Προς το περιεχόμενο

Forthnet 2021 για γέλια


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα "heads up" για την forthnet του 2021. Επισυνάπτω το chat trancript από συνομιλία μου με την εξυπηρέτηση για θέμα που έχω και απευθύνθηκα εν τέλει στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Μοιράζομαι την εμπειρία μου με την κοινότητα για να γελάσουμε λίγο ή να κλάψουμε για την κατάντια. Θα επανέλθω για να σας ενημερώσω τι έγινε τελικά με τον Συνήγορο όταν ξεμπερδέψω. Είμαι σίγουρος ότι πολλοί έχετε παρόμοια εμπειρία ...εκτονωθείτε άφοβα. Έγραφα σε κινητό οπότε συγχωρήστε μου λάθοι και κικιρίκου λέξεις λόγω αυτόματης διόρθωσης. 

 

Chat Transcript with Δ....... Σ......

Chat started on 26 Jan 2021, 01:44 PM (GMT+0)
    (01:44:20  *** Visitor 75742537 joined the chat ***
    (01:44:20) Visitor 75742537: Μη απάντηση σε παράπονό μου
    (01:44:21)*** Ψηφιακός βοηθός Nova joined the chat ***
    (01:44:22)Ψηφιακός βοηθός Nova: Καλησπέρα σας! Είμαι ο ψηφιακός βοηθός της Nova.
    (01:44:23)Ψηφιακός βοηθός Nova: Για να μπορέσω να προχωρήσω σε έναν πρώτο έλεγχο, πείτε μου αν το πακέτο σας περιλαμβάνει μόνο τηλεόραση Nova, μόνο τηλεφωνία και ίντερνετ ή όλα τα παραπάνω.
    (01:44:31)Visitor 75742537: Τίποτ
    (01:44:31)Ψηφιακός βοηθός Nova: Προτού σας μεταφέρω σε κατάλληλο εκπρόσωπό μας, θα χρειαστώ και ένα email επικοινωνίας μαζί σας.
    (01:44:57)Visitor 75742537: r*************@gmail.com
    (01:45:01) Ψηφιακός βοηθός Nova: Σας συνδέω τώρα με έναν εκπρόσωπό μας για να σας βοηθήσει.
    (01:45:03)*** Ψηφιακός βοηθός Nova has transferred chat to Λογαριασμοί & φραγές ***
    (01:45:04)*** Ψηφιακός βοηθός Nova left the chat ***
    (01:48:20)*** Π....... Ε...... joined the chat ***
    (01:48:25)Π....... Ε......: Καλησπέρα σας, καλωσορίσατε στη Nova. Έχετε συνδεθεί με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω chat. Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
    (01:48:41)Visitor 75742537: Καλημέρα. Εποικοινώνησα μαζί σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στον ιστόποτο σας στην κατηγορία "παράπονο" στις 11/12/2020. Από τότε πέρασαν πολύ πάνω από 20 ημέρες που υποχρεούστε να απαντήσετε στο θέμα μου. Θα ήθελα τον αριθμό που πήρε το "παράπονό" μου.
