Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό είναι το κακό ότι είναι "parts changers", δηλαδή τόσο δύσκολο να κάνουν μια διάγνωση ακολουθώντας τα σχέδια που τα έχουν απλόχερα σαν αντιπροσωπεία... Πάλι καλά δεν σου άλλαξαν και σασί μέχρι να το βρουν.

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι το facelift... Όλα σβήνουν, μένει μόνο αναμμένο το φωτάκι το κοκκινο του ιμομπιλαιζερ που αναβοσβήνει....α και ένα κόκκινο με λουκέτο που δείχνει ότι είναι κλειδωμένο....Μηχανικά δεν έχει θέματα αλλά τα περιφερειακά είναι κάπως....Πχ καβούκι θερμοστατη, στα ρενω περνάει και λάδι και νερό....χαλάει η φλατζα και σταζει...Ακριβώς από κάτω είναι η μίζα....2 -3φορές θερμοστατη και άλλες τοσες μιζα....Αυτο λεγεται combo....

Δημοσ.

Δεν έπρεπε να έχεις τόσα θέματα σε facelift.. Καινούργιο το πήρες? Καβούκι θερμοστάτη έχω αλλάξει και εγω αναλώσιμο είναι εαν και τώρα έχω βάλει μεταλλικο.. Επίσης άλλο ενα προβληματάκι που φλατάρει την μπαταρία ειναι η βαλβίδα μεταβλήτού.. Κολλάει ανοιχτη και τραβάει 12ρια volt.. Tην ελέγξες ποτέ ?

Δημοσ.

Αυτο που δεν κληδωνει τη μια μερια μηπως εχει κολησει και προσπαθει καθε χ λεπτα να κληδωσει και εκεινη την πορτα και λιγο λιγο τρωει την μπαταρια καθως με την οδικη πειρε με τη μια. Αμα ηταν μιζα το αμαξι θα επερνε οχι με καλωδια καθως ρευμα θα ειχε αλλα αμα το τσουλαγες στην κατηφορα επισης οτνα πας να βαλεις μπρος που δεν περνει το δυναμο αμα ακουγετε σε αυτο το αμαξι το ακους που κοπαναει για να παρει μπρος

Καλο ειναι οταν δεις οταν δεν περνει μην φωναξεις οδικη αλλα ηλεκτρολογο απο συνικιακο συνεργειο για μετρηση μπαταριας απευθειας και ελενχγο για τυχον διαροη καθως οταν παρουσιαζει το θεμα ισως ειναι πιο ευκολο να βρεθει η βλαβη

επισης μια βλαβξ ασχετη μπορει να ειναι και ο αισθητηρας στροφαλοφορου στο δικο μου αμαξι KIA ειχε σκαλωσει αυτος και σε πολυ πολυ κρυες μερες ειτε αμα αναβε το τσεκ και εγω το εσβηνα το τσεκ δεν επερνε μπρος παρα μονο μετα απο κανα 10 λεπτο η αμα του εδινα ρευμα με καλωδια απευθειας

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To 1400 δεν εχει μεταβλητο,μάλλον το 1600 έχεις...Oχι μεταχειρισμένο από ιδιώτη leasing, με 40000 χιλιόμετρα 4 χρόνων με 5500 ευρώ...

Ένας μαστορας μου είχε πει ότι σε έπιασε κωτσο πάντως.... Το γρανάζι του μεταβλητού άλλο αναλώσιμο και αυτό με σημαντικό κόστος....

Ααισθητήρας στροφαλου,αλλαγμενος και αυτός...Δεν έπαιρνε με τίποτα μπροστά...Με το ρεύμα έχω θέμα που μάλλον το χάνει σε κατάσταση ηρεμίας...

 

 

Επεξ/σία από stefan123
Δημοσ.

2λιτρο εχω rs.. Leasing και μεταχειρισμένο κακός συνδιασμός.. Ειχες θέματα απο αρχη ? Αρα για 1400 μιλας.. Ποτε το πηρες ? Αμε 2 έχω αλλάξει :D Η delta μας τα κανε μαντάρα εκεί.. Πιστεύω οτι μαλλον ειχε απο την αρχή θέματα το αυτοκίνητο και επειδή ηταν leasing δεν έδωσε κανεις σημασια

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τουλάχιστον δεν αλλαξα πολλαπλασιαστες,μιας και το fl είχε στάνταρ τους beru...To προηγούμενο είχε τους άθλιους sagem που έσκαγαν κάθε 3 και λίγο.....Το rs το είχαν προσέξει, νομίζω Γαλλία το εφτιαχναν....Το δικό μου είναι τούρκικο με το πάνω μέρος του καντράν ξεβιδωτο από κάποιον βαρεμενο τουρκαλά

Delta ε;;; πονεμένη ιστορία....ευτυχώς γλύτωσα 

Μοντέλο του 2007,το πήρα το 2011....

Επεξ/σία από stefan123
Δημοσ.

Ισως να ήταν απο καποιον που έβαλε χέρι και όχι απο εργοστάσιο.. Το θεμα ειναι να βρεις τι φταει γτ σαν αυτοκίνητο ειναι φαν του ντραιβ.. Ασε 2 εχω αλλαξει με την delta που έμπλεξα.. Αλλα δεν πειραζει χαλαλι. Εχεις μονώσει την ασφαλειοθηκη να μην παιρνει νερα ?

