JohnVani18 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2021 Με καθοριστικό ρόλο στην ραγδαία ανάπτυξη να παίζει η πανδημία Όπως ήταν αναμενόμενο λόγω της πανδημίας, οι τάσεις και ο τρόπος λειτουργίας του πληθυσμού κάθε χώρας έχει αλλάξει έντονα. Έτσι και στην Ελλάδα, παρατηρήθηκε μεγάλη ανάπτυξη του κοινού που πλέον στράφηκε στις online πληρωμές του μέσω τραπεζών. Συγκεκριμένα, πριν την έναρξη της πανδημίας μόλις το 28% χρησιμοποιούσε τις διαθέσιμες online υπηρεσίες τραπεζών, ενώ τώρα το ποσοστό ανέβηκε στο 66%. Παρόμοια αύξηση της τάξης των 17% παρατηρήθηκε και στις online συναλλαγές που γίνονται με υπηρεσίες Δημοσίου, με το σχετικό ποσοστό σύμφωνα με τα στατιστικά Νοεμβρίου να ανέρχεται στο 42%. Άλλες υπηρεσίες που βλέπουν αύξηση είναι οι ψηφιακές δραστηριότητες, καθώς η παρακολούθηση WebTV ανέβηκε κατά 20%, που αντιστοιχεί στο 47% των Ελλήνων που έχουν αλλάξει τη καθημερινότητά τους. Δεν προκαλεί εντύπωση που και τα online games αυξήθηκαν κατά 30%, με το 44% των online χρηστών να παίζει παιχνίδια, ενώ μεγάλη αύξηση (32%) παρατηρήθηκε στον αριθμό πολιτών που παρακολουθούν webinars, συνολικά απασχολώντας το 23% των Ελλήνων χρηστών internet. Μεγάλο ενδιαφέρον προκαλεί που και μεγαλύτερες ηλικίες Ελλήνων στράφηκαν στη διέξοδο του internet, με τους χρήστες ηλικίας 55-64 ετών να έχει φτάσει στο 88%, γνωρίζοντας ανάπτυξη κατά 8% την περίοδο της πανδημίας. Ακόμα και μεγαλύτερες ηλικίες (65-74 ετών) καταγράφουν άνοδο, καθώς πλέον το 66% της προαναφερθέντας ομάδας ατόμων έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Άλλα στοιχεία του FocusBari αναφέρουν πως 9 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν πλέον το internet, με το ποσοστό να σημειώνει αύξηση κατά 2% στο δεύτερο εξάμηνο του 2020, σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του περασμένου έτους, φτάνοντας το 92% ηλικιών μεταξύ 16 και 74 ετών. Αυτό σημαίνει πως όλοι οι Έλληνες είναι χρήστες του internet, κάτι στο οποίο συνέβαλε σημαντικά η πανδημία. Οι τάσεις όλων και περισσότερων Ελλήνων να έχουν πρόσβαση στο internet είχε επακόλουθο να αυξηθούν οι χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και ο συνολικός χρόνος που ξοδεύει κανείς στις κοινωνικές πλατφόρμες, με το 75% των Ελλήνων να έχουν πλέον τουλάχιστον έναν λογαριασμό στο facebook. Ακολουθούν τα YouTube και Instagram, στο 62% και 55% αντίστοιχα. Βέβαια οι αυξημένος χρόνος έκθεσης στα δίκτυα αυτά δεν είναι πάντα θετικός, καθώς σε πρόσφατη έρευνα δύο στους τρεις Έλληνες έχουν αδυναμία στα social media διότι τους κρατούν σε επαφή με φίλους και την κοινωνία γενικότερα και τους κάνουν να νιώθουν πιο συνδεδεμένοι με τον "'έξω κόσμο". Επίσης, δύο στους πέντε Έλληνες χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για προώθηση επαγγελματικών υπηρεσιών. Ενδιαφέρον έχει και η αυτογνωσία μερικών χρηστών, καθώς τρεις στους πέντε χρήστες παραδέχονται πως ξοδεύουν περισσότερο χρόνο απ' ότι θα ήθελαν, αμελώντας άλλες δραστηριότητες που θέλουν να κάνουν (διάβασμα, άθληση κλπ). Δύο στους πέντε μάλιστα προσπαθούν να μειώσουν την ώρα που