Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μονο θετικό είναι που έρχεται η Tesla και επενδύει στην Ελλάδα. Σε λίγα χρόνια θα είναι πολύ περισσότερα τα ηλεκτρικά οχήματα. Και φυσικά έχουμε τα θετικά τους και τα αρνητικά τους αλλά μάλλον τα θετικά είναι αρκετα περισσότερα. Αν φτιαχτεί και το θέμα των φορτιστών στις εθνικές οδούς δε θα υπάρχει κανένας περιορισμός και για μεγάλα ταξίδια.. Τώρα για το αν συμφέρει, σε σχέση με βενζίνη/diesel κάνεις απόσβεση αν κανεις πολλά χιλιόμετρα. Σε σχέση με CNG δε κάνεις, αλλά πάλι το CNG έχει άλλους περιορισμούς. Όπως και να έχει είναι μια διαφορετική εμπειρία οδήγησης.. στους περισσότερους θα αρέσει σε κάποιους όχι.. οπότε δεν είναι μόνο το θέμα των χρημάτων (και αυτό θα λυθεί μέσα στην επόμενη πενταετία). 

Μακάρι να έρθουν και άλλες διεθνείς εταιρίες πχ Ionity! 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, nkoumo είπε

Μονο Tesla μπορεις να φορτίσεις ή οποιαδηποτε ηλεκροκινητο ΙΧ?

Αυτό θέλω να ρωτήσω κι εγώ... Αν είναι μόνο για tesla δεν είναι λίγο τραγικό;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, mordred είπε

Αυτό θέλω να ρωτήσω κι εγώ... Αν είναι μόνο για tesla δεν είναι λίγο τραγικό;

Η Tesla τους πλήρωσε, δικοί της είναι, ότι θέλει τους κάνει! Το καλό είναι πως όλοι τώρα θα αρχίσουν να τρέχουν από πίσω της, όπως γίνεται σε όλο τον πλανήτη...

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, NT1G είπε

Καλά ηρέμησε δεν θα πληρώσεις από την τσέπη σου το συγκεκριμένο ρεύμα. Αν τη δίνει δωρεάν τη φόρτιση η ιδιωτική επιχείρηση που λέγεται Golden Hall, θα περάσει το κόστος μάλλον μέσα σε άλλες χρεώσεις που έχει.

Ήρεμος ήμουν. Απάντησα στο ίδιο μοτίβο με το άκυρο σχόλιο που έγινε ότι "δεν θα πεις τι θα κάνει τα λεφτά ο κόσμος", ενώ δεν τέθηκε τέτοιο θέμα, το δωρεάν κάποιος θα πρέπει να το πληρώσει, το Golden Hall και η κάθε ιδιωτικη επιχείρηση ας κάνει ότι θέλει με τους φορτιστές στα γκαράζ τους, εδώ λέμε για επιδότηση από το κράτος και τι θα γίνει σε πανελλαδικη κλίμακα και τα κόστη δεν θα είναι αμελητέα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Makatsoras είπε

δεν θα ερχομουν καν ελλαδα.

εκτος και αν ειχα παρει δυο καραβια επιδοτησεις.

να το ψαξουμε.

Γιατι τι διαφορετικο εχει η tesla απο την bmw ή Mercedes που εχουν κερδοφορα παρουσια ελλαδα κ με ακριβα αυτοκινητα; 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Ήρεμος ήμουν. Απάντησα στο ίδιο μοτίβο με το άκυρο σχόλιο που έγινε ότι "δεν θα πεις τι θα κάνει τα λεφτά ο κόσμος", ενώ δεν τέθηκε τέτοιο θέμα, το δωρεάν κάποιος θα πρέπει να το πληρώσει, το Golden Hall και η κάθε ιδιωτικη επιχείρηση ας κάνει ότι θέλει με τους φορτιστές στα γκαράζ τους, εδώ λέμε για επιδότηση από το κράτος και τι θα γίνει σε πανελλαδικη κλίμακα και τα κόστη δεν θα είναι αμελητέα.

Η επιδότηση απο το κράτος στην παρούσα φάση αφορά την αγορά του αυτοκινήτου και τα τέλη κυκλοφορίας όχι την δωρεάν φόρτιση. Η φόρτιση αναφέρθηκε επειδή η Tesla είχε μια σχετική προσφορά στην αμερική.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, baskon είπε

Τώρα για το αν συμφέρει, σε σχέση με βενζίνη/diesel κάνεις απόσβεση αν κανεις πολλά χιλιόμετρα

και πάλι είναι σχετικό . Ουσιαστικά εξαρτάται

1. απο την κατανάλωση του ηλεκτρικού οχήματος σε Kw/100 χλμ

2. απο τη διαφορά τιμής αγοράς σε σχέση με αντίστοιχο θερμικό

3. απο την κατανάλωση του αντίστοιχου θερμικού αυτοκινήτου

4. απο το αν θα καταφέρεις να φορτίζεις αποκλειστικά στο γκαράζ (όχι σπίτι!)

5. απο τα πόσα χλμ κάνεις με το ηλεκτρικό μιας και θα επηρεάσει και τις ΥΚΩ (ρυθμιζόμενες χρεώσεις οικιακού ρεύματος)

6. απο το μέσο όρο κατανάλωσης ρεύματος του ίδιου του νοικοκυριού μιας και αυτό επηρεάζει της ΥΚΩ

Λαμβάνοντας και τις 6 παραμέτρους μπορείς να πεις με σιγουριά αν θα γίνει απόσβεση με προϋπόθεση φυσικά οι μπαταρίες να είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα .

1 ώρα πριν, baskon είπε

Μονο θετικό είναι που έρχεται η Tesla και επενδύει στην Ελλάδα.

Καλά , δε νομίζω να λέει κανένας το αντίθετο :)

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, gassim είπε

Η επιδότηση απο το κράτος στην παρούσα φάση αφορά την αγορά του αυτοκινήτου και τα τέλη κυκλοφορίας όχι την δωρεάν φόρτιση. Η φόρτιση αναφέρθηκε επειδή η Tesla είχε μια σχετική προσφορά στην αμερική.

Το γνωρίζω αυτο και κατάλαβα ότι αναφέρθηκε για τις ΗΠΑ, αλλά όπως είπα, θεωρώ απίθανο να κάνει η Tesla κάποια αντίστοιχη προσφορά για την Ελλάδα, αν το κάνει βέβαια, μαγκιά της. 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, korakios είπε

και πάλι είναι σχετικό . Ουσιαστικά εξαρτάται

1. απο την κατανάλωση του ηλεκτρικού οχήματος σε Kw/100 χλμ

2. απο τη διαφορά τιμής αγοράς σε σχέση με αντίστοιχο θερμικό

3. απο την κατανάλωση του αντίστοιχου θερμικού αυτοκινήτου

4. απο το αν θα καταφέρεις να φορτίζεις αποκλειστικά στο γκαράζ (όχι σπίτι!)

5. απο τα πόσα χλμ κάνεις με το ηλεκτρικό μιας και θα επηρεάσει και τις ΥΚΩ (ρυθμιζόμενες χρεώσεις οικιακού ρεύματος)

6. απο το μέσο όρο κατανάλωσης ρεύματος του ίδιου του νοικοκυριού μιας και αυτό επηρεάζει της ΥΚΩ

Λαμβάνοντας και τις 6 παραμέτρους μπορείς να πεις με σιγουριά αν θα γίνει απόσβεση με προϋπόθεση φυσικά οι μπαταρίες να είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα .

Καλά , δε νομίζω να λέει κανένας το αντίθετο :)

Δεν εχω καταλάβει τι εννοούμε όταν λέμε απόσβεση. Να αποσβέσεις την αξία ολόκληρου του αυτοκινήτου ή την χρηματική διαφορά που έχει με κάποιο αντίστοιχης κατηγορίας που καίει βενζίνη;  Δηλαδή αν πάρεις Audi ή Mercedes με βενζίνη θα δώσεις λιγότερα χρήματα για την αγορά;

Και γιατί πρέπει κάποιος που αγοράζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο να κάνει απόσβεση; Όταν αγοράζεις πετρέλαιο ή βενζίνη κάνεις απόσβεση; 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, gassim είπε

Να αποσβέσεις την αξία ολόκληρου του αυτοκινήτου ή την χρηματική διαφορά που έχει με κάποιο αντίστοιχης κατηγορίας που καίει βενζίνη;

το δεύτερο

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Thanar είπε

Η Tesla τους πλήρωσε, δικοί της είναι, ότι θέλει τους κάνει! Το καλό είναι πως όλοι τώρα θα αρχίσουν να τρέχουν από πίσω της, όπως γίνεται σε όλο τον πλανήτη...

Καλά προφανώς.... Το έχει δει Apple φάση να το παίζει ξεχωριστή αντί να έχουν όλοι ένα στάνταρ 

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, korakios είπε

το δεύτερο

Δηλαδή μιλάμε για περίπου 10 χιλιάδες ευρώ. Ναι μάλλον γίνεται απόσβεση, πρέπει να υπολογίσεις και την διαφορά στα σέρβις και τα τέλη κυκλοφορίας. Επιπλέον δεν έχει και πολύ νόημα η σύγκριση με αυτοκίνητα "ίδιας κατηγορίας" γιατί η ηλεκτροκίνηση απο μόνη της τα τοποθετεί σε άλλη κατηγορία. Ειναι άλλος τρόπος οδήγησης, άλλες επιδόσεις και άλλη εμπειρία. Για να βρούμε επιτάχυνση 0-100 σε 4 δευτερόλεπτα που δίνει το tesla και σε 6 που δίνει το ID3 σε ποιά κατηγορία πρέπει να πάμε για να συγκρίνουμε το κόστος;

Για εμένα το μοναδικό θέμα που θα είχα να σκεφτώ είναι οι διακοπές το καλοκαίρι και αν θα έβρισκα να φορτίσω σε μικρά νησιά. Αλλά κι αυτό είναι θέμα χρόνου.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Thanar είπε

Η Tesla τους πλήρωσε, δικοί της είναι, ότι θέλει τους κάνει! Το καλό είναι πως όλοι τώρα θα αρχίσουν να τρέχουν από πίσω της, όπως γίνεται σε όλο τον πλανήτη...

Σκιστους ολους ΤΕΣΛΑ!!!!!

Δημοσ.

Άτοπο να συγκρίνεις κόστος στο χιλιόμετρο όταν ο βασικός στόχος της ΕΕ και της Γερμανίας από πίσω είναι όχημα μηδενικών ρύπων. 

Όσοι δεν το πληρούν θα χαρατσωθούν αγρίως στο προβλεπτό μέλλον μέχρι να το δώσουν για απόσυρση.

Σαν χώρα μας συμφέρει να στραφούμε στο φυσικό αέριο αλλά το λόμπυ της μπαλαντέζας είναι ισχυρό στη ΕΕ  και δεν υπάρχει μέλλον.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...