Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

την προηγούμενη εβδομάδα αποφάσισα να αντικαταστήσω την χρεωστική κάρτα της Πειραιώς που είχα καθώς είχαν φθαρεί σχεδόν όλα τα νούμερα πάνω σε αυτή. Η κάρτα ήτανε Mastercard. Από την στιγμή που έλαβα την νέα κάρτα, η οποία ήτανε Visa, ενημέρωσα κάποιες από τις εφαρμογές του κινητού π.χ. Efood ξεχνώντας ωστόσο να ενημερώσω τους λογαριασμούς του Apple ID μου, μέσα από τους οποίους είμαι εγγεγραμμένος στο Apple Music (6,99 ευρώ/μήνα) και στο Icloud (50gb/1 ευρώ τον μήνα). Πριν από λίγες μέρες έφτασε ένα mail από την Apple στον λογαριασμό μου όπου αναφέρετε ότι δεν μπορεί να χρεώσει τον λογαριασμό μου καθώς υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία πληρωμής μου. Έτσι και εγώ παίρνω ενα απόγευμα το κινητό και ενημερώνω τα νέα στοιχεία πληρωμής μου.

Από τότε το κινητό δεν μου αποδέχεται τα νέα στοιχεία πληρωμής με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να απενεργοποιηθούν οι λογαριασμοί μου. 

Επισυνάπτω δύο Screenshot που έκανα για να βοηθήσω όσο μπορώ.

Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι ανάλογο και εάν ναι τι έκανε; 

ζδφδζφδφ1784275885_IMG_9189163.PNG.7d372d553f9ebc3c317bf121c240fe9c.PNG412443537_IMG_9188162.PNG.1942fccbf841bf7425c0de787aff4bb7.PNG

Δημοσ.

Πάρε την Apple

00800 4414 54172
021 0300 99601

Υποθέτω ότι έχεις βάλει το νέο CVV και ότι η νέα κάρτα είναι ενεργοποιημένη, σωστά;

Δημοσ.
14 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

Πάρε την Apple

00800 4414 54172
021 0300 99601

Υποθέτω ότι έχεις βάλει το νέο CVV και ότι η νέα κάρτα είναι ενεργοποιημένη, σωστά;

Νομίζω ότι το έλυσα.. άφησα τις συνδρομές να λήξουν και ξαναεπέλεξα χειροκίνητα τα πακέτα τα οποία είχα αλλά με τα στοιχεία της νέας κάρτας. Η ανανεώσεις έγιναν κανονικά.

Ευχαριστώ 😄

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...