keysmith Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, kisan είπε Για μέσα στην πόλη βγάζει 400 χλμ. Κάθε βράδυ που θα γυρίζεις σπίτι το βάζεις στην φόρτιση και το πρωί έχεις πάλι 400 χλμ. Τι να υπολογίσεις; Θα κανείς σε μια μέρα 400 χλμ; Αν πας το ΣΚ στο χωριό ξεκινάς με γεμάτη μπαταρία. Σταματάς σε ένα ΣΕΑ για ένα καφέ και συνεχίζεις. Τώρα αν είσαι επαγγελματίας και κανείς κάθε μέρα Αθήνα Θεσσαλονίκη και πίσω αυθημερόν τότε μάλλον δεν κάνει για σένα. νομίζω το είπαμε πολλές φορές οτι το ηλεκτρικό μπορεί να λειτουργήσει. μονο για πόλη (για να πεις ότι εχεις το κεφάλι σου ήσυχο μην μείνεις). Δεν κάνει για χωριό, για διακοπές, για δουλειά στην "επαρχεία" , για μεγάλες ανηφόρες μόνο όταν έχεις δικιά σου πρίζα στην αυλή. Τα ΣΕΑ πληρώνεις το ρεύμα σαν να ήταν πετρέλαιο/βενζίνη και περιμένεις σαν τον να φορτήσει. Το ίδιο θα συμβεί όταν πρίζες μπουν στο δρόμο. Ο ιδιώτης (μαλλον) που θα το αναλάβει θα χρεώνει το ρεύμα τριδιπλο για να βγάλει την επένδυσή του. Είναι αυτές οι προυποθέσεις "ανεκτές" ώστε να δωσεις 40.000 ή 30.000 για αυτοκίνητο.. πόλης?!? και όχι γενικό; Οχι βέβαια λέμε οι περισσότεροι. Παίρνεις ένα αυτοκίνητο πόλης (συμβατικό) με 12.000 και την διαφορά την έχεις σε καύσιμα και θα σου περισσέψουν πριν του ηλεκτρικού του χαλάσουν οι μπαταρίες. Που θα χαλάσουν σε 5-7 χρόνια ενώ με το συμβατικό τα καύσιμα είναι δραματικά φτηνότερα της διαφοράς μόνο της αρχικής αγοράς (πόσο μάλλον αν βάλεις σε αυτήν την διαφορά την αλλαγή μπαταριών). Καλές οι "ροπές" και τα άλογα των ηλεκτρικών κινητήρων και "αποδοτικότερες" μηχανολογικά λύσεις από πολλές πλευρές αλλά.. δεν εχουμε λύση (ικανοποιητική) στην τροφοδοσία, οπότε... Οπότε τα λέμε όταν βρεθεί λύση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AtiX Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Κάτι μου λέει ότι σε μια δεκαετία θα σκεφτόμαστε πως χρησιμοποιούσαμε βενζίνη για την μετακίνηση μέσα στην πόλη... και θα φρίτουμε.. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2021 από AtiX Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasim Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Χαζομάρες.. Η λύση για όλα θα ήταν αυτό Θα έβαζαν παντού στους μεγάλους δρόμους ένα καλώδιο απο πάνω και στους μικρούς το αυτοκίνητο θα είχε ένα μικρό μοτεράκι για την μετακίνηση εκτός Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2021 από vasim Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
keysmith Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, vasim είπε Χαζομάρες.. Η λύση για όλα θα ήταν αυτό Θα έβαζαν παντού στους μεγάλους δρόμους ένα καλώδιο απο πάνω και στους μικρούς το αυτοκίνητο θα είχε ένα μικρό μοτεράκι για την μετακίνηση εκτός αυτό είναι η "αρχή" του τρόλεϊ που υπάρχει σε εφαρμογή από την εποχή του ηλεκτρικού τραμ στην πράξη.. Η δυναμική των ηλεκτροκινητήρων είναι από παλιά γνωστή. Το ίδιο και η αδυναμία των μπαταριών.. Στην αθήνα όταν ήμου τι γέλιο είχαμε όταν στα παλιά τρόλει το ένα έπρεπε να περάσει το αλλο χωρίς να τρακάρουν οι κεραίες τους.. τα προλάβατε αυτά ή είστε τίποτα γεννημένοι μετά το 2000? (generation Z) Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2021 από keysmith Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mariosCS Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Στις 23/1/2021 στις 12:51 ΠΜ, korakios είπε το προσιτό που το είδες ? Αν έκανε 10 χιλιάρικα με επιδότηση θα άξιζε Πιο προσιτά είπα. Η διαφορά της πρότασης δεν θα έπρεπε να θέλει εξήγηση. --- Υπάρχει μη ηλεκτρικό suv 10 χιλιάρικα δηλαδή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 16 λεπτά πριν, mariosCS είπε Υπάρχει μη ηλεκτρικό suv 10 χιλιάρικα δηλαδή; όχι αλλά ούτε τα χαρακτηριστικά του Dacia έχουν, δεν το λες και αυτοκίνητο γενικότερα (αυτονομία , ιπποδύναμη) Στην Ουγγαρία με επιδότηση πάει στα 10000Ε . Με τέτοια τιμή , αν κάποιος ήταν στη φάση να πάρει αμάξι αποκλειστικά και μόνο στην πόλη , αξίζει (αν αντέξει 15ετία+ η μπαταρία) Φυσικά μόνο για τους προνομιούχους με γκαραζ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kisan Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2021 Στις 24/1/2021 στις 10:34 ΠΜ, keysmith είπε νομίζω το είπαμε πολλές φορές οτι το ηλεκτρικό μπορεί να λειτουργήσει. μονο για πόλη (για να πεις ότι εχεις το κεφάλι σου ήσυχο μην μείνεις). Δεν κάνει για χωριό, για διακοπές, για δουλειά στην "επαρχεία" , για μεγάλες ανηφόρες μόνο όταν έχεις δικιά σου πρίζα στην αυλή. Τα ΣΕΑ πληρώνεις το ρεύμα σαν να ήταν πετρέλαιο/βενζίνη και περιμένεις σαν τον να φορτήσει. Το ίδιο θα συμβεί όταν πρίζες μπουν στο δρόμο. Ο ιδιώτης (μαλλον) που θα το αναλάβει θα χρεώνει το ρεύμα τριδιπλο για να βγάλει την επένδυσή του. Είναι αυτές οι προυποθέσεις "ανεκτές" ώστε να δωσεις 40.000 ή 30.000 για αυτοκίνητο.. πόλης?!? και όχι γενικό; Οχι βέβαια λέμε οι περισσότεροι. Παίρνεις ένα αυτοκίνητο πόλης (συμβατικό) με 12.000 και την διαφορά την έχεις σε καύσιμα και θα σου περισσέψουν πριν του ηλεκτρικού του χαλάσουν οι μπαταρίες. Που θα χαλάσουν σε 5-7 χρόνια ενώ με το συμβατικό τα καύσιμα είναι δραματικά φτηνότερα της διαφοράς μόνο της αρχικής αγοράς (πόσο μάλλον αν βάλεις σε αυτήν την διαφορά την αλλαγή μπαταριών). Καλές οι "ροπές" και τα άλογα των ηλεκτρικών κινητήρων και "αποδοτικότερες" μηχανολογικά λύσεις από πολλές πλευρές αλλά.. δεν εχουμε λύση (ικανοποιητική) στην τροφοδοσία, οπότε... Οπότε τα λέμε όταν βρεθεί λύση. Τραμ είναι και μπορεί να λειτουργήσει μόνο στην πόλη; Σε μεγάλες ανηφόρες τι εννοείς; Να ανέβεις Όλυμπο; Στο χωριό γιατί δεν κάνει, θα σου επιτεθούν οι χωριανοί; Διακοπές κάνεις 1000 χλμ την μέρα; Αν έχει μερσεντές έχεις και δικιά σου πρίζα στην αυλή. Στα σεα φυσικά και κοστίζει η φόρτιση αλλά επειδή θα φορτίσεις μια φορά στο τόσο, τι σε νοιάζει. Αν πάρεις μερσεντές έτσι και αλλιώς θα δώσεις 30-40 χιλιάρικα να πάρεις μια αντίστοιχη. Ισως ακόμα είναι οριακά για να πεις ότι θα γλυτώσεις παίρνοντας ηλεκτρικό από καύσιμα και σέρβις. Από την άλλη μπορείς να πάρεις και ένα χρεπι με 2 χιλιάρικα και με τα υπόλοιπα 38 να κανείς τον γύρω του κόσμου σε βενζίνες. Η μπαταρίες δεν χαλάνε έτσι όπως το εννοείς. Υπάρχουν τεσλα που έχουν κάνει 500 χιλιάδες χιλιόμετρα με τις ίδιες μπαταρίες. Τα ηλεκτρικά όπως είπες σου προσφέρουν οδηγική απόλαυση και αυτό πληρώνεις. Το θέμα τις σ’ τροφοδοσίας δεν έπιασα αλλά τέλος πάντων. Με μπαταρίες λειτουργούν όπως τα κινητά. Χρησιμοποιείς κινητό ή μόνο σταθερό τηλέφωνο με καλώδιο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα