Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα.

Πήρα την 8502 43" και σε 3 μέρες έβγαλε πρόβλημα το πάνελ.  Πήγα σε service εξουσιοδοτημένο και όντως το διαπιστώσε και έκανε την διαδικασία για αντικατάσταση.περιμενει την επισιμη έγκρισητης Samsung . Εδώ και 8 μέρες τίποτα. Κάθε μέρα με mail και τηλ  μου λένε έχει προωθηθεί το θέμα αναμένεται....τίποτα συγκεκριμένο.  Γνωρίζει κάποιος κάποιο mail   εκτός τα κλασικά που έχουν ώστε να απευθυνθώ σε κάποιον αρμόδιο?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...