Δημοσ.

Εξαιρετικο στην οδήγηση όντως...Σαν να είναι τραίνο σε ράγες...Το rs ακόμα καλύτερο πιστεύω ...Να θέλει μόνωση η ασφαλειοθηκη;Γιατί νερα όντως σε μεγαλες βροχές παίρνει...Μια φορά μου άναβε check engine...Σκούπισμα πολλαπλασιαστή και όλα οκ...

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Εξαιρετικο στην οδήγηση όντως...Σαν να είναι τραίνο σε ράγες...Το rs ακόμα καλύτερο πιστεύω ...Να θέλει μόνωση η ασφαλειοθηκη;Γιατί νερα όντως σε μεγαλες βροχές παίρνει...Μια φορά μου άναβε check engine...Σκούπισμα πολλαπλασιαστή και όλα οκ...

Εχω παρει 207RC ενος φιλου,ενα TypeR 250 αλογα παλι φιλου και ενα Clio RS το παλιο με τον ατμοσφαιρικο.Αλλη φαση τα φρενα και το κρατημα του Clio.Το κακο ηταν οτι το οδηγησα μετα το 207 και μου αφησε μια σχετικα "αργη" αισθηση.Το honda ηταν ονειρο σαμσαν με τον vtec αλλα απο φρενα και κρατημα καρο με πατατες.Το 207 πολυ δυνατο αλλα κατι δεν μου κολλαγε με το τιμονι,ασαφες πολυ μου φανηκε.Παντως τα Renault οντως εχουν πολυ κρατημα,ειχε ενας φιλος ενα Megane απλο 14αρη,2002 μοντελο και το εβαζε τρενο,να μην ξεκολλαει με τιποτα.Ειχα πει θα σκοτωθουμε τουλαχιστον 4000 φορες αλλα μαλλον δεν εγινε ποτε,χαχα.

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, stefan123 είπε

Εξαιρετικο στην οδήγηση όντως...Σαν να είναι τραίνο σε ράγες...Το rs ακόμα καλύτερο πιστεύω ...Να θέλει μόνωση η ασφαλειοθηκη;Γιατί νερα όντως σε μεγαλες βροχές παίρνει...Μια φορά μου άναβε check engine...Σκούπισμα πολλαπλασιαστή και όλα οκ...

To rs ειναι απόλαυση... Ειδικα στις στροφες.. Και με ενα απλό φπε εχει παρει και κατι λιγα παραπάνω αλόγάκια και ολα ομορφα.. Στοχος το νεο rs με το καλο.. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις γύρισα από ηλεκτρολόγο....Με έδιωξε κακήν κακώς....Ανεξήγητη Ηλεκτρολογικά βλάβη...Το παίρνεις και το πετάς...

Μάλλον λέει για πρόβλημα στο bci -είναι στην ασφαλειοθηκη κάτω από το τιμονι-που δεν μπαίνει σε economy mode...πάντως διαρροη δεν βλεπει ,αλλά ρευμα χάνει κανονικα...

Ποια αντιπροσωπεία RENAULT στην Αθηνα-οπουδηποτε-έχει καλούς ηλεκτρολόγους, επιβεβαιωμενα;

Επεξ/σία από stefan123
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Μόλις γύρισα από ηλεκτρολόγο....Με έδιωξε κακήν κακώς....Ανεξήγητη Ηλεκτρολογικά βλάβη...Το παίρνεις και το πετάς...

Μάλλον λέει για πρόβλημα στο bci -είναι στην ασφαλειοθηκη κάτω από το τιμονι-που δεν μπαίνει σε economy mode...πάντως διαρροη δεν βλεπει ,αλλά ρευμα χάνει κανονικα...

Ποια αντιπροσωπεία RENAULT στην Αθηνα-οπουδηποτε-έχει καλούς ηλεκτρολόγους, επιβεβαιωμενα;

Για πολλά χρόνια πήγαινα το clio μου σε συνεργείο στο Χαϊδάρι που φτιάχνει μόνο Renault. Άριστος μηχανικός αλλά για το πρόβλημα σου δεν ξέρω κατά πόσον μπορεί να βοηθήσει. Αν θες στοιχεία στα στέλνω με πμ. Πάντως όπως έχω ξαναγράψει ενώ μηχανικά τα Renault είναι άψογα από ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά είναι άθλια. Ειδικά τα μοντέλα 2000-2010 που έχω άμεση επαφή τα πλήρωνες ξανά και ξανά και ξανά. Ελπίζω τα νεότερα μοντέλα να βελτιώθηκαν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άλλαξε μηχανικό ή πάρε ενα χειροκίνητο διακόπτη ή εναν με ΒΤ και οπότε παρκάρεις να κόβεις την μπαταρία

Επεξ/σία από NikosKallithea
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τετάρτη το πάω στην Renault mil στην ΜΗΛΙΑΡΑΚΗ,  εδω στα πατησια που μου ειπαν ότι είναι καλή αντιπροσωπεία....

Ένας ταρίφας μου έλεγε ότι και τα καινούργια μοντέλα Renault είναι άθλια Ηλεκτρολογικά...Βέβαια αυτοί πίνουν νερό στο octavia,οπότε τι να πεις;;;;

 

Επεξ/σία από stefan123

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...