    (01:49:09)Visitor 75742537: Το κείμενο ήταν το εξής "Καλησπέρα. Ονομάζομαι Δ. Σ. με α.φ.μ. 1******0 και ήμουν μέχρι πριν λίγες ημέρες πελάτης σας με τηλεφωνικό αριθμό 2********8. Δεν είμαι πλέον καθώς μετά από πολύμηνη αδιαφορία της εταιρία σας πήγα στη Cosmote. Πριν από το καλοκαίρι είχα προβλήματα αποσύνδεσης του ίντερνετ, ήρθε τεχνικός αλλά "δεν βρήκε πρόβλημα", ανανέωσε την σύνδεση στο εξωτερικό μπουάτ, το σημείωσε ως "βλάβη πελάτη", με χρέωσε 20 ευρώ για την επίσκεψη και το πρόβλημα δεν λύθηκε. Στους επόμενους μήνες μιλήσαμε αμέτρητες φορές με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και στο chat, κάναμε αμέτρητες ρυθμίσεις και όλα τα βήματα που μου λέγατε, άλλαξα καλώδια, σπλίτερ, ρούτερ όλα χωρίς αποτέλεσμα. Σήμερα ήρθαν τεχνικοί της Cosmote γιατί οι αποσυνδέσεις συνεχίζονταν και σε αυτούς και μου είπαν πως υπάρχει πρόβλημα στο υπόγειο καλώδιο και θα το μεταφέρουν στους "καλωδιακούς" τεχνικούς για να το διορθώσουν. Κατόπιν τούτου είναι προφανές πως η εταιρεία σας με εξαπάτησε. Μάλιστα οι τεχνικοί της Cosmote, όταν τους είπα ότι χρεώθηκε η επίσκεψη του τεχνικού σας γιατί το πρόβλημα ήταν κατά τα λεγόμενά του δικό μου, γέλασαν. Σίγουρα δεν γέλασαν με εμένα. Δεν γνωρίζω αν μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την Cosmote για να σας επιβαιβεώσει τους ισχυρισμούς μου, αλλά με τους τεχνικούς της που μίλησα, μου είπαν πως μπορώ να αποκτήσω τα έγγραφα. Με την παρούσα ηλεκτρονική επιστολή αξιώνω την επιστροφή του αντιτίμου της επίσκεψης του τεχνικού (20 ευρώ) και επιστροφή τουλάχιστον του 30% του μηνιαίου παγίου όσον αφορά το μέρος του ίντερνετ, από την ημερομηνία επίσκεψης του τεχνικού (14-5-2020) όπου περίπου τότε άρχισαν τα προβλήματα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον σύζυγό μου Α. Τ. στο 6*******5, καθώς αυτός ήταν παρών και στην επίσκεψη του δικού σας τεχνικού και στων της Cosmote και ως ηλεκτρολόγος μπορεί να σας ενημερώσει καλύτερα όσων αφορά τεχνικά ζητήματα. Σε κάθε περίπτωση περιμένω γραπτή επίσημη απάντηση της εταιρίας σας στο e-mail r*************@gmail.com. Σε περίπτωση άρνησης των ευθυνών σας ή μη απάντησής σας, η παρούσα, θα δημοσιοποιηθεί στην Προστασία του Καταναλωτή, σε ιστότοπους σχετικούς με τις τηλεπικοινωνίες με σκοπό την προστασία του κοινού από παράνομες πρακτικές, καθώς θα χρησιμοποιηθεί και για κάθε άλλη νόμιμη χρήση."
    (01:51:36)Π....... Ε......: θα χρειαστει να σας μεταφερω στο τεχνικο μας τμημα
    (01:51:57)Visitor 75742537: Βεβαίως
    (01:52:26) Δ....... Σ......: Γιατί δεν απάντησε κανείς τόσες ημέρες;
    (01:52:37)Π....... Ε......: Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία και διευκρίνιση, είτε μέσω της ιστοσελίδας μας (www.nova.gr), είτε τηλεφωνικά στο 13831 και την εξυπηρέτηση μέσω chat.
    (01:52:47)*** Π....... Ε...... has transferred chat to Θέλω τεχνική υποστήριξη. ***
    (01:55:00)*** Μ....... Π...... joined the chat ***
