Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα ρε παιδιά ,έχω ένα Peugeot 207 μοντέλο 2008 μεταχειρισμένο το πήρα κλασσικά .... η ιστορία  ξεκινάει με το ότι παρατήρησα ότι χάνω νερά ..πολλά νερά . Πήγα στο συνεργείο ΦλατΖΑ κεφαλής οκ τι να κάνουμε του λέω του λέω αρχές τ μήνα που θα πληρωθώ τ ξεκινάμε . Πριν 5 μέρες ξεκίνησε να μ βγάζει στα καλά κάθουμενα STOP OIL PREASURE TOO LOW . Διάβασα στο Ίντερνετ τέρατα , χαλασμένοι εκκεντροφόροι και και και . Τ πήγα στο μάστορα ν λέει είναι από την ΦλατΖΑ επειδή ανεβάζει θερμοκρασία . Τ πρόβλημα μ τώρα ειανι ... είναι από τη ΦλατΖΑ η θα δώσω 500€ για τ ΦλατΖΑ και θα μου τ κανα βγάλει και θα θέλει να ξανά ανοίγουμε μηχανή ;

Δημοσ.

Το αν είναι εισαγωγής τι ρόλο παίζει αν χάνει νερα;Τα "ελληνικα" δεν χάνουν;

Σχετικά με το πρόβλημα,λες ότι χάνεις πολλά νερά.Μετα απο μια διαδρομή παρατηρείς νερά κάτω από το αμαξι;Αν είναι φλατζα δεν τα βλέπεις,εκεί χάνεται το νερό σιγά σιγά,ή παρατηρείς νερό στα λάδια.

Από εκεί και πέρα,αν η απώλεια είναι τόσο μεγάλη όπως λες,πολύ πιθανόν να είναι κάποιο σωληνακι τρύπιο η φθαρμένο.

Μετά μπορεί να είναι ο θερμοστατης,σε εμένα ήταν αυτό,οταν εχανα νερα,η αντιπροσωπεία μου είπε ότι είναι φλατζα,το πηγα σε ένα άλλο συνεργείο και τελικα ήταν ο θερμοστατης.Αυτο πριν 10 χρόνια και βάλε,δεν είχα ποτέ ξανά απώλεια.

Μετά μπορεί να είναι η αντλία νερού,κάποια διαρροή από τη ψυγείο και τέλος ναι ίσως και η φλατζα.

Αν θέλεις πήγαινε το αμαξι και αλλού.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Το αν είναι εισαγωγής τι ρόλο παίζει αν χάνει νερα;Τα "ελληνικα" δεν χάνουν;

Στα πραγματικά χιλιόμετρα εννοεί

1 ώρα πριν, jmmys είπε

και τελικα ήταν ο θερμοστατης

αν είναι κολλημένος και γυρνά όλη την ώρα τα νερά τότε επιβαρύνει τυχών πρόβλημα-διαρροές

13 ώρες πριν, kostascooj είπε

Τ πρόβλημα μ τώρα ειανι ... είναι από τη ΦλατΖΑ η θα δώσω 500€ για τ ΦλατΖΑ και θα μου τ κανα βγάλει και θα θέλει να ξανά ανοίγουμε μηχανή ;

500Ε μου ακούγεται εξωπραγματικό. Σίγουρα πήγαινέ το και σε άλλον μάστορα

Δημοσ.
13 ώρες πριν, kostascooj είπε

Καλησπερα ρε παιδιά ,έχω ένα Peugeot 207 μοντέλο 2008 μεταχειρισμένο το πήρα κλασσικά .... η ιστορία  ξεκινάει με το ότι παρατήρησα ότι χάνω νερά ..πολλά νερά . Πήγα στο συνεργείο ΦλατΖΑ κεφαλής οκ τι να κάνουμε του λέω του λέω αρχές τ μήνα που θα πληρωθώ τ ξεκινάμε . Πριν 5 μέρες ξεκίνησε να μ βγάζει στα καλά κάθουμενα STOP OIL PREASURE TOO LOW . Διάβασα στο Ίντερνετ τέρατα , χαλασμένοι εκκεντροφόροι και και και . Τ πήγα στο μάστορα ν λέει είναι από την ΦλατΖΑ επειδή ανεβάζει θερμοκρασία . Τ πρόβλημα μ τώρα ειανι ... είναι από τη ΦλατΖΑ η θα δώσω 500€ για τ ΦλατΖΑ και θα μου τ κανα βγάλει και θα θέλει να ξανά ανοίγουμε μηχανή ;

Δες αν έχεις λάδια και σε τι κατάσταση είναι, όταν το αγόρασες ήταν ολα οκ;

Αφού το αγόρασες και το "παντρεύτηκες" τώρα, τουλάχιστον βρες σωστό συνεργείο να μην διπλό πληρώνεις ζημιές.

Δημοσ.

Παιδιά και πάλι καλησπερα.πρώτη μ ερώτηση είναι γιατί σας φάνηκε εξωπραγματικό το Ποσό των 500€ Η μηχανή θα πάει σε μηχανουργείο θα κάνει πλανιαρισμα κτλ. Το αυτοκίνητο έχει 100% ΦλατΖΑ κεφαλής ο μάστορας έκανε ένα τεστ και μ είπε πως έχει 100%.και πολύ σχετικός δεν είμαι αλλά από όσα καταλάβα πρεσαρε αέρα στα πιστόνια της μηχανής έναν ένα . Στο δεύτερο πιστόνι ο αέρες έβγαινε από το ψυγείο πράμα που σημαίνει ότι επικοινωνούν μηχανή και νερά . Αυτό ο ρώτησα εγώ είναι αν το oil pressure is low αν έχει σχέση με τ φλατζα η είναι άλλη ζημιά 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostascooj είπε

Παιδιά και πάλι καλησπερα.πρώτη μ ερώτηση είναι γιατί σας φάνηκε εξωπραγματικό το Ποσό των 500€ Η μηχανή θα πάει σε μηχανουργείο θα κάνει πλανιαρισμα κτλ. Το αυτοκίνητο έχει 100% ΦλατΖΑ κεφαλής ο μάστορας έκανε ένα τεστ και μ είπε πως έχει 100%.και πολύ σχετικός δεν είμαι αλλά από όσα καταλάβα πρεσαρε αέρα στα πιστόνια της μηχανής έναν ένα . Στο δεύτερο πιστόνι ο αέρες έβγαινε από το ψυγείο πράμα που σημαίνει ότι επικοινωνούν μηχανή και νερά . Αυτό ο ρώτησα εγώ είναι αν το oil pressure is low αν έχει σχέση με τ φλατζα η είναι άλλη ζημιά 

Γενικά τα συγκεκριμένα νομίζω έχουν μοτέρ bmw , δεν ήταν αξιόπιστα και είχαν κατανάλωση λαδιού .

Συνήθως η φλάντζα κεφαλής κυμαίνεται 300-350€ σε μη επίσημο συνεργείο . Είχε ανεβάσει το αμάξι όσο το έχεις στα δικά σου χέρια θερμοκρασία ; 

Παρατήρησε το πρωι που το βάζεις μπροστά ρετάρει για λίγο και μετά στρώνει ; 

Ξεκίνα με μια αλλαγή τάπας ψυγείου βάλε γνήσια και το παρακολουθείς ( μου το είχε προτείνει συνταξιούχος μηχανικός). 

Για εμένα πάρε μια δεύτερη γνωμη κιόλας .

 

Επεξ/σία από meletis_m

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...