Giorgos9260 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Καλησπέρα σας... Θα ήθελα την βοήθεια σας... Μου ήρθε ειδοποίηση και καλούμε να εξοφλησω υπόλοιπο λογαριασμού από 21.07.2016..το αρχικό ποσό κατόπιν λάθους υπαλλήλου ήταν 171.00 € και αφού είχα κάνει αμφισβήτηση σε κατάστημα με την πίστωση έγινε 96.51€.. Το οποίο και έλαβα γνώση τηλεφωνικώς... Παρόλα αυτά ζήτησα να μου απόσταλεί το παραστικο τιμολογιο μετά της αφαίρεσης-πίστωσης... Αυτό δεν ήρθε ποτέ...Πως να αποδεκτώ αυτό χωρίς να έχω λάβει παραστικο? Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι πέρα του 12μηνου η εταιρεία δεν εκδίδει αντίγραφα... Εγώ το είχα ζητήσει στο εξάμηνο... Και φτάσαμε στο 2021 και μου έστειλαν ειδοποίηση.... Τι κάνω?
Βασίλης_29 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Για τι είδους λογαριασμό, φορέα και υπηρεσία αναφέρεσαι;
Giorgos9260 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας...
NikosKallithea Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Το 96.51 το πληρωσες; Αν όχι δεν εχεις και παραστατικό εξόφλησης, οπότε πιασε το αυγο και κουρευτο
Giorgos9260 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Οχι δεν το εξόφλησα...επικοινώνησα και με την εισπρακτική εταιρεια και τους είπα ότι δεν έχω το πιστωτικό παραστατικο...
NikosKallithea Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 11 λεπτά πριν, Giorgos9260 είπε Οχι δεν το εξόφλησα...επικοινώνησα και με την εισπρακτική εταιρεια και τους είπα ότι δεν έχω το πιστωτικό παραστατικο... Aντε τωρα να καθαρίσεις, καλη τυχη
Giorgos9260 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Ακριβώς καλά ξεμπερδέματα... Ετσι είναι.. Ζητάνε από εμάς να κρατάμε τις αποδείξεις για χρόνια... Και οι μεγάλο καρχαριες απαλλασονται... Εις βάρος του καταναλωτη πάντα.. 1 1
Salvation81 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δεν καταλαβαινω πως λειτουργειτε ωρε παιδες, εγω χρωσταγα 41ε οταν εφυγα απο την Vodafone, πηγα τα πληρωσα και τελειωσε εκει το θεμα. Εσυ τωρα λες οτι γνωριζες οτι χρωστουσες 96ε αλλα δεν τα πληρωσες επειδη δεν ηρθε ο λογαριασμος στο σπιτι; (που οι λογαριασμοι οσοι ερχονται ερχονται με απλο ταχυδρομειο). 1
Giorgos9260 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 18 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε lockquote widget Δεν έλαβα ποτέ κάτι.... Και αντε πες ότι χάθηκε να το δεχτώ... Αλλά εδώ μου έκανα λάθος στο αρχικό μου χρέωσαν αντί για 55 € 171€....και μου έκαναν μια υποτιθέμενη πίστωση 74€ και έτσι σου κλείνουν το στόμα... Και είμαστε οκ...??
DrLo Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, Giorgos9260 είπε lockquote widget Δεν έλαβα ποτέ κάτι.... Και αντε πες ότι χάθηκε να το δεχτώ... Αλλά εδώ μου έκανα λάθος στο αρχικό μου χρέωσαν αντί για 55 € 171€....και μου έκαναν μια υποτιθέμενη πίστωση 74€ και έτσι σου κλείνουν το στόμα... Και είμαστε οκ...?? Δε κατάλαβα; Τι σε εμπόδισε να πληρώσεις τα 96τόσα ευρώ ; Θα έπαιρνες αποδεικτικό ότι τα πλήρωσες και αν υπήρχε υπόλοιπο θα φαινόταν εκεί. Ήταν 100% λάθος σου που δεν δέχθηκες να πληρώσεις τότε τα 96τόσα. Τώρα τι σου ζητάνε , τα 96 ή τα 171 ? Αν σου ζητάνε μόνο 96 να τους πεις και ευχαριστώ. Ο όποιος "συμβιβασμός" μετά απο αμφισβήτηση ισχύει εφόσον τα πληρώσεις. Δηλαδή δε σου τα μειωνουν ... και άμα θες τα πληρώνεις μετά. Γι αυτό λέγεται και "συμβιβασμός". Αλλιώς κάνεις μια αμφισβήτηση και απλά δε τα πληρώνεις και ο μόνος που έχει "συμβιβαστεί" είναι πάροχος/τράπεζα/ΔΕΚΟ κλπ. είναι σαν να πήγαινε η Ελλάδα να της κάνουν "διαγραφή χρεόυς" ... και ΜΕΤΑ θα σκεφτόταν αν θα το πλήρωνε ότι έμενε. Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2021 από DrLo
Giorgos9260 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Ο καταναλωτης δεν υποχρεουται να πληρώσει αν δεν λάβει το νόμιμο παραστατικό απόδειξη ή τιμολογιο... Τι αλλάζει? Αυτονόητο ζητάω... Πάμε στην ταβέρνα τρώμε πίνουμε και ζητάμε να πληρώσουμε.... Πληρώνεις ότι σου πούνε ή θέλεις να δεις τι σου χρέωσαν??
NikosKallithea Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 2 ώρες πριν, Giorgos9260 είπε Μου ήρθε ειδοποίηση και καλούμε να εξοφλησω υπόλοιπο λογαριασμού από 21.07.2016 10 λεπτά πριν, Giorgos9260 είπε Ο καταναλωτης δεν υποχρεουται να πληρώσει αν δεν λάβει το νόμιμο παραστατικό απόδειξη ή τιμολογιο... Τι αλλάζει? Αυτονόητο ζητάω... Πάμε στην ταβέρνα τρώμε πίνουμε και ζητάμε να πληρώσουμε.... Πληρώνεις ότι σου πούνε ή θέλεις να δεις τι σου χρέωσαν?? ..και αυτο το πανω που λες τι ειναι?
Giorgos9260 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Από 21/07/2016 αυτό το θέμα παραμένει ανοιχτό... Τους έχω πάει κόντρα έως τώρα όχι για τα 96 ευρώ οφειλή... Και το επαναλαμβάνω δεν τα αρνούμαι... Απλά ζητάω αποδεικτικό.
GREGORYMO Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 23 λεπτά πριν, Giorgos9260 είπε Από 21/07/2016 αυτό το θέμα παραμένει ανοιχτό... Τους έχω πάει κόντρα έως τώρα όχι για τα 96 ευρώ οφειλή... Και το επαναλαμβάνω δεν τα αρνούμαι... Απλά ζητάω αποδεικτικό. Η ΣΚΛΗΡΗ αλήθεια είναι ότι σκέφτηκες ότι μπορεί να τα γλιτώσεις. ΠΟΥ θα με βρουν, εμένα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα