Giwrgosbak Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2021 Καλημέρα. Πήρα την 8502 43" και σε 3 μέρες έβγαλε πρόβλημα το πάνελ. Πήγα σε service εξουσιοδοτημένο και όντως το διαπιστώσε και έκανε την διαδικασία για αντικατάσταση.περιμενει την επισιμη έγκρισητης Samsung . Εδώ και 8 μέρες τίποτα. Κάθε μέρα με mail και τηλ μου λένε έχει προωθηθεί το θέμα αναμένεται....τίποτα συγκεκριμένο. Γνωρίζει κάποιος κάποιο mail εκτός τα κλασικά που έχουν ώστε να απευθυνθώ σε κάποιον αρμόδιο?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα