Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους....Και εκεί που φάνηκε να λύνεται το πρόβλημα με τα low battery ,τις 3 αλλαγες μπαταριας λόγω αστοχίας υλικού,τελικά τα τζιμανια ηλεκτρολόγοι αποφάνθηκαν ότι φταίει το δυναμο....Renault megane sedan του 2007 το εργαλείο....Αλλαγη δυναμο και όλα οκ για 10 μέρες ,μέχρι που πηρα ρεπό και το άφησα 2 μέρες ακίνητο...Πάω να βάλω μπροστά,και πάπαλα...Μόνο φως στην καμπίνα...Τελικά με οδική το έβαλα μπροστά και όλα οκ...

Πήγα το πρωί από τον μάστορα και μου λέει θα ψάξουμε για διαρροές....

Επειδή δεν βλέπω φως με δαύτους σκέφτηκα 2 πιθανά προβλήματα που έχει το αυτοκίνητο και άλυτα...

Το μαμά ραδιοcd σε πολυ κρυο απενεργοποιείται, Βγάζεις τους πολους της μπαταρίας και όλα οκ...Αυτό για 10 και πλέον χρόνια τώρα...Καλοκαίρι και άνοιξη όλα μια χαρά....Λέτε να το πετάξω να βρω την υγεία μου;;;;;

Άλλο πρόβλημα  2 χρόνια τώρα....Έχει χαλάσει η ηλεκτρομαγνητικη κλειδαριά του συνοδηγού...Απλά δεν κλειδώνει....Λόγω παρκιν σπίτι και στην δουλειά,δεν ασχολήθηκα...Λετε από εκει να είναι η διαρροή?????

Επίσης μου είπε για ένα εγκεφαλακι που σβήνει όλα τα ρεύματα μετά από 10 λεπτά και είναι κάτω από το τιμονι....κοστος 700 ευρώ!!!!!!!

Τι γνώμη εχετε;;;;;

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έπρεπε να αλλάξεις 3 μπαταρίες ένα δυναμό και μετά να ψάξει για διαρροές; Αυτός δεν έχει ούτε πολυμετρο από τα lidl με 2 ευρώ.

Μετράς αν υπάρχει διαρροή εύκολα...αν υπάρχει αφαιρείς ασφάλειες μέχρι να δεις σε πιο μέρος είναι.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Επίσης μου είπε για ένα εγκεφαλακι που σβήνει όλα τα ρεύματα μετά από 10 λεπτά και είναι κάτω από το τιμονι....κοστος 700 ευρώ!!!!!!!

Αυτα που σου ειπε ειναι οι μεγαλύτερες βλακείες που εχω ακουσει απο μάστορα, το αυτοκίνητο εχει κάποιο πρόβλημα και πρέπει να λυθεί

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι ούτε διαρροη είχα,τουλάχιστον εμφανή και το δυναμο δούλευε διακεκομμενα,δηλαδή έδινε,σταμάταγε κοκ

Πολύ ύπουλη βλάβη την χαρακτήρισε και του πήρε ώρα να το εντοπισει. Τώρα γιατί έχει  βάλει στο μάτι τον εγκέφαλο δεν ξέρω....Είναι αυτός που δίνει την εντολή στο δυναμο να φορτίσει την μπαταρία και φταίει αυτός η η καλωδίωση του....

Μπαταρίες αλλαχτηκαν στην εγγύηση τουλάχιστον...

Δημοσ.
5 ώρες πριν, stefan123 είπε

Καλησπέρα σε όλους....Και εκεί που φάνηκε να λύνεται το πρόβλημα με τα low battery ,τις 3 αλλαγες μπαταριας λόγω αστοχίας υλικού,τελικά τα τζιμανια ηλεκτρολόγοι αποφάνθηκαν ότι φταίει το δυναμο....Renault megane sedan του 2007 το εργαλείο....Αλλαγη δυναμο και όλα οκ για 10 μέρες ,μέχρι που πηρα ρεπό και το άφησα 2 μέρες ακίνητο...Πάω να βάλω μπροστά,και πάπαλα...Μόνο φως στην καμπίνα...Τελικά με οδική το έβαλα μπροστά και όλα οκ...

Πήγα το πρωί από τον μάστορα και μου λέει θα ψάξουμε για διαρροές....

Επειδή δεν βλέπω φως με δαύτους σκέφτηκα 2 πιθανά προβλήματα που έχει το αυτοκίνητο και άλυτα...

Το μαμά ραδιοcd σε πολυ κρυο απενεργοποιείται, Βγάζεις τους πολους της μπαταρίας και όλα οκ...Αυτό για 10 και πλέον χρόνια τώρα...Καλοκαίρι και άνοιξη όλα μια χαρά....Λέτε να το πετάξω να βρω την υγεία μου;;;;;

Άλλο πρόβλημα  2 χρόνια τώρα....Έχει χαλάσει η ηλεκτρομαγνητικη κλειδαριά του συνοδηγού...Απλά δεν κλειδώνει....Λόγω παρκιν σπίτι και στην δουλειά,δεν ασχολήθηκα...Λετε από εκει να είναι η διαρροή?????

Επίσης μου είπε για ένα εγκεφαλακι που σβήνει όλα τα ρεύματα μετά από 10 λεπτά και είναι κάτω από το τιμονι....κοστος 700 ευρώ!!!!!!!

Τι γνώμη εχετε;;;;;

Μαζί με το δύναμο ασχολήθηκες μηπως και με μίζα ;

Γιατί μου έχει τύχει στα τελευταία του ενα Honda Accord ( είχε 480,000 χιλιόμετρα) , έφτιαξα δυναμό για 1η φορά και μετα μου έκανε κόλπα η μίζα . Κόλλαγε το μπουτόν της μίζας και ξελίγωνε τη μπαταρία. Μόλις επισκευάστηκε και η μίζα φορτίστηκε η μπαταρία και όλα εντάξει.

Πρέπει να το δεί όμως για απώλειες . Ηλεκτρομαγνητικές και εμένα σε όλα αυτα τα χρόνια 15 χρόνια είχε κάψει τις 2 απο τίς 4 , βρήκα σε μεταχειρισμένο. 

Δημοσ.

φιλε μου το αυτοκινητο που περιγραφεις ειναι κυριολεκτικα για... πεταμα. οσοι γνωστοι μου εχουν αυτο το αυτοκινητο ναι μεν το αγορασαν φθηνα αλλα στην πορεια οι βλαβες που τους εβγαλε ειναι τετοιες που κυριολεκτηκα βλαστημισαν την ωρα και την στιγμη που το αγορασαν! 

η διαρροη που ειπαν και οι πιο πανω βρισκεται με την βοηθεια ενος πολυμετρου. οργανο το οποιο οφειλει να εχει ο καθε τεχνικος στον παγκο του. τωρα εαν δεν ξερει να το χρησιμοποιει η δεν εχει τοτε πολυ απλα δεν ειναι τεχνικος. μου θυμιζει κατι μαστορους της δεκαετιας του 80 που με μια πενσα και ενα κατσαβιδι προσπαθουν να επισκευασουν τα παντα. απλα δεν γινεται. 

η σοβαρη αντιμετωπιση ειναι η αντιπροσωπεια. καταλαβαινω οτι θα κοστισει ενα σωρο χρηματα αλλα ειναι μονοδρομος εφ οσον πεφτεις σε μαστροΜητσους. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπ@υρδελα renault,ειχα το megane coupe 02,πιο συχνα ασχολιομουν με τα ηλεκτρολογικα του,παρα με τα λαδια του.Το πουλησα και ησυχασα,ειναι αλλουνου προβλημα.

 

Επεξ/σία από StamTheMan
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Μπ@ουρδελα renault,ειχα το megane coupe 02,πιο συχνα ασχολιομουν με τα ηλεκτρολογικα του,παρα με τα λαδια του.Το πουλησα και ησυχασα,ειναι αλλουνου προβλημα.

 

 Όλα τα αυτοκίνητα κάπου έχουν θέμα, σίγουρα παίζει ρόλο ο ιδιοκτήτης και τα συνεργεία που πηγαίνει.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Klausx είπε

 Όλα τα αυτοκίνητα κάπου έχουν θέμα, σίγουρα παίζει ρόλο ο ιδιοκτήτης και τα συνεργεία που πηγαίνει.

Δεν το λεω στον αερα,επειδη ειχα ενα αυτοκινητο και μου χαλασε.
Εχω συζητησει αρκετα για τα renault.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ήταν καλό να άλλαζες το ραδίοφωνο.. Οταν παγώνει και δεν ξεκινάει πάει κανονικά ρεύμα μέχρι να ξελιγώσει την μπαταρία.. Δικιά μου πρόταση βγάλτο εκτός και δες πως θα παει(εαν και ειμαι σιγουρος οτι θα σου λυσει το προβλημα σου.. Γνωστο ειναι οτι υπαρχουν παρτιδες ραδιοφωνων ελλατωματικες που οταν παγωνουν ναι μεν με το βγαλσιμο της ασφαλειας η των πολον επανερχονται αλλα δεν κλεινουν ποτε σωστα και σου τρωνε την μπαταρια.).. Το εγκεφαλάκι εκείνο ειναι πολύ εύκολο να δεις εαν δουλεύει.. Απλα σβησε το αυτοκινητο ασε ανοιχτο ραδιοφωνο βγαλε καρτα και ανοιξε πορτα.. Εαν κλείσει το ραδιόφωνο σου μια χαρα ειναι.. 14 χρόνια εχω το rs και δεν είχα τέτοια θεματα... Το μόνο ηλεκτρολογικο που έβγαλε ηταν οτι κάηκε το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων αλλα εφταιγα εγω γτ δεν καθάρισα ποτε τα λουκια του..  Οσον αφορα τωρα τους ηλεκτρολογους απλα δεν εχουν την υπομονη να δουν τι πραγματικα φταει και αλλαζουν θεωρητικα οτι μπορει στο μυαλο τους να προκαλέσει το προβλημα.. Είχες θέματα με δυναμο ? Η κλειδαριά καλό θα ήταν να αλλαχτεί και μόνος σου το κάνεις δεν ειναι τιποτα το τραγικο.. Εχεις παρατηρήσει εαν μένει στο μιζάρισμα μόνο οταν εχει κρύο έξω

Επεξ/σία από AiWaaa
Δημοσ.

Είχε θέμα  ο συλλέκτης στο δυναμο και ποτε εδινε ρευμα,πότε δεν εδινε...Μιζες εχω αλλαξει 3......valeo,κινέζικη ιμιτασιον και προπερσυ παλι valeo ανακατασκευασμενη...11 χρονια το ραδιο έχει αυτήν την ιδιοτροπία τον χειμώνα...Κάτω από 3 βαθμούς νεκρώνει...Βγάζεις πόλους, reset ,κωδικούς σε ραδιο και όλα οκ....Στον επόμενο ψόφο το πρωί,πάλι τα ίδια...Άνοιξη καλοκαίρι και φθινοπωρο ολα οκ...

Απλά την τελευταία φορά που το είχα πάει σε αντιπροσωπεία είχαν φέρει ένα παπά να κάνει ευχέλαιο.......καθε 3 μέρες το έφτιαχναν και εμενε σε ένα συγκεκριμένο χωράφι που πάρκαρα....Έκαιγε μια 25αρα ασφάλεια στην ασφαλειοθηκη και ξερενοταν....Άλλαξαν κατά σειρά ασφαλειοθηκη, μίζα μετά και τέλος μετά από 15μερες το βρήκαν....Είχε σπάσει το στεφανι του βεντιλατερ και οταν κουνιοταν μεσα στο χωραφι,μαγγωνε τον ανεμιστηρα του βεντιλατερ και καρφωνε γλώσσα....700 ευρω ζημια και δωρο τους έκανα ασφαλειοθηκη και μιζα...

Τουλάχιστον ο μαστρο Μήτσος που το είχα πάει πριν ήταν πιο τίμιος.. Μου έδωσε πίσω εντρομος κάτι ψιλά που του είχα δώσει, και μου ειπε κατά λέξη:Αυτά με την κάρτα όταν χαλάσουν τα βάφεις μπλε και τα πετας.....

 

Δημοσ.

Τι να πω.. Ειναι facelift ετσι ? Δοκιμασε παντως αυτο με το ραδιοφωνο.. Ισως ετυχες στο αυτοκίνητο.. 240κ χιλιόμετρα έχω δεν εχει ζητήσει τπτ εκτός απο αναλώσιμα και τρώει ξύλο κοφτες.. Οταν νεκρώνει το ραδιόφωνο εχεις παρατηρήσει οταν το κλειδώνεις εαν μένει η οθονούλα που λεει ωρα και θερμοκρασία ανοικτη ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...