Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα

ΑΥΤΟ ΤΟ POST ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟ, αλλά καταγγελία και για να προσέχετε σε αυτές τις περίεργες πρακτικές!

Χρόνια έπαιρνα την μισθοδοσία μου από την eurobank. Το αφεντικό μου με ενημέρωσε πως θα σταματήσει την συνεργασία του με την eurobank και θα πάει στην Πειραιώς και πως καλό θα ήταν να ανοίξω λογαριασμό στη  Πειραιώς καθώς δεν θέλει να πληρώνει τα 3Ε τις προμήθειές. Έκλεισα ραντεβού στο πλησιέστερο υποκατάστημα Πειραιώς ώστε να ανοίξω λογαριασμό. Η υπάλληλος με ρώτησε εάν έχω λογαριασμό σε άλλη τράπεζα και της είπα ναι. Εκεί η υπάλληλος μου είπε πρώτα θα κλείσω τον λογαριασμό στην eurobank (Δεν ήταν μισθοδοσίας αλλά τρεχούμενος) και θα φέρω το χαρτί που θα λέει ότι το έκλεισα. Ενώ εγώ δεν θέλω για διαφόρους λόγους να κλείσω τον λογαριασμό μου. Πήρα τηλέφωνο σε άλλο υποκατάστημα εκεί δεν μου είπε πως πρέπει να κλείσω τον λογαριασμό μου αλλά πρέπει να κάνω ασφαλιστήριο για την χρεωστική μου κάρτα γιατί αλλιώς δεν θα μπορώ να την αποκτήσω. Την προηγούμενη Παρασκευή πήρα τηλέφωνο σε άλλο υποκατάστημα και δεν μου είπε ούτε για υποχρεωτικό ασφαλιστήριο, ούτε για υποχρεωτικό κλείσιμο λογαριασμών σε άλλες τράπεζες. Εχθές άνοιξα  τον λογαριασμό μου και πήρα και την χρεωστική μου κάρτα μέσα σε 1 ώρα. Φυσικά και έκανα καταγγελία για αυτά τα 2 περιστατικά στα κεντρικά της τράπεζας!

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, panagiotisk3 είπε

Φυσικά και έκανα καταγγελία για αυτά τα 2 περιστατικά στα κεντρικά της τράπεζας!

Ετσι μπραβο. Για να μαθουν. 

Και τα 2 που σου ειπε δεν ισχυει οτι ειναι υποχρεωτικα. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, panagiotisk3 είπε

Φυσικά και έκανα καταγγελία για αυτά τα 2 περιστατικά στα κεντρικά της τράπεζας!

Μα αυτές οι πρακτικές είναι οδηγίες από τα κεντρικά της κάθε τράπεζας... τι νόημα έχει να καταγγέλεις την τράπεζα στην τράπεζα?

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, WireFire είπε

Ετσι μπραβο. Για να μαθουν. 

Και τα 2 που σου ειπε δεν ισχυει οτι ειναι υποχρεωτικα. 

Μάλιστα πήγα στην eurobank για κατάθεση χρημάτων και ρώτησα για αυτά και μου είπε ότι και αυτοί έχουν ασφαλιστήριο για κάρτες μέσω της eurolife αλλά δεν τον έχουν υποχρεωτικό απλώς το αναφέρουν στους πελάτες τους και επίσης ούτε επιβάλλουν κλείσιμο λογαριασμών.

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Μα αυτές οι πρακτικές είναι οδηγίες από τα κεντρικά της κάθε τράπεζας... τι νόημα έχει να καταγγέλεις την τράπεζα στην τράπεζα?

Τέλος πάντων θα πάω να κανω καταγγελία και στο ΕΚΠΟΙΖΩ ή στον συνήγορο του πολίτη

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, panagiotisk3 είπε

Τέλος πάντων θα πάω να κανω καταγγελία και στο ΕΚΠΟΙΖΩ ή στον συνήγορο του πολίτη

Αυτό ναι, έχει κάποιο νόημα, που και πάλι όμως πρόκειται για κάτι που σου είπαν προφορικά και είναι αδύνατο να αποδειχθεί.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω θα την κάνω από κει και περα ας γίνει ότι θέλει.

Δημοσ.

Η Πειραιώς σε χρεώνει 4 ευρώ για κάθε έμβασμα που σου στέλνουν από διαφορετική τράπεζα...έχει χάσει πολύ χρήμα με το λεφτά στο λεπτό και κοιτάει να βγάλει τα σπασμένα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Klausx είπε

Η Πειραιώς σε χρεώνει 4 ευρώ για κάθε έμβασμα που σου στέλνουν από διαφορετική τράπεζα...έχει χάσει πολύ χρήμα με το λεφτά στο λεπτό και κοιτάει να βγάλει τα σπασμένα.

Εγω αναγκαστικά πήγα και άνοιξα καθώς το αφεντικο δεν ήθελε να πληρώνει κάθε εβδομάδα τα 3ε και δεν ήθελα να πληρώνω τις προμήθειές. Εγω δεν ειχα λογαριασμό σε άλλη τράπεζα εκτός aπο την eurobank

3 λεπτά πριν, Klausx είπε

Η Πειραιώς σε χρεώνει 4 ευρώ για κάθε έμβασμα που σου στέλνουν από διαφορετική τράπεζα...έχει χάσει πολύ χρήμα με το λεφτά στο λεπτό και κοιτάει να βγάλει τα σπασμένα.

Βασικά είχα στο ττ και eurobank που συγχωνευτήκαν

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Klausx είπε

Η Πειραιώς σε χρεώνει 4 ευρώ για κάθε έμβασμα που σου στέλνουν από διαφορετική τράπεζα...έχει χάσει πολύ χρήμα με το λεφτά στο λεπτό και κοιτάει να βγάλει τα σπασμένα.

Μα όλες οι τράπεζες χρεώνουν προμήθεια εισερχόμενου εμβάσματος, όχι μόνο η Πειραιώς.

Επίσης αν έχανε χρήμα όπως νομίζεις, απλά θα σταματούσε να παρέχει την υπηρεσία.

Δημοσ.

Απλώς ότι θα χρεωνόμουν προμήθεια από Πειραιώς eurobank το ξέρω ότι χρεώνουν όλες οι τράπεζες. Για 3ε το  μηνά δεν θα το σκεφτόμουν να ερχόταν στην eurobank αλλά για 3ε την βδομάδα είναι πολλά τα λεφτά.

Δημοσ.

Αυτό με το κλείσιμο του λογαριασμού έχω την εντύπωση ίσχυε μόνο τη περίοδο των capital controls και μου το είχαν πει και εμένα σε κατάστημα Πειραιώς όταν είχα πάει να ανοίξω λογαριασμό μισθοδοσίας.

Ακόμα εκεί έχουν μείνει σε εκείνο το κατάστημα. Αφού πλέον το άνοιγμα λογαριασμού επιτρέπεται χωρίς περιορισμούς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν 2 χρόνια ήθελα να ενημερώσω τα στοιχεία του λογαριασμού μου στην Τράπεζα Πειραιώς, συγκεκριμένα απλά να διαγράψω το παλιό σταθερό μου τηλέφωνο γιατί δεν ίσχυε πλέον. Στο κοντινό μου κατάστημα λοιπόν μόνο και μόνο γι αυτό το πραγματάκι μου ζητούσαν εκ νέου έναν σκασμό χαρτιά κάποια εκ των οποίων ήταν δύσκολο να εκδοθούν άμεσα. Ρωτώντας και σε άλλα καταστήματα όμως τελικά είδα ότι το μόνο που χρειαζότανε ήταν απλά ένα πρόσφατο εκκαθαριστικό και η ταυτότητά μου. Τελικά πήγα σε άλλο κατάστημα και έκανα την δουλειά μου.

3 ώρες πριν, panagiotisk3 είπε

Φυσικά και έκανα καταγγελία για αυτά τα 2 περιστατικά στα κεντρικά της τράπεζας!

Την καταγγελία αυτή την έκανες τηλεφωνικά στην γραμμή εξυπηρέτηση πελατών;

Επεξ/σία από Kosmas70
Δημοσ.

Δυστυχώς αυτά γίνονται πλέον σε όλες τις τράπεζες και είναι κεντρικές οδηγίες. Έχουν κάνει τους υπαλλήλους πωλητές ασφαλιστικών προϊόντων για να βγάλουν έξτρα χαρτζιλίκι. Από εκεί και πέρα, το αν σε πρήξουν ή σε φλομώσουν στο ψέμα, φαντάζομαι παίζει ανάλογα το κατάστημα (διευθυντής, πελατολόγιο κτλ)

Πάω για κατάθεση επιταγών σε κατάστημα της Eurobank (top το συγκεκριμένο σε εξυπηρέτηση) και έχω τον διευθυντή να με παρακαλά για να πάρω πιστωτική μασούτης. Του λέω, βρε άνθρωπε, έχω πιστωτική, εδώ την έχω εκδώσει (συνεργαζόμαστε χρόνια με το κατάστημα). Ναι, μου λέει, αλλά δεν βοηθάς λίγο την κατάσταση, πάρε την κάρτα και αν θες μην τη χρησιμοποιήσεις, έτσι και αλλιώς δεν έχει ετήσια χρέωση, έλα του χρόνου να τη διακόψεις. Δηλαδή να φορτωθώ μια κάρτα για την πλάκα, για να πάρουν το bonus ή να πετύχουν στόχους σαν κατάστημα. Ρωτάω μετά έναν υπάλληλο για το εξοικονομώ και η πρώτη απάντηση είναι, το σπίτι το ασφαλίζετε, έχουμε ένα πολύ ωραίο πρόγραμμα.

Χθες στην Εθνική, ουρά απέξω με 0 βαθμούς, 3 υπάλληλοι χαζοεξυπηρετούν, εκ των οποίων η μία δεν εξυπηρετεί κοινό αλλά εκτελεί χρέη διευθυντή γιατί αυτός απουσιάζει λόγω ηλικίας (ευάλωτη ομάδα) και είναι υπεύθυνη για την είσοδο στο κατάστημα, κοινώς πορτιέρης. Μπαίνω μέσα μετά από 20 λεπτά αναμονής στο κρύο, έτοιμος για μανούρα γιατί ενώ έχουν χαρτί έξω που αναφέρει ότι μπορούν να βάζουν 5 πελάτες βάσει τετραγωνικών, αυτοί το έχουν κάνει σύστημα να βάζουν 3 με το ζόρι. Και φάε εσύ βλάκα που τους φέρνεις χρήμα, το κρύο έξω να περιμένεις. Την ακούω να πουλάει ασφαλιστήριο αυτοκινήτου στο τηλέφωνο. Εν τω μεταξύ έχω πιάσει θέση για το ταμείο (έχω επιταγές για κατάθεση) και μπροστά μου έχω μία που έχει πρόβλημα με έναν λογαριασμό της. Αντί να την εξυπηρετήσει η τρίτη υπάλληλος σε γραφείο, την εξυπηρετεί το ταμείο. Κουτσοί, στραβοί, όλοι στο ταμείο. Περνά κανα 20λεπτο και αφού κάνει μια αίτηση η κυρία, ξεκλειδώνει ο λογαριασμός και ρωτά τον ταμία αν μπορεί να βγάλει και κωδικούς ebanking. Ναι, απαντά, αλλά αν θέλετε να τους εκδώσετε εδώ θα πρέπει να βγάλετε και μια prepaid 5 ευρώ, αλλιώς μπορείτε να κάνετε αίτηση στο ebanking (αυτό το ανέφερε λίγο αργότερα). Έχω σκάσει, είμαι έτοιμος να εκραγώ, όχι τόσο για το κρύο και την αναμονή, αλλά για την prepaid. Πάνω που πάω να πεταχτώ και να πω στην κυρία πως δεν χρειάζεται, απαντά αυτή καταφατικά (λόγω ηλικίας φαντάζομαι αν και ήξερε από mails και κωδικούς από αυτά που άκουγα) και της εκδίδει την κάρτα. 

Στο 1ο lockdown πάω στην Alpha για άνοιγμα λογαριασμού Α.Ε. Έρχεται ο διευθυντής χαμογελαστός, καθόμαστε και του λέω ότι θέλω άνοιγμα λογαριασμού. Και μου λέει το κορυφαίο: ναι, να ανοίξουμε λογαριασμό αλλά τι θα κερδίσουμε και εμείς από αυτό ; Του λέω, τι να κερδίσετε, θα φέρνω επιταγές της τράπεζας σας εδώ αντί να τις καταθέτω σε τράπεζες που συνεργαζόμαστε τώρα και γενικότερα θα γίνεται μια κίνηση στον λογαριασμό, πληρωμή λογαριασμών και αργότερα αν είμαστε ικανοποιημένοι, ίσως και μισθοδοσία. Αυτά μου λέει, τα κάνουν όλοι κύριε, τι αντικείμενο έχει η εταιρία; Φορτηγά, του απαντώ, τόσα σε αριθμό. Ωραία, μπορούμε να προχωρήσουμε αν ασφαλίσουμε όλα τα φορτηγά σας. Δηλαδή για να ανοίξω λογαριασμό πρέπει να ασφαλίσετε τα φορτηγά της εταιρίας; Ακριβώς, μου απαντά, ΑΕ είστε, κάτι πρέπει να μας δώσετε. Μετά από αυτό τι να πω, τα έχω ακούσει όλα. Από τότε μανουριάζω με την 1η ευκαιρία και δεν με νοιάζει αν φταίει η διοίκηση, ο διευθυντής ή ο υπάλληλος. Αν μου λες μ....ες θα τα ακούσεις. Στην τελική, αν δεν γουστάρεις να πουλάς ασφάλειες πάρε μια εθελούσια και πήγαινε να δουλέψεις αλλού. Το κακό είναι πως βρίσκουν και τα κάνουν γιατί ο κόσμος δεν το ψάχνει ή βαριέται να πάει στο παρακάτω κατάστημα να ρωτήσει.  

  • Like 4
  • Thanks 2
  • Sad 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, koulkos είπε

Δυστυχώς αυτά γίνονται πλέον σε όλες τις τράπεζες και είναι κεντρικές οδηγίες. Έχουν κάνει τους υπαλλήλους πωλητές ασφαλιστικών προϊόντων για να βγάλουν έξτρα χαρτζιλίκι. Από εκεί και πέρα, το αν σε πρήξουν ή σε φλομώσουν στο ψέμα, φαντάζομαι παίζει ανάλογα το κατάστημα (διευθυντής, πελατολόγιο κτλ)

Πάω για κατάθεση επιταγών σε κατάστημα της Eurobank (top το συγκεκριμένο σε εξυπηρέτηση) και έχω τον διευθυντή να με παρακαλά για να πάρω πιστωτική μασούτης. Του λέω, βρε άνθρωπε, έχω πιστωτική, εδώ την έχω εκδώσει (συνεργαζόμαστε χρόνια με το κατάστημα). Ναι, μου λέει, αλλά δεν βοηθάς λίγο την κατάσταση, πάρε την κάρτα και αν θες μην τη χρησιμοποιήσεις, έτσι και αλλιώς δεν έχει ετήσια χρέωση, έλα του χρόνου να τη διακόψεις. Δηλαδή να φορτωθώ μια κάρτα για την πλάκα, για να πάρουν το bonus ή να πετύχουν στόχους σαν κατάστημα. Ρωτάω μετά έναν υπάλληλο για το εξοικονομώ και η πρώτη απάντηση είναι, το σπίτι το ασφαλίζετε, έχουμε ένα πολύ ωραίο πρόγραμμα.

Χθες στην Εθνική, ουρά απέξω με 0 βαθμούς, 3 υπάλληλοι χαζοεξυπηρετούν, εκ των οποίων η μία δεν εξυπηρετεί κοινό αλλά εκτελεί χρέη διευθυντή γιατί αυτός απουσιάζει λόγω ηλικίας (ευάλωτη ομάδα) και είναι υπεύθυνη για την είσοδο στο κατάστημα, κοινώς πορτιέρης. Μπαίνω μέσα μετά από 20 λεπτά αναμονής στο κρύο, έτοιμος για μανούρα γιατί ενώ έχουν χαρτί έξω που αναφέρει ότι μπορούν να βάζουν 5 πελάτες βάσει τετραγωνικών, αυτοί το έχουν κάνει σύστημα να βάζουν 3 με το ζόρι. Και φάε εσύ βλάκα που τους φέρνεις χρήμα, το κρύο έξω να περιμένεις. Την ακούω να πουλάει ασφαλιστήριο αυτοκινήτου στο τηλέφωνο. Εν τω μεταξύ έχω πιάσει θέση για το ταμείο (έχω επιταγές για κατάθεση) και μπροστά μου έχω μία που έχει πρόβλημα με έναν λογαριασμό της. Αντί να την εξυπηρετήσει η τρίτη υπάλληλος σε γραφείο, την εξυπηρετεί το ταμείο. Κουτσοί, στραβοί, όλοι στο ταμείο. Περνά κανα 20λεπτο και αφού κάνει μια αίτηση η κυρία, ξεκλειδώνει ο λογαριασμός και ρωτά τον ταμία αν μπορεί να βγάλει και κωδικούς ebanking. Ναι, απαντά, αλλά αν θέλετε να τους εκδώσετε εδώ θα πρέπει να βγάλετε και μια prepaid 5 ευρώ, αλλιώς μπορείτε να κάνετε αίτηση στο ebanking (αυτό το ανέφερε λίγο αργότερα). Έχω σκάσει, είμαι έτοιμος να εκραγώ, όχι τόσο για το κρύο και την αναμονή, αλλά για την prepaid. Πάνω που πάω να πεταχτώ και να πω στην κυρία πως δεν χρειάζεται, απαντά αυτή καταφατικά (λόγω ηλικίας φαντάζομαι αν και ήξερε από mails και κωδικούς από αυτά που άκουγα) και της εκδίδει την κάρτα. 

Στο 1ο lockdown πάω στην Alpha για άνοιγμα λογαριασμού Α.Ε. Έρχεται ο διευθυντής χαμογελαστός, καθόμαστε και του λέω ότι θέλω άνοιγμα λογαριασμού. Και μου λέει το κορυφαίο: ναι, να ανοίξουμε λογαριασμό αλλά τι θα κερδίσουμε και εμείς από αυτό ; Του λέω, τι να κερδίσετε, θα φέρνω επιταγές της τράπεζας σας εδώ αντί να τις καταθέτω σε τράπεζες που συνεργαζόμαστε τώρα και γενικότερα θα γίνεται μια κίνηση στον λογαριασμό, πληρωμή λογαριασμών και αργότερα αν είμαστε ικανοποιημένοι, ίσως και μισθοδοσία. Αυτά μου λέει, τα κάνουν όλοι κύριε, τι αντικείμενο έχει η εταιρία; Φορτηγά, του απαντώ, τόσα σε αριθμό. Ωραία, μπορούμε να προχωρήσουμε αν ασφαλίσουμε όλα τα φορτηγά σας. Δηλαδή για να ανοίξω λογαριασμό πρέπει να ασφαλίσετε τα φορτηγά της εταιρίας; Ακριβώς, μου απαντά, ΑΕ είστε, κάτι πρέπει να μας δώσετε. Μετά από αυτό τι να πω, τα έχω ακούσει όλα. Από τότε μανουριάζω με την 1η ευκαιρία και δεν με νοιάζει αν φταίει η διοίκηση, ο διευθυντής ή ο υπάλληλος. Αν μου λες μ....ες θα τα ακούσεις. Στην τελική, αν δεν γουστάρεις να πουλάς ασφάλειες πάρε μια εθελούσια και πήγαινε να δουλέψεις αλλού. Το κακό είναι πως βρίσκουν και τα κάνουν γιατί ο κόσμος δεν το ψάχνει ή βαριέται να πάει στο παρακάτω κατάστημα να ρωτήσει.  

Η γνώμη αφορά μόνο για συγκεκριμένο υποκατάστημα της τράπεζας καθώς μόνο εκεί με βολεύει και συνεργάζομαι πολλά χρόνια.

Εγώ όταν πήγα για αντικατάσταση χρεωστικής κάρτας στην eurobank. Μου ανέφερε η υπάλληλος την ασφάλεια για κάρτες,κινητό, πορτοφόλι της είπα θα το σκεφτώ και τέλος. Γενικά 1 φορά το μήνα πάω εάν θέλω να καταθέσω επιταγή (οι υπόλοιπες συναλλαγές μέσω υπολογιστή). Έχω παρατηρήσει ότι όντως δεν δέχονται πολλά άτομα + η ταμίας έχει αναλάβει και αυτή το ρόλο υπάλληλος γραφείου, με αποτέλεσμα να περιμένω ώρες με σχέση πριν 1 χρόνο λίγο, που εκτελούσε αποκλειστικά πληρωμές και δεν μου έπαιρνε αρκετή ώρα. Επίσης από το 1ο lockdown έχω παρατηρήσει οι υπάλληλοι της τράπεζας eurobank έχουν αρχίσει περισσότερο να πλασάρουν ασφαλιστικά προϊόντα. Ωστόσο αυτό με την ταμία το παρατήρησα και στην τράπεζα Πειραιώς που στο ταμείο έκανα άνοιγμα λογαριασμού γιατί όλοι οι υπάλληλοι ήταν απασχολημένοι!

Εγώ πάντως το 18 έκανα αίτηση για πιστωτική που απορρίφθηκε και φέτος η υπάλληλος μου λέει για ότι δεν θα κάνετε αίτηση για πιστωτική κάρτα που δεν έχει συνδρομή και θα εγκριθεί άμεσα; Της απάντησα δεν θέλω! Τότε την πιστωτική την ήθελα για δόσεις αλλά είμαι της νοοτροπίας δεν θέλω να χρωστάω πουθενά (δεν έχω πάρει δάνεια, εορτοδανεια, διακοποδανεια, κάρτες ποτέ μου).

Περισσότερο αρνήθηκα για το γαμωτο.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Μα αυτές οι πρακτικές είναι οδηγίες από τα κεντρικά της κάθε τράπεζας... τι νόημα έχει να καταγγέλεις την τράπεζα στην τράπεζα?

Ακριβώς αυτο

...και στην τράπεζα της Ελλάδος να κανεις, μια απο τα ίδια.

Οι τραπεζες ειναι κράτος εν κράτει.

Το καλύτερο ειναι να εισαι ενήμερος για το το συμβαίνει γύρο σου

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...