσει, για να βοηθησει στην συνταξη της καταγγελιας μου, θα ημουν υποχρεος. να ειστε καλα

 

εντιτ.

βρηκα το αρθρο αυτο

https://www.e-nomothesia.gr/sunegoros-tou-katanalote/n-3587-2007.html

μιλαει για αντικατασταση με προιον ιδιων ή ανωτερων χαρακτηριστικων, αλλα βλεπω αναφερεται σε προιον που ειναι για αντικατασταση μετα απο ελαττωμα.

στην περιπτωση μου που δεν παραδοθηκε ποτε, ισχυει παλι η αντικατασταση με αλλο παρομοιων χαρακτηριστικων? δηλαδη μπορω να αιτηθω να παρω τα ιδια παπουτσια σε αλλο χρωμα (τα εχουν) στην ιδια φθηνη τιμη?

Επεξ/σία από burnin
Δημοσ.

Δοκίμασες να τους ζητήσεις να πάρεις (εφόσον σε καλύπτει) κάποιο άλλο προϊόν, που υπάρχει ετοιμοπαράδοτο, στην ίδια τιμή;

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Par1s* είπε

Δοκίμασες να τους ζητήσεις να πάρεις (εφόσον σε καλύπτει) κάποιο άλλο προϊόν, που υπάρχει ετοιμοπαράδοτο, στην ίδια τιμή;

οχι φιλε. χτες μου την ακυρωσαν. το βραδυ ελαβα το ιμειλ. και θελω να μαζεψω πληροφοριες για να ειμαι ενημερος.

Κατ αρχας βλεπω πως το ιδιο μοντελο υπαρχει και σε αλλα χρωματα. (στην αρχικη του τιμη βεβαια των 180 ευρω).  τα χρωματα δεν μου αρεσουν αλλα μπορω να κανω μια υποχωρηση σαν τελικη εναλλακτικη. Απο τη στιγμη που εχουν το ιδιο μοντελο, προφανως και δεν θα δεχθω αλλο μοντελο παπουτσιου.

εφοσον ομως ο προμηθευτης (αντιντας) εχει τα παπουτσια μου σε μαυρο, θελω να ξερω ποσο μπορω ναπιεσω να τα προμηθευτουν, ή αν αρχισουν τα ψεμματα περι μη στοκαρισματος κτλ, θελω να ξερω αν μπορω να ζητησω το νεωτερο μοντελο και σε ποιο νομο να πατησω.

αν ειχα αγορασει ενα προιον και ηταν ελαττωματικο, ηξερα ακριβως πως να κινηθω.

εδω εινα ιλιγο γκριζα ζωνη. δεν βλεπω σε κανενα αρθρο να λεει οτι αν δεν σου παραδοσει το προιον γιατι εχει κωλυμμα, πως πρεπει να σου δωσει αλλο με παρομοια χαρακτηριστικα. τουλαχιστον εγω δεν εχω βρει. αν το ξερει καποιος, σας παρακαλω να το αναφερετε.

μερι στιγμης αυτο που βλεπω εγω, εινα ιστο να πατησω στις αθεμιτες πρακτικες μη σωστης καταγραφης διαθεσιμοτητας, παραπλανησης μου και πλεον χασιμο της ευθκαιριας να παρω ενα προιον που θελω σε καλη τιμη απο αλλου.

 

οι συμβουλες σας εινα ικατι παραπανω απο δεκτες. σας ευχαριστω ολους και παλι

Δημοσ.

εχουμε και λεμε. επικοινωνησα 2 φορεσ τηλεφωνικα μαζι τους. εστειλα ιμειλ. μονο κοροιδια. μου παν για αλλο χρωμα κτλ λεω να το δουμε, και μου λενε 25 ευρω πανω απο την τιμη που αγορασα. ξεκιναω τις καταγγελιες και οπου βγαλει...

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 29/1/2021 στις 2:35 ΠΜ, burnin είπε

Απο εκει και περα εννοειται θα κανω καταγγελια και στον συνηγορο του καταναλωτη (εχω ξανακανει και εχω δικαιωθει πανηγυρικα).