περνούν στα social media, χωρίς όμως να το καταφέρνουν. Τέλος, ένας στους τρεις ομολογεί πως κοινοποιήσεις φίλων στα κοινωνικά δίκτυα τους κάνουν να νιώθουν μοναξιά ή και κατάθλιψη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AgiosEfraim Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 το υπόλοιπο 34% ειναι αυτοι που περιμένουν ουρα εξω απο τις τραπεζες; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Ποιός χρησιμοποιεί printerest;οεο; Αυτή την αλλαγή την λαμβάνουμε ως θετική ή αρνητική; Παπούτσια θες;Κάνε την παραγγελία σου με ένα κλικ σου λέει.Έξω από την πόρτα.Πεινάς;Μπες στην εφαρμογή.Ψάχνεις ταίρι;Μπαdoo. Εργαλείο το διαδίκτυο αλλά αυτή η ταχύτατη ,πλέον συνήθεια μου δίνει την εντύπωση πως η επαναφορά στο πριν ,δύσκολα γίνεται.Ίσως η ζωή βαδίζει προς εκεί ανεξάρτητα της πανδημίας,κάτι σαν μονόδρομος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pcos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, AgiosEfraim είπε το υπόλοιπο 34% ειναι αυτοι που περιμένουν ουρα εξω απο τις τραπεζες; ναι φιλε μου, δυστυχως! και οχι μονο σε τραπεζες αλλα και αλλου Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2021 από pcos 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bitbit Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 έπρεπε να έρθουν τα capital controls και αυτή η κατάσταση με τον ιο για να εξελιχθεί ο έλλην. Ό,τι δε θα μπορούσε να γίνει ούτε σε 100 χρόνια (γιατί και το 2100 ο έλληνας θα στηνόταν στην ουρά για ενημέρωση βιβλιαρίου), έγινε σε μερικούς μήνες. 9 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
barman_ Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 μην απορειτε για το 34% .Ζουμε σε μια γηρασμενη και τεχνολογικα αναλφαβητη χωρα.Και πολυ καλο ειναι το μονο 34% που παρατηρειται 10 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anax111 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Γιατί μπορούμε να τις κάνουμε και αλλιώς; Έχει καταντήσει ανύπαρκτη η εξυπηρέτηση στα καταστήματα. Και εντάξει για εμάς που ξέρουμε να δουλεύουμε υπολογιστή. Όμως δεν υπάρχει καμία μέριμνα για ηλικιωμένους και άτομα που δεν γνωρίζουν να δουλεύουν διαδίκτυο. Περιγράφω περιστατικό που μου συνέβη πριν 1 μήνα. Πάω σε κεντρικό κατάστημα στην Θεσσαλονίκη να ενεργοποιήσω βασική εταιρική υπηρεσία που μετά από δεκάδες τηλεφωνήματα και email δεν είχε ενεργοποιηθεί. Μειωμένο προσωπικό και καμιά δεκαριά στην σειρά οι μισοί μεγάλης ηλικίας. Μπαίνω μέσα και πάω στον υποδιευθυντή. Μου λέει θα καταγράψουμε το αίτημά σας και θα το προωθήσουμε. Του λέω όχι θα το κάνουμε τώρα. Έχει 3 μήνες και δεν το έχετε κάνει. Μπροστά μου ο υποδιευθυντής παίρνει τηλέφωνο το IT να του πουν πως θα το κάνει γιατί δεν ξέρει! Την ίδια στιγμή διώχνουν γιαγιά κοντά 70-80 χρονών από το ταμείο που ζητούσε να της κάνουν ενημέρωση βιβλιαρίου λέγοντάς της πως δεν γίνεται πλέον από τα ταμεία αλλά μόνο από ΑΤΜ. Η γιαγιά τους λέει δεν ξέρω να το δουλεύω αυτό. Της λένε λυπούμαστε βρείτε κάποιον συγγενή σας που ξέρει. Η γιαγιά περίμενε κάπου 30 λεπτά όρθια να μπει μέσα στο κατάστημα μαζί με εμένα. Τα έχω πάρει στο κρανίο. Οι m@l@ke$ δεν ξέρουν να δουλεύουν ούτε οι ίδιοι τα συστήματά τους και πέρνουν τηλ. μπροστά μου την τεχνική υποστήριξη αλλά στην ογδοντάχρονη πόρτα επειδή δεν ξέρει το ΑΤΜ! Πραγματικά αηδίασα. 13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Le Perv Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 24 λεπτά πριν, Ggiorgos7 είπε ....Παπούτσια θες;Κάνε την παραγγελία σου με ένα κλικ σου λέει.Έξω από την πόρτα...... Ξεχασες να προσθεσεις μετα το "Έξω από την πόρτα", το "μετα απο 3-4 μηνες. Μπορει και 6" Το παραδεχομαι ομως. Λογω συγκυριων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cell_7 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 44 λεπτά πριν, Ggiorgos7 είπε Ποιός χρησιμοποιεί printerest;οεο; Ψάχνεις ταίρι;Μπαdoo. Το Pinterest έχει userbase 442 εκ. ενώ το badoo 350 εκ. τι εννοείς; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Socratis_g Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Μακάρι και σε κατάργηση των χαρτονομισματων. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nasos74 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 38 minutes ago, anax111 said: Γιατί μπορούμε να τις κάνουμε και αλλιώς; Έχει καταντήσει ανύπαρκτη η εξυπηρέτηση στα καταστήματα. Και εντάξει για εμάς που ξέρουμε να δουλεύουμε υπολογιστή. Όμως δεν υπάρχει καμία μέριμνα για ηλικιωμένους και άτομα που δεν γνωρίζουν να δουλεύουν διαδίκτυο. Περιγράφω περιστατικό που μου συνέβη πριν 1 μήνα. Πάω σε κεντρικό κατάστημα στην Θεσσαλονίκη να ενεργοποιήσω βασική εταιρική υπηρεσία που μετά από δεκάδες τηλεφωνήματα και email δεν είχε ενεργοποιηθεί. Μειωμένο προσωπικό και καμιά δεκαριά στην σειρά οι μισοί μεγάλης ηλικίας. Μπαίνω μέσα και πάω στον υποδιευθυντή. Μου λέει θα καταγράψουμε το αίτημά σας και θα το προωθήσουμε. Του λέω όχι θα το κάνουμε τώρα. Έχει 3 μήνες και δεν το έχετε κάνει. Μπροστά μου ο υποδιευθυντής παίρνει τηλέφωνο το IT να του πουν πως θα το κάνει γιατί δεν ξέρει! Την ίδια στιγμή διώχνουν γιαγιά κοντά 70-80 χρονών από το ταμείο που ζητούσε να της κάνουν ενημέρωση βιβλιαρίου λέγοντάς της πως δεν γίνεται πλέον από τα ταμεία αλλά μόνο από ΑΤΜ. Η γιαγιά τους λέει δεν ξέρω να το δουλεύω αυτό. Της λένε λυπούμαστε βρείτε κάποιον συγγενή σας που ξέρει. Η γιαγιά περίμενε κάπου 30 λεπτά όρθια να μπει μέσα στο κατάστημα μαζί με εμένα. Τα έχω πάρει στο κρανίο. Οι m@l@ke$ δεν ξέρουν να δουλεύουν ούτε οι ίδιοι τα συστήματά τους και πέρνουν τηλ. μπροστά μου την τεχνική υποστήριξη αλλά στην ογδοντάχρονη πόρτα επειδή δεν ξέρει το ΑΤΜ! Πραγματικά αηδίασα. Φίλε μου όλα έχουν διπλή ανάγνωση, απλά να θυμίσω πως το ATM έχει έρθει στην Ελλάδα πριν 41χρόνια, που σαφώς η κυρία στην περιγραφή σου δεν θα ήταν γιαγιά. Θα συμφωνήσω μαζί σου πως χρειάζεται μια πρόνοια για ειδικές κατηγορίες πολιτών ΑΛΛΑ σε όλα τα πράγματα έχουμε και ατομική ευθύνη. Τώρα που ισορροπούν μερικά πράγματα πολλές εταιρείες/οργανισμοί επενδύουν στην απομακρυσμένη εξυπηρέτηση, έστω και αν κατά την γνώμη μου το κάνουν λίγο λάθος. Πχ επενδύουν σε chatbots, ψηφιακούς βοηθούς κτλ αλλά «καταργήσανε» λίγο απότομα την φυσική εξυπηρέτηση σε καταστήματα. (btw σε μια τράπεζα ο υποδιευθυντής έχει άλλα καθήκοντα και όχι να ξέρει από έξω συστήματα) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mex1co Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Έχετε κάνει λάθος στο άρθρο, λέτε +28% στο διάγραμμα κάτω ενώ στο κείμενο λέτε οτι πριν ήταν 28% και έγινε 66%. Καλό είναι να χρησιμοποιεί κομπιουτεράκι ο αρθρογράφος .. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petranthe Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Οποίος ενώ μπορεί να κάνει μια συναλλαγή στο Ίντερνετ πάει και στήνεται στην ουρά είναι ηλίθιος. Τόσο απλά, δεν χωράει παραπάνω ανάλυση. Μακάρι να απαγορευτούν τελείως όλες οι συναλλαγές στις τράπεζες και το δημόσιο που μπορούν να γίνουν διαδικτυακά, για άτομα μέχρι 60 χρόνων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 10 λεπτά πριν, triplex1 είπε Για να πει καποιος οτι περναει καλα στις μερες μας λαθροσκουπιδι θα πρεπει να ειναι. Η να κάνει οποιαδήποτε δουλειά σχετική με την τεχνολογία, από digital marketing , μέχρι CMS developer. Στις οποίες δουλειές η ζήτηση πλέον είναι τόσο μεγάλη που ο εργοδότης δίνει την σύμβαση με λευκό το κουτάκι του μισθού και σου λέει βάλε ότι θέλεις (εντάξει υπερβολη αλλά you get my point) και πάλι δεν βρίσκουν γιατί έχουν βγει παγανια οι ευρωπαϊκές εταιρείες με job offers full remote και προσφέρουν 3000 και 4000 χιλιάδες ευρώ. Πλέον το brain drain γίνεται χωρίς να φύγεις από την χώρα σου. On topic τώρα, για όλους θα ήταν καλύτερο, τις απλές συναλλαγές (πληρωμές ΔΕΗ , μεταφορά χρημάτων κλπ) να τις κάνουμε μέσω web. Και για εμάς ποίο ξεκούραστο (και αυτή την περίοδο πιο ασφαλές) και αυτοί που πρέπει να πάνε στην τράπεζα για κάτι πιο σοβαρό, να εξυπηρετηθούν πιο άμεσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
triplex1 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 3 λεπτά πριν, filip123go είπε Η να κάνει οποιαδήποτε δουλειά σχετική με την τεχνολογία, από digital marketing , μέχρι CMS developer. Στις οποίες δουλειές η ζήτηση πλέον είναι τόσο μεγάλη που ο εργοδότης δίνει την σύμβαση με λευκό το κουτάκι του μισθού και σου λέει βάλε ότι θέλεις (εντάξει υπερβολη αλλά you get my point) και πάλι δεν βρίσκουν γιατί έχουν βγει παγανια οι ευρωπαϊκές εταιρείες με job offers full remote και προσφέρουν 3000 και 4000 χιλιάδες ευρώ. Πλέον το brain drain γίνεται χωρίς να φύγεις από την χώρα σου. On topic τώρα, για όλους θα ήταν καλύτερο, τις απλές συναλλαγές (πληρωμές ΔΕΗ , μεταφορά χρημάτων κλπ) να τις κάνουμε μέσω web. Και για εμάς ποίο ξεκούραστο (και αυτή την περίοδο πιο ασφαλές) και αυτοί που πρέπει να πάνε στην τράπεζα για κάτι πιο σοβαρό, να εξυπηρετηθούν πιο άμεσα. Καλα τα λες αλλα πιστευω ξερεις τι χρημα βγαζουν ολοι τους απο online πληρωμες και αλλοι ποσοι ειναι που δουλευουν ακομη με μαυρο χρημα , λοκνταουν και εχω δει ενα σωρο μαγαζια να δουλευουν παρανομα , αυτη η χωρα δε σωζεται με τιποτα αδερφε , γερα δοντια θελει να'χεις να τρως υποβρυχια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα