Προς το περιεχόμενο

Η Mercedes-Benz αποκαλύπτει το ηλεκτρικό crossover EQA με αυτονομία 486 χιλιομέτρων


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το compact SUV θα κυκλοφορήσει εντός του 2021.

Η Mercedes-Benz παρουσίασε το τελευταίο της ηλεκτρικό όχημα, ένα crossover με την ονομασία EQA. Το μικρό SUV θα έχει αυτονομία που αγγίζει τα 486 χιλιόμετρα, μπαταρία 66.5kWH και κόστος €47.540. Το μικρό ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρίας βασίζεται στην πλατφόρμα της GLA υιοθετώντας την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία έχοντας παράλληλα όλες τις επιπλέον λεπτομέρειες που συναντάμε και στα υπόλοιπα μοντέλα EQ. Το EQA έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει φέτος στην Ευρώπη.

Αν και η Mercedes-Benz αναφέρει αυτονομία 486 χιλιομέτρων, η μέτρηση αυτή βασίζεται στο πρότυπο NEDC το οποίο θεωρείται ευρέως παρωχημένο και βρίσκεται στη διαδικασία αντικατάστασης με το πρότυπο WLTP, το οποίο είναι λίγο πιο αυστηρό. Σύμφωνα με το πρότυπο WLTP η αυτονομία του ορίζεται στα 426 χιλιόμετρα.

image.png.dd6fe2a77bb7ed2fa72a244781ffbf09.png

Το EQA, το οποίο λανσάρεται ως EQA 250, θα τροφοδοτείται από ηλεκτροκινητήρα 190ps με την ροπή να φτάνει τα 375Nm. Μπορεί και επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 8,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα. Η Mercedes αναφέρει ότι σχεδιάζει να κυκλοφορήσει και επιπλέον παραλλαγές του crossover, συμπεριλαμβανομένης μιας τετρακίνητης έκδοσης που θα διαθέτει πρόσθετο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και το οποίο θα αυξάνει την ισχύ στα 271ps. Επίσης, θα υπάρξει και έκδοση η οποία θα προσφέρει αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων, πάντα με βάση το πρότυπο WLTP.

Το εσωτερικό του θα μπορεί να διαμορφωθεί είτε με δύο οθόνες 7’’ για το ταμπλό οργάνων και την οθόνη ψυχαγωγίας είτε με δύο μεγαλύτερες των 10.25’’. Το EQA δυστυχώς, δεν θα μπορεί να εξοπλιστεί με την τελευταίας τεχνολογίας τεράστια οθόνη των 56’’ που παρουσίασε η γερμανική μάρκα, παρ’ όλα αυτά θα τη δούμε στο επερχόμενο ηλεκτρικό sedan EQS. Το EQA θα έχει στον στάνταρ εξοπλισμό του το σύστημα ψυχαγωγίας MBUX δεύτερης γενιάς, το οποίο αντικαθιστά τα περισσότερα κουμπιά με ψηφιακές δυνατότητες αλλά και λειτουργίες φωνητικού ελέγχου.

image.png.c25631e1870c4b04a065c8cde5ae4c54.png

Το μικρό SUV της Mercedes έχει χαμηλότερη τιμή από το EQC SUV και ενδεχομένως να βρει το μερίδιο αγοράς που αναζητεί η εταιρία. Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι αν η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα καταφέρει να ικανοποιήσει τις προτιμήσεις των αγοραστών αλλά και αν θα μπορέσει να ανταγωνιστεί άλλες εταιρίες όπως η Volkswagen, Tesla και BMW, οι οποίες προχωρούν με ταχύτερους ρυθμούς.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, busellatos είπε

486km   =   300km   +  186km katifora  

Καλά είναι και αυτά. Η τιμή του αυτοκινήτου δεν είναι καλή :)

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας δει παρουσίαση από άλλα ηλεκτρικά, πχ παρόμοιο το Peugeot e-208 με 136 PS / 260 Nm παρόμοια αυτονομία και κόστος έκδοσης  30~40.000€...

...θα έλεγα πως το μερτσεντάκι από πάνω είναι ιδιαίτερα τίμιο (και με μοντέρνο, καθαρό design εσωτερικά IMO).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, PCharon είπε

Έχοντας δει παρουσίαση από άλλα ηλεκτρικά, πχ παρόμοιο το Peugeot e-208 με 136 PS / 260 Nm παρόμοια αυτονομία και κόστος έκδοσης  30~40.000€...

...θα έλεγα πως το μερτσεντάκι από πάνω είναι ιδιαίτερα τίμιο (και με μοντέρνο, καθαρό design εσωτερικά IMO).

Μας κάνουν κόλπα. Solid state μπαταρίες θέλουμε. Τώρα που οδεύει προς το τέλος η εποχή των lithium, θυμήθηκαν να τα κάνουν πιο προσιτά. 