    (01:55:02)Μ....... Π......: Καλωσορίσατε στην τεχνική υποστήριξη πελατών των υπηρεσιών nova Πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
    (01:55:44)Δ....... Σ......: Μπορείς; βλέπεις την συνομιλία από την αρχή;
    (01:56:34)Δ....... Σ......: Ζήτησα τον αριθμό που πήρε το παράπονο μου και με συνδεσαν με εσένα
    (01:56:36)Μ....... Π......: το βλεπω
    (01:57:01)Μ....... Π......: ποιον αριθμό ακριβως;
    (01:58:01)*** Π....... Ε...... left the chat ***
    (01:58:06)Δ....... Σ......: Τα παράπονα των συνδρομητων πρέπει να πέρνουν αριθμό σαν "προτόκωλο" και να απατούνται στον συνδρομητή εντός 20 ημερών.
    (01:58:54)Δ....... Σ......: Έτσι ορίζει η νομοθεσία. Εσύ ως τεχνικός τι έχεις να πεις για όσα συνέβησαν, όπως περιγράφονται στο κείμενο;
    (01:59:49)Μ....... Π......: εσειςείσαι αυτή τη στιγμή μιλάτε με την τεχνική υποστήριξη της NOVA και από ότι βλέπω ο αριθμός που μου δώσατε πλέον δεν ανήκει σε εμάς Οπότε από την τεχνική υποστήριξη Δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι
    (02:00:16)Δ....... Σ......: Το ξέρω. Δεν ζήτησα τεχνικό
    (02:00:16)Μ....... Π......: νωρίζω κάτι περαιτέρω να σας πω για το συγκεκριμένο κομμάτι αν θέλετε μπορείτε να στείλετε ένα email στο info παπάκι nova.gr πάντως σίγουρα με το τμήμα που μιλάτε αυτή τη στιγμή δεν νομίζω ότι έχει κάποια σχέση
    (02:01:31)Δ....... Σ......: Έστειλα και δεν μου απαντάει κανείς γιαυτό είμαι εδώ και η συνάδελφος σας με σύνδεσε σε εσάς. Τί θα γίνει με το χάλι σας`
    (02:02:05)Δ....... Σ......: Με εμπαίζεται σχεδόν 8 μήνες!!!
    (02:03:16)Δ....... Σ......: Συνδέστε με με κάποιον υπευθυνο. Τί άλο να κάνω πια!
    (02:03:57)Μ....... Π......: υπευθυνο ποιανου τμηματος; δεν εχετε συνδεθει σωστα. εμεις απο εδω που μιλαμε αυτη την στιμη κοιταμε τεχνικα προβληματα που πιθανων να εχουν προκυψει σε ηδη υφισταμενους συνδρομητες μας
    (02:05:41)Δ....... Σ......: Της εξυπηρέτησης εκτός τεχνικών. Δεν ζήτησα τεχνική εξυπηρέτηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φίλε μου θα με τρελάνεται!!
    (02:06:41)Δ....... Σ......: Κάποιον να μου πει γιατί δεν απαντήσατε στο παράπονό μου
    (02:06:59)Μ....... Π......: ναι αλλα απο εδω δεν απανταμε σε παραπονα οπως σας προανεφερα
    (02:07:04) Μ....... Π......: εμεις κοιταμε τεχνικα ζητηματα
    (02:07:19)Μ....... Π......: παραπονο για ποιο θεμα θελετε;
    (02:08:47)Δ....... Σ......: Συνδεσαί με με κάποιον άλλο εκτός τεχνικώ, πχ για λογαριασμούς!
    (02:09:22)Μ....... Π......: συμφωνοι
    (02:09:31)*** Μ....... Π...... has transferred chat to Εξυπηρέτηση πελατών ***
    (02:09:39)Μ....... Π......: σας εχω συνδεσει. ευχαριστουμε πολυ
    (02:09:45)Δ....... Σ......: Καλημέρα
    (02:23:42) *** Μ....... Ν...... joined the chat ***
    (02:23:46)Μ....... Ν......: Καλησπέρα σας, καλωσορίσατε στη Nova. Έχετε συνδεθεί με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω chat. Ονομάζομαι Μ....... Ν....... Για να μπορέσω να βρω τα στοιχεία σας, θα μπορούσα να έχω το ΑΦΜ ή την Ταυτότητά σας;
    (02:24:02)Δ....... Σ......: 1*******0 Παρακαλώ διαβάστε από την αρχή την συνομιλία μπας και βγάλουμε καμιά άκρη γιατί μου φαίνετε ή εγώ έχω ξεχάσει να διαβάζω ή εσείς (στην Forthnet, όχι προσωπικά). Σας κανει ένας συνδρομητής ένα παράπονο, ποια είναι η διαδικασία από μέρους σας; Αν δεν σας αρέσει πχ μπορείτε να τον "γράψετε" και να πετάξεται στα σκουπίδια το παράπονό του; Έχω κάνει έγγραφο παράπονο και δεν μου απάντησε κανείς, σχεδόν ενάμιση μήνα τώρα. Έχω ανεξόφλητο λογαριασμό που θα πρέπει να ενημερωθεί η ωφειλή, γιατί με υπαιτητιότητά σας δεν είχα σύνδεση στο ίντερνετ για πολλές ώρες στην διάρκεια της ημέρας και για χρονικό διάστημα πάνω από 6 μήνες και όλοι στην εταιρεία σας"σφυρίζουν αδιάφορα".
    (02:24:11)  *** Μ....... Π...... left the chat ***
    (02:27:42)Μ....... Ν......: Θα χρειαστω λιγο χρονο να το ελεγξω παρακαλω
    (02:27:49)Δ....... Σ......: Παρακαλώ.
    (02:32:02)Μ....... Ν......: Το ποσο που υπαρχει ως εκκρεμοτητα ειναι η εκκαθαριση μεχρι την ημερα που σας παρειχαμε υπηρεσια καθως και τα τελη διακοπης γιατι κανατε φορητοτητα ενω το συμβολαιο σας ηταν σε ισχυ
    (02:33:30)Δ....... Σ......: ΝΑι είναι. Θα μου απαντήση κανείς σε αυτό που ρωτάω ή θα παίζουμε τις κουμπάρες; Αυτό σας ρώτησα;
    (02:37:03)Μ....... Ν......: Μπορείτε να επαναλαβετε την ερωτηση παρακαλω;
    (02:37:16)Δ....... Σ......: Σας κανει ένας συνδρομητής ένα παράπονο, ποια είναι η διαδικασία από μέρους σας; Αν δεν σας αρέσει πχ μπορείτε να τον "γράψετε" και να πετάξεται στα σκουπίδια το παράπονό του;
    (02:37:59)Μ....... Ν......: Εννοειτε γιατι χρεωθηκατε τελη διακοπης;
    (02:39:12) Δ....... Σ......: μου είπατε να σας ξανακάνω την ερώτηση και την έκανα. Διαβάστε την σας παρακαλώ ξανά.
    (02:40:35)Μ....... Ν......: Εννοειτε γιατι δεν σας εχουμε απαντησει στο email σας;
    (02:40:50)Δ....... Σ......: Μπάβο.
    (02:41:00)Δ....... Σ......: Μπράβο, αυτό.
    (02:42:28)Μ....... Ν......: Εχετε δικιο σε αυτο. Δεν σας εχουν απαντησει
    (02:44:06)Δ....... Σ......: Το έχω μα που να το βρω, για αυτό είμαι εδώ γιατί το παράπονό μου πρέπει να έχει πάρει αύξων αριθμό και να απαντηθεί εντός 20 ημερών. Είμαι στο chat σχεδόν μία ώρα για να καταλάβαιτε τι ζητώ. Και τώρα τί;
    (02:45:04)Δ....... Σ......: Πιος είναι ο αριθμός του; ποιός είναι υπεύθυνος να μου απαντήση; Βοηθήστε με.
    (02:45:22)Μ....... Ν......: Σας απαντω εγω
    (02:46:18)Δ....... Σ......: Ωραία, τι θα γίνει λοιπόν με το θέμα μου;
    (02:46:48)Μ....... Ν......: Με την χρεωση εννοειτε;
    (02:47:22)Δ....... Σ......: Ονομάζομαι Δ. Σ. με α.φ.μ. 1*******0 και ήμουν μέχρι πριν λίγες ημέρες πελάτης σας με τηλεφωνικό αριθμό 2*******8. Δεν είμαι πλέον καθώς μετά από πολύμηνη αδιαφορία της εταιρία σας πήγα στη Cosmote. Πριν από το καλοκαίρι είχα προβλήματα αποσύνδεσης του ίντερνετ, ήρθε τεχνικός αλλά "δεν βρήκε πρόβλημα", ανανέωσε την σύνδεση στο εξωτερικό μπουάτ, το σημείωσε ως "βλάβη πελάτη", με χρέωσε 20 ευρώ για την επίσκεψη και το πρόβλημα δεν λύθηκε. Στους επόμενους μήνες μιλήσαμε αμέτρητες φορές με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και στο chat, κάναμε αμέτρητες ρυθμίσεις και όλα τα βήματα που μου λέγατε, άλλαξα καλώδια, σπλίτερ, ρούτερ όλα χωρίς αποτέλεσμα. Σήμερα ήρθαν τεχνικοί της Cosmote γιατί οι αποσυνδέσεις συνεχίζονταν και σε αυτούς και μου είπαν πως υπάρχει πρόβλημα στο υπόγειο καλώδιο και θα το μεταφέρουν στους "καλωδιακούς" τεχνικούς για να το διορθώσουν. Κατόπιν τούτου είναι προφανές πως η εταιρεία σας με εξαπάτησε. Μάλιστα οι τεχνικοί της Cosmote, όταν τους είπα ότι χρεώθηκε η επίσκεψη του τεχνικού σας γιατί το πρόβλημα ήταν κατά τα λεγόμενά του δικό μου, γέλασαν. Σίγουρα δεν γέλασαν με εμένα. Δεν γνωρίζω αν μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την Cosmote για να σας επιβαιβεώσει τους ισχυρισμούς μου, αλλά με τους τεχνικούς της που μίλησα, μου είπαν πως μπορώ να αποκτήσω τα έγγραφα. Με την παρούσα ηλεκτρονική επιστολή αξιώνω την επιστροφή του αντιτίμου της επίσκεψης του τεχνικού (20 ευρώ) και επιστροφή τουλάχιστον του 30% του μηνιαίου παγίου όσον αφορά το μέρος του ίντερνετ, από την ημερομηνία επίσκεψης του τεχνικού (14-5-2020) όπου περίπου τότε άρχισαν τα προβλήματα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον σύζυγό μου Α. Τ. στο 6*******5, καθώς αυτός ήταν παρών και στην επίσκεψη του δικού σας τεχνικού και στων της Cosmote και ως ηλεκτρολόγος μπορεί να σας ενημερώσει καλύτερα όσων αφορά τεχνικά ζητήματα. Σε κάθε περίπτωση περιμένω γραπτή επίσημη απάντηση της εταιρίας σας στο e-mail r************@gmail.com.
    (02:50:42)Μ....... Ν......: Σε ποια εγγραφα αναφερεστε;
    (02:55:22)Δ....... Σ......: Κυρία μου τι δεν μπορείτε να καταλάβετε; Είχα μήνες πρόβλημα με το ίντερνετ οι τεχνικοί σας με έβαλαν να αλλάξω όλο τον εξοπλισμό μου, δεν άλλαξε τίποτα, και όταν πήγα στην κοσμοτέ και είχα το ίδιο πρόβλημα οι άνθρωποι μου το διορθώσαν και μου είπαν πως το πρόβλημα ήταν του δικτύου. Ζητώ να μου επιστραφή το πσοσό που με χρέωσε η εταιρεία σας για επίσκεψη τεχνικού που δεν ΄κανε τίποτα και μέρος του παγίου καθώς για πολλές ώρες της ημέρας και για πολλούς μήνες, δεν υπήρχε σύνδεσει στο ίντερνετ.
    (02:58:22)Μ....... Ν......: Γι αυτο που ζητατε θα πρεπει να επικοινωνησετε με το τεχνικο τμημα. Μπορω να σας μεταφερω τωρα αν θελετε
    (03:00:40)Δ....... Σ......: Δεν σας πιστεύω, θα κάνω αγωγή για ηθική βλάβη λόγω της συνομιλίας αυτής!!!! Μίλησα με συναδελφό σας, με πάσαρε σε τεχνικούς, οι τεχνικοί σε εσάς και τώρα εσείς πίσω στους τεχνικούς. Ντρόπη πια!!!
    (03:02:21)Δ....... Σ......: Όταν θα ανέβει οι συνομιλία στο insomnia.gr θα πέσει πολύ γέλιο...
    (03:02:41)Μ....... Ν......: Οτι αφορα την χρεωση τεχνικου πρεπει να μιλησετε με το συγκεκριμενο τμημα. Ο,τι αφορα πιστωση για βλαβη θα χρειαστει να ελεγξω το ειδος της βλαβης για πιστωση
    (03:03:11)Δ....... Σ......: Άντε έλενξε..
    (03:04:27)Μ....... Ν......: Το ειδος της βλαβης ειναι συχνες αποσυνδεσεις. Ειναι κατηγορια που δεν πιστωνεται
    (03:06:34)Δ....... Σ......: Δηλαδή έχει πρόβλημα η γραμμή πρίν από το μπουάτ σύνδεσης, δεν το επισκευάζετε εσείς όπως οφείλετε, έχω αποσυνδέσεις και είστε ΖΑΜΑΝΦΟΥ; Κατάλαβα καλά; Είναι η επίσημη απάντησή σας;
    (03:07:01)Μ....... Ν......: Οσο αφορα τις πιστωσεις σας ενημερωσα
    (03:08:52)Δ....... Σ......: Δηλαδή όπως το περιέγραψα. Δεν επισκευάζετε το πρόβλημα και ταυτόχρονα δεν πιστώνετε τον συνδρομητή. Αυτό είναι ο ορισμός του ΖΑΜΑΝΦΟΥ. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
    (03:09:38)Μ....... Ν......: Η εταιρια ακολουθει τους κανονες του ΕΕΤΤ οσο αφορα τις βλαβες και τις πιστωσεις
    (03:11:24)Δ....... Σ......: Οι κανόνες λένε πως αν το πρόβλημα δεν αποκατασταθεί πρέπει να πιστώσετε τον συνδρομητή. Η ΕΕΤΤ είναι ξεκάθαρη.
    (03:13:14)Μ....... Ν......: Το τεχνικο θεμα απο τις 10/5 και μετα ειναι συχνες αποσυνδεσεις. Δεν ειναι προς πιστωση
    (03:15:41)Δ....... Σ......: Αναλαμβάνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Ευχαριστώ για την ξεκάθαρη ενημέρωση της τυχοδιωκτικής πολιτικής της Forthnet-Nova. Καλησπέρα σας.
    (03:15:59)Μ....... Ν......: Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία και διευκρίνιση, είτε μέσω της ιστοσελίδας μας (www.nova.gr), είτε τηλεφωνικά στο 13831 και την εξυπηρέτηση μέσω chat. Επειδή αξίζετε περισσότερα επισκεφτείτε το http://www.nova.gr/gr/pronomia/. Εξασφαλίσαμε μοναδικές προσφορές και δώρα για εσάς.
    (03:16:03)*** Μ....... Ν...... left the chat ***
    (03:16:37)*** Δ....... Σ...... left the chat ***

