Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μαζί με ιμάντα αλλάζετε και τον εντατήρα. Ενα χαζό ρουλεμάν είναι, δεν αξίζει να το αφήσετε.

Εξηγούμαι. Αλλαγή ιμάντα (ευτυχώς όχι χρονισμού) μαζί με εντατήρα, και 12000χλμ μετά χάλασε το ρουλεμάν, εσπασε, και ιμάντας έμεινε να κρέμεται . Και υποτίθεται ήταν "καινούρια". Βάλτε οδική βοήθεια, μεταφορά σε συνεργείο όπου "ότι και να σου ζητήσουν θα το δώσεις" αφού δεν μπορείς πάντα να μεταφέρεις το όχημα όπου θες.

Προβλέπεις για φθηνότερα, αλλιώς μετά κοστίζει περισσότερο (σε χρήμα και χρόνο)

Επεξ/σία από iml
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 25/1/2021 στις 10:39 ΜΜ, sonikk είπε

ρε παιδια εγω εχω ενα seat toledo μοντελο 1994. Δυο φορες εκει που οδηγουσα μου εσβησε η μηχανη και ενω ειχα μιζα δεν επαιρνε μπρος. Τεσπα με τα πολλα ο ιμαντας εκκεντροφορου ειχε φαει τα δοντακια και δεν γυριζε-ειχα να τον αλλαξω 6 χρονια αλλα δεν ειχα συμπληρωσει πολλα χλμ-  αλλα δεν ειχα προβλημα με το μοτερ,τις βαλβιδες κτλ. Θελω να πω οτι εμενα μου ετυχε δυο φορες να μεινω απο ιμαντα αλλα δεν επαθα αλλες ζημιες πλην της αλλαγης του ιμαντα. Το αναφερω αυτο γιατι πολλοι λενε οτι αν παθεις ζημια απο ιμαντα παθαινεις και αλλες ζημιες πολυ κοστοβορες.Εμενα πώς και δεν συνεβη αυτο? 

Υπαρχουν κινητηρες interference και non interference.Ο δεινοσαυρος που εχεις για αμαξι εχει μαλλον non-interference κινητηρα.

Πλακα κανω με το δεινοσαυρος,οχι οτι δεν ειναι αλλα αφου σε βολευει καλα κανεις και το κρατας.

7 ώρες πριν, iml είπε

Μαζί με ιμάντα αλλάζετε και τον εντατήρα. Ενα χαζό ρουλεμάν είναι, δεν αξίζει να το αφήσετε.

Εξηγούμαι. Αλλαγή ιμάντα (ευτυχώς όχι χρονισμού) μαζί με εντατήρα, και 12000χλμ μετά χάλασε το ρουλεμάν, εσπασε, και ιμάντας έμεινε να κρέμεται . Και υποτίθεται ήταν "καινούρια". Βάλτε οδική βοήθεια, μεταφορά σε συνεργείο όπου "ότι και να σου ζητήσουν θα το δώσεις" αφού δεν μπορείς πάντα να μεταφέρεις το όχημα όπου θες.

Προβλέπεις για φθηνότερα, αλλιώς μετά κοστίζει περισσότερο (σε χρήμα και χρόνο)

Το ρουλεμαν για το οποιο μιλας πρεπει να ηταν στην καλυτερη Κινεζικο,στην χειροτερη δεν θελω να ξερω.Αποκλειεται επωνυμο ρουλεμαν να χαλασε σε τοσο λιγο χρονικο διαστημα.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Το ίδιο αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο με book service σύμφωνα με το οποίο είχε γίνει αλλαγή ιμάντα πριν 20.000χλμ

Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ο ιμάντας αλλάζετε στα 90.000 χλμ ή στα 6 χρόνια ότι έρθει πρώτο.

Μετά από 5.000 χλμ πάει η γυναίκα μου να το βάλει μπροστά παίρνει, ακούγεται ένας έντονος μεταλλικός ήχος και σβήνει και δεν ξαναπήρε. Οδική και συνεργείο κ με παίρνει ο μαστόρας κ μου λέει ιμάντας.

Είχε χτυπήσει κ βαλβίδες οπότε μου είπε για κόστος περίπου 1000 ευρώ. Ο ιμάντας continental που όταν πήγα κντον είδα ήταν τελείως ξερός και ρεταλια ( αφού είχε κοπεί).

Τελικά βρήκα μεταχειρισμένο καπάκι από car.gr ,πήρα και αρκετά από τα αναλώσιμα από το διαδίκτυο και με την εργασία του μάστορα μου βγήκε ένα 500αρι.

Τελικά αυτό που προτείνω σε όποιον πάρει μεταχειρισμένο είναι να αλλάξει ιμάντα, ιμάντα δυναμό,αντλία νερου και λαδακια. Τα υπόλοιπα και να τα αλλάξεις σε δεύτερο χρόνο,τέτοια ζημιά δεν πρόκειται να κάνουν.

Μπόρει να είναι πρόσφατα αλλαγμένα αλλά ίσως ο προηγούμενος να το πήγαινε σε μάστορες ότι να ναι, να έβαζε πάνω μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, το τέντωμα να το έκανε ερασιτέχνης κ.α

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...