Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Στις 31/12/2019 είχα κάνει αγορά, 2 δίσκους σαν αυτούς του τίτλου, από γνωστό κατάστημα εδώ στην Αθήνα.

Ο ένας χάλασε πριν 2-3 μέρες οπότε επικοινώνησα με το κατάστημα για να ρωτήσω σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής/ελέγχου και RMA. 

Μου απάντησαν πως καλύπτεται μόνο από 1 χρόνο εγγύηση και πως τώρα πρέπει να μιλήσω με τη Seagate για να κανονίσω μόνος μου, μιας και δεν υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα. Τους είπα ότι όλα τα προιόντα καλύπτονται από εγγύηση 2 έτη (υπάρχει η νομική και η εμπορική εγγύηση). Εννοείται πως δεν συμφώνησαν.

Επικοινώνησα με τη Seagate η οποία (μέσω του site τους) με ενημέρωσε πως η εγγύηση ισχύει μέχρι 9/2/2023. Όμως η Seagate ΔΕΝ αναλαμβάνει τα μεταφορικά, τα οποία μόλις μίλησα με την courier που προτείνουν με ενημέρωσαν πως είναι στα 70ε !!!!

Ο δίσκος κόστισε 50ε ...

Θα μιλήσω αύριο με την παρακάτω υπηρεσία ώστε να μάθω τα δικαιώματά μου:
https://www.eccgreece.gr/el/european-consumer-center-greece/

Έχει βρεθεί κανείς σας σε αντίστοιχη θέση? Θεωρώ πως ναι. 

Οτιδήποτε έχετε να προτείνετε, ακούω απόψεις. Τον ίδιο δίσκο άλλα καταστήματα εδώ στην Ελλάδα τον δίνουν είτε με 2 είτε 3 χρόνια εγγύση (αναφορά στη σελίδα τους).

Σκέφτομαι να αφοράσω από το ίδιο κατάστημα (πολύ γνωστό) έναν επεξεργαστή 3700Χ αλλά με όσα έγιναν με τον δίσκο, φοβάμαι τώρα πια.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σε εξυπηρετήσει. Στείλτο με κούριερ με αντίγραφο απόδειξης και περιγραφή βλάβης και πετά τους το μπαλακι στο γήπεδο τους.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, adverts είπε

Καλησπέρα. Στις 31/12/2019 είχα κάνει αγορά, 2 δίσκους σαν αυτούς του τίτλου, από γνωστό κατάστημα εδώ στην Αθήνα.

Ο ένας χάλασε πριν 2-3 μέρες οπότε επικοινώνησα με το κατάστημα για να ρωτήσω σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής/ελέγχου και RMA. 

Μου απάντησαν πως καλύπτεται μόνο από 1 χρόνο εγγύηση και πως τώρα πρέπει να μιλήσω με τη Seagate για να κανονίσω μόνος μου, μιας και δεν υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα. Τους είπα ότι όλα τα προιόντα καλύπτονται από εγγύηση 2 έτη (υπάρχει η νομική και η εμπορική εγγύηση). Εννοείται πως δεν συμφώνησαν.

Επικοινώνησα με τη Seagate η οποία (μέσω του site τους) με ενημέρωσε πως η εγγύηση ισχύει μέχρι 9/2/2023. Όμως η Seagate ΔΕΝ αναλαμβάνει τα μεταφορικά, τα οποία μόλις μίλησα με την courier που προτείνουν με ενημέρωσαν πως είναι στα 70ε !!!!

Ο δίσκος κόστισε 50ε ...

Θα μιλήσω αύριο με την παρακάτω υπηρεσία ώστε να μάθω τα δικαιώματά μου:
https://www.eccgreece.gr/el/european-consumer-center-greece/

Έχει βρεθεί κανείς σας σε αντίστοιχη θέση? Θεωρώ πως ναι. 

Οτιδήποτε έχετε να προτείνετε, ακούω απόψεις. Τον ίδιο δίσκο άλλα καταστήματα εδώ στην Ελλάδα τον δίνουν είτε με 2 είτε 3 χρόνια εγγύση (αναφορά στη σελίδα τους).

Σκέφτομαι να αφοράσω από το ίδιο κατάστημα (πολύ γνωστό) έναν επεξεργαστή 3700Χ αλλά με όσα έγιναν με τον δίσκο, φοβάμαι τώρα πια.

 

Ποιο κατάστημα αν επιτρέπεται να ξέρω να μην αγοράσω ;

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nik1239 είπε

Ποιο κατάστημα αν επιτρέπεται να ξέρω να μην αγοράσω ;

 

 

Το καταστημα φταιει ή οι Seagate που ειναι αχρηστοι, τεσπα καλη τυχη στο ts

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σε εξυπηρετήσει. Στείλτο με κούριερ με αντίγραφο απόδειξης και περιγραφή βλάβης και πετά τους το μπαλακι στο γήπεδο τους.

Νομίζω δεν θα βγάλω τίποτα έτσι και ίσως χάσω και το δίκιο μου. Θα προσπαθήσω να μιλήσω με ΙΝΚΑ και να δω τι μπορώ να κάνω. Ρώτησα και σε άλλο κατάστημα σήμερα για έναν επεξεργαστή και στην ερώτηση πόσα χρόνια είναι η εγγύηση μου απάντησαν "εμείς σαν κατάστημα δίνουμε ένα"

Ίσως δεν είναι καλό να γράψω ακόμα το όνομα του καταστήματος. Όταν λήξει όλο αυτό θα επανέλθω και θα αναφέρω το όνομα (αν δεν είναι αντίθετο στους κανόνες του forum)

Επεξ/σία από adverts
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, adverts είπε

Νομίζω δεν θα βγάλω τίποτα έτσι και ίσως χάσω και το δίκιο μου. Θα προσπαθήσω να μιλήσω με ΙΝΚΑ και να δω τι μπορώ να κάνω. Ρώτησα και σε άλλο κατάστημα σήμερα για έναν επεξεργαστή και στην ερώτηση πόσα χρόνια είναι η εγγύηση μου απάντησαν "εμείς σαν κατάστημα δίνουμε ένα"

Ίσως δεν είναι καλό να γράψω ακόμα το όνομα του καταστήματος. Όταν λήξει όλο αυτό θα επανέλθω και θα αναφέρω το όνομα (αν δεν είναι αντίθετο στους κανόνες του forum)

Μην το κατονομάσεις φυσικά.

Απλά επειδή εγώ δεν κατάλαβα γιατί δισκο μιλάμε, εσύ θα μας δώσεις το λινκ του προιόντος απο το ίντερνετ, πχ το κατάστημα που το αγόρασες. Όχι για τίποτα άλλο αλλά για να δω για ποιον δίσκο μιλάμε γιατί έχω 2 τέτοιους νομίζω. ;)

  • Like 1
Δημοσ.
44 minutes ago, NikosKallithea said:

Το καταστημα φταιει ή οι Seagate που ειναι αχρηστοι, τεσπα καλη τυχη στο ts

Το κατάστημα. Δεν γκρινιάζει ο ts για την ποιότητα του δίσκου, αλλά για την εργασία (που δεν κάνει το κατάστημα). Όταν ηταν για την πώληση μια χαρά ήταν το κατάστημα, στην υποστήριξη σφυράμε αδιάφορα;

  • Like 4
Δημοσ.

Προχώρησα σε επικοινωνία (1520) και γραπτή καταγγελία στην Προστασία του Καταναλωτή. Όταν θα έχω απάντηση (20+ μέρες minimum) θα ενημερώσω εδώ, απλά για έχουμε γνώση. 

Την ίδια συσκευή την έχω δεί από 1 εώς 3 έτη εγγύηση. Ίσως τα καταστήματα πατάνε επάνω στη διαφορά της νομικής και της εμπορικής εγγύησης και σε αυτό θα απαντήσει η Προστασία του Καταναλωτή.

Το κατάστημα απάντησε στο mail μου λέγοντας πως μόνο 1 έτος καλύπτουν αυτοί. Μετά επικοινωνείς μόνος σου (σιγά μη βγάλεις άκρη).

Επίσης ίσως η διαφορά στην εγγύηση έχει να κάνει με το από που αγοράστηκε ο δίσκος. Αν πχ το κατάστημα Χ αγοράσει τον δίσκο από Ελλάδα ίσως σε καλύπτει από εδώ σε όλα τα έτη εγγύησης ενώ αν το κάνει εισαγωγή από Γερμανικό shop τότε ίσως καλύπτουν μόνο τον 1ο χρόνο. Γι αυτό και οι διαφορές στις τιμές (ίσως).

Από την άλλη οι εγγυήσεις αναφέρουν 2 έτη σε EU. 

Θα δείξει, τι να πω :( 

  • Like 3
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, adverts είπε

Μετά επικοινωνείς μόνος σου (σιγά μη βγάλεις άκρη).

Με WD είχα τόσο καλή και γρήγορη αντιμετώπιση του προβλήματος, που ειλικρινά δεν αξίζει καν να μιλήσεις με το εδώ κατάστημα. Φαντάζομαι και η Seagate στα ίδια επίπεδα customer support θα κινείται

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, adverts είπε

Προχώρησα σε επικοινωνία (1520) και γραπτή καταγγελία στην Προστασία του Καταναλωτή. Όταν θα έχω απάντηση (20+ μέρες minimum) θα ενημερώσω εδώ, απλά για έχουμε γνώση. 

Την ίδια συσκευή την έχω δεί από 1 εώς 3 έτη εγγύηση. Ίσως τα καταστήματα πατάνε επάνω στη διαφορά της νομικής και της εμπορικής εγγύησης και σε αυτό θα απαντήσει η Προστασία του Καταναλωτή.

Το κατάστημα απάντησε στο mail μου λέγοντας πως μόνο 1 έτος καλύπτουν αυτοί. Μετά επικοινωνείς μόνος σου (σιγά μη βγάλεις άκρη).

Επίσης ίσως η διαφορά στην εγγύηση έχει να κάνει με το από που αγοράστηκε ο δίσκος. Αν πχ το κατάστημα Χ αγοράσει τον δίσκο από Ελλάδα ίσως σε καλύπτει από εδώ σε όλα τα έτη εγγύησης ενώ αν το κάνει εισαγωγή από Γερμανικό shop τότε ίσως καλύπτουν μόνο τον 1ο χρόνο. Γι αυτό και οι διαφορές στις τιμές (ίσως).

Από την άλλη οι εγγυήσεις αναφέρουν 2 έτη σε EU. 

Θα δείξει, τι να πω :( 

Γιατι δεν απευθύνεσαι στην ίδια την εταιρεία, να δεις τι θα σου πουν

Νομιζω είναι η infoquest

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί δεν νομίζω ότι το κατάστημα από το οποίο αγόρασα εγώ έχει προμηθευτή την Infoquest. Αν ίσχυε αυτό τότε λογικά θα αναλαμβάνανε μόνοι τους την επιστροφή και όχι να μου ζητάει η courier 70e για αποστολή. 

Το κατάστημα έχει σήμα GRECA Trustmark και στο skroutz 1400+ αξιολογήσεις με μόνο 3 αρνητικές οπότε θεώρησα ότι ήταν καλή επιλογή :(

Επεξ/σία από adverts
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/1/2021 στις 5:23 ΜΜ, adverts είπε

Επικοινώνησα με τη Seagate η οποία (μέσω του site τους) με ενημέρωσε πως η εγγύηση ισχύει μέχρι 9/2/2023. Όμως η Seagate ΔΕΝ αναλαμβάνει τα μεταφορικά, τα οποία μόλις μίλησα με την courier που προτείνουν με ενημέρωσαν πως είναι στα 70ε !!!!

Δεν στελνουμε με courier εξωτερικο.

Θα στειλεις κανονικα με ελτα συστημενο Α προτεραιοτητα και θα σου στοιχισει λιγοτερο απο 10 ευρω.

Θα παει πολυ γρηγορα ισως και γρηγοροτερα απο αποστολες εσωτερικου αυτη τη στιγμη και θα το παρακολουθεις κανονικα με tracking number.

Εχω στειλει εκατονταδες πραγματα στο εξωτερικο ετσι.

Το ιδιο εκανα σε rma με την kingston Γερμανιας τον περασμενο Νοεμβρη.

Ουσιαστικα θα χρεωθεις μονο τα μεταφορικα που θα στειλεις.

Επεξ/σία από JDROGAS
Δημοσ.

Την courier (UPS συγκεκριμένα) δεν τη διάλεξα εγώ, στην επιβάλει η Seagate (όταν βγάζεις το RMA σου εμφανίζει gathering point, οπότε έχουν μέρος όπου γίνεται η περισυλλογή.

Για την ιστορία προχώρησα σε γραπτή καταγγελία και την κοινοποίησα στο κατάστημα, καλό είναι να ξέρουμε τι δικαιώματα έχουμε. Μετά από λίγο επικοινώνησαν από το κατάστημα μαζί μου και μου είπαν ότι δεν περίμεναν να είχα κάνει τη διαδικασία με το RMA (!!!!) και πως έγινε παρεξήγηση.... Και πως αφού μπήκα στον κόπο να βγάλω RMA τότε να το πάω στο κατάστημά τους (χωρίς τη φόρμα RMA....) ώστε να γίνει αντικατάσταση. 

Με άλλα λόγια σκέφτηκαν πως δεν αξίζει να γίνει κάποιο άσχημο σχόλιο/κριτική για 50ε.

Τους είπα ότι θεωρώ απαράδεκτο να φτάσει μέχρι εδώ το ζήτημα κλπ κλπ (πάντα ευγενικά, πότε δεν ξέρεις, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να έχει κάνει λάθος κάποιος υπάλληλος, λάθη γίνονται)

Οπότε θα το πάω για αντικατάσταση. Έχασα πάνω από 5 ώρες για να επικοινωνήσω με κατάστημα/καταγγελίες κλπ και δεν ξέρω αν άξιζε τα 50ε όλο αυτό αλλά τουλάχιστον έβγαλα άκρη

  • Like 3
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, adverts είπε

Την courier (UPS συγκεκριμένα) δεν τη διάλεξα εγώ, στην επιβάλει η Seagate (όταν βγάζεις το RMA σου εμφανίζει gathering point, οπότε έχουν μέρος όπου γίνεται η περισυλλογή.

Για την ιστορία προχώρησα σε γραπτή καταγγελία και την κοινοποίησα στο κατάστημα, καλό είναι να ξέρουμε τι δικαιώματα έχουμε. Μετά από λίγο επικοινώνησαν από το κατάστημα μαζί μου και μου είπαν ότι δεν περίμεναν να είχα κάνει τη διαδικασία με το RMA (!!!!) και πως έγινε παρεξήγηση.... Και πως αφού μπήκα στον κόπο να βγάλω RMA τότε να το πάω στο κατάστημά τους (χωρίς τη φόρμα RMA....) ώστε να γίνει αντικατάσταση. 

Με άλλα λόγια σκέφτηκαν πως δεν αξίζει να γίνει κάποιο άσχημο σχόλιο/κριτική για 50ε.

Τους είπα ότι θεωρώ απαράδεκτο να φτάσει μέχρι εδώ το ζήτημα κλπ κλπ (πάντα ευγενικά, πότε δεν ξέρεις, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να έχει κάνει λάθος κάποιος υπάλληλος, λάθη γίνονται)

Οπότε θα το πάω για αντικατάσταση. Έχασα πάνω από 5 ώρες για να επικοινωνήσω με κατάστημα/καταγγελίες κλπ και δεν ξέρω αν άξιζε τα 50ε όλο αυτό αλλά τουλάχιστον έβγαλα άκρη

Τραγικοί απλά.

Δημοσ.
59 minutes ago, adverts said:

Την courier (UPS συγκεκριμένα) δεν τη διάλεξα εγώ, στην επιβάλει η Seagate (όταν βγάζεις το RMA σου εμφανίζει gathering point, οπότε έχουν μέρος όπου γίνεται η περισυλλογή.

Για την ιστορία προχώρησα σε γραπτή καταγγελία και την κοινοποίησα στο κατάστημα, καλό είναι να ξέρουμε τι δικαιώματα έχουμε. Μετά από λίγο επικοινώνησαν από το κατάστημα μαζί μου και μου είπαν ότι δεν περίμεναν να είχα κάνει τη διαδικασία με το RMA (!!!!) και πως έγινε παρεξήγηση.... Και πως αφού μπήκα στον κόπο να βγάλω RMA τότε να το πάω στο κατάστημά τους (χωρίς τη φόρμα RMA....) ώστε να γίνει αντικατάσταση. 

Με άλλα λόγια σκέφτηκαν πως δεν αξίζει να γίνει κάποιο άσχημο σχόλιο/κριτική για 50ε.

Τους είπα ότι θεωρώ απαράδεκτο να φτάσει μέχρι εδώ το ζήτημα κλπ κλπ (πάντα ευγενικά, πότε δεν ξέρεις, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να έχει κάνει λάθος κάποιος υπάλληλος, λάθη γίνονται)

Οπότε θα το πάω για αντικατάσταση. Έχασα πάνω από 5 ώρες για να επικοινωνήσω με κατάστημα/καταγγελίες κλπ και δεν ξέρω αν άξιζε τα 50ε όλο αυτό αλλά τουλάχιστον έβγαλα άκρη

Γραπτη καταγγελία που;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...