για παραγγελία που δεν είναι διαθέσιμη και σου έχει επιστραφεί το ποσό ,αποκλείεται να διεκδικήσεις οτιδήποτε .

Ανέβασε την απόφαση του ΣτΚ αν είναι

Στις 29/1/2021 στις 5:23 ΠΜ, SeNNinhA είπε

Φυσικά στέλνεις email με την νομοθεσία και την απαίτηση σου για παροχή του ίδιου ή νεότερου μοντέλου μόλις παραληφθεί (με την υποχρέωση τους να το παραγγείλουν).

για αντικατάσταση μετά απο αγορά στην εγγύηση ναι , όχι φυσικά για αγορά που δεν ολοκληρώθηκε

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, korakios είπε

για παραγγελία που δεν είναι διαθέσιμη και σου έχει επιστραφεί το ποσό ,αποκλείεται να διεκδικήσεις οτιδήποτε .

Ανέβασε την απόφαση του ΣτΚ αν είναι

για αντικατάσταση μετά απο αγορά στην εγγύηση ναι , όχι φυσικά για αγορά που δεν ολοκληρώθηκε

το δεν ειναι διαθεσιμη ειναι σχετικο. ο προμηθευτης εχει το μοντελο ακομα διαθεσιμο.

επισης ειναι 2 ακομα κωδικοι που αν μου τους δωσουν στην τιμη που εκανατην αλλη αγορα, θα το δεχθω και ας μην ειναι 100% αυτο που θελω.

εννοειται οτι αποφαση λαβω θα την ανεβασω

 

ισως και να μην δικαιωθω. αλλα δεν γινεται να μην διεκδικουμε και να τους αφηνουμε να κανουν οτι θελουν.

σε ευχαριστω

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

για παραγγελία που δεν είναι διαθέσιμη και σου έχει επιστραφεί το ποσό ,αποκλείεται να διεκδικήσεις οτιδήποτε .

Ανέβασε την απόφαση του ΣτΚ αν είναι

για αντικατάσταση μετά απο αγορά στην εγγύηση ναι , όχι φυσικά για αγορά που δεν ολοκληρώθηκε

Το καλοκαίρι σε παρόμοια περίπτωση στον Κωτσόβολο, τσίμπησα κουπόνι 30 ευρώ. Αφορούσε παραγγελία που είχε ακυρωθεί μονομερώς, χωρίς τη συμφωνία μου. Εντάξει το προιόν ήταν υποθετικά σε προσφορά, αλλά δε νομίζω ουδέποτε να δόθηκε ούτε ένα κομμάτι(τηλεόραση 32 ιντσών). Προχώρησα σε καταγγελία στη ΓΓΚ και μετά από τρεις μήνες με πήρε ο Κωτσόβολος και μου έδωσε το κουπόνι, από το πουθενά. Ίσως αν επέμενα, να έπαιρνα και κάτι καλύτερο.

Οπότε θα έλεγα να κάνει, καθώς παραπλανήθηκε. Πιθανώς να μην κερδίσει τίποτα, πιθανώς να τους τραβήξουν λίγο το αυτάκι από τη Γενική Γραμματεία.

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Να ζητήσεις τα λεφτά πίσω, αν και όποτε τα στείλουν. Εγώ πλέον πριν πάρω κάτι αν δεν υπάρχει επιλογή να πάω να πληρώσω και να περιμένω απέξω να μου το φέρουν, τους παίρνω ένα τηλέφωνο να μου επιβεβαιώσουν ότι είναι διαθέσιμο πριν πατήσω το τελικό click και πληρώσω. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Να ζητήσεις τα λεφτά πίσω, αν και όποτε τα στείλουν. Εγώ πλέον πριν πάρω κάτι αν δεν υπάρχει επιλογή να πάω να πληρώσω και να περιμένω απέξω να μου το φέρουν, τους παίρνω ένα τηλέφωνο να μου επιβεβαιώσουν ότι είναι διαθέσιμο πριν πατήσω το τελικό click και πληρώσω. 

τα λεφτα τα πηρα π[ισω. δεν ειναι αυτο το θεμα...

Δημοσ.

Έχω την αίσθηση οτι θα πρέπει να αποδείξεις οτι ζημιώθηκες οικονομικά από την αγορά σου εκεί (πχ οτι βρήκες αντίστοιχη προσφορά και σε ανταγωνιστή που όμως δεν επέλεξες, παραπλανούμενος οτι θα παραλάβεις κανονικά και από εκεί που το αγόρασες τελικά,  με αποτέλεσμα να πρέπει να πληρώσεις πολλαπλάσια τώρα για το συγκεκριμένο προϊόν).

Έχεις τέτοια στοιχεία;

Με το ηθικό της υπόθεσης και το αν είναι πιθανόν ψεύτικη προσφορά-κράχτης (γίνονται κάθε μέρα), αααν κινηθεί κάποια διαδικασία δεν βλέπω πως εσύ θα κερδίσεις κάτι (άντε να φάει κανένα πρόστιμο το κατάστημα από το υπουργείο ανάπτυξης).

Δημοσ.
1 ώρα πριν, burnin είπε

τα λεφτα τα πηρα π[ισω. δεν ειναι αυτο το θεμα...

Αυτό δε νομίζω να σε βοηθήσει στην υπόθεση που θες να ξεκινήσεις. Αλλά προχώρησέ το, δε χάνεις τίποτα. Έτσι τους αφήνουμε να αλωνίζουν, νομίζοντας ότι μπορούν να μη διατηρούν ενημερωμένες αποθήκες και να ακυρώνουν όποτε και ό,τι θέλουν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Έχω την αίσθηση οτι θα πρέπει να αποδείξεις οτι ζημιώθηκες οικονομικά από την αγορά σου εκεί (πχ οτι βρήκες αντίστοιχη προσφορά και σε ανταγωνιστή που όμως δεν επέλεξες, παραπλανούμενος οτι θα παραλάβεις κανονικά και από εκεί που το αγόρασες τελικά,  με αποτέλεσμα να πρέπει να πληρώσεις πολλαπλάσια τώρα για το συγκεκριμένο προϊόν).

Έχεις τέτοια στοιχεία;

Με το ηθικό της υπόθεσης και το αν είναι πιθανόν ψεύτικη προσφορά-κράχτης (γίνονται κάθε μέρα), αααν κινηθεί κάποια διαδικασία δεν βλέπω πως εσύ θα κερδίσεις κάτι (άντε να φάει κανένα πρόστιμο το κατάστημα από το υπουργείο ανάπτυξης).

Δεν χρειάστηκε να αποδείξω τίποτε στην δική μου καταγγελία.

Απλά απαγορευονται τέτοιες εμπορικές τακτικές.

Δεν θα κερδίσεις πιθανά κάτι ο ίδιος από την καθαυτου καταγγελία αλλά θα βοηθήσεις όμως να μειωθεί όλη αυτή η αυθαιρεσία που από σποραδικά έχει γίνει πια ο κανόνας. Ένα πρόστιμο ειναι πάντα μια ηθική ικανοποίηση και κάποιος άλλος θα μπορέσει να το χρησιμοποιήσει ως μέσω πίεσης την επόμενη φορά.

Εαν αποδείξεις την οποιαδήποτε ζημιά τότε πας κανονικά σε δικη για παροχή αποζημίωσης. Αλλά αυτό δεν γίνεται ποτέ λοω δυσανάλογο κόστους.

Θυμιζω το μεγάλο πρόστιμο που ειχαν φάει τα Lidl με την προσφορά σε αρνιά το Πάσχα όπου διαφήμιζαν κάτι σούπερ χαμηλες τιμές με διαθεσιμότητα 2-3 κομμάτια τελικά ανα κατάστημα μόνο. Την έφαγαν άμεσα γιατί έγινε μεγάλος ντόρος και ξαφνικά έφεραν διαθέσιμα αρνιά σε επαρκή ποσότητα. Το ότι κάτι βγαίνει σε προσφορα δεν το εξαιρεί από τους κανόνες. Ειδικά εάν υπάρχει ήδη καταχωρημένη παραγγελία και τις περισσότερες φορές πληρωμένη κι ολας.