Το μόνο που θα αξίζει για πόλη και προάστια είναι το απερχόμενο Dacia Spring. 

Αναμένουμε! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mariosCS είπε

Τώρα που οδεύει προς το τέλος η εποχή των lithium, θυμήθηκαν να τα κάνουν πιο προσιτά. 

το προσιτό που το είδες ?

1 ώρα πριν, mariosCS είπε

Το μόνο που θα αξίζει για πόλη και προάστια είναι το απερχόμενο Dacia Spring.

Αν έκανε 10 χιλιάρικα με επιδότηση θα άξιζε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το φανάρια πίσω που διασχίζουν όλο το σώμα είναι ίδια με του Peugeot 208. Στην αρχή νόμιζα ήταν λάθος η φωτογραφία και ανακοίνωσαν κάποιο Peugeot 2008 (αντίστοιχο crossover)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αυτές τις τιμές και αυτονομίες η TESLA παίζει μπάλα μόνη της , χωρίς αντίπαλο και θα συνεχίσει!

Επεξ/σία από dream21
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Mercedes έχει στάνταρ πλούσιο πελατολόγιο που όταν θα έρθει η ώρα να αγοράσει ηλεκτρικό, θα αγοράσει Mercedes. Οι λέξεις peugeot και Mercedes καλό είναι να μην μπαίνουν στην ίδια πρόταση (κάτοχος peugeot speaking). 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο οι μπαταρίες θέλουν "ώρα" να φορτίσουν αυτό το πράγμα δεν σε πάει θεσσαλονικη καλαμάτα (ούτε καν Αθήνα). Και όλα αυτά χωρίς κλιματισμό. Και όλα αυτά για να πρέπει να έχει πάρκινγκ σπίτι σου για να το φορτίζεις με δικό σου ρεύμα (αλλιώς ούτε οικονομικό είναι στο καύσημο).

Υ.Γ. Και όλα αυτά για να ξυπνήσεις λίγο αργοπορημένα το πρωί να πας στην δουλειά (30 χλμ μακριά) να θυμηθείς ότι θέλεις να βάλεις βενζίνη γιατί δεν έχεις. να πας στο βενζινάδικο να βάλεις 2 λεπτά βενζίνη και εκεί να θυμηθείς πως δεν έχει βενζίνη αλλά "μπαταρίες"!! (που δεν γεμίζουν καθόλου σε 2 λεπτά). Αργεί η εποχή του "ηλεκτρικού" ως γενικού αυτοκινήτου και μέχρι να δούμε κάτι ριζοσπαστικό στις μπαταρίες και στην υποδομή φόρτισης.. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Stergios74 είπε

Η Mercedes έχει στάνταρ πλούσιο πελατολόγιο που όταν θα έρθει η ώρα να αγοράσει ηλεκτρικό, θα αγοράσει Mercedes. Οι λέξεις peugeot και Mercedes καλό είναι να μην μπαίνουν στην ίδια πρόταση (κάτοχος peugeot speaking). 

Εδω δεν πειραζει την ιδια την Mercedes οχι να βαζει το ονομα της στην ιδια προταση με Γαλλικη φιρμα αλλα να βαζει στα αυτοκινητα της και κινητηρες τους,εσενα πειραξε?χαχαχαχαχαχαχαχα

Ουτε να πουλαει Γιαπωνεζικο Pick up την πειραζει,αλλα μην διανοηθει κανενας και βαλει στην ιδια προταση την Mercedes με την Nissan γιατι ............αντε.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Εδω δεν πειραζει την ιδια την Mercedes οχι να βαζει το ονομα της στην ιδια προταση με Γαλλικη φιρμα αλλα να βαζει στα αυτοκινητα της και κινητηρες τους,εσενα πειραξε?χαχαχαχαχαχαχαχα

Ουτε να πουλαει Γιαπωνεζικο Pick up την πειραζει,αλλα μην διανοηθει κανενας και βαλει στην ιδια προταση την Mercedes με την Nissan γιατι ............αντε.

 

Με την Renault να μπει στην ίδια πρόταση. Με την peugeot να μην μπει! 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε 2008 με gla. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Stergios74 είπε

Με την Renault να μπει στην ίδια πρόταση. Με την peugeot να μην μπει! 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε 2008 με gla. 

Σωστος,χαχα.

Κοιτα,αν και γενικα τα συμπαθω τα Γαλλικα,η προταση της Mercedes δειχνει πολυ καλυτερη της Peugeot και δεν εννοω την αναγνωρισημοτητα της φιρμας.Καλυτερη αυτονομια,επιδοσεις με τιμη παρομοια(μην πω καλυτερη) το GLA,χωρια του οτι σαν σασι αυτα τα crossover μ αρεσουν παρα πολυ.Παντως η αληθεια ειναι οτι ειναι νωρις για βασικο αμαξι ενα ηλεκτρικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...