 

 

 

 

Επεξ/σία από Astrios80
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Astrios80 είπε

Για βοηθάτε λίγο τον nb, τί συμβαίνει;  size restriction ; να το κάνω κομματάκια ;

Βγάλε κανονικά screen γιατί το κάνει compress

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ένανα κείμενο γιατί θα έπρεπε να κάνω 8 screenshots. Μιάμιση ώρα τους παίδευα να ομολογίσουν 😁

Επεξ/σία από Astrios80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, αν κάπου είμαι λάθος στις απαιτήσεις μου διορθώστε με. Οι αποσυνδέσεις κρατούσαν για 2-3 ώρες και συνέβαιναν 2 φορές την μέρα, σχεδόν μέρα παρά μέρα. Το τι βερεσέ έδωσα (μαγαζί εστίασης) γιατί ερχόντουσαν με κάρτες και δεν είχαν μετρητά δεν φαντάζεστε. Ευτυχώς είμαι σε χωριό και τα περισσότερα τα πληρώθηκα 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά έπαθα σοκ. Έχω και εγώ νόβα και αυτές τις μέρες άρχισαν τα προβλήματα. Δεν έχω ίντερνετ και πήρα τηλέφωνο και είπαν ότι φταίει το λάπτοπ μου. Έχω βάλει και ανάρτηση εδώ.  Μπαίνει μόνο στο κινητό και εκεί καθόλου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1)Όντως για γέλια η συζήτηση. Από πού και ως πού να σε συνδέουν με το τεχνικό τμήμα;

2)Χωρίς να είμαι σίγουρος είναι πάρα πολύ πιθανό να μην πιστώνονται οι αποσυνδέσεις, αλλά αυτό ο @poulinos και ο @jkoukos το γνωρίζουν καλύτερα.

3)Παρότι καταλαβαίνω τους λόγους, σε επαγγελματικό χώρο καλό είναι να υπάρχει επαγγελματικό πακέτο και όχι οικιακό. (Δεν αναφέρομαι απαραίτητα σε εσένα γιατί δεν ξεκαθαρίζεις αν είναι ή όχι οικιακό).

Ελπίζω να βγει άκρη με τον Συνήγορο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για την συμμετοχή στην συζήτηση. Το πακέτο μου ήταν οικιακό μα δεν είναι αυτό το θέμα μου. Το θέμα είναι ότι από 10/5 /2020 όπως φαίνεται και στο σύστημα τους και το ομολογούν είχα συχνές αποσυνδέσεις και επί της ουσίας ενώ δεν διορθώνονταν με καμία δικιά μου ενέργεια (αλλαγή εξοπλισμού και καλωδίων) και ήταν προφανές ότι ήταν πρόβλημα στο δίκτυο, αυτοί δεν κάναν τίποτα. Και μήν φαντάζεστε καμιά τρελή ταχύτητα όταν δούλευε, 1-2 Mbps σε πακέτο 24άρι στα 3χλμ από το κέντρο. Δεν ήταν φίλε thetiesthatbind αυτό ανοικτή βλάβη την οποία δεν διορθώναν; Αφού δεν πιστώναν τότε τον λογαριασμό μου και με κάναν να πιστεύω πως η εγκατάσταση μου είχε πρόβλημα δεν πρέπει να με πιστώσουν αναδρομικά; Υπάρχει μήπως κανένα πακέτο που να λέει "ΠΡΟΣΦΟΡΑ!!! Ιντερνετ για την μισή μέρα ΜΟΝΟ Χ€"; Όταν πήγα στην Cosmote λόγω του ότι έπρεπε να έχω internet για λειτουργεί το τηλέφωνο, και δεν είχα για δύο μέρες λόγω των αποσυνδέσεων, ήρθαν και αποκατάστησαν το πρόβλημα άμεσα χωρίς χρέωση γιατί ήταν πρόβλημα στο δίκτυο. Η συζήτηση όντως είναι για γέλια και για αυτό την μοιράζομαι μαζί σας για να καταλάβω αν είναι εσκεμμένη η συμπεριφορά τους ή απλά ανικανότητα.

Και για λέμε και "του στραβού το δίκιο" στην περιοχή μου, επαρχία Νέστου, η Forthnet ήταν πρωτοπόρος και ήμουν συνδρομητής της 12 χρόνια. Εύχομαι να πέσει στα μάτια τους η συζήτηση και να συγκινηθεί κάποιος, καθώς υπάρχει "κύμμα" φυγής λόγω τέτοιον προβλημάτων. Έχω και άλλο transcript με συζήτηση για μετατροπή 3play σε 2play αφού έχει λήξη το συμβόλαιο, όπου με διαβεβαιώνουν πως δεν θα συνεχιστή αν δεν επικοινωνήσουν πρώτα μαζί μου για την ανανέωση του. Όπως φαντάζεσται αυθαίρετα συνεχίστηκε αφού κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου με αποτέλεσμα να πάω και την οικιακή γραμμή στην Cosmote.

Επεξ/σία από Astrios80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, όταν ήρθε τεχνικός της Forthnet (εξωτερικός συνεργάτης) έκανε μετρήσεις στον χώρο μόνο, και ανανέωσε την σύνδεση στο μπουάτ, λέγοντας μου όλα φαίνονται εντάξει και πως "...καμιά φορά υγρασία και σκόνες στην σύνδεση δημιουργούν τέτοια προβλήματα". Το μπουάτ είναι δική μου εγκατάσταση,  πλήρωσε μ*****α! Οι της Cosmote ήταν δύο και "έφαγαν" τον τόπο για  δυόμιση ώρες ώστε να το διορθώσουν. Ο ένας εδώ, ο άλλος δεν ξέρω εγώ που ήταν, κάτι για πόρτες-παράθυρα λέγανε στα κινητά τους, και κάνανε δουλειά! Το δικό σας μυαλό που πάει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ειμαι και εγω χρονια πελατης της νοβα και εδώ και 3 χρονια ανεβασα το ιντερνετ απο 24 στα 50. μεχρι εδω ολα οκ. το ρουτερ κλειδωνε στα 55 και το ookla μου εδινε 50 χωρις αποσυνδεσεις και προβληματα. αποφασιζω να παω στα 100 και περιμενα 1 μηνα να με παρουν απο το τμημα προσφορων για να μου δωσουν προσφορα για νεο πακετο με τηλεοραση. δεν με πηραν ποτε. παω σε ενα καταστημα κανω την αναβαθμιση απο εκει , την ιδια μερα μου ερχετε μηνυμα οτι η υπηρεσια εχει ενεργοποιηθει. μπαινω στο ρουτερ και βλέπω ταχυτητα  49mbps. οσο δηλαδη ηταν και πριν. σημερα περιμενω τεχνικο να ελεγξει την γραμμη. 

θα ενημερωσω σχετικα το απογευμα.

Επεξ/σία από pkout
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήρθε τελικά ο τεχνικός. Βρήκε σφάλματα στην γραμμή . Κατά τον έλεγχο στην είσοδο την πολυκατοικίας του έδειχνε 70 Mbps και πάνω στο σπίτι 49mbps. Μου λέει ότι έχω πρόβλημα και στην καλωδίωση του σπιτιού και ότι το καλώδιο του τηλεφώνου από την πρίζα μέχρι το ρούτερ είναι μεγάλο , του λέω και πριν που είχα 50αρα γραμμή το ίδιο καλώδιο είχα και μου έδειχνε στο ρούτερ 55mbps.... η απάντηση του ήταν ότι αποκλείεται..... Δηλαδή με έβγαλε και ψεύτη. Τώρα περιμένω να δω τι θα κάνουν. Πάντως η Vodafone δίνει εγγυημένα 93mbps. 

 

Επεξ/σία από pkout
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...