Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

20χρόνια σχεδόν στην Αθήνα ψωνίζω για φίλους γνωστούς ή πελάτες από παντού. Π, P, Μ, Μs, MG. Όλοι τους μου κάνουν χάρη; Τι να πω...εκτός αν έχω το μαγικό χέρι του Μίδα. Μιλάς όμορφα εξηγείς όμορφα, δείχνεις οτι γνωρίζεις τη νομοθεσία και ξεμπερδεύεις δίχως προβλήματα και ταλαιπωρία.

Μας λες ότι εδώ και 20 χρόνια, πληρωμένα προϊόντα από κάρτα, εσένα στα επιστρέφουν μετρητά πχ;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, DownUNDERground είπε

Μας λες ότι εδώ και 20 χρόνια, πληρωμένα προϊόντα από κάρτα, εσένα στα επιστρέφουν μετρητά πχ;

......φίλε κάπου χάθηκες...ξαναπάρε το νήμα από την αρχή. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

......φίλε κάπου χάθηκες...ξαναπάρε το νήμα από την αρχή. 

Ο TS είπε ότι το δώρο πληρώθηκε με κάρτα και αυτός ζητάει μετρητά (1ο σκέλος). Εκτός από το ότι δεν αγόρασε αυτός (2ο σκέλος). Κι εσύ λες ότι αυτά που ζητάει τα κάνεις κάθε μέρα σε όλα τα μαγαζιά. Και σε ρωτάω μόνο για το 1ο σκέλος: Σου επιστρέφουν μετρητά από αγορές με κάρτα; Άσε το 2ο αυτή τη στιγμή.

Δημοσ.

Μιας και το θέμα λύθηκε, να ρωτήσω κι εγώ τι προβλέπεται στην περίπτωση που αγοράσεις κάτι και όταν το επιστρέψεις για αλλαγή να σου λένε ότι θα σου κόψουν μικρότερο πιστωτικό επειδή είναι σε έκπτωση όταν το επιστρέφεις;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, phanispal είπε

Μιας και το θέμα λύθηκε, να ρωτήσω κι εγώ τι προβλέπεται στην περίπτωση που αγοράσεις κάτι και όταν το επιστρέψεις για αλλαγή να σου λένε ότι θα σου κόψουν μικρότερο πιστωτικό επειδή είναι σε έκπτωση όταν το επιστρέφεις;

Η επιστροφή γίνεται στην τιμή της απόδειξης. Ας λένε οτι θέλουν

  • Like 2
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, phanispal είπε

Υπάρχει σχετικός νόμος;

Για νόμο θα πρέπει να ψάξεις, δεν έχω πρόχειρο δυστυχώς. Με βάση οτι μιλάμε για επιστροφή χρησιμοποιώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης, τότε το κατάστημα είναι αναγκασμένο να σου επιστρέψει ολα τα χρήματα που έχει λάβει απο σένα. Θεωρητικά ακόμα και τα μεταφορικά. Τα μόνα έξοδα που επιβαρύνουν τον αγοραστή είναι η χρέωση της επιστροφής:

7. Σε περίπτωση υπαναχώρησης και επιστροφής των αγαθών εντός της προβλεπόμενης από το νόμο προθεσμίας, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει και τα έξοδα αρχικής παράδοσης των προϊόντων; Επίσης, ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων;

Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, εντός 14 ημερών από τη μέρα που του ανακοινώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός αν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος ή έχει παραλείψει να ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή.

 

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To εκάστοτε κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σου επιστρέψει τα χρήματα σου ,εάν και εφόσον το προϊόν είναι στην κατάσταση αγοράς του, έχεις στα χέρια σου την απόδειξη πληρωμής και δεν έχει περάσει η περίοδος των 15 εργάσιμων ημερών. Η επιστροφή γίνεται με ακριβώς τον ίδιο τρόπο με τον οποίο πληρώθηκε το προϊόν και σε περίπτωση πιστωτικής κάρτας πρέπει να είναι και η ίδια κάρτα.
Με κάρτα αλλαγής δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων αφού π.χ. μπορεί το προϊόν να αγοράστηκε σε διαφορετική τιμή από την τρέχουσα είτε προς το συμφέρον του καταναλωτή είτε του καταστήματος.
Παρόλα αν θέλει να σε εξυπηρετήσει το κατάστημα μπορεί να στα επιστρέψει με όποιον τρόπο σε εξυπηρετεί εσένα , το οποίο σπανίζει βέβαια.
Η συνηθισμένη πολιτική μερικών καταστημάτων είναι να σε "χαζοταλαιπωρούν" πριν την επιστροφή χρημάτων προκειμένου να γλυτώσουν τα μείων στα ταμεία τους.
(Εργάζομαι ως υπεύθυνος σε κατάστημα λιανικής και έτσι λειτουργούν όσοι το έχω συζητήσει τουλάχιστον)

Από τότε που πέρασα την εκπαίδευση μου κάθε φορά που ακούω "Δεν κάνουμε επιστροφές χρημάτων" πριν ολοκληρώσω την πρόταση "Μα... βάση νόμου..." μου τα έχουν επιστρέψει.

Επεξ/σία από Ace Of Spades
  • Like 1
  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Εδώ https://www.alpamayopro.gr/orders-returns γράφει οτι  για αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί με φυσική παρουσία στο κατάστημα, δυνατότητα επιστροφής χρημάτων υπάρχει μόνο αυθημερόν, σε αντίθεση με την ηλεκτρονική παραγγελία για την οποία υπάρχει περιθώριο 14 ημερών. Ισχύει; Όσο και αν έψαξα δεν βρήκα για περιορισμό σε αγορά με φυσική παρουσία.

Δημοσ.
Στις 28/1/2021 στις 5:27 ΜΜ, greekfragma είπε

Έχω κάνει άπειρες τέτοιες επιστροφές αλλαγές από διαφορετικό όνομα στο δικό μου γιατί λόγω επαγγέλματος μεσολαβώ εγώ για την διαδικασία.

Το ότι γίνεται, δεν σημαίνει ότι είναι και νόμιμο. Η επιστροφή γίνεται στον αρχικό αγοραστή και αναλόγως με την πληρωμή που έγινε. 

Το ότι το επάγγελμα σου, σου το επιτρέπει, είναι τελείως άσχετο. (και από περιέργεια θα ήθελα να μάθω το επάγγελμα σου) 

Δημοσ.

Για να γίνει η επιστροφή στον αρχικό αγοραστή πρέπει να υπάρχει όνομα στην απόδειξη αγοράς ή να έχει πληρώσει με κάρτα.

Όταν το προιόν έχει αγοραστεί με μετρητά και απλή απόδειξη αγοράς αγοραστής είναι αυτός που φέρει την απόδειξη. Τώρα αν αυτός έχει κλέψει την απόδειξη και το προιόν είναι στην αρμοδιότητα άλλου και όχι τους καταστήματος να ερευνήσει.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, DownUNDERground είπε

Οι 14 ημέρες πάντως είναι γνωστό ότι ισχύουν για αγορές από απόσταση.

14 μερες,10 εργασιμες,απλα επειδη ειδα παραπανω να λενε για 14 εργασιμες.

Καμια διαφωνια με εσενα down.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...