Ειναι εκτός των άλλων και αθέμιτος ανταγωνισμός. Φανταστείτε κάτι extreme. Βγάζω σαν καταστημα μια τρελη προσφορά στις εκπτώσεις τα πάντα όλα. Παίρνω όλες τις παραγγελίες και αφήνω τους υπόλοιπους χωρίς τζίρο. Μετά ακυρώνω τις παραγγελίες εκτός από ελάχιστες δίνοντας τα χρήματα πίσω ή προτεινοντας  προϊόντα υποδεέστερα και τους έχω πετάξει όλους έξω. Λογικό και νόμιμο? Δεν το νομίζω.

 

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Δεν χρειάστηκε να αποδείξω τίποτε στην δική μου καταγγελία.

Απλά απαγορευονται τέτοιες εμπορικές τακτικές.

Δεν θα κερδίσεις πιθανά κάτι ο ίδιος από την καθαυτου καταγγελία αλλά θα βοηθήσεις όμως να μειωθεί όλη αυτή η αυθαιρεσία που από σποραδικά έχει γίνει πια ο κανόνας. Ένα πρόστιμο ειναι πάντα μια ηθική ικανοποίηση και κάποιος άλλος θα μπορέσει να το χρησιμοποιήσει ως μέσω πίεσης την επόμενη φορά.

Εαν αποδείξεις την οποιαδήποτε ζημιά τότε πας κανονικά σε δικη για παροχή αποζημίωσης. Αλλά αυτό δεν γίνεται ποτέ λοω δυσανάλογο κόστους.

Θυμιζω το μεγάλο πρόστιμο που ειχαν φάει τα Lidl με την προσφορά σε αρνιά το Πάσχα όπου διαφήμιζαν κάτι σούπερ χαμηλες τιμές με διαθεσιμότητα 2-3 κομμάτια τελικά ανα κατάστημα μόνο. Την έφαγαν άμεσα γιατί έγινε μεγάλος ντόρος και ξαφνικά έφεραν διαθέσιμα αρνιά σε επαρκή ποσότητα. Το ότι κάτι βγαίνει σε προσφορα δεν το εξαιρεί από τους κανόνες. Ειδικά εάν υπάρχει ήδη καταχωρημένη παραγγελία και τις περισσότερες φορές πληρωμένη κι ολας.

Ειναι εκτός των άλλων και αθέμιτος ανταγωνισμός. Φανταστείτε κάτι extreme. Βγάζω σαν καταστημα μια τρελη προσφορά στις εκπτώσεις τα πάντα όλα. Παίρνω όλες τις παραγγελίες και αφήνω τους υπόλοιπους χωρίς τζίρο. Μετά ακυρώνω τις παραγγελίες εκτός από ελάχιστες δίνοντας τα χρήματα πίσω ή προτεινοντας  προϊόντα υποδεέστερα και τους έχω πετάξει όλους έξω. Λογικό και νόμιμο? Δεν το νομίζω.

 

Δεν είπα κάπου οτι είναι λογικό και νόμιμο, είπα οτι στην καλύτερη να πέσει κανένα πρόστιμο και τέλος.

Ο ts δεν θα έχει άμεσο ώφελος ούτε θα κερδίσει κάτι απτό πέρα από κάποια ηθική ικανοποίηση.

Φυσικά και η αποζημίωση έχει κόστος γι αυτό και η αυθαιρεσία πάει σύννεφο, γιατί στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν αξίζει να τους κυνηγήσεις (εκτός ίσως αν πληρώνεις πάγια νομική κάλυψη και σου παρέχει κάποιες "δωρεάν" υποθέσεις το συμβόλαιο ανά έτος).

Επεξ/σία από agnostos13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...