Προς το περιεχόμενο

Η Mercedes-Benz αποκαλύπτει το ηλεκτρικό crossover EQA με αυτονομία 486 χιλιομέτρων


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, keysmith είπε

Οσο οι μπαταρίες θέλουν "ώρα" να φορτίσουν αυτό το πράγμα δεν σε πάει θεσσαλονικη καλαμάτα (ούτε καν Αθήνα). Και όλα αυτά χωρίς κλιματισμό. Και όλα αυτά για να πρέπει να έχει πάρκινγκ σπίτι σου για να το φορτίζεις με δικό σου ρεύμα (αλλιώς ούτε οικονομικό είναι στο καύσημο).

Υ.Γ. Και όλα αυτά για να ξυπνήσεις λίγο αργοπορημένα το πρωί να πας στην δουλειά (30 χλμ μακριά) να θυμηθείς ότι θέλεις να βάλεις βενζίνη γιατί δεν έχεις. να πας στο βενζινάδικο να βάλεις 2 λεπτά βενζίνη και εκεί να θυμηθείς πως δεν έχει βενζίνη αλλά "μπαταρίες"!! (που δεν γεμίζουν καθόλου σε 2 λεπτά). Αργεί η εποχή του "ηλεκτρικού" ως γενικού αυτοκινήτου και μέχρι να δούμε κάτι ριζοσπαστικό στις μπαταρίες και στην υποδομή φόρτισης.. 

Αφου το ηλεκτρικό θα το είχες στην μπριζα οπότε θα είναι ήδη φορτισμένο. Για μεγάλο ταξίδι συμφωνώ, αλλά όχι και να έχεις θέμα στο να κάνεις <100κμ την μέρα... Προφανώς πρέπει να πέσει η τιμή τους, ναι , και δεν είναι ευκολα λύση για κύριο αμάξι, αλλά για 2ο άνετα...

To GLA 200 με 163 ίππους κάνει 37.000, αναλογικά δεν είναι καλή η τιμή του ηλεκτρικού, αν σκεφτείς ότι με την επιδότηση πέφτει στα 42000 περίπου. 

Στα ίδια λεφτά βέβαια παίζει και η Τεσλα 3, όντας πιο γρήγορη, όποτε κάνει την απόφαση δύσκολη, αλλά θεωρώ την Τεσλα 3 πολύ άσχημο αμάξι, με κακιά ποιότητα κύλησης και ηχομόνωσης, δεν θα μπορούσα ποτέ να το αγοράσω. 

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Stergios74 είπε

Η Mercedes έχει στάνταρ πλούσιο πελατολόγιο που όταν θα έρθει η ώρα να αγοράσει ηλεκτρικό, θα αγοράσει Mercedes. Οι λέξεις peugeot και Mercedes καλό είναι να μην μπαίνουν στην ίδια πρόταση (κάτοχος peugeot speaking). 

Περνα μια βολτα καλοκαιρι απο Μυκονο να δεις ποσα BMW & Mercedes φευγουν με γερανο γιατι εχουν μεινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, busellatos είπε

486km   =   300km   +  186km katifora  

καλάμην το λες δεν ειναι τόσο τραγικά τα πράγματα (τουλάχιστον στα tesla ότι λέει πλησιάζει σε αυτό που βγάζει σε αλλά δεν ξέρω δεν εχω καμία εμπειρία)
η τιμή από την άλλη δεν....

13 ώρες πριν, mariosCS είπε

 

Το μόνο που θα αξίζει για πόλη και προάστια είναι το απερχόμενο Dacia Spring. 

 

απόδοσης μόλις 45 ίππων.
αυτονομία -ελέω της μπαταρίας του – η οποία θα αντιστοιχεί σε περίπου 200 χλμ


αν ήταν στο μέγεθός του smart αντε και κάνα iq ναι το συζητάμε...... άλλα με τον όγκο που έχει και αυτονομία που έχει και ισχύ που έχει ουτε αυτοκίνητο της πόλης ειναι (όγκος) ουτε αυτοκίνητό για έξω ειναι (αυτονομία) συγκεκριμένο όχημα δεν έχει καν λόγο υπάρξεις με καμία τιμή

δεν λέω ότι φταίει η dacia (ranault) απλά η τεχνολογία στης μπαταρίες ειναι πολύ πίσω για να βγει και φτηνό αλλά ταυτόχρονα να έχει και αυτονομία η ακομη και μεσαίας τιμής....... δυστιχος μοναδικός τρόπος αυτή την στηγμη ειναι ένας........ πελώριο αυτοκίνητο (βλ tesla) για να χωρανε η μπαταρίες με ότι κόστος συνεπάγεται αυτό (ενα νεφρό) και όχημα για συνγεκρμενα ατομα (δικό τους σπίτι με parking κλπ) και προφανώς απαγορευτικό για χρήση εντός πόλη (τερατώδες όγκος)

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ ωραιο αυτοκινητο, αλλα ακριβο για εναν υπαλληλο στην Ελλαδα του 2021. Προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο απο το ΤESLA Y κ το Peugeot

21 λεπτά πριν, Sungodra είπε

Περνα μια βολτα καλοκαιρι απο Μυκονο να δεις ποσα BMW & Mercedes φευγουν με γερανο γιατι εχουν μεινει.

Προσωπικα αν εδινα ποτε πολλα λεφτα για αμαξι, αυτο θα ηταν Mercedes. Eδω εχουν φτασει τα ιαπωνικα 30-35.000 ευρω

Επεξ/σία από Antikeimenos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Sungodra είπε

Περνα μια βολτα καλοκαιρι απο Μυκονο να δεις ποσα BMW & Mercedes φευγουν με γερανο γιατι εχουν μεινει.

Μιλάμε μιλας με δεδομένα μάστορα όχι αστεία.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Μιλάμε μιλας με δεδομένα μάστορα όχι αστεία.

Ετσι σε λιγο θα αρχισουν κ οι ιστοριες ενας φιλος φιλου μου ειχε ενα Μercedes κ του καηκε ο κινητηρας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να δω τι θα τα κάνουν όλα αυτά τα (τρέχοντα) ηλεκτρικά όταν διαπιστώσουν οτι αξίζουν μόνο για μέσα στην πόλη...

 

17 ώρες πριν, busellatos είπε

486km   =   300km   +  186km katifora  

Αν πεις να πας μια βόλτα πχ. στην Αράχωβα που είναι και σχετικά κοντά στην Αθήνα, δεν έχει καθόλου κατηφόρα στο "πήγαινε"... :)   Μετά εκεί θα γίνεται κι ο χαμός απο κίνηση,  δεν βρίσκεις πουθενά να παρκάρεις, πόσο μάλλον να βρεις χώρο να φόρτίσεις την μπαταρία... Μετά αρχίζεις και αφαιρείς ταξιδιωτικούς προορισμούς απο τον χάρτη... :)

Επεξ/σία από Eloy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Eloy είπε

 

Αν πεις να πας μια βόλτα πχ. στην Αράχωβα που είναι και σχετικά κοντά στην Αθήνα, δεν έχει καθόλου κατηφόρα στο "πήγαινε"... :)   Μετά εκεί θα γίνεται κι ο χαμός απο κίνηση,  δεν βρίσκεις πουθενά να παρκάρεις, πόσο μάλλον να βρεις χώρο να φόρτίσεις την μπαταρία... Μετά αρχίζεις και αφαιρείς ταξιδιωτικούς προορισμούς απο τον χάρτη... :)

Νομιζω πως κάνεις λάθος, υπάρχει εφαρμογή που δείχνει τα πάντα.. www.abrp.com

Ανετο ταξίδι σχετικά...

ARAXOVA.png

Επίσης υπάρχει η εφαρμογή www.plugshare.com που δείχνει που υπάρχουν σταθμοί φόρτισης...

 

plugshare.png

Επεξ/σία από engelo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, keysmith είπε

Οσο οι μπαταρίες θέλουν "ώρα" να φορτίσουν αυτό το πράγμα δεν σε πάει θεσσαλονικη καλαμάτα (ούτε καν Αθήνα). Και όλα αυτά χωρίς κλιματισμό. Και όλα αυτά για να πρέπει να έχει πάρκινγκ σπίτι σου για να το φορτίζεις με δικό σου ρεύμα (αλλιώς ούτε οικονομικό είναι στο καύσημο).

Υ.Γ. Και όλα αυτά για να ξυπνήσεις λίγο αργοπορημένα το πρωί να πας στην δουλειά (30 χλμ μακριά) να θυμηθείς ότι θέλεις να βάλεις βενζίνη γιατί δεν έχεις. να πας στο βενζινάδικο να βάλεις 2 λεπτά βενζίνη και εκεί να θυμηθείς πως δεν έχει βενζίνη αλλά "μπαταρίες"!! (που δεν γεμίζουν καθόλου σε 2 λεπτά). Αργεί η εποχή του "ηλεκτρικού" ως γενικού αυτοκινήτου και μέχρι να δούμε κάτι ριζοσπαστικό στις μπαταρίες και στην υποδομή φόρτισης.. 

όταν λες ώρα εννοείς 30 λεπτά για 300 χλμ αυτονομία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, dream21 είπε

Σε αυτές τις τιμές και αυτονομίες η TESLA παίζει μπάλα μόνη της , χωρίς αντίπαλο και θα συνεχίσει!

Μια Tesla ρε μεγάλε .

 Οι Γερμανοί premium κατασκευαστές επέμεναν στην εξέλιξη του diesel για κάποιο λόγο .

 Τώρα που μπήκαν στον χώρο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν θα έχουν αντίπαλο .

 Έχεις μπει σε Tesla 3 ??

 Δεν πλησιάζει τα premium γερμανικά ούτε για πλάκα ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kisan είπε

όταν λες ώρα εννοείς 30 λεπτά για 300 χλμ αυτονομία;

Σωβαρά; Το πιστεύεις; ξέρεις τις "προυποθέσεις" αυτών των χιλιομέτρων;

επειδή είμαι σε αυτοκίνητο και οδηγώ συνέχεια αυτό το πράγμα (ακόμα και να ισχύει) δεν είναι αποδεκτός τρόπος "ανατροφοδότησης" (refill). Δίνεις ένα σκασμό λεφτά για ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να πρέπει να "προγραμματίζεις" πως πότε και πόσα χιλιόμετρα έχεις. Αν κάνεις το λάθος και ανάψεις a/c γιατί έβγαλε ζέστη και δεν το υπολόγησες; Τότε να δεις τι παθαίνεις! Και αμα περάσουν λιγο τα χρόνια και "πέσουν" οι μπαταρίες όπως πχ στα κινητά και λαπτοπ και από το 20% με μια γκαζιά σε προσπέραση πέσουν στο 5% με την μία.. τότε θα γελάσουμε (κλάψουμε). Θα κλαίνε τα λεφτά τους όσοι επενδύσουν σε τέτοια μοντέλα πέραν των ορίων της πόλης και τα αγοράσουν ως "γενικά" αυτοκίνητα. 

spacer.png

Οπως είπα όταν αλλάξουν τα πράγματα (βασικά με τις μπαταρίες και το δίκτυο μπριζών) τα ξαναλέμε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγοράζοντας γερμανικά αμαξια βοηθαμε την γερμανική οικονομία.......

Πέραν ότι θα μας δανείσει μερικά δις μετά το κορωνοκοβιτ,θα πάρει και  νεα αυξηση ο Γερμανός συνταξιούχος......

🤣😅😅😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, keysmith είπε

Σωβαρά; Το πιστεύεις; ξέρεις τις "προυποθέσεις" αυτών των χιλιομέτρων;

επειδή είμαι σε αυτοκίνητο και οδηγώ συνέχεια αυτό το πράγμα (ακόμα και να ισχύει) δεν είναι αποδεκτός τρόπος "ανατροφοδότησης" (refill). Δίνεις ένα σκασμό λεφτά για ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να πρέπει να "προγραμματίζεις" πως πότε και πόσα χιλιόμετρα έχεις. Αν κάνεις το λάθος και ανάψεις a/c γιατί έβγαλε ζέστη και δεν το υπολόγησες; Τότε να δεις τι παθαίνεις! Και αμα περάσουν λιγο τα χρόνια και "πέσουν" οι μπαταρίες όπως πχ στα κινητά και λαπτοπ και από το 20% με μια γκαζιά σε προσπέραση πέσουν στο 5% με την μία.. τότε θα γελάσουμε (κλάψουμε). Θα κλαίνε τα λεφτά τους όσοι επενδύσουν σε τέτοια μοντέλα πέραν των ορίων της πόλης και τα αγοράσουν ως "γενικά" αυτοκίνητα. 

spacer.png

Οπως είπα όταν αλλάξουν τα πράγματα (βασικά με τις μπαταρίες και το δίκτυο μπριζών) τα ξαναλέμε.

 

Για μέσα στην πόλη βγάζει 400 χλμ. Κάθε βράδυ που θα γυρίζεις σπίτι το βάζεις στην φόρτιση και το πρωί έχεις πάλι 400 χλμ. Τι να υπολογίσεις; Θα κανείς σε μια μέρα 400 χλμ;

Αν πας το ΣΚ στο χωριό ξεκινάς με γεμάτη μπαταρία. Σταματάς σε ένα ΣΕΑ για ένα καφέ και συνεχίζεις. 
Τώρα αν είσαι επαγγελματίας και κανείς κάθε μέρα Αθήνα Θεσσαλονίκη και πίσω αυθημερόν τότε μάλλον δεν κάνει για σένα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...