Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

Κοίταξα σήμερα την πιστωτική μου και είδα ότι ειχε υπόλοιπο -289€. Τι πάει να πει αυτό? Προσπάθησα να κάνω μια μικη χρεωση των 20€ και ήταν επιτυχής. Να επικοινωνήσω με την τράπεζα?

 

Ευχαριστώ 

Δημοσ.

Δυο πιθανα ενδεχομενα:

Εχεις βαλει μεσα 289 ευρω παραπανω απο οσα χρειαζοταν για να αποπληρωσεις ολες τις τρεχουσες οφειλες σου 

Εχεις ακομα 289 ευρω μεχρι να εξαντλησεις το τρεχων πιστωτικο σου οριο 

Με ενα τηλ στην εξυπηρετηση πελατων θα μαθεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Δυο πιθανα ενδεχομενα:

Εχεις βαλει μεσα 289 ευρω παραπανω απο οσα χρειαζοταν για να αποπληρωσεις ολες τις τρεχουσες οφειλες σου 

Εχεις ακομα 289 ευρω μεχρι να εξαντλησεις το τρεχων πιστωτικο σου οριο 

Με ενα τηλ στην εξυπηρετηση πελατων θα μαθεις

Δεν θα έπρεπε όμως με την αγορά που εκανα είτε με τη μία είτε με την άλλη περίπτωση να αλλάξει αυτό το ποσό?

Η κάρτα έχει 1150 πιστωτικό όριο και μου δείχνει διαθέσιμα 1108. Άρα το αρνητικό ποσο τι σημαίνει?

Ξέρεις εαν η εξυπηρέτηση πελατών λειτουργεί μετά της 17.00;

 

Δημοσ.

Στις πιστωτικες συνήθως το "-" μπροστα απο ενα ποσον ειναι καποιο ποσο που ελαβες ή η εξόφληση του λογαριασμό.

Ενω χωρίς πρόθεμα είναι η χρέωση.

Μήπως το υπόλοιπο σου τελικά δεν ειναι αρνητικό αλλα θετικό;

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Plot twist περνεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και μαθαίνεις τι ακριβώς ειναι

  • Haha 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Inuyasha είπε

Plot twist περνεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και μαθαίνεις τι ακριβώς ειναι

Όπως σίγουρα οι περισσότεροι εδώ μέσα εργάζομαι. Επομένως οι χρόνοι αναμονής που έχουν τα τηλεφωνικά κέντρα δεν είναι το πιο εύκολο να χειριστώ. Ούτως ή άλλως δεν νομίζω ότι ρώτησα κάτι περίεργο. 

 

Ευχαριστώ.

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mperdemeni είπε

Όπως σίγουρα οι περισσότεροι εδώ μέσα εργάζομαι. Επομένως οι χρόνοι αναμονής που έχουν τα τηλεφωνικά κέντρα δεν είναι το πιο εύκολο να χειριστώ. Ούτως ή άλλως δεν νομίζω ότι ρώτησα κάτι περίεργο. 

 

Ευχαριστώ.

Δηλαδή θεωρείς πιο λογικό να ρωτήσεις άγνωστους για το υπόλοιπο που βλέπεις στην πιστωτική, αλλά όχι να περιμένεις κάποια ώρα στο τηλέφωνο?

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mperdemeni είπε

Όπως σίγουρα οι περισσότεροι εδώ μέσα εργάζομαι. Επομένως οι χρόνοι αναμονής που έχουν τα τηλεφωνικά κέντρα δεν είναι το πιο εύκολο να χειριστώ. Ούτως ή άλλως δεν νομίζω ότι ρώτησα κάτι περίεργο. 

 

Ευχαριστώ.

Έχεις χρέος, πλήρωσε το άμεσα γιατί θα σου πάρουν τα πάντα. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mperdemeni είπε

Όπως σίγουρα οι περισσότεροι εδώ μέσα εργάζομαι. Επομένως οι χρόνοι αναμονής που έχουν τα τηλεφωνικά κέντρα δεν είναι το πιο εύκολο να χειριστώ. Ούτως ή άλλως δεν νομίζω ότι ρώτησα κάτι περίεργο. 

 

Ευχαριστώ.

Δεν είναι 24ωρα τα κέντρα εξυπηρέτησης;

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, george1807 είπε

Έχεις χρέος, πλήρωσε το άμεσα γιατί θα σου πάρουν τα πάντα. 

Θα της πάρουν τα πάντα για 300€?

Επεξ/σία από giorgos4ever
Δημοσ.
1 ώρα πριν, giorgos4ever είπε

Θα της πάρουν τα πάντα για 300€?

Sarcasm. Απορώ γιατί ρωτάει εδώ και δεν παίρνει ένα τηλέφωνο την τράπεζα η οποία είναι η μόνη αρμόδια. 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, george1807 είπε

Sarcasm. Απορώ γιατί ρωτάει εδώ και δεν παίρνει ένα τηλέφωνο την τράπεζα η οποία είναι η μόνη αρμόδια. 

Γιατί είπαμε είναι στη δουλειά και δεν μπορεί την αναμονή (να πάρει αφού σχολάσει μάλλον δεν παίζει να χρεώσει το κινητό /σταθερό του /της?)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...