stam55 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 Γεια σας, μια ερωτηση σχετικα με την αντικατασταση του ιμαντα χρονισμου σε ενα αυτοκινητο Το αμαξι εχει κανει μολις 10.000 χιλιομετρα απο την τελευταια αλλαγη ιμαντα, η οποια ομως εγινε το 2015. Πρεπει να αλλαχτει παρολο που εχει κανει ελαχιστα χιλιομετρα?
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 3 λεπτά πριν, stam55 είπε Γεια σας, μια ερωτηση σχετικα με την αντικατασταση του ιμαντα χρονισμου σε ενα αυτοκινητο Το αμαξι εχει κανει μολις 10.000 χιλιομετρα απο την τελευταια αλλαγη ιμαντα, η οποια ομως εγινε το 2015. Πρεπει να αλλαχτει παρολο που εχει κανει ελαχιστα χιλιομετρα? Ναι , υπάρχει φθορά από τον χρόνο και αμα σου κοπεί , θα δώσεις πολλά περισσότερα. Για να το προτείνει μηχανικός , ναι το κάνεις.
thanasisxask Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 58 λεπτά πριν, stam55 είπε Γεια σας, μια ερωτηση σχετικα με την αντικατασταση του ιμαντα χρονισμου σε ενα αυτοκινητο Το αμαξι εχει κανει μολις 10.000 χιλιομετρα απο την τελευταια αλλαγη ιμαντα, η οποια ομως εγινε το 2015. Πρεπει να αλλαχτει παρολο που εχει κανει ελαχιστα χιλιομετρα? Τόσα χρόνια που ήταν το αμάξι; ήταν παρατημένο έξω;
stefan123 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 Εμένα τον μαμα ιμαντα μαζι με αντλια νερου,τον αλλαξα αντι για 90000 χιλιόμετρα η 5 χρόνια,στα 90000 αλλά στα 8 χρόνια με πολύ Ρίσκο... Τώρα αυτόν τον έχω 5 χρόνια αλλά με 40000 χιλιόμετρα...Θα κάνω υπομονή κανένα χρόνο ακόμα,να μαζέψω τα λεφτά,αλλά όχι παραπάνω.... Τώρα για κοστος,στο δικό μου Renault πάει από 200 σε κάτι autoduder μεχρι 350 σε εξειδικευμενα.... Αν υπάρχει οικονομική δυνατότητα άλλαξε το ,γιατί αν σπάσει η ζημιά πάει 1000 +++++ Εγώ θα το παρω το Ρίσκο και αν σπάσει,το πετάω και παίρνω άλλο...Εξάλλου 14 χρόνια τα έχει βγάλει τα λεφτά του....
stam55 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 Το αυτοκινητο το ειχε ενας ηλικιωμενος οποτε δεν εγραφε πολλα χιλιομετρα, και τον τελευταιο χρονο σχεδον καθολου. λογικα εξω ναι. με μονο 10 χιλιαδες χιλιομετρα μου φαινεται υπερβολη να εχει φθαρει τοσο ωστε να χρειαζεται αλλαγη. σιγουρα ειναι ρισκο, αλλα και τα χρηματα ειναι ..
thanasisxask Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 2 ώρες πριν, stam55 είπε Το αυτοκινητο το ειχε ενας ηλικιωμενος οποτε δεν εγραφε πολλα χιλιομετρα, και τον τελευταιο χρονο σχεδον καθολου. λογικα εξω ναι. με μονο 10 χιλιαδες χιλιομετρα μου φαινεται υπερβολη να εχει φθαρει τοσο ωστε να χρειαζεται αλλαγη. σιγουρα ειναι ρισκο, αλλα και τα χρηματα ειναι .. Δες άμα έχεις οπτική επαφή με τον ιμαντα, για μια πρώτη ένδειξη. Εγώ θα τον αφήνα πάντως. 2
PLACEBO_89 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 Στις 22/1/2021 στις 12:18 ΜΜ, stam55 είπε Γεια σας, μια ερωτηση σχετικα με την αντικατασταση του ιμαντα χρονισμου σε ενα αυτοκινητο Το αμαξι εχει κανει μολις 10.000 χιλιομετρα απο την τελευταια αλλαγη ιμαντα, η οποια ομως εγινε το 2015. Πρεπει να αλλαχτει παρολο που εχει κανει ελαχιστα χιλιομετρα? Οτι σου λεει απο τον κατασκευαστη και συνηθως μπορεις να κανεις μια μικρη παραταση στα χρονια ή στα χλμ! Προσεχε το οτι θα δεις οπτικα τον ιμαντα ειναι μια εκτιμηση οχι οτι εισαι κοντα στην πραγματικοτητα! Στο λεω γιατι υπαρχουν ιμαντες που εχουν φανει μια χαρα οπτικα και τελικα εσπασαν δοντι ή δοντια και πηραν το μοτερ στο χερι!!! 1
Joshua21 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 23 ώρες πριν, stam55 είπε Το αυτοκινητο το ειχε ενας ηλικιωμενος οποτε δεν εγραφε πολλα χιλιομετρα, και τον τελευταιο χρονο σχεδον καθολου. λογικα εξω ναι. με μονο 10 χιλιαδες χιλιομετρα μου φαινεται υπερβολη να εχει φθαρει τοσο ωστε να χρειαζεται αλλαγη. σιγουρα ειναι ρισκο, αλλα και τα χρηματα ειναι .. Εφόσον καταλαβαίνεις πως είναι ρίσκο, η ερώτηση εδώ ποια ακριβώς είναι?
gleft Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 αφου αυτα τα κομματια χαλανε και λογω καιρου, τα χιλιομετρα ειναι μια ενδειξη φθορας, το χρονικο κομματι ειναι η αναμενομενη ζωη του υλικου. αμα σου κοπει και θες μετα καπακια, βαλβιδες κλπ θα ειναι πολυ περισσοτερα τα λεφτα
LouCi4er Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 22/1/2021 στις 12:18 ΜΜ, stam55 είπε Γεια σας, μια ερωτηση σχετικα με την αντικατασταση του ιμαντα χρονισμου σε ενα αυτοκινητο Το αμαξι εχει κανει μολις 10.000 χιλιομετρα απο την τελευταια αλλαγη ιμαντα, η οποια ομως εγινε το 2015. Πρεπει να αλλαχτει παρολο που εχει κανει ελαχιστα χιλιομετρα? Το σετ χρονισμου αν ειναι 8βαλβιδο το μοτερ ειναι αστειο,30€ ο ιμαντας και 70€ ενας μαστορας συνολο 100€.Αν ειναι το 16βαλβιδο παει παραπανω.Τεσπα εμενα το αυτοκινητο λεει ο κατασκευαστης 60.000χλμ ή 5 χρονια.Τον ειχα αλλαξει μονος μου πριν 59.500 ακριβως αλλα το 2014,αρα 7 χρονια.Τον αλλαξα πριν 10 μερες (εβαλα SKF),παλι μονος μου πιο πολυ λογω 7ετιας παρα χιλιομετρων.Ο ιμαντας που εβγαλα (Gates) ηταν σε αριστη κατασταση,ουτε για αστειο ετοιμος να κοπει και τετοια,ακομα τα γραμματα φαινονται.Τον ειχα κανει ομως σωστο τεντωμα,πολλοι τον σφιγγουν πολυ και ταλαιπωρειται ο ιμαντας.Τεσπα,αμεσο θεμα δεν εχεις,να σου εγγυηθει καποιος οτι δεν θα κοπει ομως δεν γινεται.Εγω θα σου ελεγα καποια στιγμη να τον αλλαξεις,μονο ιμαντα χωρις τεντωτηρα-τρελο και αντλια μιας και αυτα δεν εχουν δουλεψει καθολου.Μικρο το κοστος μονο του ιμαντα.Ποιο μοτερ ειναι? Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2021 από LouCi4er
stam55 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 5 ώρες πριν, LouCi4er είπε Το σετ χρονισμου αν ειναι 8βαλβιδο το μοτερ ειναι αστειο,30€ ο ιμαντας και 70€ ενας μαστορας συνολο 100€.Αν ειναι το 16βαλβιδο παει παραπανω.Τεσπα εμενα το αυτοκινητο λεει ο κατασκευαστης 60.000χλμ ή 5 χρονια.Τον ειχα αλλαξει μονος μου πριν 59.500 ακριβως αλλα το 2014,αρα 7 χρονια.Τον αλλαξα πριν 10 μερες (εβαλα SKF),παλι μονος μου πιο πολυ λογω 7ετιας παρα χιλιομετρων.Ο ιμαντας που εβγαλα (Gates) ηταν σε αριστη κατασταση,ουτε για αστειο ετοιμος να κοπει και τετοια,ακομα τα γραμματα φαινονται.Τον ειχα κανει ομως σωστο τεντωμα,πολλοι τον σφιγγουν πολυ και ταλαιπωρειται ο ιμαντας.Τεσπα,αμεσο θεμα δεν εχεις,να σου εγγυηθει καποιος οτι δεν θα κοπει ομως δεν γινεται.Εγω θα σου ελεγα καποια στιγμη να τον αλλαξεις,μονο ιμαντα χωρις τεντωτηρα-τρελο και αντλια μιας και αυτα δεν εχουν δουλεψει καθολου.Μικρο το κοστος μονο του ιμαντα.Ποιο μοτερ ειναι? Ειναι το 8βαλβιδο φιλε μου. Δε ξερω τι μαρκα φοραει αλλα τον εβαλε συνεργείο σιβαρο αποτι ειδα στο βιβλιαρακι. Το βιβλιο σερβις γραφει καθε 60.000χλμ η 4 έτη. Μιλαει για τις τοτε τεχνολογιες υλικων? Πολυ λιγα μ ακουγονται. 5 ώρες πριν, Joshua21 είπε Εφόσον καταλαβαίνεις πως είναι ρίσκο, η ερώτηση εδώ ποια ακριβώς είναι? Υπαρχει το ελαχιστο ρισκο που λες οκ επειδη δεν εχω και φράγκα θα το τρεναρω και υπαρχει κ το μεγσλο ρισκο που λες θα το κανω θα βρω τρόπο
Joshua21 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2021 Μόλις τώρα, stam55 είπε Υπαρχει το ελαχιστο ρισκο που λες οκ επειδη δεν εχω και φράγκα θα το τρεναρω και υπαρχει κ το μεγσλο ρισκο που λες θα το κανω θα βρω τρόπο Ε δεν είναι κανένας σε θέση να σου πει πόσο μικρό/μεγάλο είναι το ρίσκο, δλδ ότι αν το αφήσεις έτσι η πιθανότητα για ζημιά στους επόμενους 12 μήνες είναι πχ 5 ή 55%. Ο πιο ειδήμων είναι το εργοστάσιο κατασκευής, και αυτό που σου λέει είναι πως για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο άλλαζε τον κάθε 60k km ή 48 μήνες, όποιο έρθει πρώτο.
sonikk Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2021 ρε παιδια εγω εχω ενα seat toledo μοντελο 1994. Δυο φορες εκει που οδηγουσα μου εσβησε η μηχανη και ενω ειχα μιζα δεν επαιρνε μπρος. Τεσπα με τα πολλα ο ιμαντας εκκεντροφορου ειχε φαει τα δοντακια και δεν γυριζε-ειχα να τον αλλαξω 6 χρονια αλλα δεν ειχα συμπληρωσει πολλα χλμ- αλλα δεν ειχα προβλημα με το μοτερ,τις βαλβιδες κτλ. Θελω να πω οτι εμενα μου ετυχε δυο φορες να μεινω απο ιμαντα αλλα δεν επαθα αλλες ζημιες πλην της αλλαγης του ιμαντα. Το αναφερω αυτο γιατι πολλοι λενε οτι αν παθεις ζημια απο ιμαντα παθαινεις και αλλες ζημιες πολυ κοστοβορες.Εμενα πώς και δεν συνεβη αυτο?
Joshua21 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2021 1 λεπτό πριν, sonikk είπε ρε παιδια εγω εχω ενα seat toledo μοντελο 1994. Δυο φορες εκει που οδηγουσα μου εσβησε η μηχανη και ενω ειχα μιζα δεν επαιρνε μπρος. Τεσπα με τα πολλα ο ιμαντας εκκεντροφορου ειχε φαει τα δοντακια και δεν γυριζε-ειχα να τον αλλαξω 6 χρονια αλλα δεν ειχα συμπληρωσει πολλα χλμ- αλλα δεν ειχα προβλημα με το μοτερ,τις βαλβιδες κτλ. Θελω να πω οτι εμενα μου ετυχε δυο φορες να μεινω απο ιμαντα αλλα δεν επαθα αλλες ζημιες πλην της αλλαγης του ιμαντα. Το αναφερω αυτο γιατι πολλοι λενε οτι αν παθεις ζημια απο ιμαντα παθαινεις και αλλες ζημιες πολυ κοστοβορες.Εμενα πώς και δεν συνεβη αυτο? Επειδή το μοτέρ σου (και το αυτοκίνητο φυσικά) είναι αρχαίο, στα πιο καινούργια είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα χτυπήσουν οι βαλβίδες πάνω στα πιστόνια. 1
sonikk Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2021 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Επειδή το μοτέρ σου (και το αυτοκίνητο φυσικά) είναι αρχαίο, στα πιο καινούργια είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα χτυπήσουν οι βαλβίδες πάνω στα πιστόνια. γι'αυτο και το κραταω. δεν παθαινει ποτε τπτ!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα